Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Iš Vilniaus į Klaipėdą per Uteną? Gal geriau nutiesti liniją į Klaipėdą nuo Mažeikių, dar ir per Rygą prasuktų pajūrio ekspresas.

    Comment


      #62
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Turint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.
      Kadangi rašei, kad ir RB2 nebus, tai turbūt ir čia prašausi.

      Comment


        #63
        O RB jau yra? Be to tai ES finansuojamas projektas ir tai kiek metų stumiasi, galo nematyti. O kodėl ES turėtų finansuoti liniją į Klaipėdą? Apie Lietuvos vidaus galimybes net nekalbu...

        Comment


          #64
          Atkelti pranešimai iš kovo mėnesio apie vieno europarlamentaro ir vieno ministro vizijas.
          Sujungus dvi temas nusimušė lankymo statistika (buvo 545 pranešimai).
          - Jei tema bus ko nors verta, tai bus gausiai lankoma, o statistika pasitaisys
          - Jei tema nebus lankoma, vadinasi ji tiek ir tebuvo verta.

          Comment


            #65
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O RB jau yra? Be to tai ES finansuojamas projektas ir tai kiek metų stumiasi, galo nematyti. O kodėl ES turėtų finansuoti liniją į Klaipėdą? Apie Lietuvos vidaus galimybes net nekalbu...
            Nėra, tačiau tikėti, kad jos nebus šiuo metu būtų švelniai tariant labai neracionalu.
            Bet smagu, kad bent išlaikai savo liniją, nes vienu metu bandei aiškinti, kad taip nebuvai sakęs.

            Comment


              #66
              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
              Iš Vilniaus į Klaipėdą per Uteną? Gal geriau nutiesti liniją į Klaipėdą nuo Mažeikių, dar ir per Rygą prasuktų pajūrio ekspresas.
              Jei atsiranda problemų tarp Jonavos ir Radviliškio, vienintelis likęs krovinių kelias yra per Daugpilį. Primenu, kad Jonavos ir Kėdainių tiltai ir atkarpa Gimbogala - Linkaičiai - vienkelis. Užtenka kokiam Beloruskalij vežimui ten pamesti ratus ir opa, atvažiavom.

              Comment


                #67
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Turint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.
                Ką ir kur vešime ta linija? Geležies rūdą į Bialystoką?

                Comment


                  #68
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Nėra, tačiau tikėti, kad jos nebus šiuo metu būtų švelniai tariant labai neracionalu.
                  Bet smagu, kad bent išlaikai savo liniją, nes vienu metu bandei aiškinti, kad taip nebuvai sakęs.
                  Net jei bus pradėti žemės darbai, nereiškia, kad jie bus užbaigti. Viskas gali įvykti labai greitai. Reikia pavyzdžių? Tarpukaryje pradėtas tiesti geležinkelis Kazlų Rūda - Tauragė (berods Tauragė). atlikti tik kai kurie žemės darbai. Va, tiesė naują geležinkelį Utena - Anykščiai - Panevėžys. Atėjo 1991 m. ir viskas baigėsi.

                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Ką ir kur vešime ta linija? Geležies rūdą į Bialystoką?
                  Keleivius, dalį krovinių. O kokią rūdą veš RB? Kokių krovinių negali vežti esamas krovininis geležinkelis nuo Šeštokų iki pat Talino?
                  Paskutinis taisė Al1; 2021.05.24, 06:48.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Keleivius, dalį krovinių. O kokią rūdą veš RB? Kokių krovinių negali vežti esamas krovininis geležinkelis nuo Šeštokų iki pat Talino?
                    Tame ir esmė kad geležinkelio krovinių srautas RB kryptimi yra beveik nulinis. Tai daugiau politinis, o ne ekonominis projektas. Reikėjo vežti grūdus - nutiesė Romnai - Liepoja.

                    Standartinė vėžė Klaipėda - ( Kaunas | Panevėžys ) - toks pat briedas kaip iš Klaipėdos vežti krovinius į Portugalijos uostus. Antro kelio aukso vištai niekaip neišstena, ką jau kalbėti apie alternatyvią trasą su 250 km/h.

                    Comment


                      #70
                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Tame ir esmė kad geležinkelio krovinių srautas RB kryptimi yra beveik nulinis. Tai daugiau politinis, o ne ekonominis projektas. Reikėjo vežti grūdus - nutiesė Romnai - Liepoja.

                      Standartinė vėžė Klaipėda - ( Kaunas | Panevėžys ) - toks pat briedas kaip iš Klaipėdos vežti krovinius į Portugalijos uostus. Antro kelio aukso vištai niekaip neišstena, ką jau kalbėti apie alternatyvią trasą su 250 km/h.
                      Aukso vištai, nors ir ne taip sparčiai, bet išstena, neseniai baigtas Telšių-Lieplaukės ir aplink Plungę dvikkeliai, dabar dirbama ties Livintų-Gaižiūnų atkarpa.

                      Nutiesus dvikkelį visoje Kaišiadorių-Šiaulių atkarpoje bei ją elektrifikavus, kelionės greitis nebeturės konkurencijos (jau ir dabar trukmė kaip automobiliu važiuojant), todėl greitojo geležinkelio per Šiaulius nereikėtų, užtektų trumpiausios trasos pro geležinkelio stokojančią pietinę Žemaitiją.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                        Aukso vištai, nors ir ne taip sparčiai, bet išstena, neseniai baigtas Telšių-Lieplaukės ir aplink Plungę dvikkeliai, dabar dirbama ties Livintų-Gaižiūnų atkarpa.
                        O 28 km Lukšiai - Raudėnai, 26 km Raudėnai - Telšiai, 17 km nuo Lieplaukės iki Plungės iešmų, 42 km Plungė - Kretinga, 12 km Kretinga - Kalotė?
                        Ir tuo pačiu čia svaigstam apie kelis kartus sudėtingesnį projektą - naują didelio greičio liniją
                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.05.24, 17:30.

