Man ir prieš nepilną savaitę teko važiuot Viena-Varšuva. Gerai, kad turėjom rezervacijas, tai bent jau sėdimas vietas gavom, nes buvo daug žmonių tiesiog koridoriuose... Kondicionieriai lyg ir veikė, bet šešiaviečiam kupe esant šešiems žmonėms tai nelabai padėjo
Dieną prieš turėjom važiuot Roma - Viena naktiniu. Deja, kažkodėl du vagonai (tarp jų - mūsiškis) neatvažiavo, o austrai teišstenėjo "cvai wagon kaput" Bet italiaškos gan greit susigaudė, ir suorganizavo naktinį autobusą. Aišku, nei patogumo nebuvo, nei tuo laiku į Vieną atvykom, bet vis kažkas..
Suvalkai-Varšuva-Viena-Varšuva-Suvalkai
apie 120 zlotų pirmyn atgal Suvalkai-Varšuva ir apie 300 lt pirmyn atgal Varšuva-Viena
pirmyn važiavau ketvirtadienį, tai Lenkijoj dar mažai buvo žmonių, bet kondiškės nedirbo nei viename traukinyja, langai atsidarinėjo tik Suvalkai-Varšuva-Suvalkai, o iki Vienos ir atgal kaip pirtyje važiavau, atgal važiavau šeštadienį, tai visi vagonai pilni žmonių ir koridoriuose gulėjo ir tambūruose
p.s. prakeikiau aš tokią kelionę traukiniais Lenkijoje per karščius
Nuo 2012m. rugpjūčio 10 d., remontui uždarant geležinkelio atkarpą Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai, keleivinis traukinys Kaunas-Šiauliai važinės maršrutu Kaunas-Kaišiadorys-Jonava-Šiauliai ir atgal. Toliau važinės tik penktadieniais ir sekmadieniais.
Ne kartą mano aplinkos žmonės manęs, kaip traukinių žinovo, teiravosi apie galimybę atlikti apžvalginę kelionę traukiniu (dažniausiai dėl noro traukinius parodyti į Kauną pasisvečiuoti atvežtiems vaikams) trikampyje Kaunas-Kaišiadorys-Jonava. Deja, ne ką patariau. Dabar laikinai tokių galimybių padaugės.
Iš Kauno išv. 14:53h (PS), į Jonavą atvykus 16h., į Kauną autobusu grįžti problemų nėra.
Gal zinot koks yra maksimalus dviraciu kiekis Vilnius - Klaipeda? Norim 12 dviraciu veztis, tai skaiciau litrail.lt, kad ju kiekis gali but ribojamas. Gal zinot kanors apie skaiciu???
Ne kas kita, kaip traukinių eismo uždarymo "langas" kelio (infrastruktūros) darbams tarpstotyje Radviliškis-Šilėnai.
Čia panaši situacija kaip kažkada mačiau visą dieną dėl darbų tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų traukiniai šią geležinkelio atkarpą apvažiuodavo maršrutu Kaišiadorys-Palemonas-Gaižiūnai. Dar prisimenu atvejį, kaip keleivinis traukinys Vilnius-Šeštokai (tada TEP-as su trim klasinio tipo vagonais) važiavo maršrutu Vilnius-Kaišiadorys-Gaižiūnai-Kaunas-Šeštokai (žinoma, ne kelionės paįvairinimui...).
Birželio 13-a traukiniams iš Radviliškio į Šiaulius - diena neeilinė. Galimybei esant tokią kelionę išmėginti verta - keleiviniai traukiniai iš Šilėnų į Jonaitiškius (ir toliau į Pagėgius) nevažinėja berods nuo 2001 metų.
Yra proga birželio 13 d. pasivažinėti pro Jonaitiškių stotį. Važiuos kai kurie dyzeliniai ir netgi Klaipėdos traukinys su lokomotyvo perstatymu į kitą sąstato galą! Žiūrėkite tvarkaraščius litrail.lt puslapyje.
Yra proga birželio 13 d. pasivažinėti pro Jonaitiškių stotį. Važiuos kai kurie dyzeliniai ir netgi Klaipėdos traukinys su lokomotyvo perstatymu į kitą sąstato galą! Žiūrėkite tvarkaraščius litrail.lt puslapyje.
Iš Maskvos per Varšuvą, Berliną į Paryžių, traukinys РДЖ № 13...
Kiek esu užmatęs RŽD Vakarų Europoje, tai būna vienas ar keli rusų vagonai, kabinami prie kitų vietinių InterCity ar EuroNight traukinių. Tai nėra didelio skirtumo, ar pačiam perlipti, ar būti perkabintam su visu vagonu, dažnai dar netgi pačiam perlipti geriau, nes gali toliau važiuot ankstesniais/greitesniais/akcijiniais traukiniais.
InterRail Pass - tai tarptautinis traukinio bilietas, su kuriuo galima keliauti po beveik visą Europą ar vieną pasirinktą Europos valstybę. Su šiuo bilietu keliauti yra pigiau nei perkant atskirus traukinio bilietus atskiriems maršrutams. Kelionės traukiniais po Europą su InterRail - puiki patirtis ir gausybė įspūdžių.
Konkurso sąlygos:
- konkurse gali dalyvauti tik Lietuvos Respublikos piliečiai nuo 18 metų.
- konkursas vyksta nuo 2012 m. gegužės 28 d. iki 2012 m. birželio 30 d.
Gal ką sudomins pabandyti laimę
Interrail bilietus pasižiūrėk tada geriau - jaučiu, išeis pigiau, tik, tarkim, Londonas - Paryžius reikės važiuot vietiniais ir su keltu tarp Prancūzijos ir Anglijos. Kitu atveju Eurostaras kainuoja labai didelius pinigus.
Interrail 5 dienos 10 dienų bėgy kainuoja 175eurus. Mažiausiai pusę tiek atsieitų vien Eurostaras Paryžius - Londonas.
O apie tiesioginį Varšuva - Paryžius nesu girdėjęs. Su Interrail pasu:
1) iš Varšuvos į Berlyną rezervacija 4Eur
2) iš Berlyno į Paryžių - 10Eur (neskubant ir važiuojant vietiniais - galima nuvažiuot be rezervacijų - 0Eur)
3) Paryžius - Londonas - Jei Eurostaras, tai rezervacija milžiniška 75Eur, bet yra variantas važiuot iki Calais, iš ten keltas į Dover, ir iš Dover į Londoną. Čia reikėtų mokėt tik už keltą. Nors ir tai, esu girdėjęs, kad žmonės paprašo žmonių prisijungt, taip pigiausia turėtų išeit. Bet kelto bilietas iki 30Eurų turėtų kainuoti. Svarbu imti ne į vieną pusę, o į abi tą pačią dieną. Tada gaunasi pigiau, nei į vieną pusę
Komentuoti: