Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Nu jo patys tie kurie škias bėginio transporto mieste rėmėjai-VMS. Ura!Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero niekas netrukdo VMS nusipirkti riedmenis ir organizuoti bėginį transportą priemiesčiuose.Paskutinis taisė evvt; 2024.03.31, 13:38.
Comment
-
Pagal veiksmus labai akivaizdu kaip jie sinteresuoti plėsti transporto rūšis ir gerinti priemiestinį susisiekimą.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Nu jo patys tie kurie škias bėginio transporto mieste rėmėjai-VMS. Ura!
Comment
-
Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pagal veiksmus labai akivaizdu kaip jie sinteresuoti plėsti transporto rūšis ir gerinti priemiestinį susisiekimą.
Comment
-
Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
Comment
-
Apie ignoruojančius veiksmus.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?
Kad ir https://madeinvilnius.lt/transportas...o-dvieju-metu/Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.04.01, 10:50.
Comment
-
Problema dažniausiai ir yra tame, kad abi pusės žiūri tik savo ramybės ir pliusiukų (varnelių) ataskaitose, o ne rūpesčių dėl priimtinų sprendimų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.
- 1 patinka
Comment
-
Nu butent. Jeigu tas yra kišama į balandžio 1 pokštą, tai parodo koks nerealus projektas . Ta žinia savo tikrumu lygiai tokia kaip kad būtų paskelbtos astronomų balandžio pirmosios naujienos apie atrastus galbūt protingus ateivius kur nors kokioj tolimoj kosmoso subinej.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
O tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
Comment
-
Buvo pasiūlymas vms'ui nusipirkti riedmenis ir patiems eksliatuoti šį maršrutą. Bet tada tektų mokėti infrastruktūros mokestį.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąO tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?
Comment
-
Parašiau LTG Infra dėl stotelės įrengimo Salininkuose, tad dalinuosi atsakymu:
Ačiū už Jūsų pasiūlymus didinti Lietuvos geležinkeliuose prieinamumą keliauti traukiniais.
AB „LTG Infra“ valdo virš 150 stočių ir stotelių ir yra suinteresuota plėsti geležinkelio sustojimų tinklą atsižvelgiant į besiplečinčias esamas gyvenvietes ir jų naujas lokacijas.
Salininkų geležinkelio stotelės taip pat įtraukta į AB „LTG Infra strateginį plėtros planą ir šiuo metu, kartu su Keleivių vežėjais ir projektuotojais atliekamas jos poreikio analizė, tinkamiausios lokacijos, technologinių sprendinių vertinimas bei ieškomi naujos statybos finansavimo šaltiniai.
Pasitvirtinus finansavimo šaltinius informaciją apie būsimą statybą apie paskelbsime viešai.
- 15 patinka
Comment
-
-
Dėja nėra įtin senas, tiesiog pirktas prastas https://en.wikipedia.org/wiki/RA2_Multiple_UnitParašė Karoleo Rodyti pranešimąVakar pasivažinėjom su dvimečiu iki oro uosto ir atgal. I oro uostą važiavo gan nemažai žmonių, atgal mes visi 3. Žmona sakė koks senas traukinys, jau tikriausiai mūsų tėvai tokiu važinėjo. Jokio kondicionieriaus, variklių vagone baisiai karšta ir taip toliau
- 5 patinka
Comment
-
Vežiojamas oras, nes dedama nulis pastangų kelionės patrauklumui. Važiuoja kažkokia gelda RA2, kuri barška ir tarška kaip 40 metu senumo Zil'as. Maršrutui, kur 95 proc. keleivių yra su lagaminais, siunčiamas traukinys tikriausiai su pačiomis aukščiausiomis grindims, į kurį įkopti yra ką veikti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu oro vežiojimas į oro uostą tęsiasi. Ir dar RA2 negailą (ta prasme, kad RA2 gali būti panaudotas racionaliau) šitam sugadinto oro maršrutui...
Viduje visi langai kažkokie užgaravę ir užrasoje, tai nelabai išeina matyti kur važiuoji ir kas vyksta aplink. Viduje gyvenimas vyksta Maskvos laiku (matyt laiko nustatymo funkcija neįskaičiuota į komplektaciją), nes važiuojant traukiniu kai buvo 17:15, jame laikrodis išdidžiai rodė 18:03 (??).
Iš išorės priėjus prie traukinio nėra jokių švieslenčių iš sono, kad matyti kur jis važiuoja. Švieslentės tik priekyje ir gale. Todėl, kadangi sėdėjau prie durų, visi trys įlipę ir pro mane praėję keleiviai paklausė ar jis važiuoja į oro uostą
Oro uosto stotyje lipant laiptais nešviečia nei vienas šviestuvas, todėl norint nenusiversti, reikia pasišvęsti telefonu... Man tai panašu į bandymą nužudyti maršrutą ir suteikti kuo prastesni kelionės pojūtį išdrįsusiems išbandyti.
- 17 patinka
Comment
-
Kažkaip abejoju, net automotrisėms neužteko keleivių srauto.Parašė TomasK Rodyti pranešimąNorėtųsi tikėti, kad baigus elektrifikaciją šiame maršrute išvysime dvivagonę Škodą EJ575.
Comment
Comment