                        Comment


                          #72
                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          O 28 km Lukšiai -Raudėnai, 26 km Raudėnai - Telšiai, 17 km nuo Lieplaukės iki Plungės iešmų, 42 km Plungė - Kretinga, 12 km Kretinga - Kalotė?
                          Ir tuo pačiu čia sviagstam apie kelis kartus sudėtingesnį projektą - naują didelio greičio liniją
                          Jei dar nėra pradėtas nurodytų ruožų "platinimas", tai prasidės užbaigus esamus darbus, GTC rankų sudėję nesėdi
                          O kad reikėjo pradėt anksčiau tai sutinku, prieš daugiau nei 10 metų buvo straipsnių apie 160 km/h traukinius į Klaipėdą, bet geriau pradėt vėliau nei niekada.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                            Jei dar nėra pradėtas nurodytų ruožų "platinimas", tai prasidės užbaigus esamus darbus, GTC rankų sudėję nesėdi
                            Britai savaitgaliais pakeitė pagrindines linijas, taip kad nepyk, bet GTC yra kur pasistengti. Ir čia ne GTC problema.

                            Comment


                              #74
                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                              Britai savaitgaliais pakeitė pagrindines linijas, taip kad nepyk, bet GTC yra kur pasistengti. Ir čia ne GTC problema.
                              GTC dirba geri specialistai, tuo neabejoju. Pasikeitus LG grietinėlei reikalai pajudėjo, daugiau ambicijų atsirado.

                              Aišku nereikia pamiršti dabar didžiausio projekto - elektrifikavimo, greičiausiai dėl to dvikkelių tiesimas kiek lėtesnis.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                GTC dirba geri specialistai, tuo neabejoju. Pasikeitus LG grietinėlei reikalai pajudėjo, daugiau ambicijų atsirado.

                                Aišku nereikia pamiršti dabar didžiausio projekto - elektrifikavimo, greičiausiai dėl to dvikkelių tiesimas kiek lėtesnis.
                                Visos LG grietinėlės ambicijos už tavo pinigus. Tiksliau už valdiškus. Jei valstybės politika per 30 metų būtų geležinkelių srityje tokia, kokia automobilių kelių, tai nei viena linija nebūtų uždaryta, būtų modernizuotos esamos ir nutiestos kelios naujos. Nors keliuose su naujų kelių tiesimu ne kas. Tik ViaBalticą šiaip ne taip sugebėjo nutiesti ir tai įprasto lygio, tik paskutinius kelis metus ėmė rimtai plėsti...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Net jei bus pradėti žemės darbai, nereiškia, kad jie bus užbaigti. Viskas gali įvykti labai greitai. Reikia pavyzdžių? Tarpukaryje pradėtas tiesti geležinkelis Kazlų Rūda - Tauragė (berods Tauragė). atlikti tik kai kurie žemės darbai. Va, tiesė naują geležinkelį Utena - Anykščiai - Panevėžys. Atėjo 1991 m. ir viskas baigėsi.
                                  Taip, tik 99.9 proc garantuotai bus. Likęs 0,1 jei sugrius ES per artimiausius 5 metus.
                                  Ar apie tokius atvejus išvis verta kalbėti?

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Taip, tik 99.9 proc garantuotai bus. Likęs 0,1 jei sugrius ES per artimiausius 5 metus.
                                    Ar apie tokius atvejus išvis verta kalbėti?
                                    Kokią esminę regiono problemą šis geležinkelis sprendžia? Pagerina susisiekimą tarp Šilo Karčemos ir Amalių?

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Kokią esminę regiono problemą šis geležinkelis sprendžia? Pagerina susisiekimą tarp Šilo Karčemos ir Amalių?
                                      Tu gal apie Klaipėdos jungtį? Nors gal irgi ne apie tai, nes žinotum, kad tarp Klaipėdos ir Kauno bei Vilniaus susisiekimą gerina.
                                      O A1 sakė, kad apskritai RB nebus - tos, kurią ES patvirtino ypatingos svarbos strateginiu projektu.

                                      Comment


                                        #79
                                        As manau del sitos "Rail Baltica" atsakos su Klaipeda nereikia per daug sukti galvos. Tuo tarpu dabar vyksta ruozo eletrifikavimo darbai nuo Vilniaus iki Klaipedos, teigia kad maksimalus greitis bus apie 160km/h. Jeigu viskas vyks sklandziai su situ projektu, traukinio kelione per visa Lietuva bus patrauklesne nei koks autobusas ar automobilis.

                                        https://elektrifikavimas.lt/#apie

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Tu gal apie Klaipėdos jungtį? Nors gal irgi ne apie tai, nes žinotum, kad tarp Klaipėdos ir Kauno bei Vilniaus susisiekimą gerina.
                                          Dabartinė Radviliškio - Kaipėdos jungtis užkišta atskiruose ruožuose. Situaciją sutvarkytų pilnas dvikelis, bet LG savo laiku nerodė noro tai daryti, o dabar truputį vėloka.
                                          Jei pietinė Žemaitijos šaka būtų tikrai toks Geras Dalykas, tas pats Gargždų Geležinkelis gal norėtų prie jos prisidėti.


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          O A1 sakė, kad apskritai RB nebus - tos, kurią ES patvirtino ypatingos svarbos strateginiu projektu.
                                          Reika pripažinti, kad kol kas jis teisus.
                                          Guodžia tik tai, kad traukinys, kai jis važiuos, neturės sustoti ir atsidaryti kiekvienos pervažos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X