Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Buvo toks planas. Bet matyt atliko nenaudojamo tunelio ekspertizę ir išsiaiškino kad jis visiškai avarinis. Buvo net jo griovimo/sutvarkymo konkursas praėjęs ar bent pranešimas apie tai. O srautus kiek prisimenu atskyrinės dalindami tunelį pertvara. Tikiuosi kad bent platformą esančią arčiau pastato parinko tarptautiniam eismui, kad nereikėtų perskirti viso tunelio per jo ilgį.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo planuojama ją sukišti į kitą tunelį, kuris dabar nenaudojamas.
Kaip galima atlikinėti pasienio patikrą stoties rūsyje? Kaip jie pateks į peroną? Kaip tunelyje atskirti keleivių srautus?
Kitą, t.y. senąjį tunelį, tuo pačiu pilnai užkas. Kam, čia jau kitas klausimas.
Komentuoti:
-
Buvo planuojama ją sukišti į kitą tunelį, kuris dabar nenaudojamas.
Kaip galima atlikinėti pasienio patikrą stoties rūsyje? Kaip jie pateks į peroną? Kaip tunelyje atskirti keleivių srautus?
Komentuoti:
-
O kas bus vietoj Maximos?
Komentuoti:
-
-
Remontuojamas Vilniaus stoties požeminis aukštas. Visas uždarytas (tunelis ne prie ko). Net tualetai neveikia.
Komentuoti:
-
LG pagaliau paskelbė Vilniaus geležinkelio stoties tarptautinių keleivių patikros punkto stotyje projektavimo konkursą. Nors techninės sąlygos buvo paskelbtos dar prieš kelis metus, viskas buvo sustoję. Dabar vėl pajudėjo.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKur dingo vilkasas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekada LG nepriklausė.
Komentuoti:
-
Čia iškraudavo paštą. Bagažo skyrius buvo ten, kur muziejus. Priemiestinės kasos buvo dabartiniame eismo valdymo pastate, o muziejus tai už jo.
Komentuoti:
-
Tai ten buvo priemiestinies kasos, dar kažkas.
O čia gi krovė bagažą. Čia kur skulptūrą buvo ankščiau bagažinė rampa, kur stovėjo pašto-bagažo vagonai.
Ir bagažinis liftas buvo iš čia į kitus peronus.
Komentuoti:
Komentuoti: