Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Jei tikėsime autobusubilietai.Lt informacija, naktinis autobusas Palanga-Vilnius užsuka į Vilniaus oro uostą. Ten jis būna 5:40h ryto (autobusų stotyje - 5:50h). Iš Vilniaus į Palangą 23:00 val išvažiuodamas, į Oro uostą taip pat užvažiuoja - tą kelis kartus įsitikinau pats asmeniškai juo vėlai grįždamas į Kauną.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
Comment
-
Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
Comment
-
Tai kad vakare nėra prasmės. Visi lėktuvai jau būna išskridę. Grįžtantys vakarais irgi labiau linkę važiuoti taksi, netgi nelaukia autobusų. Su autobusais irgi ne kas, nes lėktuvui nusileidus apie 23 val. jau praktiškai galimybės važiuoti į miestą autobusu nėra, nes kol ateisi iki stotelės, visi autobusai bus išvažiavę. Reiks laukti 88N, iš kurio naudos mažai, nes debiliška trasa naktį per visokias IKEA ir Žirnių gatves, kai turėtų važiuoti naktinis pro Naujininkus ir stotį. Be to ir rida trumpesnė gautųsi, kas vėlgi į naudą.
Comment
-
Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
Comment
-
Kai dirbu oro uoste ir važinėju tuo traukiniu beveik kasdien, matau, iš kur srautai eina. Taip kad
nėra didžiausi srautai, bet nuo traukinio bent 10 keleivių tikrai yra. Jei jų LG nereikia, tai tegul
Nors pagrindine baltarusai važiuoja. O pastabos teisingos šiaip dėl nesuderinamumo.
- 2 patinka
Comment
-
Marsrutas reikalingas ,,pakazuchai', oro veziojimui ( juk trasa- Oro uostas)Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
Comment
-
Pagrinde kaunieciai vaziuoja i oro uosta, todel grafikai labiau priderinti i Kauna vaziuojantiems.Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.
Comment
-
tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
Comment
-
Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.
Comment
-
Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Tikrai neverta, reikia dažninti maršrutą bent tris kartus per valandą, na bent jau kiek įmanoma su vienu traukiniu. Ir dar reikėtų padaryti, kad bilietas nusipirktas į orouostą galiotų ne tam tikro laiko maršrutui, o kelionei tą dieną tarkim.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Nieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.
Comment
-
Jeigu jūs turite omenyje traukinio stotelę orouoste, tai mano nuomone ji nėra toli, 2-3 min kelio juokai palyginus, kiek tenka eiti kituose užsienio orouostuose. Bet sutinku, kad pats traukinys galėtų būti elektrinis, autonominis ir be laiptų.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąNieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.Paskutinis taisė booraz; 2020.03.05, 10:12.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Elektrifikacija numatoma.
Praeitų metų straipsnis
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=80733291
BNS paaiškino, kad elektrifikavimas vyks 3 etapais: pirmuoju numatytas Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas (ruožai Kyviškės-Vaidotai-Valčiūnai-Paneriai ir ruožas Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai) – bendras kelių ilgis siekia 112
- 2 patinka
Comment
-
Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.
Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.Paskutinis taisė Vitas; 2020.03.06, 12:34.
Comment
-
Kas 30 min realu padaryti, prastovint abiejuose galuose po 8 minutes.Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
Comment