Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Tai kad tai pašto pastatas buvęs. Niekada LG nepriklausė. Lenkijoje yra įprasta, kad prie pagrindinių stočių yra dideli pašto pastatai. Tai atėjo dar iš tarpukario. Beje, šitas pastatas irgi lenkų dar projektuotas ir pradėtas statyti, bet užbaigtas jau Lietuvos 1940.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.20, 20:25.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
maps.vilnius.lt prieš kelias dienas buvau pastebėjęs šį pastatą prie išduotų leidimų statybai: Viešbučių paskirties pastatas (viešbutis, motelis,svečių namai).
Komentuoti:
-
Parašė avs Rodyti pranešimą
Aiškia užsakomasis straipsnis, kuriuo siekiama formuoti nuomonę prieš gresiantį geležinkelių suskaidymą apie stotis pertvarkos "būtinybę". O jos metų įmanomą prasukti dalies stoties teritorijų nusikalstamo užvaldymo aferą.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.18, 17:58.
Komentuoti:
-
Reikėjo kokių nors argumentų straipsnio autoriui.
AS perkėlimas į kitą pusę geležinkelio kaip tik užkimštų siaurą Pelesos g. bei sudarytų kamščius sukant tiek į D&G (Panerių g. link), tiek į Liepkalnio g.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Minėdamas D&G turėjau omeny Kirtimų viaduką virš geležinkelio. Kito kelio nuo stoties kertant geležinkelį nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąHmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.
Komentuoti:
-
Hmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąUžtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.
Komentuoti:
-
Užtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąStraipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:
Gal gali man kas nors parodyti, kur yra tie mistiniai geležinkelio bėgiai, kuriuos dabar turi kirsti autobusai, važiuojantys autobusų stoties link?
Komentuoti:
-
Parašė avs Rodyti pranešimąBe abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Straipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:
Taip pat svarbu paminėti, kad autobusams nereikėtų kirsti geležinkelio bėgių, kaip šiuo metu - jie iš karto galėtų pasiekti Vilniaus aplinkkelį.
Komentuoti:
-
Vilniui reiktų lygintis ne su Berlynu, o su panašaus dydžio miestu, pvz Hanoveriu, Dresdenu, Poznane, Bratislava ir pan.
Komentuoti:
-
Be abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai. Pridedu nuotrauką, kaip prieš metus atrodė Baltarusijoje Lydos stotis - nemanau, kad kas nors pasikeitė. Jei per stotį nebevežami kroviniai, jei yra aplinkelis - Vilniaus mąstais užtenka tik kelių kelių. Gal net užtektų dviejų ir keleiviams tektų eiti arčiau.
Komentuoti:
-
Pas vokiečius apskritai kita sistema. Pagrindinė stotis yra dažniausiai teisiog praleidžiamoji, todėl palyginus nedaug kelių būna. Bet... tai neprofesionalu dabar teisiog pradėti lyginti kelių skaičių. Kiekvienas miestas turi savo sistemą ir savo poreikius. Tie straipsniai "o Vakarų Europoje", "o Vokietijoje", "o pas kaimynus" ir pan. neduoda jokio problemos, jei ji išvis egzistuoja, sprendimo algoritmo...
Komentuoti:
-
Iš wikipedijos:
- Platform 1 to 8, are located underground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro, whereby the U2 and U4 trains are located at the basements 4 and 5.
- Platform 9 to 10, are located underground and will be used for the future S21 (Berlin).
- Platform 11 to 14, are located above-ground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro (U1 and U3).
- Platform 15 to 16, are located above-ground and is used for the Berlin S-Bahn.
- Platform U1 to U2, are located separately from the main station, and is used for the U55 (Berlin).
Komentuoti:
-
Ar tikrai? Gal supainiojote, kad metro aka ubahnas praeina šalia tos stoties. Seniai teko lankytis Berlyne, tačiau Alexsanderplatz stotis (kuri yra toje pačioje linijoje) irgi turi gerokai mažiau kelių. Sovietiniais laikais Alexsanderplatz stotyje išlipdavo tarybiniai piliečiai, kuriems buvo leista pamatyti uždraustą užsienį - irgi tokią pat s***** skylę kaip sovietų sąjunga. Pro ten važiuodavo priemiestiniai sbanai ir tarptautiniai ir tarpmiestiniai ir vis dar važiuoja. Kas liečia Vilniaus geležinkelio stotį - atsirado aplinkelis, prekiniai traukiniai nebestovi stotyje. Gal esmė eismo organizavime ir tvarkaraščių sudaryme?
Komentuoti:
-
Taip, taip 6 keliai. Meluoja ir nemirksi. Pasižiūrėjo į google maps ir skiedžia. Dar yra du požeminiai požeminiai aukštai su keliais. Iš viso 16 kelių per visus aukštus. Be to Berlyne yra ne viena stotis ir ne visi traukiniai važiuoja į centrinę stotį.
Na bet stumiamos LG išskaidymo aferos šviesoje tai įmanoma. Vėlgi, kažkam pasipelnyti - valstybės ir geležinkelių sąskaita.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.16, 08:47.
Komentuoti:
-
Kažkas nerimsta ir talpina straipsnius apie Vilniaus geležinkelio stoties konversiją:
"Į šią vietą perkeliant ministerijas atsigautų stoties rajonas ir didelė dalis Naujininkų, taip pat būtų išspręstas Vilniaus gėdos – autobusų stoties klausimas, jau nekalbant apie miesto transporto problemų sprendimą.
Ties Vilniaus geležinkelio stoties pastatu yra net 17 bėgių atšakų. Berlyno centrinėje geležinkelio stotyje yra tik 6 atšakos"
http://miestopletra.lt/index.php/pub...-autobus-stoti
Komentuoti:
Komentuoti: