Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vadinasi, traukinukui nereikės tuščiai važinėti iš Oro uosto stotelės į Kirtimus ir atgal?
    Būtent. Automotrisė toliau ir nebevažiavo. Mašinistas perjungė šviesas ir nuėjo kiton kabinon.

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nejaugi Oro uosto stotelėje stoja kuris nors iš traukinių Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai-Stasylos ???
    Tikėjausi tokio komentaro. Todėl ir įdėjau šią nuotrauką.
    Nesustojo. Optinė apgaulė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šiandien jau buvo pertvarkyta Kirtimų stoties autoblokuotė:

    Atvaizdas
    Vadinasi, traukinukui nereikės tuščiai važinėti iš Oro uosto stotelės į Kirtimus ir atgal?

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ir.... traukinys stotelėje.

    Atvaizdas
    Nejaugi Oro uosto stotelėje stoja kuris nors iš traukinių Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai-Stasylos ???

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šiandien jau buvo pertvarkyta Kirtimų stoties autoblokuotė:



    Ir.... traukinys stotelėje.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Beje, noriu pasidžiaugti. Gruodžio 14 d. teko matrise važiuoti į oro uostą tai belaukiant jos stotyje pastebėjau, kad iš atvykusios matrisės išlipo ne 3 ar 4 keleiviai, jų buvo per 20. Nemažiau tiek išvyko ir į oro uostą.
    Keleivių skaičiaus augimas akivaizdus
    Džiaugiuosi ir aš. Nors ir kažkada minėjau, bet dar kartą pasikartosiu, kad tai dėsningai nutiko dėl dviejų priežasčių: 1) metų pabaiga (Kalėdos ir Naujieji Metai) yra kone "šienapjūtė" visam aviacijos sektoriui; vadinasi, padaugėjo keleivių važiuojančių į ir iš oro uosto; 2) reklama yra gerai, bet pati geriausia ir solidžiausia reklama yra laikas; vis daugiau žmonių žino apie motrisę, pastebiu, kad stotyje net ne vietniai jos nedrąsiai ieško, atidžiai klauso diktorės pranešimus.
    Taigi naujienos visai geros

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Beje, noriu pasidžiaugti. Gruodžio 14 d. teko matrise važiuoti į oro uostą tai belaukiant jos stotyje pastebėjau, kad iš atvykusios matrisės išlipo ne 3 ar 4 keleiviai, jų buvo per 20. Nemažiau tiek išvyko ir į oro uostą.
    Keleivių skaičiaus augimas akivaizdus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nors ir ne i tema, bet LG reiketu tikrai uzpirkti gerokai daugiau automotrisiu ir leisti jas i tuos marsrutus, kuriuose mazai keleiviu. Taip pat ir sutankinti eisma kai kuriais marsrutais...

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    O beje, gal kas žino, kodėl AR2 jau ilgesnį laiką stovi depe?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Labai sveikintina, kad nuostolingiausiais reisais arba dienomis, kada yra mažesnis keleivių srautas, leidžiamos motrisės - stengiamasi mažinti nuostolius. Teko, girdėti, kad šią savaitę kažkuri RESA važiavo į Marcinkonis ar tai Varėną (tai reiškia - leidžiama ne tik Stasylų kryptimi). Matyt motrises planuojama leisti dažniau Vilniaus regione, dėl to buvo palikta ir AR2. O Kauno regioną aptarnauja du RA2. Bet čia tik mano pamąstymai
    Motrisės gerai - taupom kurą.
    Man visiškai neblogas sprendimas atrodo trivagoniai DR1A su vienu varikliu. Remotorizuoti - savaime mažesnės kuro sąnaudos. Turbūt mažesnės net už RA2, nes pastarieji su dviem varikliais.

    Šiandien apie 8:30, traukinys D645 Vilnius-Varėna.


