Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Elektrodepui tai neaktualu. Ten elekrovežiai tikriausiai nesibazuos, o jei ir bazuosis, tai be krovinio jie laisvai gali važiuoti esamu KT. Galiausiai atramų keisti nebūtina, kontaktinis laidas tinkamas, izoliacija taip pat. KT maitinimas yra per silpnas elektrovežiams su sąstatais važinėti. Tai išsprendžiama rekonstruojant pastotes. N. Vilnioje ji jau rekonstruojama. Kitos yra Lentvaryje, Žasliuose ir Palemone.
-
Keičia greičiausiai iki elektrodepo dėl to, kad sovietmečiu tiestas KT yra nepritaikytas elektrovežiams. Elektrifikuos Vilniaus GS, Vaidotus. Balandžio mėnesį pradedama elektrodepo rekonstrukcija. Elektriniai traukiniai laikinai bazuosis Vilniaus GSParašė Al1 Rodyti pranešimąMan tai įdomu, kam taip toli nuo N. Vilnios Vilniaus link keičia elektrifikaciją? Galėjo iki tilto ir to būtų pakakę. Kam ją keičia link elektrodepo? Pinigų įsisavinimui per daug turi?
Komentuoti:
-
Man tai įdomu, kam taip toli nuo N. Vilnios Vilniaus link keičia elektrifikaciją? Galėjo iki tilto ir to būtų pakakę. Kam ją keičia link elektrodepo? Pinigų įsisavinimui per daug turi?
Komentuoti:
-
Šios dienos nuotraukos iš stotelės Elektrodepas - 2:
Stotelė ir jos prieigos yra pilnai elektrifikuotos. Užkabintas kontaktinis tinklas (matomas raudonas laidas):

Stotelė iš toliau (matome kokios atramos bus tarpinėse stotelėse)

Pažiūrėjus link Kyviškių:

Elektrodepo pervaža:

Tiek šiam kartui
. Ypač sparčiai elektrifikuoja Naująją Vilnią. Šiokie tokie pokyčiai laukia elektrinių traukinių depo. Balandžio mėnesį tai pastebėsit
Komentuoti:
-
Su elekfrifikavimo darbais AB "Lietuvos geležinkeliai" susijusių darbų planas 2016 metais:
https://goo.gl/i3SkPN
Komentuoti:
-
Dar yra.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTai gana sena tema, bet įdomu, ar bent LG vadovybės svajose dar yra elektrifikuotas geležinkelio ruožas Vilnius-Klaipėda? Ačiū už atsakymus.
Komentuoti:
-
Tai gana sena tema, bet įdomu, ar bent LG vadovybės svajose dar yra elektrifikuotas geležinkelio ruožas Vilnius-Klaipėda? Ačiū už atsakymus.
Komentuoti:
-
Seno ir naujo KT sujungimo vieta. Nuo Vilniaus stoties maždaug 7,3 km, iki N. Vilnios stoties apie 1,8 km.



Komentuoti:
-
Pagrindinė priežastis turbūt ta. O be kažkokių esminių ar specifinių dalykų dar gali būti krūva visokių apdailinių. Dangų, langų keitimas, kondiškės montavimas ir t.t.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet elektrovežių remonto patirties Lietuvoje nėra. Įtariu, kad tik dėl mokesčių varoma per Lietuvą. Matyt Azerbaidžane yra mokesčiai mažesni ar iš viso kai kurių nėra, perkant iš ES.
Komentuoti:
-
ADY nupirkų elektrovežių sąrašas:
ВЛ10 №№ 1500, 1579, 1589, 1603, 1605, 1608, 1639, 1695, 1697, 1727.
Komentuoti:
-
Tuo labiau, kad VL10 nepritaikytas LG naudojamai kintamai srovei.Parašė Arelis Rodyti pranešimąMano pažįstamo žiniomis, kuris dirba LG, sakė, jog šie elektrovežiai nevažinės Lietuvoje, o po remonto keliaus į Azerbaidžaną kartu su Tem 2. Azerbaidžanas VL10 nusipirko iš Rusijos.
Komentuoti:
-
Mano pažįstamo žiniomis, kuris dirba LG, sakė, jog šie elektrovežiai nevažinės Lietuvoje, o po remonto keliaus į Azerbaidžaną kartu su Tem 2. Azerbaidžanas VL10 nusipirko iš Rusijos.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Bet elektrovežių remonto patirties Lietuvoje nėra. Įtariu, kad tik dėl mokesčių varoma per Lietuvą. Matyt Azerbaidžane yra mokesčiai mažesni ar iš viso kai kurių nėra, perkant iš ES.
Komentuoti:
-
Gal kažką pagerins, kaip ir TEM2 gražesni ir ergonomiškesni nei išriedėję iš gamyklos ar po eilinio kapitalinio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą jie Lietuvoje veikia? Negi remontuos? Ar vėl kokios machinacijos parduodant Azerbaidžanui ar kam ten daugiau gali būti?
Komentuoti:
-
Bet iki Vilniaus nekeis KT? Ar keis? Kol kas jokių požymių, kad keistų - jokie darbai nevyksta. Tik kažkiek viaduko per S. Batoro g. Vilniaus link matosi, kad keičiamas senas KT su atramomis.
Komentuoti:





















Komentuoti: