Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Iš serijos kaip prarandamos pajamos.
    Pasidomėjau ar galiu Lietuvoje nusipirkti bilietą iš Rėzeknės į Sankt Peterburgą. Atsakymas: į LG Lietuvoje negalima, o į LDZ traukinį - Lietuvoje galima. Tuomet sakau, kad aš pinigus noriu palikt Lietuvos įmonei, o ne Latvijos, atsako - tokia tvarka.
    Nesistebiu jei artimu metu su tokia politika šį maršrutą visai uždarys.
    Tiesa pasakius, net ir išgėrus nieko neina suprast.
    Vietos LG vagonuose parduodami tik nuo Lietuvos tarpinių stočių, nuo latviškų stočių jas bus galima nupirkti tik traukiniui išvykus iš Vilniaus arba jeigu yra nupirktas bilietas LG-LDz.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Iš serijos kaip prarandamos pajamos.
    Pasidomėjau ar galiu Lietuvoje nusipirkti bilietą iš Rėzeknės į Sankt Peterburgą. Atsakymas: į LG Lietuvoje negalima, o į LDZ traukinį - Lietuvoje galima. Tuomet sakau, kad aš pinigus noriu palikt Lietuvos įmonei, o ne Latvijos, atsako - tokia tvarka.
    Nesistebiu jei artimu metu su tokia politika šį maršrutą visai uždarys.
    Tiesa pasakius, net ir išgėrus nieko neina suprast.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Estijoje irgi netaiko.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tas 5lt aptarnavimo mokestis isvis man nesuprantamas, Sakyciau koks 3lt maximum, dabar Vilniaus-Kauno marsute jei matai, kad gali nespet i traukini iskart i autobusa eini. Kodel autobusu bendroves jo netaiko?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Taip, Lenkijoje reikia primokėti skirtumą be aptarnavimo mokesčio.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Temoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
    Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
    Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?
    galetu ir buti ir galima. Tik priemokos kaina nera jau tokia maza.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pakankamai zmoniu vazineja ta pirma klase, nerasykit jei nezinot.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Turbūt būtų galima, bet reiktų ir mokestį 5Lt mokėt, kad nepirkai kasoje iškart į 1 klasę. Atsakant į tavo klausimą, laaaaaabai mažai kas "mėgaujasi pirmos klasės komfortu", nes papraščiausiai ten jokio papildomo komforto beveik nėra. Apart to, kad mėgautis ramybe gali, bet čia pliusas intravertams labiau

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Temoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
    Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
    Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
    Estų traukinys yra dieninis su sedimomis vietomis. LG traukinys yra naktinis su miegamosiomis vietomis.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
    Autobusu Lux Express kiek žiūrėjau kaina svyruoja nuo 120 (per Rygą) iki 180 (per Taliną).

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    su tokiom kainom trims vagonams ir telieka vazinet... nes LG - begalviai ir nemasto...
    Nieko nepadarysi, tokie yra tarpvalstybiniame susitarime užfiksuoti tarifai. Taip, LG gali sumažinti kaną ~ketvirtadaliu (nustačius nulinę "plackartinės" dalies kainą ir neimant pinigų iki Turmanto), bet ne daugiau. Bet ar tai turi prasmės?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Studijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
    Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
    Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?
    su tokiom kainom trims vagonams ir telieka vazinet... nes LG - begalviai ir nemasto...
    Paskutinis taisė statyba; 2014.08.21, 21:57.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Studijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
    Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
    Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Jonas8 Rodyti pranešimą
    Šiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.
    asidezes kaitimas, pirmas pavojaus lygis.

    Komentuoti:


  • Jonas8
    replied
    Šiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    bedos atveju , tas pats ER20-021 vaziavo nedidesniu 90km/h, nes KLUB-u ez buvo krovininis

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Nežinau. Sausį neteko pataikyt, tik vakar.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
    Traukė Siemens 021
    Dažnai Siemens traukia paskutiniu metu Vilnius - Klaipėda?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
    Traukė Siemens 021

    Komentuoti:

Working...
X