Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.
    O kaip su stabdžių trinkelių keitimu tada būtų?
    Ir kokių dar atgyvenų sovietinių galima atsikratyti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    VLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo?
    Tai gal mašinistai ir jų padejėjai galėtų patys konkrečiau atsakyt, kodėl jie taip bijo to šilumvežio ? Gal bijo visai be pagrindo, jei negali įvardinti ko bijo.

    Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    VLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo? Ir kai paima is jusu tai silumveziui duoda lengviausia kelione....... (kad jei kas atsitiks nebutu tiek "vajaus") Ir apie padejejus..... Po jusu s........ darbo butent jie ir "laiko" silumvezi iki atvykimo stoties..... Nes kaip zinome masinistas negali nueit nuo pulto...... Yra nlb kurie gaudosi,bet laikui begant ismoks. Pats tamsta atejot viska mokedamas?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Mielasis, tamstos į Vaidotus važinėjate šalinti savo darbo broko. Patys prikabinėjote plombų ant kiekvieno šilumvežyje esančio mazgelio, nes kiekviename žingsnyje nenorite prisiimti atsakomybės ir įtariate klastą.

    Kaip galėjo kapitalinio remonto atlikimas ar neatlikimas įtakoti TEP60-0993 kilusį gaisrą? Ir kodėl techninės priežiūros metu šaltkalviai privalo tikrinti mazgą, kurį jūs tik ką suremontavote ir jo veikimą patikrinote laikantis technologijų? Beje tai taip pat patvirtinote savo parašais ir antspaudais.

    Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.

    Laurus gal ir galėtumėte kabinti, jei bent pusę visų modernizuotų lokomotyvų būtumėt surinkę kitų valstybių ar įmonių geležinkelio bendrovėms. Per savo gyvavimo laikotarpį kitiems sugebėjote surinkti tik du lokomotyvus. Vienintelis Jūsų užsakovas yra LG, kuri šiuo metu neturi kitų alternatyvų ir dėl ko jūs seniai pamiršote kas yra rinkos ekonomikos dėsniai (konkurencija).

    Apie BS-us siūlyčiau patylėti, kadangi vienas prieš metus savo eiga atvažiavęs pas jus į planinį remontą, - vos sugebėjo išvažiuoti po 9 mėnesių. Priežastys visiems labai gerai žinomos.
    taip del BS-005 zinomos, Kolomnos gamykla ignoravo atvykti i Lietvua prisidengdama ivairiom nesamoningom aplinkybem, taip ir vazinejote su vibruojanciu silumveziu kol neatejo jam laikas daryti ER-2, ir vel jus nutylejot tai kas jums nenaudinga viesai sneket ))
    o del KR-2 neatlikimo ir sio fakto itakos gaisrui?? na jus vel meluojat viesai - laidams 30 metu, kontaktai seni, varis oksidaves, DLRR nesugebejo net jus per naujo uzpresuot.. o dbr VLRD pakeite visai kito mazgo kontakta, kuris ir po gaisro liko sveikas ir mes klati??? man idomu, jus gal Mindaugo sedit ir is popieriuku tik darot isvadas?? tada butu atleistina kad nieko nezinot, bet jei realiai dirbate depe tai jus arba melagis ir klaidinat liaudi, arba demagogas nes i visus mano monologus jus atsakote ne realiais faktais o tik bendrais zodziais, konkurencija, desnis, ir t.t. tai paleiskit tada savo TP-2 lauk, varykit silumvezius i Daugpili i TP ir ER, ir gyvenkit kokybiskai ir laimingai...
    o kol nesurasit tikru techniniu argumentu toliau kalbeti apie 0993 tai siulyciau gerbiamam paciam patyleti. Aciu

