Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąTraukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
M62-59,35 Lt/val
M62K-51,05 Lt/val
2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
2M62K-113,36 Lt/val
2M62M-198,30 Lt/val
TEM2-39,63 Lt/val
ČME3-36,42 Lt/val
ČME3M-73,42 Lt/val
Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
TEP60-380,98 Lt/val
TEP70-357,90 Lt/val
TEP70BS-380,93 Lt/val
ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)
Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
Gal ir neblogai būtų prasilėkt...
Komentuoti:
-
Maža smulkmena, kad Keleivių vežimo direkcija nėra „dukterinė įmonė“ Lietuvos Geležinkeliams ir neturi atskiro juridinio asmens statuso, o UAB „Maxima LT“ ir UAB „Ermitažas“ yra atskiros bendrovės su 100% akcijų paketu VP Market rankose. Kai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.
O reorganizacijai pats laikas. Kai keleivių pervežimu rūpinsis dedikuota įmonė, galbūt nebebus tokių žavingų pavyzdžių, kaip stočių peronų remontai Tauragėje, Joniškyje, Dotnuvoje ir kitose keleivinių traukinių nelankomose vietose ir kitoks neefektyvus pinigų taškymas per „vidinius atsiskaitymus“, ženkliai prisidedantis prie tų deklaruojamų šimtų milijonų litų nuostolių.
Komentuoti:
-
Kodėl taip skiriasi prekinių ir keleivinių kainos? Čia prekinių kainos be sąstato ir kaip supratau be brigados?Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąTraukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
M62-59,35 Lt/val
M62K-51,05 Lt/val
2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
2M62K-113,36 Lt/val
2M62M-198,30 Lt/val
TEM2-39,63 Lt/val
ČME3-36,42 Lt/val
ČME3M-73,42 Lt/val
Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
TEP60-380,98 Lt/val
TEP70-357,90 Lt/val
TEP70BS-380,93 Lt/val
ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)
Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 17:13.
Komentuoti:
-
Žinoma, kad normalus dalykas. Pavyzdys galėtų būti Maxima ar Ermitažas parduotuvių ploto nuoma iš Akropolio bendrovės. Nors savininkas tai tas pats, bet tai nereiškia kad dukterinės įmonės gauna paslaugas už dyką.Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąŠiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
Komentuoti:
-
Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):Parašė JlL Rodyti pranešimąapie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.
M62-59,35 Lt/val
M62K-51,05 Lt/val
2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
2M62K-113,36 Lt/val
2M62M-198,30 Lt/val
TEM2-39,63 Lt/val
ČME3-36,42 Lt/val
ČME3M-73,42 Lt/val
Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
TEP60-380,98 Lt/val
TEP70-357,90 Lt/val
TEP70BS-380,93 Lt/val
ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)
Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.Paskutinis taisė Technarius LT-1; 2010.02.18, 15:51.
Komentuoti:
-
apie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
Komentuoti:
-
na cia kas kito negu pasauliniai bankai, bet dalis tiesos yraParašė Al1 Rodyti pranešimąVirtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...
Komentuoti:
-
Et, gal baikim... ER20CF nėra labai nusisekęs pirkinys, net ir krovininiam eisme negalima efektyviai panaudoti.Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
Komentuoti:
-
Virtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...
Komentuoti:
-
tai kad vienas is sutuoktiniu nenori tureti savo lokomotyvuParašė Al1 Rodyti pranešimąVat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
turbut jus busite nustebinti jeigu suzinosite, kad pavyzdziui kroviniu vezimo direkcijai priklausancius manverinius lokomotyvus nuomoja stotys (kurios beje irgi priklauso tai paciai direkcijai), skaciuojamos kainos ir pateikiamos saskaitos. aisku tie atsiskaitymai yra virtualus, taciau nuomos savoka egzistuoja.
Komentuoti:
-
Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąBe to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
Komentuoti:
-
Nepyk, bet man juokingi tokie pasisakymai... Tai žinoma, savaime aišku, kad įdomu visiems kurie skaito šitą forumą, o kam neįdomu tas neskaitoParašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąJei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
Kuo detaliau ir smulkiau tuo įdomiau, rašykit viską ką žinot
Komentuoti:
-
Be to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardintiParašė VLRD-1 Rodyti pranešimąesme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.
Komentuoti:
-
esme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kuo juos brangiau eksploatuot?
BS'as manau ryja daug daugiau
Komentuoti:
-
O kuo juos brangiau eksploatuot?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąKeleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eisme
BS'as manau ryja daug daugiau
Komentuoti:
-
Keleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eismeParašė AB13 Rodyti pranešimąO kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
Komentuoti:
-
O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?Parašė padejejas Rodyti pranešimąBeje kaip su silumveziais keleiviniais. Buvo snekama jog pirks siemensus keleiviniu lokomotyvu depui. Poto pradejo sneket kad nepatiko per bandymus.... Ir galiausiai pradedama kalbeti apie Tep70Bs. Tik idomu kaip pirks.... Juk priklausom ES. Bs db tai jau visai nieko atrodo ir is vidaus ir is isores. Maziau gedimu ir panasiai. Teko pabuvot 86nr ir 107nr. Visai patiko, nera ka lyginti su 2,3,4,5.
Komentuoti:
-
Beje kaip su silumveziais keleiviniais. Buvo snekama jog pirks siemensus keleiviniu lokomotyvu depui. Poto pradejo sneket kad nepatiko per bandymus.... Ir galiausiai pradedama kalbeti apie Tep70Bs. Tik idomu kaip pirks.... Juk priklausom ES. Bs db tai jau visai nieko atrodo ir is vidaus ir is isores. Maziau gedimu ir panasiai. Teko pabuvot 86nr ir 107nr. Visai patiko, nera ka lyginti su 2,3,4,5.
Komentuoti:
Komentuoti: