Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
    https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

    Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
      https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

      Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
      Ar teisingai suprantu kad LT pusėje dasidės sustojimu? Lentvaris, Žasliai, Jūre, Mauručiai...

      Comment


        Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

        Ar teisingai suprantu kad LT pusėje dasidės sustojimu? Lentvaris, Žasliai, Jūre, Mauručiai...
        Lentvaris šiaip visai logiškas sustojimas. Nes apima pietvakarinę Vilniaus dalį. Galimai pritrauks daugiau keleivių.
        Dėl Žaslių, Jūres, Mauručių man kyla labai daug abejonių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Negalėtų, nes LTG iki šiol nesugebėjo sutvarkyti peronų aukščio, o kopinėjimas kopečiomis į tuos vagonus, deja, nėra tinkamas sprendimas accessibility požiūriu. Dvi Pesas teoriškai galėtų, bet "trūksta riedmenų".
          Neseniai važiavau su į Ščeciną važiuojančiu traukiniu į Varšuvą iš Suvalkų (mašiną ten prie stoties numest visai variantas), tai nors vagonai ir idealiai atnaujinti už ES pinigus, bet kopti į juos reikėjo taip kaip senais laikais, 3 aukšti laipteliai. Tai bendrai žiūrint skirtumo nedaug jei apie tarptautinius keleivius kalbėt.

          O preliminarūs tvarkaraščiai man dar kelia klausimų - negali Varšuvos Centrinėj traukinys beveik pusę valandos stovėt, nėra ten kur.
          kaip?

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą

            O preliminarūs tvarkaraščiai man dar kelia klausimų - negali Varšuvos Centrinėj traukinys beveik pusę valandos stovėt, nėra ten kur.
            Kiek teko pastebėt, tai centrinėje dažnai stovi. Lokomotyvus keičia, palydovu brigada keičiasi.

            Comment


              Parašė felar Rodyti pranešimą
              Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
              https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

              Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
              Man rodos, per PKP visada būdavo brangiau nei per LTG Link.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
                https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

                Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
                Brangsta baziniai bilietai, tačiau įvedama dinaminė kainodara.

                Pavyzdinės bilietų kainos skirtinguose maršrutuose:
                • Vilnius–Suvalkai nuo 9,90 Eur (reguliari kaina 20 Eur).
                • Vilnius–Varšuva nuo 15,90 Eur (reguliari kaina 29 Eur).
                • Vilnius–Krokuva nuo 19,90 Eur (reguliari kaina 35 Eur).
                • Vilnius–Ščecinas nuo 22,90 Eur (reguliari kaina 40 Eur).
                Bilietų su mažesne kaina kiekis ribotas, dėl to siūlome bilietus įsigyti iš anksto.
                Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

                Beje, šis LTG Link puslapio pavadinimas viršuje labai tiktų ir šiai temai pervadinti

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Brangsta baziniai bilietai, tačiau įvedama dinaminė kainodara.


                  Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

                  Beje, šis LTG Link puslapio pavadinimas viršuje labai tiktų ir šiai temai pervadinti
                  Šiaip jeigu sugebėti nupirkti iš anksto už mažiausią kainą tai čia sakyčiau visai gera konkurencija su autobusais. Aišku visos rinkos neužims, bet į Varšuvą už 16 eurų, o į Ščeciną už 23 skamba visai neblogai

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Šiaip jeigu sugebėti nupirkti iš anksto už mažiausią kainą tai čia sakyčiau visai gera konkurencija su autobusais. Aišku visos rinkos neužims, bet į Varšuvą už 16 eurų, o į Ščeciną už 23 skamba visai neblogai


                    Nusipirkti tikrai įmanoma, laiku irgi lenkia autobusus, kaina geresnė, kelionė patogesnė... Nebelieka jokių argumentų keliauti autobusu.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą



                      Nusipirkti tikrai įmanoma, laiku irgi lenkia autobusus, kaina geresnė, kelionė patogesnė... Nebelieka jokių argumentų keliauti autobusu.
                      O bent teorinės kelionės vienai dienai vis dar nepavyks įgyvendinti? Ar tai galioja tik Suvalkams.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        O bent teorinės kelionės vienai dienai vis dar nepavyks įgyvendinti? Ar tai galioja tik Suvalkams.
                        Pusantrai valandai Varšuvoje galima, bet Suvalkai ar Balstogė daug realistiškesni. Realiai Varšuva truputi toli kad turėti žmogiškus laikus kelionėms į abi kryptis per vieną dieną su realiu laiku kažką ten nuveikti, tai pusantrai valandai iš Vilnius išvykstama 6:57 ir grįžtama 23:25 - ankstesnis/vėlesnis traukinys nemanau kad labai realistiškas

