Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Dar apie Gp garvežius. Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m.











    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1935m.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Garvežiai Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš vaikystės prisimenu, kad į traukinių Maskva-Kaliningradas garvežius vandenį pildavo Kaune ir Kybartuose. Kitose stotyse (kaip Kazlų Rūda, Vilkaviškis ir kt.) atskiri traukiniai (pvz. "Gintaras") nestodavo. Guseve daugelis tų traukinių stodavo, bet vandenį į garvežius nepildavo.
    Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
    Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.
    Krovininiams garvežiams - apie 80-100 km.
    Keleiviniamas - apie 120-150 km.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokiu būdu buvo papildytos garvežio vandens atsargos Vilniuje? Su gaisrininkų žarna? Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?
    Iš vaikystės prisimenu, kad į traukinių Maskva-Kaliningradas garvežius vandenį pildavo Kaune ir Kybartuose. Kitose stotyse (kaip Kazlų Rūda, Vilkaviškis ir kt.) atskiri traukiniai (pvz. "Gintaras") nestodavo. Guseve daugelis tų traukinių stodavo, bet vandenį į garvežius nepildavo.
    Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
    Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ar buvo dar kitokių tipų garvežių iki paskutinio supjaustyti? 9P turbūt buvo, keleivinių Su turbūt nebuvo?

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    P.S. Manau kad 10 išsaugotų garvežių kraštui, su tokio dydžio geležinkelių sistema yra ganėtinai daug.
    Būtu gerokai daugiau, jeigu nebūtų supjaustyti ~1997 m.
    Paskutinis taisė Kosovo; 2012.03.12, 23:18.

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Neveikia nuoroda.
    Veikia

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Neveikia nuoroda.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kur šitas yra?
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    9П-13231 – Garvežio liekanos Kaune, Petrašiūnai
    Kur šitas yra?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    Ok, tai taip išeina kad hipotetinės garvežių dislokacijos šiemet bus tokios:

    Л-0106 – Paminklas, Šiauliai
    Л-0236 – Paminklas, Vilnius
    Л-2289 – Paminklas, Ignalina
    Л-0814 – Paminklas, Kaunas
    Л-0221 – ???
    Л-1160 – Paminklas, Klaipėda
    СО17-744 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
    ТЭ-4567 – Paminklas, Radviliškis
    ТЭ-7517 – Paminklas, Naujoji Vilnia
    ТЭ-0313 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
    9П-13231 – Garvežio liekanos Kaune, Petrašiūnai

    Klausimas žinovams - kur randasi L-0221? Ar jį taip pat pastatys muziejuje, o gal paliko Radviliškyje?
    Garvežys L-0221 yra likęs Radviliškio lokomotyvų depe.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kažkas yra, lygiai taip pat kaip Belgijoje yra MAN automatrisė, dirbusi Lietuvoje. Tačiau niekas iš ten jų nesivež.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O Čekijoj nėra kažkokio garvežio apleisto susijusio su prieškario Lietuvos geležinkeliais? Kažkokie vaizdiniai galvoje

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    P.S. Manau kad 10 išsaugotų garvežių kraštui, su tokio dydžio geležinkelių sistema yra ganėtinai daug.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Ok, tai taip išeina kad hipotetinės garvežių dislokacijos šiemet bus tokios:

    Л-0106 – Paminklas, Šiauliai
    Л-0236 – Paminklas, Vilnius
    Л-2289 – Paminklas, Ignalina
    Л-0814 – Paminklas, Kaunas
    Л-0221 – ???
    Л-1160 – Paminklas, Klaipėda
    СО17-744 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
    ТЭ-4567 – Paminklas, Radviliškis
    ТЭ-7517 – Paminklas, Naujoji Vilnia
    ТЭ-0313 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
    9П-13231 – Garvežio liekanos Kaune, Petrašiūnai

    Klausimas žinovams - kur randasi L-0221? Ar jį taip pat pastatys muziejuje, o gal paliko Radviliškyje?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ne jau ne, su latviais aš daugiau nesipešiu. Pas juos durna Geležinkelio inspekcija. ir visiškai nepadeda, kad Algirdas Dičmonas yra lietuvis ir užima labai aukštą postą LDZ vadovybėje.
    Paskutinis taisė udrius; 2012.01.31, 20:29.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    taip, bet ar visos direktyvos veikia?

    Ž.r. http://ldz.lv/texts_files/2012_Tikla_Parskats.pdf

    69 psl.
    Jeigu riedmenys buvo pradėti naudoti iki direktyvos perkėlimo į valstybės narės teisinę bazę, juos sertifikuoti nereikia. Sertifikuoti būtina riedmenis, kurie nauji (naujos serijos, konstrukcijos) arba modernizuoti po direktyvos įsigaliojimo ES valstybėje. Tarkim 2M62, TEP60, TEP70 ir t.t. niekas iš nieko jokių sertifikatų neprašė. Dėl garvežių tai gali būti pareikalauta, kad jie turėtų elementarius saugos įrenginius ir radijo ryšį, suderintą su ta infrastruktūra, kurioje jis planuojamas naudoti. Bet šioje vietoje, tarkim vienkartiniams važiavimams, gali būti taikomos išimtys.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    ES direktyvos garvežiams ir panašios rūšies riedmenims taiko išimtis.
    taip, bet ar visos direktyvos veikia?

    Ž.r. http://ldz.lv/texts_files/2012_Tikla_Parskats.pdf

    69 psl.

    Komentuoti:

Working...
X