Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei neturi - kaip jis užsikrauna duomenis kas iš tikro pirko, o kas "susigeneravo kodą"?

    Jei turi tarnybinį wifi, ar galėtų organizuoti ir keleiviams wifi?

    Man labai įdomus ir GSM-R. Ar galima juo naudotis ir plačiau, ar tai "tiktai valdymo" kanalas? Ta prasme, kitos šalys kokiu būdu teikia savo geležinkelių keleiviams wi-fi?

    Keliasdešimties milijonų eurų vertės GSM-R kontraktas tarp bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" ir Nortel/BELAM konsorciumo pasirašytas 2007 m. gruodį. Lietuvoje GSM-R radijo ryšio sistema įdiegiama daugiau nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių). Tai pirmasis GSM-R projektas Baltijos šalių regione, užtikrinsiantis Lietuvos geležinkelių atitikimą Europos Komisijos numatytiems geležinkelių standartams bei sudarysiantis sąlygas geležinkeliams Lietuvoje tapti greitesniems ir saugesniems.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir turi, o gal ir neturi. Per mobilųjį 3G internetą galima organizuoti, jei reikia.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Štai ir apibendrinai.

    Klausimas toks - ar turi interneto prieiga traukinyje bilietų skaneris? Jei taip - Gsm r? Omnitel?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar kas gali apibendrinti pagal riedmenis ar maršrutus kur yra koks komforto koks lygis LG? Pvz. Rokiškis - Šiauliai, wi-fi, 2 klasė, wc, dažniausiai DR1A.
    Nėra ką čia apibendrinti, nes riedmenys keičiasi. Tualetai yra absoliučiai visuose traukiniuose.
    Rokiškis - Šiauliai Pesa 620M arba RA2. Vilniaus regione DR1A, Pesa 620M ar kartais 630M į Turmantą (Ignaliną), Kaune - DR1A ir 620M, Radviliškyje į Klaipėda RA2 arba DR1A, į Mažeikius 620M arba RA2. Kaunas - Šiauliai DR1A arba 620M.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar kas gali apibendrinti pagal riedmenis ar maršrutus kur yra koks komforto koks lygis LG? Pvz. Rokiškis - Šiauliai, wi-fi, 2 klasė, wc, dažniausiai DR1A.
    koks dar WI-FI LG... neturim nė vienam WI-FI...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ar kas gali apibendrinti pagal riedmenis ar maršrutus kur yra koks komforto koks lygis LG? Pvz. Rokiškis - Šiauliai, wi-fi, 2 klasė, wc, dažniausiai DR1A.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Visur už greitį primokama.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ne veltui bilietas brangesnis

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Maloniai nustebintas, eksprese Vilnius-Šiauliai-Klaipėda vaišina pasirinktinai kava, sultimis, ger. vandeniu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ten gi antrus kelius tiesia. Dabar visur jas statys, kai tik rimtą linijų rekonstrukcijas darys.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Beje, ruože tarp Šiaulių ir Klaipėdos tvorų taip pat nemažai pristatė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Ne tik šabakštynai, bet ir tvoros naujai tiesiamuose roužuose. Pasidarė kažkokia keista nauja mada geležinkelius aptvorinti. Vien ruože Kaunas - Šeštokai kas darosi. Nemanau, kad tai kažkiek prisidės prie saugumo, žmogeliai kaip lindo po traukiniais taip ir lįs, su mašinomis ar be jų. Jeigu protelio nėra - jokia tvora nepadės.
    Tarp Kauno ir Vilniaus tų tvorų, ačiū Dievui, dar nėra... O traukinių eismas tikrai didesnis, negu bet kada buvo ir dar bus tarp Kauno Rūdos ir Šeštokų. Jos kraštovaizdį tikrai nepuošia, labiau primena Pravieniškių zoną, kuri neįdomu niekam.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tvoros dėl triukšmo mažinimo. Tačiau kai kur (ir gana daug kur) jos aklinos ir keleiviams vaizdas pro langus nulinis.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Buvo tai šioje temoje "labai seniai" - 2009 metais...

    Dabar važinėdamas pastebėjau, kad būtų visai nieko vaizdelis, kai traukinys išlenda iš Kauno tunelio ir važiuoja Nemuno pakrante, kitoje pusėje matyti Panemunė, tolėliau - Kauno HES...
    Būtų...
    Deja, tą vaizdą nuo traukinio keleivių dengia visokie šabakštynai ir... sukrauti bėgiai.
    Ne tik šabakštynai, bet ir tvoros naujai tiesiamuose roužuose. Pasidarė kažkokia keista nauja mada geležinkelius aptvorinti. Vien ruože Kaunas - Šeštokai kas darosi. Nemanau, kad tai kažkiek prisidės prie saugumo, žmogeliai kaip lindo po traukiniais taip ir lįs, su mašinomis ar be jų. Jeigu protelio nėra - jokia tvora nepadės.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šios temos dalyje
    http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6865&page=11
    kažkiek sureikšminau važiavimą traukiniu per Kauno hidroelektrinę. (...)
    O gal nedaug menkesnių vaizdelių Lietuvoje atrastume daugiau? Gal kažkas panašaus yra pakeliui iš Vilniaus į Ignaliną?
    Praeityje būdavo gražu važiuojant iš Šeštokų į Alytų pasigrožėti Giluičio ežeru. Deja, apie praeitį belieka tik prisiminimai (jaunesniajai kartai - nė jų).
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Man asmeniškai (ypač žiemą, kai medžių lapai neužstoja vaizdo) labai įspūdingai atrodo pro traukinio langą stebėti Neries ir Žeimenos santaką. Tai yra ties traukinio stotele "Santaka", važiuojant tiltu per Nerį.
    Buvo tai šioje temoje "labai seniai" - 2009 metais...

    Dabar važinėdamas pastebėjau, kad būtų visai nieko vaizdelis, kai traukinys išlenda iš Kauno tunelio ir važiuoja Nemuno pakrante, kitoje pusėje matyti Panemunė, tolėliau - Kauno HES...
    Būtų...
    Deja, tą vaizdą nuo traukinio keleivių dengia visokie šabakštynai ir... sukrauti bėgiai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O jei man iš Šiaurės Lietuvos arčiau per Rygą, tai kam man tas bilietas Vilnius-Rėzeknė.
    Tai kokios problemos? - LDz traukinys jūsų paslaugoms. O jeigu labai norisi važiuoti LG traukinyje, galima nupirkti bilietą nuo Visagino, o važiuoti iš Daugpilio.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O jei man iš Šiaurės Lietuvos arčiau per Rygą, tai kam man tas bilietas Vilnius-Rėzeknė.
    Vienu žodžiu sistema nelanksti - skirtingai nei autobusų vežėjai

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ką reiškia bilietas LG-LDZ? Lietuvoje pirktas į latvišką?
    Ne, jeigu yra nupirktas bilietas Vilnius-Rezeknė, tada galima į tą vietą nupirkti bilietą nuo Rezeknės iki kitos stoties.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vietos LG vagonuose parduodami tik nuo Lietuvos tarpinių stočių, nuo latviškų stočių jas bus galima nupirkti tik traukiniui išvykus iš Vilniaus arba jeigu yra nupirktas bilietas LG-LDz.
    Ką reiškia bilietas LG-LDZ? Lietuvoje pirktas į latvišką?

    Komentuoti:

Working...
X