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Gerbiamas specialiste, turbut kasdien su Jumis ir matomes, bet is karto sakau neturiu supratimo kas Jus toks esate realioj erdvej... bet jei tesiam pokalbi del 0993, tai prasom paaiskinti kodel jusu imone kaip aiskeja net nenori girdet apie realius faktus, apie KR-2 neatlikima, apie TP-2 nekokybiska atlikima? kaip jusu cecho meistras turi teise statyti TP-2 atlikimo antspauda net neapziurejus reverso ir jo prijungimo kebelius? apie ka jus snekat?
    o del LT-2 remonto kokybes - tai antra karta rasau - pavyzdys 2M62M-0673, kokybei puiki, garantijos jokios ir t.t. ir turbut rytoj dar knysites su ta masina nezinodami kaip ja nuvaryt i Radviliski remontui atlikti... Jus pripratot meluot darbe, jus ta pati darot ir cia...
    kas liecia lauru del modernizacijos - taip musu laurai, o jusu geda tame, kad per 2 metus kiek jus jau M serijos silumvezius ekploatuojat TP-2 saltkalviai neismoko net elemntariausiu dalyku apie prieziura, del menkniekiu musu zmones turi po 3-5 kartus i diena vaziuoti i Vaidotus, kad ijungit koki nors kirtikli, arba normaliai ismatuoti traukos grandines varza ir t.t., kodel jus apie savo problemas viesai nekalbat? turbut jums kaip "specialistui" nesinori kalbeti apie tokius juodus dalykus? tikiu...
    o del BS, jei jis jums toks mielas papasakokit viesai kaip Kolomnos gamykla LG "pasiunte" pries pat garantijos pabaiga su silumveziu 005. Aciu
    Mielasis, tamstos į Vaidotus važinėjate šalinti savo darbo broko. Patys prikabinėjote plombų ant kiekvieno šilumvežyje esančio mazgelio, nes kiekviename žingsnyje nenorite prisiimti atsakomybės ir įtariate klastą.

    Kaip galėjo kapitalinio remonto atlikimas ar neatlikimas įtakoti TEP60-0993 kilusį gaisrą? Ir kodėl techninės priežiūros metu šaltkalviai privalo tikrinti mazgą, kurį jūs tik ką suremontavote ir jo veikimą patikrinote laikantis technologijų? Beje tai taip pat patvirtinote savo parašais ir antspaudais.

    Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.

    Laurus gal ir galėtumėte kabinti, jei bent pusę visų modernizuotų lokomotyvų būtumėt surinkę kitų valstybių ar įmonių geležinkelio bendrovėms. Per savo gyvavimo laikotarpį kitiems sugebėjote surinkti tik du lokomotyvus. Vienintelis Jūsų užsakovas yra LG, kuri šiuo metu neturi kitų alternatyvų ir dėl ko jūs seniai pamiršote kas yra rinkos ekonomikos dėsniai (konkurencija).

