Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
-
Iš serijos kaip prarandamos pajamos.
Pasidomėjau ar galiu Lietuvoje nusipirkti bilietą iš Rėzeknės į Sankt Peterburgą. Atsakymas: į LG Lietuvoje negalima, o į LDZ traukinį - Lietuvoje galima. Tuomet sakau, kad aš pinigus noriu palikt Lietuvos įmonei, o ne Latvijos, atsako - tokia tvarka.
Nesistebiu jei artimu metu su tokia politika šį maršrutą visai uždarys.
Tiesa pasakius, net ir išgėrus nieko neina suprast.
Komentuoti:
-
Tas 5lt aptarnavimo mokestis isvis man nesuprantamas, Sakyciau koks 3lt maximum, dabar Vilniaus-Kauno marsute jei matai, kad gali nespet i traukini iskart i autobusa eini. Kodel autobusu bendroves jo netaiko?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTemoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?
Komentuoti:
-
Turbūt būtų galima, bet reiktų ir mokestį 5Lt mokėt, kad nepirkai kasoje iškart į 1 klasę. Atsakant į tavo klausimą, laaaaaabai mažai kas "mėgaujasi pirmos klasės komfortu", nes papraščiausiai ten jokio papildomo komforto beveik nėra. Apart to, kad mėgautis ramybe gali, bet čia pliusas intravertams labiau
Komentuoti:
-
Temoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
Komentuoti:
-
O kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
Autobusu Lux Express kiek žiūrėjau kaina svyruoja nuo 120 (per Rygą) iki 180 (per Taliną).
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąsu tokiom kainom trims vagonams ir telieka vazinet... nes LG - begalviai ir nemasto...
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąStudijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?Paskutinis taisė statyba; 2014.08.21, 21:57.
Komentuoti:
-
Studijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?
Komentuoti:
-
Parašė Jonas8 Rodyti pranešimąŠiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.
Komentuoti:
-
Šiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.
Komentuoti:
-
bedos atveju , tas pats ER20-021 vaziavo nedidesniu 90km/h, nes KLUB-u ez buvo krovininis
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąŠiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
Traukė Siemens 021
Komentuoti:
-
Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
Traukė Siemens 021
Komentuoti:
Komentuoti: