Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Buvęs LG pašto-bagažo pastatas.






    Tik pašto - bagažo buvo kairėje pusėje (kur dabar muziejus).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad tai pašto pastatas buvęs. Niekada LG nepriklausė. Lenkijoje yra įprasta, kad prie pagrindinių stočių yra dideli pašto pastatai. Tai atėjo dar iš tarpukario. Beje, šitas pastatas irgi lenkų dar projektuotas ir pradėtas statyti, bet užbaigtas jau Lietuvos 1940.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.20, 20:25.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    maps.vilnius.lt prieš kelias dienas buvau pastebėjęs šį pastatą prie išduotų leidimų statybai: Viešbučių paskirties pastatas (viešbutis, motelis,svečių namai).
    Buvęs LG pašto-bagažo pastatas.






    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė avs Rodyti pranešimą
    Jei per stotį nebevežami kroviniai, jei yra aplinkelis - Vilniaus mąstais užtenka tik kelių kelių. Gal net užtektų dviejų ir keleiviams tektų eiti arčiau. Click image for larger version Name:	20170331_122837.jpg Views:	1 Size:	261,5 kB ID:	1619954
    Nesąmonė.
    Aiškia užsakomasis straipsnis, kuriuo siekiama formuoti nuomonę prieš gresiantį geležinkelių suskaidymą apie stotis pertvarkos "būtinybę". O jos metų įmanomą prasukti dalies stoties teritorijų nusikalstamo užvaldymo aferą.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.18, 17:58.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Reikėjo kokių nors argumentų straipsnio autoriui.

    ​​​​​​AS perkėlimas į kitą pusę geležinkelio kaip tik užkimštų siaurą Pelesos g. bei sudarytų kamščius sukant tiek į D&G (Panerių g. link), tiek į Liepkalnio g.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Minėdamas D&G turėjau omeny Kirtimų viaduką virš geležinkelio. Kito kelio nuo stoties kertant geležinkelį nėra.
    Supratau, bet tuomet logikos tokiuose argumentuose dėl bėgių kirtimo visiškai nėra. Tas faktas, kad tenka pravažiuoti viaduku virš geležinkelio, nėra nei joks privalumas, nei trūkumas, tai tiesiog tas pats kelias.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Hmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
    Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.
    Minėdamas D&G turėjau omeny Kirtimų viaduką virš geležinkelio. Kito kelio nuo stoties kertant geležinkelį nėra.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Hmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
    Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.
    Tiksliau visai nepatogu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Užtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Straipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:



    Gal gali man kas nors parodyti, kur yra tie mistiniai geležinkelio bėgiai, kuriuos dabar turi kirsti autobusai, važiuojantys autobusų stoties link?
    Gal D&G link Tūkstantmečio g.?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė avs Rodyti pranešimą
    Be abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai.
    Berlyne yra panašus vaizdas - daug nenaudojamų stočių kelių (kažkodėl dauguma mato tik Berlin Hbf).

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Straipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:

    Taip pat svarbu paminėti, kad autobusams nereikėtų kirsti geležinkelio bėgių, kaip šiuo metu - jie iš karto galėtų pasiekti Vilniaus aplinkkelį.
    Gal gali man kas nors parodyti, kur yra tie mistiniai geležinkelio bėgiai, kuriuos dabar turi kirsti autobusai, važiuojantys autobusų stoties link?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vilniui reiktų lygintis ne su Berlynu, o su panašaus dydžio miestu, pvz Hanoveriu, Dresdenu, Poznane, Bratislava ir pan.

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Be abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai. Pridedu nuotrauką, kaip prieš metus atrodė Baltarusijoje Lydos stotis - nemanau, kad kas nors pasikeitė. Jei per stotį nebevežami kroviniai, jei yra aplinkelis - Vilniaus mąstais užtenka tik kelių kelių. Gal net užtektų dviejų ir keleiviams tektų eiti arčiau. Click image for larger version  Name:	20170331_122837.jpg Views:	1 Size:	261,5 kB ID:	1619954
    Paskutinis taisė avs; 2018.02.18, 00:05. Priežastis: gramatinė klaida

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Pas vokiečius apskritai kita sistema. Pagrindinė stotis yra dažniausiai teisiog praleidžiamoji, todėl palyginus nedaug kelių būna. Bet... tai neprofesionalu dabar teisiog pradėti lyginti kelių skaičių. Kiekvienas miestas turi savo sistemą ir savo poreikius. Tie straipsniai "o Vakarų Europoje", "o Vokietijoje", "o pas kaimynus" ir pan. neduoda jokio problemos, jei ji išvis egzistuoja, sprendimo algoritmo...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    wikipedijos:
    • Platform 1 to 8, are located underground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro, whereby the U2 and U4 trains are located at the basements 4 and 5.
    • Platform 9 to 10, are located underground and will be used for the future S21 (Berlin).
    • Platform 11 to 14, are located above-ground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro (U1 and U3).
    • Platform 15 to 16, are located above-ground and is used for the Berlin S-Bahn.
    • Platform U1 to U2, are located separately from the main station, and is used for the U55 (Berlin).
    Peronui imant du kelius, tarpmiesčiui gaunasi 24 keliai (1-8 ir 11-14).

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Ar tikrai? Gal supainiojote, kad metro aka ubahnas praeina šalia tos stoties. Seniai teko lankytis Berlyne, tačiau Alexsanderplatz stotis (kuri yra toje pačioje linijoje) irgi turi gerokai mažiau kelių. Sovietiniais laikais Alexsanderplatz stotyje išlipdavo tarybiniai piliečiai, kuriems buvo leista pamatyti uždraustą užsienį - irgi tokią pat s***** skylę kaip sovietų sąjunga. Pro ten važiuodavo priemiestiniai sbanai ir tarptautiniai ir tarpmiestiniai ir vis dar važiuoja. Kas liečia Vilniaus geležinkelio stotį - atsirado aplinkelis, prekiniai traukiniai nebestovi stotyje. Gal esmė eismo organizavime ir tvarkaraščių sudaryme?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, taip 6 keliai. Meluoja ir nemirksi. Pasižiūrėjo į google maps ir skiedžia. Dar yra du požeminiai požeminiai aukštai su keliais. Iš viso 16 kelių per visus aukštus. Be to Berlyne yra ne viena stotis ir ne visi traukiniai važiuoja į centrinę stotį.
    Na bet stumiamos LG išskaidymo aferos šviesoje tai įmanoma. Vėlgi, kažkam pasipelnyti - valstybės ir geležinkelių sąskaita.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.16, 08:47.

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Kažkas nerimsta ir talpina straipsnius apie Vilniaus geležinkelio stoties konversiją:
    "Į šią vietą perkeliant ministerijas atsigautų stoties rajonas ir didelė dalis Naujininkų, taip pat būtų išspręstas Vilniaus gėdos – autobusų stoties klausimas, jau nekalbant apie miesto transporto problemų sprendimą.
    Ties Vilniaus geležinkelio stoties pastatu yra net 17 bėgių atšakų. Berlyno centrinėje geležinkelio stotyje yra tik 6 atšakos"
    http://miestopletra.lt/index.php/pub...-autobus-stoti

    Komentuoti:

Working...
X