    Apie BS-us siūlyčiau patylėti, kadangi vienas prieš metus savo eiga atvažiavęs pas jus į planinį remontą, - vos sugebėjo išvažiuoti po 9 mėnesių. Priežastys visiems labai gerai žinomos.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    gal irgi apsviles?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    turetu veikti, komisine apziura gi dabar...
    Su Jantar atvažiavo TEP60-0923, tai net pasibaisėjau koks juodas...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nukrypstant nuo įsiliepsnojusio ginčo paklausiu, gal LT-1 plovykla neveikia, kad visi TEPai murzini kaip iš velnyno? Baltarusių blizga, kaip visuomet.
    turetu veikti, komisine apziura gi dabar...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Nukrypstant nuo įsiliepsnojusio ginčo paklausiu, gal LT-1 plovykla neveikia, kad visi TEPai murzini kaip iš velnyno? Baltarusių blizga, kaip visuomet.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Visame tame yra blogiausia tai, kad UAB "VLRD" niekada neįžvelgia savo kaltės, nors ji ir akivaizdi, o dar blogiau, kad neieško būdų kaip iš tikrųjų pagerinti kokybę ir kt.
    Kai kalbama apie supleškėjusį lokomotyvą, jie postringauja apie tarpremontines ridas ir kitą demagogiją. Jiems ir TEP70BS ir RA2- ....š. Duok ER20CF - garantuoju, kad ir tas taps "š". Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
    Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo. Kaip būtų gaila, tačiau ir šie lokomotyvai dažniausiai genda būtent dėl surinkimo kokybės.
    LG ieškodama išeities dalį didesnės apimties lokomotyvų remontų jau perkėlė į LT-2, kur remonto kokybė nepalyginamai geresnė.
    Šiaip ar taip manau, kad UAB "VLRD" ankščiau ar vėliau bankrutuos ir bus išskaidyta, kadangi pasibaigus manevrinių lokomotyvų modernizacijai motinėlė LG daugiau užsakymų nebeteiks. Gyvenimas rodo, kad sprendimas atskirti lokomotyvų remonto paslaugas teikiančią įmonę nuo LG buvo klaidingas.
    Kaip UAB "VLRD" "besispardytų", tačiau tiriant TEP60-0993 gaisro priežastis aiškėja, kad vis dėl to ne pasenę kabeliai kalti, o atgrubnagiškas VLRD darbas.
    Gerbiamas specialiste, turbut kasdien su Jumis ir matomes, bet is karto sakau neturiu supratimo kas Jus toks esate realioj erdvej... bet jei tesiam pokalbi del 0993, tai prasom paaiskinti kodel jusu imone kaip aiskeja net nenori girdet apie realius faktus, apie KR-2 neatlikima, apie TP-2 nekokybiska atlikima? kaip jusu cecho meistras turi teise statyti TP-2 atlikimo antspauda net neapziurejus reverso ir jo prijungimo kebelius? apie ka jus snekat?
    o del LT-2 remonto kokybes - tai antra karta rasau - pavyzdys 2M62M-0673, kokybei puiki, garantijos jokios ir t.t. ir turbut rytoj dar knysites su ta masina nezinodami kaip ja nuvaryt i Radviliski remontui atlikti... Jus pripratot meluot darbe, jus ta pati darot ir cia...
    kas liecia lauru del modernizacijos - taip musu laurai, o jusu geda tame, kad per 2 metus kiek jus jau M serijos silumvezius ekploatuojat TP-2 saltkalviai neismoko net elemntariausiu dalyku apie prieziura, del menkniekiu musu zmones turi po 3-5 kartus i diena vaziuoti i Vaidotus, kad ijungit koki nors kirtikli, arba normaliai ismatuoti traukos grandines varza ir t.t., kodel jus apie savo problemas viesai nekalbat? turbut jums kaip "specialistui" nesinori kalbeti apie tokius juodus dalykus? tikiu...
    o del BS, jei jis jums toks mielas papasakokit viesai kaip Kolomnos gamykla LG "pasiunte" pries pat garantijos pabaiga su silumveziu 005. Aciu

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ką LG užsako, tą mes ir padarom.
    Tai išeina, kad ir šilumvežyje TEP60-0993 užsakė pasikrapštyti taip, kad supleškėtų vos pajudėjęs. Šiam lokomotyvui prieš pat lemtingąją kelionę juk buvo atliekamas remontas UAB "VLRD" tų įrenginių, kurie kaip įtariama ir buvo gaisro židiniu.
    LG užsako kokybišką lokomotyvų techninę priežiūrą ir remontą, ir už šias paslaugas UAB "VLRD" moka žymiai daugiau nei saviems (radviliškiečiams).

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kėbulų patys nedarėmė, nes VLRD neturi kebulų remonto cecho, o vagonų depas turi. Traukos variklius siuntė į Ukrainą, nes reikėjo atlikti jiems KR remontą pakeliant izoliacijos klasę, o tai daroma tik remonto gamyklose
    Tai nėra ko ir laurų sau kabinti dėl lokomotyvų modernizavimo, kadangi patys šiame procese atliekate vieną vienintelę sukomplektuotų mazgų surinkimo funkciją, prižiūrint čekų, vengrų ar rūsų specialistams, be kurių, manau ir sudėtingesnio gedimo nesugebate pašalinti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
    Ką LG užsako, tą mes ir padarom.
    Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo.
    Kėbulų patys nedarėmė, nes VLRD neturi kebulų remonto cecho, o vagonų depas turi. Traukos variklius siuntė į Ukrainą, nes reikėjo atlikti jiems KR remontą pakeliant izoliacijos klasę, o tai daroma tik remonto gamyklose.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
    Kiekviena profesija turi savo žargoną.
    Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

    Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

    O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...
    VLRD - Vilniaus lokomotyvų remonto depas, DLRR - Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca, LT-1 - Vilniaus lokomotyvų depas, LT-2 - Radviliškio lokomotyvų depas, KR - kapitalinis remontas, ER - einamasis remontas, TP - techninė priežiūra, NR - neplaninis remontas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    DLRR - ko gero ER-3 metu (...) kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2
    (...)
    dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili??
    Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
    Kiekviena profesija turi savo žargoną.
    Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

    Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

    O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Visame tame yra blogiausia tai, kad UAB "VLRD" niekada neįžvelgia savo kaltės, nors ji ir akivaizdi, o dar blogiau, kad neieško būdų kaip iš tikrųjų pagerinti kokybę ir kt.
    Kai kalbama apie supleškėjusį lokomotyvą, jie postringauja apie tarpremontines ridas ir kitą demagogiją. Jiems ir TEP70BS ir RA2- ....š. Duok ER20CF - garantuoju, kad ir tas taps "š". Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
    Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo. Kaip būtų gaila, tačiau ir šie lokomotyvai dažniausiai genda būtent dėl surinkimo kokybės.
    LG ieškodama išeities dalį didesnės apimties lokomotyvų remontų jau perkėlė į LT-2, kur remonto kokybė nepalyginamai geresnė.
    Šiaip ar taip manau, kad UAB "VLRD" ankščiau ar vėliau bankrutuos ir bus išskaidyta, kadangi pasibaigus manevrinių lokomotyvų modernizacijai motinėlė LG daugiau užsakymų nebeteiks. Gyvenimas rodo, kad sprendimas atskirti lokomotyvų remonto paslaugas teikiančią įmonę nuo LG buvo klaidingas.
    Kaip UAB "VLRD" "besispardytų", tačiau tiriant TEP60-0993 gaisro priežastis aiškėja, kad vis dėl to ne pasenę kabeliai kalti, o atgrubnagiškas VLRD darbas.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na nepilkit ant VLRD taip,
    jei taip sudinai darbas vyktu , pagal pranesimus degtu kas antras silumvezis .
    o elektroschemoje sudetingiausia nustatyt gedima, juolab keliones metu

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Ner prasmes sneket.............. Is tuscio i kiaura......... O i modernizacija yra sukisti visi geriausi specialistai. Atitinkamai jie ir gauna. O kiti saltkalviukai, tai tiesiog kaladeles moka pakeist.... Dirbau as ti......... Ir nieko gero.... Maciau kaip tas darbas vyksta ir pan. meistrai puses nemato ka tie pijokeliai padaro.... Beda kad pasitiki jais.... Va per tokius ir turi kentet kiti. O cia jau jusu beda kad laikot tokius darbuotojus. O LT-1 tikrai daugiau tvarkos.... Tai va........
    Jus neturit ka atskayt, todel bevilstiksai paraset " i tuscia i kiaura"..o del pijokeliu, pradedant nuo meistro, kuri isvare is VLRD uz butent negera pomegi ir kur jis prieglobsti surado?)) oj, oj, LT-1 tvarka, nereali...
    jei nera prasmes sneket, tai tyliai paskaitykit ka as rasau ir darykit isvadas,o jei turit ka rasyt, tai prasom destykit...
    o jei kalbam apie VLRD "saltkalviukus" tai pasnekam ir apie padejejus, kurie dirba LT-1... 90% is ju pacanai, kurie sunkiai atskiria VDV nuo generatoriaus, negali mintinai pakartot elementariausius parametrus kuriuos privalo kontroliuot keliones metu ir prie viso sito yra beveik nerastingi.. tai kad nereikia cia kladint auditorijos

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Ner prasmes sneket.............. Is tuscio i kiaura......... O i modernizacija yra sukisti visi geriausi specialistai. Atitinkamai jie ir gauna. O kiti saltkalviukai, tai tiesiog kaladeles moka pakeist.... Dirbau as ti......... Ir nieko gero.... Maciau kaip tas darbas vyksta ir pan. meistrai puses nemato ka tie pijokeliai padaro.... Beda kad pasitiki jais.... Va per tokius ir turi kentet kiti. O cia jau jusu beda kad laikot tokius darbuotojus. O LT-1 tikrai daugiau tvarkos.... Tai va........

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    to-VLRD-1.
    Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
    Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
    Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?
    o del BS'u tai manau logiska butu pradeti nuo to, koki š...LG pirko iš kolomnos..jei domina pvz.BS-005 tai generatoriaus gedimas ko gero atsirado dar garantiniu laikotarpiu taciau Kolomna tai ir neatvaziavo...o LG taip "super" sugebejo nupirkti silumvežius, kad tik pamirso lydincia tech,dokumentacija pasiimti. Jus reiskia nezinot koks š... yra RA-2 prie to pacio? zinokit mes sakom, kad aciu dievui kad mum neduoda to viso slamsto, is jo pinigu neuzdirbsi, tik nuostoliu ir bedu daugiau..bet kazkodel visi kiti depai nenori daryti durnu remontu? visa slamsta kisa i VLRD o del Siemensu jus turite pasiulymus kas juos remontuos ateityje? padiskutuojam kad Jus nepultumet siulyti LT-2 iskart pasakysiu - pasidomekit kaip 2M62M-0673 jie suremontavo, kad jau teks antra karta per 500m.val varyt remontui as pasakysiu viena - LG isskyrus zodziu noriu, turi buti, ir garantija nieko nezino

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    to-VLRD-1.
    Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
    Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
    Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?
    aišku, kad ginsiu, ir ne del to kad saviškius, o del to kad LG savo technika isivaizduoja kaip sokoladuka, kuri ju manymu yra idealios bukles, ir tik nieksai is VLRD lenda ir viskas gadina, o vargseliai LG moka didziulius pinigus uz remontus.. realiai nera LT-1 specialistu (saziningu) kurie bent galetu paaiskinti savo valdziai kuo jie naudojasi. sis atvejis ko gero, bus vel priskirtas VLRD- vienvaldystes ir nesugebejimo is LG puses saziningai pasakyti -taip mes kalti...o tikra priezastis yra tokia - silumveziui TEP60-0993 nei karto nebuvo darytas KR-2, nors jo rida virs 3.600.000 km, TP-2 kurio metu turejo buti patikrintas visu kontaktu tvirtinimo patikimumas ir t.t. nebuvo atliktas tinkamai, todel kaltinti TP-3, ER-1, o tuo labiau NR, kuriuo metu isvis nebuvo liesta prie tu laidu, kurie sukele uzsiliepsnojima yra minimum neprofesionalu, o ziurint is teisines puses tai yra nusikalstimas.
    Dabar del antro klausimo - mes save vertiname gerais specialistais, nes viskas, kas siuo metu vazineja LG yra musu ranku darbas..gal prisiminkit kieno specialistu jegomis buvo igyvendinti visi modernizacijos projektai, kieno jegomis net sunkiausiais momentais buvo uztikrintas eismas, ir dar daug visko... galu gale sulyginkit poziuri i technika VLRD ir Vaidotu TP-2 cecho saltkalviu... jiems net neidomu zinoti modernizuotu silumvežiu konstrukcija, jiems absoliuciai nusispjaut ant jos.. tai uzduodant klausima ar skaitom mes save specais ar ne, manau visai naudinga butu Jums atsakyti sau i klausimas - ar kartais as nesu kenkejas.. (sorry, cia ne Jums asmeniskai) labai lengva sneketi ziurint pro tvora ir krapstant nosyje, nurodyneti kaip turetu buti pas kaimyna, o savame kolukyje nematyti net didziausiu problemu, ir kas baisiausia nenoreti apie juos sneket....
    po sito gaisro sedziu ir galvoju, kaip gi taip ivyko, kad 7113 apsivertima nepriskyre VLRD??? nors kai vaziuojant po darbo per radija isgirdau kad Vaidotu stotyje apsiverte silumvezis pirma mintis buvo - kabins mums...aciu dievui iesmas...

    Komentuoti:

Working...
X