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Pusantrai valandai Varšuvoje galima, bet Suvalkai ar Balstogė daug realistiškesni. Realiai Varšuva truputi toli kad turėti žmogiškus laikus kelionėms į abi kryptis per vieną dieną su realiu laiku kažką ten nuveikti, tai pusantrai valandai iš Vilnius išvykstama 6:57 ir grįžtama 23:25 - ankstesnis/vėlesnis traukinys nemanau kad labai realistiškas
                          Nu tai pagerti kavos Starbucks’e laiko užteks. Ar šiaip kokiems trumpalaikiams dalykams.

                          Comment


                            Aš nežinau ar čia buvo išdiskutuota, bet kelionės į Varšuvą išties patampa gerokai konkurencingesnės. Imant Kaunas-Varšuva, Kelionės trukmė iš 7h 11min sutrumpėja iki 6h 25min, kas jau tai daro konkurencinga su autobusais (jie važiuoja apie 6h). Tokiu skirtumu ankščiau beveik visada būčiau rinkęsis autobusą, o dabar jei tinka laikas - traukinį. Taip pat maršrutui atsiranda dinaminė kaina. Perkant iš anksti, vietoj 20eur, tampa 12eur.

                            Taip pat 2 traukiniai per dieną reiškia ne tik kad Varšuvoje jau galima būti 13h, bet ir traukiniuose bus daugiau erdvės, kuomet ankščiau pilni. Bendrai paėmus, paslauga patampa gerokai patrauklesnė, o tai labai svarbus maršrutas.
                            Paskutinis taisė bimbam; 2025.12.06, 21:50.

                            Comment


                              Teko važiuoti per tas 7:11, tai 20-30 min teko stovėti Mockavoje, Suvalkuose ir berods Balstogėje (čia gal kiek trumpiau. gal 15)
                              Tai nieko keisto, kad toks ikgas laikas.

                              Beje kaip yra su vietų rezervacija. Mockavoje sėdėdamas bandžiau per PKP zvalgytis bilietų, tai toks vaizdas, kad lietuviams buvo rezervuotas vienas vagonas ir nebuvo jame galima isigyt bilietų, nepaisant to, kad lietuviai užėmė tik apie 75 proc to vagono. Plius apie 10 proc gretimo vagono buvo kažkodėl rezervuota ("parduota").

                              Iš pradžių galvojau neefektyvu, nes lenkai tada negalės nusipirkti bilietų į tas tuščias vietas.
                              Bet po to pamačiau, kad visuose kituose vagonuose į bet kurią vietą galima pirkti bilietą, vadinasi Lenkijoje į tą traukinį bilietus parduoda be vietos rezervuotos?
                              Nes Suvalkuose praktiškai visi vagonai iškart buvo užpildyti, tad negali būti, kad iš tokio kiekio žmonių niekas nebuvo dar nusipirkęs bilieto kai traukinys išvažinėjo iš Mockavos.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Beje kaip yra su vietų rezervacija. Mockavoje sėdėdamas bandžiau per PKP zvalgytis bilietų, tai toks vaizdas, kad lietuviams buvo rezervuotas vienas vagonas ir nebuvo jame galima isigyt bilietų, nepaisant to, kad lietuviai užėmė tik apie 75 proc to vagono. Plius apie 10 proc gretimo vagono buvo kažkodėl rezervuota ("parduota").

                                Iš pradžių galvojau neefektyvu, nes lenkai tada negalės nusipirkti bilietų į tas tuščias vietas.
                                Bet po to pamačiau, kad visuose kituose vagonuose į bet kurią vietą galima pirkti bilietą, vadinasi Lenkijoje į tą traukinį bilietus parduoda be vietos rezervuotos?
                                Nes Suvalkuose praktiškai visi vagonai iškart buvo užpildyti, tad negali būti, kad iš tokio kiekio žmonių niekas nebuvo dar nusipirkęs bilieto kai traukinys išvažinėjo iš Mockavos.
                                Pas vežėjus nustatytos kvotos ir rezervuotos vietos skirtingiems susisiekimams. Lenkų traukinyje atskirai rezervuota PKP sistemos Vilnius-Krokuva, atskirai LTG sistemos Vilnius-Krokuva ir atskirai Lenkijos vietiniams keleiviams. Visos vietos parduodamos su rezervacija. Jei kažkurios vietos liko laisvos, nors rodė soldoutą, reiškiasi, kad kažkurioje sistemoje nebuvo pilnai išparduoti bilietai

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                  Pas vežėjus nustatytos kvotos ir rezervuotos vietos skirtingiems susisiekimams. Lenkų traukinyje atskirai rezervuota PKP sistemos Vilnius-Krokuva, atskirai LTG sistemos Vilnius-Krokuva ir atskirai Lenkijos vietiniams keleiviams. Visos vietos parduodamos su rezervacija. Jei kažkurios vietos liko laisvos, nors rodė soldoutą, reiškiasi, kad kažkurioje sistemoje nebuvo pilnai išparduoti bilietai
                                  Priešingai - visas vietas kituose vagonuose rodė kaip laisvas, kurias galėjau nusipirkti (maždaug 20 minučių iki atvažiavimo į Suvalkus). Nors Suvalkuose prilipo praktiškai pilni vagonai žmonių.
                                  Yra neįtikma, kad esant beveik pilniems vagonams žmonių, nei vie nas iš jų dar nebuvo nusipirkęs bilieto su rezervuota vieta 30 min prieš kelionę... Nebent jei niekas Lenkijoj neperka bilietų internetu ir visi įsigiją vietoje priš kelioinę, tada gal ir įtikėtina, kad pusvalandis priš kelionę nei vienas iš 100 ar 200+ žmonių dar neturėjo bilietų.

                                  Comment


                                    Gal koks sistemos gedimas buvo. Nes mažai tikėtina, kad traukiniui jau judant būtų tiek laisvų vietų. Esu pirkęs bilietus iš Suvalkų ir iš Balstogės į Varšuvą prieš kelias dienas iki kelionės, bet niekada nebuvo, kad traukinys būtų bene tuščias. Kadangi PKP IC sistemoje gali pasirinkti konkrečią vietą pagal traukinio planą, tai visuose vagonuose būdavo po dalį jau užimtų vietų.
                                    Taip pat teko vieną kartą susidurti su problema, kad rodė tuščia vagoną, pirkau bilietą, pinigus nuskaitė, bet bilieto negavau. Nes kažkas "uzsibugino" ir realiai tas vagonas traukinyje neegzistavo. Teko po to ilgokai susirašinėti, kad atgaučiau sumokėta sumą.

                                    Comment


                                      Gal vis tik yra kokių pasikeitimų? Nesenai žvalgiausi naujojo tvarkaraščio oficialiame PKP tvarkaraščių saite https://rozklad-pkp.pl/en
                                      Atkreipiau dėmesį, kad vietos rezervacija reikalaujama tik važiuojant į/iš Lietuvą. Gal tiesiog Suwalkuose ir kitur visi perka bilietus be vietos rezervacijos?

                                      Click image for larger version  Name:	PKP.png Views:	0 Size:	100,8 kB ID:	2233689
                                      Paskutinis taisė DKL; 2025.12.08, 10:03.

                                      Comment


                                        Dabar atsivėriau sau LTG LINK, Ecolines, Luxexpress, Flixbus puslapius, kad pasižiūrėti kaip pigiausiai ir greičiausiai nuvažiuoti Vilnius (Stotis) - Varšuva (Zachodnia) 2026.01.09 d.
                                        Minimali kaina:
                                        LTG/PKP - 15,9 eur
                                        LuxExpress - 20 eur
                                        Flixbus - 27,49 eur
                                        Ecolines - 29 eur
                                        Minimalus laikas (važiuojant dienos metu):
                                        Flixbus - 7:35 val
                                        LTG/PKP - 7:37 val
                                        LuxExpress - 8:05 val
                                        Ecolines - 8:40 val
                                        Reisų kiekis (nuo didžiausio iki mažiausio):
                                        Flixbus - 4 reisai (3 dieniniai ir 1 naktinis)
                                        Ecolines - 4 reisai (1 dieninis ir 3 naktiniai)
                                        LuxExpress - 3 reisai (2 dieniniai ir 1 naktinis)
                                        LTG/PKP - 2 reisai (2 dieniniai)

                                        Comment


                                          Bent iš Kauno tai lux express greičiau arba vienodai į Centralna 6 val arba 6:25, traukinys 6:25.

                                          Bet bendrai tai iš esmės traukinys ir pigiau ir ne lėčiau, tai autobusus rinktis turėtų nebūti taip populiaru kaip iki tol.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X