Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    Parašė Briedis
    Šiandienos 16:05 iš Klaipėdos jau išpirkti visi bilietai. Jei kiekvieną savaitgalį toks populiarumas, kodėl negali paleisti TEPo su vagonais?
    Pesa ekonomiškiau gal?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet bilietus pradeda pardavinėti prieš mėnesį ar daugiau, prieš kiek dienų LG pradeda pardavinėti į vietinius maršrutus, nežinau. O pakeitimai būna paskelbiami, tarkim, prieš savaitę. Aišku, Lietuvoje mažai kas perka bilietus prieš mėnesį. O prieš savaitę tai perka, ypač į Klaipėdos traukinius...

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O prieš kiek laiko skaitosi „iš anksto”?
    Jei apie būsimą vėlavimą jūs buvote informuoti prieš nusipirkdami bilietą - kompensacija nepriklauso.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei iš anksto pranešama, apie tvarkaraščių pakeitimus, tada jokios kompensacijos nepriklauso.
    O prieš kiek laiko skaitosi „iš anksto”?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar nebūtų LG logiška švenčių proga, ar datom kada yra tikimasi daug keleivių (koks koncertas etc.), išsinuomuot sastatą iš daleiskim Baltarusijos ar kad ir Latvijos jeigu yra žinoma kad savų traukinių talpos nepakaks? Žinoma tie vagonai turėtų buti patogūs ir su visais patogumais kuriuos siūlo LG. Ar tai daryti tiesiog ekonomiškai neapsimoka? Net jeigu pinigų atžvilgiu tai būtų 'break even' situacija, tai būtų geriau negu palikt šimtus žmoniu ant perono ir taip atbaidyt nuo važinėjimo traukiniais.
    BČ ar tuo labiau Latvija nieko pasiūlyti negali, o ir nereikia. LG turi pakankamai riedmenų, tik su jais susitvarkyti nesugeba. Pesos gali važiuoti ir trigubos. Taip, tada jų neužteks visų maršrutų aptarnavimui. Bet gi yra vagonai su lokomotyvais ir tomis dienomis, kai keleivių daug, galima vieną porą greitųjų traukinių aptarnauti vagonais su lokomotyvu.

    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
    Turekite omeny, jog pagal ES reglamenta traukiniui pavelavus bent valanda priklauso 25 proc., o dvi valandas - 50 proc. bilieto kainos kompensacija.
    Jei iš anksto pranešama, apie tvarkaraščių pakeitimus, tada jokios kompensacijos nepriklauso.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    Taip.Pesa dviguba buvo
    Turekite omeny, jog pagal ES reglamenta traukiniui pavelavus bent valanda priklauso 25 proc., o dvi valandas - 50 proc. bilieto kainos kompensacija.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Briedis
    Pesa? Kažkaip dažnai jos genda. Ar ne?

    Ryt Klaipėda-Vilnius nei 10:30 (vienguba Pesa), nei 16:05 (dviguba Pesa) vietų nėra
    Taip.Pesa dviguba buvo

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Klausimas, ar nebūtų LG logiška švenčių proga, ar datom kada yra tikimasi daug keleivių (koks koncertas etc.), išsinuomuot sastatą iš daleiskim Baltarusijos ar kad ir Latvijos jeigu yra žinoma kad savų traukinių talpos nepakaks? Žinoma tie vagonai turėtų buti patogūs ir su visais patogumais kuriuos siūlo LG. Ar tai daryti tiesiog ekonomiškai neapsimoka? Net jeigu pinigų atžvilgiu tai būtų 'break even' situacija, tai būtų geriau negu palikt šimtus žmoniu ant perono ir taip atbaidyt nuo važinėjimo traukiniais.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Šiandien ryte Klaipeda - Vilnius Nr.18 Plungeje po sustojimo nebepajuda. Kažkoks gedimas, kiek supratau nebeatsileidžia stabdžiai.
    Po 2 valandu stovejimo kelione tesiam toliau, prikabino siemens er20.
    Paskutinis taisė K a J o t; 2017.02.17, 08:36.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Blin, sekmadienį ilga kelionė nusimato į sostinę :/

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įtariu čia einamieji remontai atstatyti reikiamus parametrus.
    http://sa.lt/ateityje-zadama-sutrump...iaus-klaipeda/
    Rašo ne tik atstatyti, bet ir vertinamos galimybės padidinti greitį.
    Už 14mln. eurų norėtųsi ir greičio...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įtariu čia einamieji remontai atstatyti reikiamus parametrus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kokia planuojama trukmė kelionės po remonto?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
    Penktadienį laukiau draugo iš Šiaulių, tai į Šiaulius traukinys atvažiavo vėluodamas ~25 minutes, į Vilnių vėlavo 1 val. 10 min.
    Stoty pradžioj rašė vėlavimas 50 min, po to pakeitė į 1 val. 6 min, o traukiny sakė, kad vėluos 1 val.20 min.
    Vienu ankstesnis traukinys vėlavo nepilnai 30 min (Šiauliai - Vilnius).

    10% tikrai yra mažai, be to, gal geriau laikinai tvarkaraščius padaryt su laiko rezervu? Nes dabar loterija, vėluosi ar ne ir kiek vėluosi.
    Pritariu. Tikrai geriau lėčiau bet laiku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Vilniaus - Šiaulių atkarpoje lygtai jokie rimti darbai nevykdomi. Tarp Šiaulių ir Kretingos vyksta antrųjų kelių statyba atskiruose ruožuose. Tačiau jei traukinys pavėlavo iš Klaipėdos į Šiaulius, tai paskui jau jis gali vėluoti dėl to, kad turi praleisti kitus traukinius ar kiti traukiniai dar neatlaisvino kelio vienkeliuose ruožuose tarp Radviliškio ir Livintų.

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Penktadienį laukiau draugo iš Šiaulių, tai į Šiaulius traukinys atvažiavo vėluodamas ~25 minutes, į Vilnių vėlavo 1 val. 10 min.
    Stoty pradžioj rašė vėlavimas 50 min, po to pakeitė į 1 val. 6 min, o traukiny sakė, kad vėluos 1 val.20 min.
    Vienu ankstesnis traukinys vėlavo nepilnai 30 min (Šiauliai - Vilnius).

    10% tikrai yra mažai, be to, gal geriau laikinai tvarkaraščius padaryt su laiko rezervu? Nes dabar loterija, vėluosi ar ne ir kiek vėluosi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ar ruože tarp Klaipėdos ir Šiaulių taip pat yra vėlavimų ar tik tarp Šiaulių ir Vilniaus ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne 5 val. Daugiausiai vėluoja ekspresai. Greitieji vėluoja mažiau. Reikia atminti, kad iki naujo grafiko įsigaliojimo darbo dienomis (pr. - ketv.) labai dažnai į Klaipėdą ir Vilnių važiuodavo tik rytinė ir vakarinė traukinių poros, kiti buvo trumpinami iki Šiaulių.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Ruožo Vilnius–Klaipėda remonto metu – 10 proc. nuolaida bilietams
    Dabar traukinių vėlavimo laikas (pasak užrašo traukiniobilietas.lt) pasiekė net 60 (!) min.
    10 proc. čia tikrai nebepadės..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ir prie senos dar vasarą tas pats buvo. Ekspresams grafikas labai įtemptas ir įveikti maršrutą jos gali tik nesant kliūčių - kelio remonto, gedimo ar smulkaus ČP. Priešingu atveju pasivyti grafiką praktiškai nėra galimybių. Su greitaisiais kiek paprasčiau, ten laiko yra daugiau, todėl tikriausiai 5-10 min vėlavimas gali būti eliminuotas iki galutinės stoties. Kitas momentas - srautų valdymas LG yra visiškame marazme. Deja, trivagonės Pesos yra per mažos talpos.

    Komentuoti:

Working...
X