Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dariuks
    replied
    stai kaip atrodo gretbegis:
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.10.03, 21:25.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Ar man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    iki tupiko, kuris yra nusileidus nuo uošvės liežuvio
    O kokia prasmė tai daryti?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    nesutikčiau

    kolegos filmuota medžiaga
    http://www.youtube.com/watch?v=J_DsmZWPlTQ
    paziurejau ir temaciau kontrabegi.
    nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina.
    siaip tai gretbegis iesmuose montuojamas jis beveik lieciasi su rato vidine puse, neduodamas laisvumo jiems, kad nuo begiu nenuvaziuotu. o cia tarpas ganetinai didelis. siandien nufotografuosiu link Baisogalos nulekes ir idesiu gretbegio nuotrauku, kad pamatytumet skirtumus.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    http://www.miestai.net/forumas/album...pictureid=4175

    Nejaugi atnaujina tunelio aplinkelį?
    iki tupiko, kuris yra nusileidus nuo uošvės liežuvio

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    http://www.miestai.net/forumas/album...pictureid=4175

    Nejaugi atnaujina tunelio aplinkelį?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Gretbėgis turi visai kitą reikšmę ir konstruojamas iešmuose
    nesutikčiau

    kolegos filmuota medžiaga
    http://www.youtube.com/watch?v=J_DsmZWPlTQ

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Gretbėgis turi visai kitą reikšmę ir konstruojamas iešmuose

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    cia apsauginiai kontrabegiai.
    lietuviškaiu gal būtų gretbėgis

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.
    Ir mažo spindulio kreivėse, kur bėgius reikia pritvirtinti didesniu atstumu vieną nuo kito.

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    pabegio ilgis 2,75 m(medinio)
    ilgesni pabegiai 3m, 3,25m, 3,50m ir t.t. vadinami tasais

    tunelyje pabegiai kuriu ilgis 2,75m
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.09.30, 10:31.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Dėl triukšmo manau?

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Beje, o kodel tunelyje begiai su mediniais pabegiais - patogiau ta kontrabegi pritvirtint, ar kai po stogu, jokio skirtumo ar medis ar betonas?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    cia apsauginiai kontrabegiai. kai traukinys nurieda nuo begiu, kad nuo kelio toli nepabegtu ir nesugadintu visko aplink. tokie kontrabegiai ir ant tiltu daromi.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Tikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
    "Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
    http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312
    Gal kas iš forumiečių galėtų paaiškinti, kodėl matome tunelyje paklotus dvejus bėgius (šio albumo 6,7,9,11-a nuotraukos; taip pat Gansas albumo nuotraukos)? Beje, dėkoju už visas tunelio foto.
    Paskutinis taisė Metropolis; 2009.09.30, 06:39.

    Komentuoti:


  • gansas
    replied
    Kauno geležinkelio tunelis ---) http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=314

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Tikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
    "Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
    http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    22/09/2009





    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Tuščia dar Kauno geležinkelio stotyje:





    D1 atidunda tiltu į Kauną iš Kybartų:



    Stočiai gyvybės įkvėps atidarytas geležinkelio tunelis, pasipuošęs naujais portais:



    Skirstymo ratas (o gal kitaip vadinasi?) Ir maškos: M62k-1041; M62k-1150 bei 2M62k-0486


    Paskutinis taisė dr.; 2009.09.27, 21:39.

    Komentuoti:

Working...
X