Iš vaikystės prisimenu, kad į traukinių Maskva-Kaliningradas garvežius vandenį pildavo Kaune ir Kybartuose. Kitose stotyse (kaip Kazlų Rūda, Vilkaviškis ir kt.) atskiri traukiniai (pvz. "Gintaras") nestodavo. Guseve daugelis tų traukinių stodavo, bet vandenį į garvežius nepildavo.
Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.
Krovininiams garvežiams - apie 80-100 km.
Keleiviniamas - apie 120-150 km.
Įdomu, kokiu būdu buvo papildytos garvežio vandens atsargos Vilniuje? Su gaisrininkų žarna? Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?
Iš vaikystės prisimenu, kad į traukinių Maskva-Kaliningradas garvežius vandenį pildavo Kaune ir Kybartuose. Kitose stotyse (kaip Kazlų Rūda, Vilkaviškis ir kt.) atskiri traukiniai (pvz. "Gintaras") nestodavo. Guseve daugelis tų traukinių stodavo, bet vandenį į garvežius nepildavo.
Kybartuose pasitaikė matyti atvejų, kaip nuo prekinio traukinio atkabintas garvežys nuvažiuoja link Kauno ir už kokio pusvalandžio partraukia kitą prekinį, kurio garvežyje būna pasibaigęs vanduo.
Apie nuotraukoje užfiksuotą turistinį traukinį 2001m. vasarą rašė "Kauno diena". Straipsnis vadinosi "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys". Kauno stotyje garvežį vandeniu papildė gaisrininkai. Taip pat (kiek prisimenu) straipsnyje rašė, kad garvežš Kaune bepildant vandeniu mašinistas keitė nudegusį žibinto- prožektoriaus laidą.
Ne jau ne, su latviais aš daugiau nesipešiu. Pas juos durna Geležinkelio inspekcija. ir visiškai nepadeda, kad Algirdas Dičmonas yra lietuvis ir užima labai aukštą postą LDZ vadovybėje.
Jeigu riedmenys buvo pradėti naudoti iki direktyvos perkėlimo į valstybės narės teisinę bazę, juos sertifikuoti nereikia. Sertifikuoti būtina riedmenis, kurie nauji (naujos serijos, konstrukcijos) arba modernizuoti po direktyvos įsigaliojimo ES valstybėje. Tarkim 2M62, TEP60, TEP70 ir t.t. niekas iš nieko jokių sertifikatų neprašė. Dėl garvežių tai gali būti pareikalauta, kad jie turėtų elementarius saugos įrenginius ir radijo ryšį, suderintą su ta infrastruktūra, kurioje jis planuojamas naudoti. Bet šioje vietoje, tarkim vienkartiniams važiavimams, gali būti taikomos išimtys.
Komentuoti: