Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Tarp Marijampolės ir Suvalkų pravažiuoja daug autobusų, bet ne visi užvažiuoja į tuos miestus.
    Yra 4 autobusai luxexpress iš Kauno į Suvalkus.
    https://ticket.luxexpress.eu/lt/trip...y=CURRENCY.EUR

    Ir 2 ecolines
    https://ecolines.net/lt/lt/booking-s...ns=0&seniors=0

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Nežinau, kur paskelbti klausimą, bet gal čia tinka - tikiuosi. Jei ne, atsiprašau iš ankšto.

    Aš su draugu norim kitą šeštadienį iš Vilniaus grįžti į Vokietiją. Mes norėtume naudoti IC Hancza iš Suvalkų kuris išvažiuos 15:34. Norėtume irgi Lietuvoje naudoti traukinių jeigu galima ir išvažiuoti kuo vėliau. Žinau kad yra galimybė 7:30 iš Vilniaus į Kauną važiuoti o ten persėsti į lenkišką traukinį, bet tai mums būtų per ankšti (kadangi penktadienis bus vienintelis savaitgalio vakaras su draugais Vilniuje). Tada mano idėja buvo 10:53 iš Vilniaus į Kauną, ir 12:50 toliau į Marijampolę (13:41). Iš ten būtu tvarkoj važiuoti kitaip į Suvalkus nes kelionė ne per ilgai. Bet gaila neradau jokio autobuso iš Marijampolės į Suvalkus šiuo metu. Gal kažkas forume turi idėją kaip galėtume važiuoti? Gal su persėdimu? Gal aš kažko neradau internete? Manau, kad beveik 3 val. turėtu būti tikrai pakankama laiko šitui 60 km. Paliks tik taksi-galimybė arba tranzuoti (bet iš Marijampolės centro būtų irgi nelengva, manau).
    Arba gal kažkas turi kitą idėja? Yra taip pat 10:05 traukinys iš Vilniaus į Marcinkonius, gal iš ten bus galimybė (kurios aš neradau) kažkaip per Lazdijus į Suvalkus arba į Augustavą važiuoti?

    Žinoma: planas galėtų pasirodyti kaip kvailystė, bet mums atostogų ir tikrai nemėgstum skristi arba ilgai sėsti autobusuose. ;-) Labai ačiū už idėjas ir patarimus.
    Manau, kad nėra jokio kito varianto kaip Kaune skubėti persėsti į 9:00 val. išvykstantį traukinį Kaunas-Bialystokas (nors laiko yra tik 7 minutės ! ! !)... O kur iš jo persėsti į "Ančią", klausimas atskiras - Suvalkuose, Augustave, Bialystoke.
    Važiuoti per Marcinkonis būtų išvis kvailystė.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Nežinau, kur paskelbti klausimą, bet gal čia tinka - tikiuosi. Jei ne, atsiprašau iš ankšto.

    Aš su draugu norim kitą šeštadienį iš Vilniaus grįžti į Vokietiją. Mes norėtume naudoti IC Hancza iš Suvalkų kuris išvažiuos 15:34. Norėtume irgi Lietuvoje naudoti traukinių jeigu galima ir išvažiuoti kuo vėliau. Žinau kad yra galimybė 7:30 iš Vilniaus į Kauną važiuoti o ten persėsti į lenkišką traukinį, bet tai mums būtų per ankšti (kadangi penktadienis bus vienintelis savaitgalio vakaras su draugais Vilniuje). Tada mano idėja buvo 10:53 iš Vilniaus į Kauną, ir 12:50 toliau į Marijampolę (13:41). Iš ten būtu tvarkoj važiuoti kitaip į Suvalkus nes kelionė ne per ilgai. Bet gaila neradau jokio autobuso iš Marijampolės į Suvalkus šiuo metu. Gal kažkas forume turi idėją kaip galėtume važiuoti? Gal su persėdimu? Gal aš kažko neradau internete? Manau, kad beveik 3 val. turėtu būti tikrai pakankama laiko šitui 60 km. Paliks tik taksi-galimybė arba tranzuoti (bet iš Marijampolės centro būtų irgi nelengva, manau).
    Arba gal kažkas turi kitą idėja? Yra taip pat 10:05 traukinys iš Vilniaus į Marcinkonius, gal iš ten bus galimybė (kurios aš neradau) kažkaip per Lazdijus į Suvalkus arba į Augustavą važiuoti?

    Žinoma: planas galėtų pasirodyti kaip kvailystė, bet mums atostogų ir tikrai nemėgstum skristi arba ilgai sėsti autobusuose. ;-) Labai ačiū už idėjas ir patarimus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai nesusipratimas. Švelniai tariant. Kito paaiškinimo nėra.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gal kas žinote kam įvedė naują traukinį Vilnius-Šiauliai šeštad. 7:20?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai niekas to ir nedarys.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Iš Rygos į Siguldą važiuoja dyzeliniai. Ten buvo modernizuotas DR1A, nors atkarpa galėtų būti važiuoti elektriniai traukiniai, atramos ten yra nuo sovietmečio, reikia tik nutiesti KT.
    KT tiesimas, užmaitinimas, to valdymas ir yra brangiausia dalis. O atramos gali būti senstelėjusios, paveiktos korozijos per 27 metus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Linija iki Siguldos bvo elektrifikuota 1989 metais, bet traukinių taip ir nepaleido. Laidus paskui nuėmė.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Iš Rygos į Siguldą važiuoja dyzeliniai. Ten buvo modernizuotas DR1A, nors atkarpa galėtų būti važiuoti elektriniai traukiniai, atramos ten yra nuo sovietmečio, reikia tik nutiesti KT.

