Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Sutinku, kad sunkiai. Ir be prisiminimų, dokumentų ar nuotraukų su pradėtomis statyti atramomis galima laikyti, kad nėra tiesioginių įrodymų, o tik tam tikros prielaidos. Visgi tos prielaidos ne tokios ir mažos:Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSunkiai tikėtina.
-visoje Lietuvos teritorijoje ~1985-88 vyrauja vienkelis geležinkelis išskyrus:
a)Nesterovas-Kybartai-Kaunas-Vilnius-Gudagojis (tolimiausia Pabaltijo gel. st.) su atšaka Kaišiadorys-Kėdainiai.
b) Vilnius-Dūkštas.
-taigi dvikelio vystymas atkarpoje Marcinkonys - Valkininkai tampa reikšminga detale. Kad buvo pasirinkta ši, o ne kuri kita vieta. Žemėlapiuose 1982 dar žymimas vienkelis, o 1985 kai kuriuose, 1988 visuose kuriuos radau - dvikelis. Pabaltijo tolimiausia stotis Poreče arba Druskininkai (kaip skaičiuosi).
-el. traukiniai jau buvo įsisavinti, buvo visa infrastruktūra jiems aptarnauti.
-buvo gana intensyvus eismas Vilnius-Varėna ruože.
-Gardinas, Daugpilis, Gudagojis tuo metu neturėjo el. linijų, todėl krovininei traukai tuo metu jos nebuvo svarbios.
-Daupilis buvo dvigubai mažesnis už Gardiną, o Gardinas tik trečdaliu už Kauną. Todėl dėl keleivių skaičiaus ir nedidelio atstumo buvo perspektyva Vilnius-Gardinas.
Comment
-
Galimas atvejis, kad metalinės atramos naudojamos todėl, kad jas paprasčiau pakeisti/atnaujinti?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPrie to, kad įmanomos ir gelžbetoninės atramos, kokios yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tad galima naudoti savo išteklius, bet galima viską lengva ranka importuoti ir dejuoti kaip neturim darbo ir kokios mažos pensijos.
Metalinės atramos su varžtais pritvirtinamos prie gelžbetoninio pamato ir esant reikalui jas galima keisti neliečiant pamato (Atsuki varžtus, nukeli seną atramą ir ant seno pamato pritvirtini naują metalinę atramą).
Tuo tarpu gelžbetoninės yra integruotos t.y. jos kartu su pamatu suleidžiamos į žemę ir norint jas keisti turi išrausti visą aplink esančią žemę - papildomos sąnaudos, ilgiau trunka ir t.t. ir pan.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ skolinasi 68 mln. Eur
Paskolos lėšomis bus finansuojami ruožo nuo Kenos iki Naujosios Vilnios bei Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimo projektai, Pauosčio kelyno rekonstrukcija Klaipėdoje, antrųjų kelių rangos darbai ruože Telšiai-Lieplaukė, kiti geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektai.
Jos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
Imama 68 mln. Eur paskola bus jau penktoji nuo 1996-ųjų. Bendra visų pasirašytų paskolų vertė – 244,3 mln. Eur. Iš jų bendrovė jau grąžino 77,8 mln. Eur.
Comment
-
Gal žinoma apie kokius ir kiek čia eina kalba? Berods planavo 2 naujus dviaukščius pirkti - tai čia gal tie?Parašė Zorro Rodyti pranešimąJos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
Comment
-
Kolkas nespėliokime kiek jų ten busParašė Eidvis Rodyti pranešimąGal žinoma apie kokius ir kiek čia eina kalba? Berods planavo 2 naujus dviaukščius pirkti - tai čia gal tie?
. Bet galiu patvirtinti, kad pirks dviaukščius.
Su elektrifikacija - atnajinamos atramos ir KT nuo Elektrodepo teritorijos iki pat Vilniaus GS.
Comment
-
Galėtų dyzelinių traukinių maršrutui Vilnius - Klaipėda nepirkti. Užtenka palaukti elektrifikacijos iki Radviliškio, o iš ten su vietiniais traukiniais nuvykti į Klaipėdą.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Kas taip važinės?Parašė Arelis Rodyti pranešimąGalėtų dyzelinių traukinių maršrutui Vilnius - Klaipėda nepirkti. Užtenka palaukti elektrifikacijos iki Radviliškio, o iš ten su vietiniais traukiniais nuvykti į Klaipėdą.
Comment
-
Atšaka prasideda N. Vilnios stoties ribose ir naudojama elektriniams traukiniams važiuoti į el. traukinių depą. Keleivis eismas ten nevyksta. Stotelė prie el. depo yra linijoje į Peterburgą (stoja tik dyzeliniai traukiniai), bet ji ten jau neelektrifikuota, o atšaka į el. depą eina žemiau magistralinės linijos. Su Minsko kryptimi jungties niekada nebuvo. Jei apie Minsko ir Daugpilio linijų sujungimą, tai jis panaikintas dar tarybiniais metais, o su elektrodepu nieko bendro neturi.Parašė abruo Rodyti pranešimąAŠ tokį klausimą turiu - Elektrodepas yra atšaka nuo linijos į Peterburgą, kuri baigiasi aklakeliu. Atšaka į Minską atsiskiria arčiau Vilniaus, N. Vilnios glž. stotyje. Tačiau toje atšakoje (prie N. Vilnios stoties) kaip ir nieko nedaroma. Ar planuojama Elektrodepą vėl sujungti tiesiogiai su Minsko kryptimi?Paskutinis taisė Al1; 2016.02.14, 12:50.
