Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Elektrodepui tai neaktualu. Ten elekrovežiai tikriausiai nesibazuos, o jei ir bazuosis, tai be krovinio jie laisvai gali važiuoti esamu KT. Galiausiai atramų keisti nebūtina, kontaktinis laidas tinkamas, izoliacija taip pat. KT maitinimas yra per silpnas elektrovežiams su sąstatais važinėti. Tai išsprendžiama rekonstruojant pastotes. N. Vilnioje ji jau rekonstruojama. Kitos yra Lentvaryje, Žasliuose ir Palemone.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Man tai įdomu, kam taip toli nuo N. Vilnios Vilniaus link keičia elektrifikaciją? Galėjo iki tilto ir to būtų pakakę. Kam ją keičia link elektrodepo? Pinigų įsisavinimui per daug turi?
    Keičia greičiausiai iki elektrodepo dėl to, kad sovietmečiu tiestas KT yra nepritaikytas elektrovežiams. Elektrifikuos Vilniaus GS, Vaidotus. Balandžio mėnesį pradedama elektrodepo rekonstrukcija. Elektriniai traukiniai laikinai bazuosis Vilniaus GS

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man tai įdomu, kam taip toli nuo N. Vilnios Vilniaus link keičia elektrifikaciją? Galėjo iki tilto ir to būtų pakakę. Kam ją keičia link elektrodepo? Pinigų įsisavinimui per daug turi?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Šios dienos nuotraukos iš stotelės Elektrodepas - 2:

    Stotelė ir jos prieigos yra pilnai elektrifikuotos. Užkabintas kontaktinis tinklas (matomas raudonas laidas):



    Stotelė iš toliau (matome kokios atramos bus tarpinėse stotelėse)



    Pažiūrėjus link Kyviškių:



    Elektrodepo pervaža:



    Tiek šiam kartui . Ypač sparčiai elektrifikuoja Naująją Vilnią. Šiokie tokie pokyčiai laukia elektrinių traukinių depo. Balandžio mėnesį tai pastebėsit

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Su elekfrifikavimo darbais AB "Lietuvos geležinkeliai" susijusių darbų planas 2016 metais:
    https://goo.gl/i3SkPN

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Tai gana sena tema, bet įdomu, ar bent LG vadovybės svajose dar yra elektrifikuotas geležinkelio ruožas Vilnius-Klaipėda? Ačiū už atsakymus.
    Dar yra.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tai gana sena tema, bet įdomu, ar bent LG vadovybės svajose dar yra elektrifikuotas geležinkelio ruožas Vilnius-Klaipėda? Ačiū už atsakymus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vaizdai nuo pėsčiųjų tilto.









    Perone.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prasidėjo N. Vilnios stoties stulpifikacija.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iki N. Vilnius 2 viadukai ir tiltas.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Seno ir naujo KT sujungimo vieta. Nuo Vilniaus stoties maždaug 7,3 km, iki N. Vilnios stoties apie 1,8 km.







    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet elektrovežių remonto patirties Lietuvoje nėra. Įtariu, kad tik dėl mokesčių varoma per Lietuvą. Matyt Azerbaidžane yra mokesčiai mažesni ar iš viso kai kurių nėra, perkant iš ES.
    Pagrindinė priežastis turbūt ta. O be kažkokių esminių ar specifinių dalykų dar gali būti krūva visokių apdailinių. Dangų, langų keitimas, kondiškės montavimas ir t.t.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Suomių KT priežiūros ir montavimo traukinys (vagonai). Stovi N. Vilnioje.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Iš seno elektrinio traukinio perdarytas?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    ADY nupirkų elektrovežių sąrašas:

    ВЛ10 №№ 1500, 1579, 1589, 1603, 1605, 1608, 1639, 1695, 1697, 1727.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Mano pažįstamo žiniomis, kuris dirba LG, sakė, jog šie elektrovežiai nevažinės Lietuvoje, o po remonto keliaus į Azerbaidžaną kartu su Tem 2. Azerbaidžanas VL10 nusipirko iš Rusijos.
    Tuo labiau, kad VL10 nepritaikytas LG naudojamai kintamai srovei.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG jau turi elektrovežį!
    Šiandien Vilniuje.

    Atvaizdas


    VL10, atrodo, kad Ukrainos geležinkelių. 100 proc. garantijos nėra, bet logotipas panašus. Šiaip užrašų nesimato, o numerio ir konkretaus serijos indekso iš toli nesimatė, dar ir tvora maišė.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Mano pažįstamo žiniomis, kuris dirba LG, sakė, jog šie elektrovežiai nevažinės Lietuvoje, o po remonto keliaus į Azerbaidžaną kartu su Tem 2. Azerbaidžanas VL10 nusipirko iš Rusijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Suomių KT priežiūros ir montavimo traukinys (vagonai). Stovi N. Vilnioje.















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet elektrovežių remonto patirties Lietuvoje nėra. Įtariu, kad tik dėl mokesčių varoma per Lietuvą. Matyt Azerbaidžane yra mokesčiai mažesni ar iš viso kai kurių nėra, perkant iš ES.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką jie Lietuvoje veikia? Negi remontuos? Ar vėl kokios machinacijos parduodant Azerbaidžanui ar kam ten daugiau gali būti?
    Gal kažką pagerins, kaip ir TEM2 gražesni ir ergonomiškesni nei išriedėję iš gamyklos ar po eilinio kapitalinio.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet iki Vilniaus nekeis KT? Ar keis? Kol kas jokių požymių, kad keistų - jokie darbai nevyksta. Tik kažkiek viaduko per S. Batoro g. Vilniaus link matosi, kad keičiamas senas KT su atramomis.

    Komentuoti:

Working...
X