Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Iš tikrųjų pagrindinių linijų elektrifikacijai tikrai nereiks 100 metųParašė Hitas Rodyti pranešimąKad elektrifikuotų "specialistas" išvardintas linijas turėtų praeit šimtas metų. Dar kaži ar įgyvendins tą "railbatic" projektą....
Artimiausiais metais bus pradėta elektrifikuoti valstybės sienos- Kenos- Vaidotų geležinkelio linija, kadangi broliai Baltarusai ketina krovinius į Lietuvą gabenti elektrovežiais bei artimiausiu metu pradėti Molodečnos- valstybės sienos geležinkelio linijos elektrifikaciją.
"Rail Baltic" projektas iki šiol neturi aiškios ateities vizijos, kadangi kaimyniniai geležinkeliai į šį projektą žvelgia labai skeptiškai. Lenkijai žymiai naudingiau plėstis Baltarusijos (Rusijos, Ukrainos) kryptimi, kur tikrai bus garantuoti krovinių ir keleivių srautai. Latviai ir Estai iš vis nagrinėdami šį klausimą tik "diplomatiškai šypsosi" ir jiems šis projektas tik papildomas galvos skausmas, neatnešiantis realios naudos.
Comment
-
Man dėl "Siemensu" irgi klausimas killo? Perdarys į kitus ar bus kaip manevriniai nenaudojamuose linijose?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPaskui seks elektrovežių pirkimas, ER20 eksploatacija neelektrifikuotose vietose, ir 2M62K bei M nurašymas? Ar ER20 modulių keitimas.
Comment
-
Kokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.Parašė Joint Rodyti pranešimąMan dėl "Siemensu" irgi klausimas killo? Perdarys į kitus ar bus kaip manevriniai nenaudojamuose linijose?
Comment
-
Kaip ir Senieji Trakai — Marcinkonys (— LT/BY siena), Šeštokai — Alytus, Naujoji Vilnia — IAE, Palemonas — Gaižiūnai, ir t.t.. Be to, dyzeliniai lokomotyvai gali važiuoti ir elektrifikuota linija, kaip pvz Vilnius-Klaipėda nuo sostinės iki Kaišiadorių važiuoja be problemų.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Suprantama, kad baltarusiams būtų naudingiau traukinius iki Vilniaus/Vaidotų traukti elektrovežiais, bet koks tada LG tikslas elektrifikuoti savo geležinkelius nuo valstybinės sienos?Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš tikrųjų pagrindinių linijų elektrifikacijai tikrai nereiks 100 metų
Artimiausiais metais bus pradėta elektrifikuoti valstybės sienos- Kenos- Vaidotų geležinkelio linija, kadangi broliai Baltarusai ketina krovinius į Lietuvą gabenti elektrovežiais bei artimiausiu metu pradėti Molodečnos- valstybės sienos geležinkelio linijos elektrifikaciją.
Comment
-
Oho. Kokie intensyvaus traukinių eismo ruožai. Užtenka ten ir "emkiu". Nebent Kužiai-Bugeniai ir Klaipeda per Pagėgius, bet ir ten nėra tu traukinių tiek daug. O į Latvija siemensai nevažiuoja.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.
Comment
-
Dabar nevažiuoja, turbūt laiko klausimas būtų. Kalba apie 2020 metus ir vėliau, o mkėm jau dabar kiek metų...Parašė Joint Rodyti pranešimąOho. Kokie intensyvaus traukinių eismo ruožai. Užtenka ten ir "emkiu". Nebent Kužiai-Bugeniai ir Klaipeda per Pagėgius, bet ir ten nėra tu traukinių tiek daug. O į Latvija siemensai nevažiuoja.
Comment
-
1989 metais panašiai dvejota, koks tikslas baltarusiams elektrifikuoti geležinkelio atkarpą nuo Gardino (Grodno) iki Lenkijos sienos (Kuznicos). Lenkai panoro ją elektrifikuoti, kad iki Gardino galėtų važinėti tada tarp Bialystoko ir Kuznicos jau naudoti elektriniai traukiniai EN57.Parašė robertas Rodyti pranešimąSuprantama, kad baltarusiams būtų naudingiau traukinius iki Vilniaus/Vaidotų traukti elektrovežiais, bet koks tada LG tikslas elektrifikuoti savo geležinkelius nuo valstybinės sienos?
Dabar į Gardiną iš Lenkijos EN57 atvažiuoja tik tris kartus per parą.
Comment
-
Prieš pora metų į Gardiną EN57 iš Lenkijos per parą atvažiuodavo net 6 kartus.Parašė udrius Rodyti pranešimąKodėl "atvažiuoja tik tris kartus per parą"
Reikia rašyti "net tris kartus " 
Buvo numažinimas
Comment
-
utopija iki klaipedos elektra manau:
1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiauDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
1) Pradėkime nuo to, kad nuo Vilniaus iki Šiaulių būtų visur dvikelis. Dar net iki to nėra prisigyventa.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąutopija iki klaipedos elektra manau:
1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiau
2) Matyt tam, kad būtų galima atsikratyti M62, TEP60, TEP70 ir t.t. Juo labiau, kad elektrovežiai vis tiek galės dirbti tik dviejose trasose - iš Kenos į Klaipėdą ir į Kybartus - taip kad ER20 tikrai reikės.
3) Tokie infrastruktūros tobulinimai Lietuvos Geležinkeliuose niekada nebus daromi dėl keleivių.
Comment
-
Padėkokime Rygai ir ten įsikūrusiai geležinkelių valdybai, kuri toliau centro nežiūrėjo..Parašė Franas Rodyti pranešimąO kodėl taip atsitiko, kad sovietmečiu Lietuvoje geležinkeliai buvo taip menkai elektrifikuojami, palyginus su kaimyninėmis respublikomis?
Estija matyt dėl Leningrado gavo linijų.
Baltarusija savo beveik 600+ km dėl olimpinių.
Comment
-
Elektrifikacija ne per vieną dieną įgyvendinamas projektas. LG turimi ER20CF tai, tik mažiau, kaip pusė visų naudojamų lokomotyvų parke. Kitą pusę sudaro 2M62K ir 2M62M serijos lokomotyvai, kurie dar "ištemps" 10-20 metų ir bus palaipsniui nurašomi. Vietoje jų etapais bus įsigyjami elektrovežiai. ER20CF bus naudojami traukiniams traukti neelektrifikuotose geležinkelio linijose.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąutopija iki klaipedos elektra manau:
1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiau
Ne manau, kad elektrifikuojant pagrindines geležinkelio linijas bus pamiršti keleiviai. ICE tikrai tarp Vilniaus-Kybartų ar Vilniaus-Klaipėdos nevažinės, tačiau kažkas panašaus į EJ575 - turėtų.
Šiaip tai, Rusija gan aktyviai kalba apie Kybartų-Kaliningrado geležinkelio linijos elektrifikavimą, todėl tarptautiniai tranzitiniai traukiniai ateityje taip pat bus traukiami elektrovežiais.
Comment
Comment