    Komentuoti:


  • Piteris
    replied
    Turėjau progą pažintiniais tikslais keliauti traukiniais trijose Baltijos šalyse - štai keletas nuotraukų (atsiprašau už mobilaus telefono kokybę):

    Važiuojantis į Trakus senukas ER: nėra interneto ir važiavimas prie Trakų vėžlio žingsniu.



    Sėdynės gana patogios, sakyčiau net patogesnės nei latviškuose traukiniuse.



    Susitikimas Vilniuje



    "Paprastasis" į Kauną



    Kauno Aleksoto funikulierius





    Riedmenys Kaune







    Anykščių siaurojo geležinkelio muziejus



    Pakeliui į Rubikius



    Galinė stotelė



    Panevežio siaurojo geležinkelio depas. Sako, kad čia yra didžiausia Europoje siaurojo geležinkelio riedmenų kolekcija. Po kelių dienų čia vyks Pasaulio siaurojo geležinkelio kongresas.



    Vokiškas, 1922.



    "Kino žvaigždė" - perdažytas ir pervadintas kinofilmui "Gimnazistė". Iš tiesų, tai TU-2.



    Kairėje lenkiški, dešinėje - sovietiniai





    Panevežio siaurojo geležinkelio depas





    Rygos geležinkelio muziejus









    Unikalus elektrinis-akumuliatorinis manevrinis elektrovežis VL-28. Vienas iš kelių, dirbusių Rygos stotyje.













    Senukas tarp Rygos ir Tukums-2 (per Jūrmalą). Pilni keleivių, bet nepatogūs.



    Ryga - Sigulda. Senas ER su internetu ir patogesnėmis sėdynėmis.



    Tartu stotis - jauki, moderni, su atkurta autentika



    Estiškas Stadler Flirt vidus



    Flirto motorinis vagonas



    Nuo Tartu iki Talino visur, išskyrus kelias kreives, greitis - 120 km/h



    Talinas - kelionės pabaiga. Išvada: Estijos riedmenys, keliai ir infrastruktūra, paslaugos niekuo neprimena sovietinių geležinkelių, Lietuvos - lėčiau, bet akivaizdžiai pagerėjo, nors seni traukiniai ir bilietų sistemos dvelkia senove, Latvijoje - stagnacija praktiškai visur.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Į Viekšnių geležinkelio stotį galima atvykti tiesioginiais traukiniais iš Šiaulių, Mažeikių (jie važiuoja net keturiskart per dieną) arba su persėdimu iš kitų vietovių per Šiaulius, Kužius ar Radviliškį. Patogu vykti maršrutu Vilnius-Šiauliai, Šiauliai-Viekšniai (visus tvarkaraščius, bilietų kainas ir nuolaidas rasite adresu www.traukiniobilietas.lt). Viekšnių geležinkelio stotis yra kiek toliau nuo miesto, o viso to šaknys slypi dar XIX a. II pusėje. Anot prof. Mykolo Biržiškos, 1868 m. projektuojant geležinkelį inžinieriai reikalavo iš Viekšniuose gyvenusių žydų 300 rublių kyšio, už kurį žadėjo kelią nutiesti per miestelį. Bet jo negavę, stotį suplanavo už 3 km nuo Viekšnių centro. Tai buvo nepatogu, kita vertus, miestelyje suklestėjo vežikų verslas.

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...lai-642-649577
    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...lai-642-649577

    Komentuoti:


  • Ignas D
    replied
    Perkant bilietus prieš 3 dienas į Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinį taikoma 15 proc. (perkant internetu berods 20 proc.) nuolaida.
    Vilnius-Šiauliai-Vilnius nuolaidų neturi.

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kokia GSM-R duomenų perdavimo sparta?
    R99 plius gamintojo ispletimai, kurie ir labiausiai itakoja galima funkcionaluma. LG tiketinai naudoja Kapsch (cia mano spejimas, nes Belam su jais draugauja). TDM kanalas bus iki 19200, paketinis - kelis kartus didesnis, priklausomai, kiek leidziama apjungti i viena. Su salyga, kad toks servisas is viso leidziamas - GSM-R yra pirmiausiai balso ir telemetrijos sprendimas.

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.
    Thalys naudoja offline sinchronizacija - pries reisa i lokalu skaneri surasomi tam reisui parduoti bilietai, ir tikrinimo metu nuskanuojant sutikrinama su lokalia kopija. Jei nepavyksta nuskanuoti - sutikrinami bilieto duomenys su lokalia kopija. Jei neatitinka - perki bilieta vietoje. :-) GSM-R procese nedalyvauja.

    LG pries menesi sutikrino balsu. Tiketina, kad per GSM-R.

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai ir klausimas - galbūt galima panaudoti tą patį GSM-R tiek tarnybiniams poreikiams, tiek keleiviams?
    Grynai is teorines technines puses - galima, taciau joks praktiskas operatorius to nedarys. Isileisti nesertifikuotus ir todel neprognozuojamus galutinio vartotojo terminalus i su eismo valdymu susijusi tinkla - tai tiesus kelias link problemu.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    GSM-R praktiškai identiškas GSM'ui arba EDGE. T.y teorinis ~200 kbps greitis. T.y. apratams užtenka, bet tikrai ne wifi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Standartas jau palyginti senas, nemanau, kad sparta didelė. Ne interneto puslapius žiūrėti skirta. Visi duomenys apie parduotus bilietus užimtų keliasdešimties kilobaitų paketą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.
    Tai ir klausimas - galbūt galima panaudoti tą patį GSM-R tiek tarnybiniams poreikiams, tiek keleiviams?

    Nes labai didelis jo pliusas - patikimumas. Jis yra visur, kur yra bėgiai. Autobusai savo wi-fi negarantuoja maršruto atkarpoje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kokia GSM-R duomenų perdavimo sparta?

    Komentuoti:

Working...
X