Comment
-
BČ važiuos iki Vaidotų, kaip ir dabar. Bent jau pirmajame etape tai tikrai. Juk LG žada pradžioje pirkti tik du elektrovežius.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kam krovininiams elektrovežiams važiuoti iš Vaidotų į Vilnių?
Ir BČ elektrovežiai spėju tik iki Kenos važiuos. O keleiviniai iki Vilniaus.
Taip tai taip. Bet elektrifikacija buvo vykdoma planingai visos TSRS mastu, todėl žvelgiant visos šalies mastu buvo kur kas daugiau labiau apkrautų linijų, kurias reikėjo elektrifikuoti. Tiesiog buvo pasirinktas toks modelis - pirmiausia elektrifikuojami didmiesčių, respublikų, sričių centrų mazgai priemiestiniam eismui, o paskui ir magistralinės linijos, bet tik pasiekus tam tikrą apkrovimo lygį. Lietuvoje 75-85 jis dar nebuvo pasiektas, o vėliau jau nebeužteko resursų, nors elektrifikacija vyko iki pat žlugimo. Pavyzdžiui, Moldavijoje būtų atsiradusi elektrifikuota linija iki Kišiniovo, darbai vyko, vos ne pusė linijos jau buvo su stulpais (ir dabar jie stovi), jei TSRS būtų ištempusi dar porą metų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.
Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
Vyksta. Kaip tik vasarį ar kovo pradžioje pabaigs elektrifikaciją iki Gomelio ir visas pajėgas mes į Lietuvos pusę.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKlausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
Rudenį nieko nepastebėjau...
Comment
-
Dabar iš Lydos iki Vaidotų važiuoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBČ važiuos iki Vaidotų, kaip ir dabar. Bent jau pirmajame etape tai tikrai. Juk LG žada pradžioje pirkti tik du elektrovežius.
Comment
-
Važiuos ir iš Molodečno. Su dviem elektrovežiais LG neišsisuks. O leisti šilumvežius elektrifikuotu ruožu - kam tada iš viso reikėjo elektrifikuoti? Arba turi pirkti iš karto reikiamą kiekį elektrovežių. Ne du. Galiausiai, jei pirks du elektrovežius, tai jų kaina bus nesveika. Nes pirks tai ne rusiškus, ne kinietiškus, o vakarietiškus. Nei viena Vakarų kompanija kol kas negamina 1520 mm krovininių elektrovežių.
Comment
-
Ne tau spresti ka pirkiti o ko ne....Parašė Arelis Rodyti pranešimąGalėtų dyzelinių traukinių maršrutui Vilnius - Klaipėda nepirkti. Užtenka palaukti elektrifikacijos iki Radviliškio, o iš ten su vietiniais traukiniais nuvykti į Klaipėdą.
Ir tikrai nera patogu varyt i Klaipeda su persėdimu, jau geriau su vienu dyzeliu iki pat Klaipedos.
Comment
-
Ar tikrai nėra Siemens ER20 analogų elektrovežių?Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiuos ir iš Molodečno. Su dviem elektrovežiais LG neišsisuks. O leisti šilumvežius elektrifikuotu ruožu - kam tada iš viso reikėjo elektrifikuoti? Arba turi pirkti iš karto reikiamą kiekį elektrovežių. Ne du. Galiausiai, jei pirks du elektrovežius, tai jų kaina bus nesveika. Nes pirks tai ne rusiškus, ne kinietiškus, o vakarietiškus. Nei viena Vakarų kompanija kol kas negamina 1520 mm krovininių elektrovežių.
Comment
-
Suomijoje važinėja Sr2 (keleiviniai-krovininnai). Taip pat suomiai yra užsakę 80 Siemens Vectron elektrovežius. http://www.railjournal.com/index.php...comotives.htmlParašė Al1 Rodyti pranešimąNei viena Vakarų kompanija kol kas negamina 1520 mm krovininių elektrovežių.
Comment
-
SR2 netinka kroviniams sąstatams, kokie vežami Lietuvoje - per lengvas. Didinant masę, reikia ilginti kėbulą ir naudoti triašius vežimėlius. O tai jau iš esmės naujo elektrovežio išdirbimas. Be to Sr2 jau pasenęs modelis. Vectrono modifikacija su triašiais vežimėliais labiau tikėtina. Reikia didinti masę. Bet vis tiek iš esmės tai jau naujo lokomotyvo išdirbimas. Su ER20CF buvo paprasčiau - LG iš karto užsakė didelę partiją.
Comment
-
34 tai ne 2. Visa kita tai tik pažadai iš LG pusės, kas vertės neturi. Gal pirks, o gal ir nepirks. Geriausiais variantas pradžiai būtų elektrovežių nuoma. Bet nuomotis rusiškus, o paskui pirkti vakarietiškus - naudos mažai. Vis tiek bus reikalinga kita techninė bazė, iš naujo mokyti mašinistus ir techninį personalą...
Comment
Comment