Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Reika pripažinti, kad kol kas jis teisus.
    Guodžia tik tai, kad traukinys, kai jis važiuos, neturės sustoti ir atsidaryti kiekvienos pervažos.
    Kurioj vietoj jis teisus?
    Tokiu atveju apie bet kurį dar tik vystomą projektą galima sakyti "jo nebus" ir būti teisiu.

    Ta prasme kokia tikimybė, kad ES žlugs?
    A1 tai mane privačia žinute garantavo, kad kelių metų bėgyje ES nebebus, todėl nebus ir RB

    Comment


      #82
      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Dabartinė Radviliškio - Kaipėdos jungtis užkišta atskiruose ruožuose. Situaciją sutvarkytų pilnas dvikelis, bet LG savo laiku nerodė noro tai daryti, o dabar truputį vėloka.
      Jei pietinė Žemaitijos šaka būtų tikrai toks Geras Dalykas, tas pats Gargždų Geležinkelis gal norėtų prie jos prisidėti.


      Reika pripažinti, kad kol kas jis teisus.
      Guodžia tik tai, kad traukinys, kai jis važiuos, neturės sustoti ir atsidaryti kiekvienos pervažos.
      Gargždų geležinkelis ne tas veikėjas, kad kažkur prisidėtų. Radviliškio - Klaipėdos ruožas po paskutinių įvykių Baltarusijoje greitai visam laikui aptuštės. Dar gali iškilti klausimas ir dėl elektrifikacjos. Latvija juk irgi planavo ir jau netgi Rygos - Aizkrauklės ruožą modernizavo, bet toliau iki Daugpilio nepradėjo, nes staiga nebeliko krovinių iš Rusijos. Nebent Lietuvai iš ES jau skirti pinigai elektrifikacija, tai tada darys...

      Comment


        #83
        Kažkoks keistas klausimas apie srautus, kai dar nėra RB normalios. Bet kažin ar verta čia vystyti šią temą.

        Comment


          #84
          Keista logika - RB nebus pqstatyta, nes nėra info apie srautus.
          Vėlgi apie bet ka taip galima sakyti - Girėno stadionas nebus pastatytas, nes nėra info apie srautus. Kame čia ryšys, tik jis supranta.

          Comment


            #85
            Kame, kame? Tame, kad viskas yra planuojama ir skaičiuojama. RB irgi viskas paskaičiuota ir remiasi tik argumentais galbūt, kažkada, pasieks tokį lygį... Visi pagrindimai iki paskutinio, kuris būtent ir pasakė tą, ką minėjau, buvo iš esmės neigiami - RB neturi ekonominio pagrindo. Būtų buvęs tas pagrindas, seniai tas geležinkelis būtų buvęs nutiestas. ViaBaltica yra ekonomiškai pagrįsta - ją nutiesė be jokios rimtos Europos pagalbos, nors ji irgi kažkiek davė pinigų.

            Comment


              #86
              Apie tai, kad mesuvoki, kad nėra privalomos priklausomybės tarp ekononinio atsiperkamumo ir projekto pastatymo, išvis nekalbu.
              Ta prasme nesuvoki, kad pasaulyje jau ne vienas ir ne šimtas projektų be ekonominio pagrįstumo buvo pastatyta.
              Šiuo atveju yra strateginis ES užmojis.

              Apskritai kaip reikia mąstyti, kad galvoti, kad patvirti o projektą, skyrė milijonus vien tam, kad paskuti iu momentu jį nutrauktu? Gal kai juos A1 laiškas pasieks, paprotinantis, kad neapsimoka, tada paskelbs nutraukiantys?

              Kuris bus tas momentas kai ES nutrauks projektą?

              Comment


                #87
                Taip, nėra tiesioginės priklausomybės. Bet kokia prasmė tada tiesti? Kad po to dotuoti iš kiauro biudžeto? Ką ten visokie laisvos rinkos egzpertai nuo pat 1990 metų pasakojo apie ekonomiką, rinką?..
                O kur tie projektai paskui atsidūrė? Didelė dalis jų buvo ir yra našta valstybei, buvo nugriauti, privatizuoti ir pan. Tu suprask, kad verslui rūpi tik pasinaudoti tais pinigais. Valdžiažmogiams irgi. Visame pasaulyje. Todėl tokie projektai ir vykdomi. Tai pinigų įsisavinimo būdas.
                ES gali ištęsti finansavimą ilgesniam laikotarpiui nei žadama, skiriant po mažiau kiekvienais metais. Tai vienas iš variantų. Gali iš viso sustabdyti kuriam laikui jau pradėtą finansavimą, jei kils rimtos finansinės problemos ES. o

                Comment


                  #88
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Keista logika - RB nebus pqstatyta, nes nėra info apie srautus.
                  Vėlgi apie bet ka taip galima sakyti - Girėno stadionas nebus pastatytas, nes nėra info apie srautus. Kame čia ryšys, tik jis supranta.
                  RB _jau_ pastatyta. Bet apčiuopiamų srautų nėra.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.05.26, 22:56.

                  Comment


                    #89
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Beveik niekas nevažinės lėtu traukiniu, kuris važiuos 4 ar 6 ar kiek ten valandų. O nauja RB bus žymiai greitesnė, tai tikrai keleivių atsiras ir su laiku daugės.
                    Nedarykite mano galvai nėštumo.

                    Kaunas - Ryga yra apie 300 km. Jei vidutinis greitis 90 km/h, gaunam 03:20 valandas.
                    Vilnius - Klaipėda geriausias rezultatas 03:58 ir aišku juo niekas nevažiuoja.

                    Comment


                      #90
                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Vilnius - Klaipėda geriausias rezultatas 03:58 ir aišku juo niekas nevažiuoja.
                      Tuščias važinėja pirmyn atgal, ypač vasarą

                      RBII be abejo bus. Bet pagal dabartinius krovinių ir keleivių srautus, jos apkrovimas bus panašus į Senovės - Lentvario linijos apkrovimą. Tik linija ilgesnė.
                      Gal galima nuorodą į analizę, kurios išvadas pateikėte?

                      Comment


                        #91
                        O yra kokia kaštų-naudos analizė šitos atšakos?

                        Comment


                          #92
                          Nėra, nes tai tik kol kas pamąstymų ir nuomonių lygyje.

                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          RBII vyksta realūs darbai ir pirkimai, tačiau forumo egzpertai priėjo išvados kad jos išvis net ir nebus? Ar kažką ne taip supratau?
                          Egzpertai tokią liniją ekonomiškai "grindė" skaičiavimais iš lempos.
                          Bėgime visi dalyviai pradeda bėgti, bet ne visi pasiekia finišą.

                          Comment


                            #93
                            Parašė ejs-ejs
                            LG dabar tikrai ne laikas galvoti apie infrastruktūros plėtrą, kai tokie nuostoliai nusimato... Spėju ir RB II visi planai nusikes neribotam laikui.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.11, 15:34.
                            Flickr

                            Comment


                              #94
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              LG dabar tikrai ne laikas galvoti apie infrastruktūros plėtrą, kai tokie nuostoliai nusimato... Spėju ir RB II visi planai nusikes neribotam laikui.
                              Manau, kad RBII finansavimas iš kitų šaltinių. Gal kaip tik pagelbės.
                              Švogeris dirba geležinkeliuose, tai paskutiniais metais varo "kaip negrai" dieną naktį. Anksčiau taip nebuvo.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Švogeris dirba geležinkeliuose, tai paskutiniais metais varo "kaip negrai" dieną naktį. Anksčiau taip nebuvo.
                                Aš dirbu geležinkelyje ir paskutiniu laiku darbo yra mažai.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Aš dirbu geležinkelyje ir paskutiniu laiku darbo yra mažai.
                                  Vadinasi, kaip kur. LTG yra didelė struktūra

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Manau, kad RBII finansavimas iš kitų šaltinių. Gal kaip tik pagelbės.
                                    Švogeris dirba geležinkeliuose, tai paskutiniais metais varo "kaip negrai" dieną naktį. Anksčiau taip nebuvo.
                                    ka ten "varyti"?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                      ka ten "varyti"?
                                      Geležinius kelius remontuoja, rekonstruoja.

                                      Comment


                                        #99
                                        Susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė, dalyvaudama Transporto, telekomunikacijų ir energetikos (TTE) taryboje Briuselyje, kreipėsi į Europos Komisijos transporto komisarę Adiną Valean dėl naujos europinės vėžės greitojo geležinkelio jungties su Klaipėda įtraukimo į pagrindinį transeuropinio transporto tinklą (TEN-T).

                                        Šių metų rugsėjį Lietuvos Vyriausybė patvirtino Lietuvos teritorijos bendrąjį planą. Pagal Teritorijų planavimo įstatymą, Susisiekimo ministerija turi parengti europinės vėžės iki Klaipėdos galimybių studiją ir kitus dokumentus, susijusius su teritorijų planavimu, žemės paėmimu, projektavimu ir statybomis.
                                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...ti-su-klaipeda

                                        Comment


                                          Greitai tvarkosi. Pramušė Vilnių anksčiau laiko, dabar jau planuojama Klaipėda. Vėžė į Klaipėdą yra labai logiškas žingsnis. Latviai su estais mirs iš pavydo jei lietuviai taip susitvarkys. Praktiškai visa Lietuva būtų pajungta prie eurovėžės. Belieka tikėtis jog ties per Jurbarką, o ne per Panevėžį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X