    O čia AR2, dyzelinių traukinių depe.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.28, 15:57.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Labai sveikintina, kad nuostolingiausiais reisais arba dienomis, kada yra mažesnis keleivių srautas, leidžiamos motrisės - stengiamasi mažinti nuostolius. Teko, girdėti, kad šią savaitę kažkuri RESA važiavo į Marcinkonis ar tai Varėną (tai reiškia - leidžiama ne tik Stasylų kryptimi). Matyt motrises planuojama leisti dažniau Vilniaus regione, dėl to buvo palikta ir AR2. O Kauno regioną aptarnauja du RA2. Bet čia tik mano pamąstymai

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šiandien į Oro uostą važinėjo 620M-010.



    Apie 9:40 buvo pastebėta Pesa automotrisė, artėjanti prie Oro uosto stotelės. Tai buvo 620M-009. Bet ji stotelėje nesustojo.

    Pasirodo, atsakymo toli ieškoti nereikėjo.



    Maršrute Vilnius-Stasylos-Vilnius kursavusius D1 arba DR1A šiandien pavadavo 620M-009.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Gal remontuoti čia atvežė? Bet gal paleidinės dvi automotrises į oro uostą ir RA2 bus kaip atsarginė.....?
    Tai kad jau perdaze ir net kartais vazinejo i oro uosta, kol dar nebuvo gauta antroji PESA. Tikrai, idomu, kam AR2 laiko Vilniuje. Kaune ji labiau reikalinga. Nes dabar, kol remontuojamas tunelis, dienos metu gainiojamas papildomas traukinys i Marijampole vietoj Vilniaus-Sestoku traukino. Ir juo vaziuoja tikrai mazai keleiviu.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Gal remontuoti čia atvežė? Bet gal paleidinės dvi automotrises į oro uostą ir RA2 bus kaip atsarginė.....?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Beje, dėl tos AR2. Gal kas žinote, kodėl jos dar negrąžino Kaunui?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Papildau. Praleidau neblogą foto.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    gražios nuotraukos

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šios dienos foto





    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Naujiena apie naujo traukinių maršruto reisų naikinimą, kuris važinėja į Vilniaus oro uostą.
    http://blog.lrytas.lt/kazimieras0220...aus-oro-uosta/

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    drįstu pastebėti, kad šį kartą reisai mažinami dėlto, kad jais niekas nevažiuoja. o ne važiuoja turbūt todėl, kad jei jau atsisėdai į taksi (nes kito visuomenino transporto nelabai yra) tai ir važiuoji iki galo, o ne iki artimiausios stotelės .
    Na, toks argumentas išties galimas - 12 val nakties sėdęs į traukinį ir atvykęs į stotį, toliau vistiek turėsi važiuoti su taksi (nes jokio kito visuomeninio transporto nėra). Tad logiškiau tiesiai oro uoste sėsti į taksi.

    Įdomu, kiek keleivių važiuodavo tais panaikinamais reisais? 1, 2, 10, 0?

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    ka as ir sakiau... rinkimai praejo... motrise savo padare... galima ja ir uzmirsti... iki sekanciu rinkimu...
    Kam jau ji čia per tuos rinkimus rūpėjo? Nors ir dalinamės hobiu, tačiau siūlau taip nesureikšminti

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Pagal rytdienos oro uosto tvarkaraštį gaunasi, kad į ketvirtadalį išskrendančių lėktuvų su traukiniu nuvažiuoti nepavyks. Atskridus irgi maždaug ketvirtadaliu reisų (čia jau neskaičiuojant vėlavimų) iš oro uosto traukiniu išvažiuoti irgi bus per vėlu.

    Kažkaip neįsivaizduoju, kad ~25% potencialių keleivių pasiuntimas (nuimant 17% reisų) išeitų į gerą tiek įvaizdžio, tiek pajamų atžvigiu
    drįstu pastebėti, kad šį kartą reisai mažinami dėlto, kad jais niekas nevažiuoja. o ne važiuoja turbūt todėl, kad jei jau atsisėdai į taksi (nes kito visuomenino transporto nelabai yra) tai ir važiuoji iki galo, o ne iki artimiausios stotelės .

    Komentuoti:

Working...
X