Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pagėgiuose yra infrastruktūra į Klaipėdą,Radviliškį ir Tilžę.bei personalas.Greitasis geležinkelis kroviniams nereikalingas, vagonai vistiek ribojami apie 120 km/h greičiui. Įvertinus įsibėgėjimą ir stabdymą, kokie 30-40 km - ne atstumas greitąjam krovininiam traukiniui.
    Planuojat Tilžę išvaduoti? Nes kitu atveju, kam į tą militarizuotą, bet ekonomiškai nustekentą rajoną tą europinę vėžę tiest.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      #22
      Nelabai supratau. Jis norėjo į Kaliningradą papulti nelegaliai?

      Comment


        #23
        Parašė index Rodyti pranešimą

        Planuojat Tilžę išvaduoti? Nes kitu atveju, kam į tą militarizuotą, bet ekonomiškai nustekentą rajoną tą europinę vėžę tiest.
        Tai kad jie turi ar turėjo standartinę vėžę per Mamonovo iki Kalinigrado.

        Comment


          #24
          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Nelabai supratau. Jis norėjo į Kaliningradą papulti nelegaliai?
          Kaip supratau, vyko dvikelio statybe ir dalis krovinių į uostą buvo paleisti per Pagėgius. Tokia loterija, kaip ir bet kokiame trainhopinge

          Comment


            #25
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Tai kad jie turi ar turėjo standartinę vėžę per Mamonovo iki Kalinigrado.
            Turi ne tik Mamonovo/Šventapilė-Kaliningradas/Karaliaučius, bet ir Železnodorožnyj/Girdava-Černiachovsk/Įsrutis.

            Comment


              #26
              Alio, alio, nustokite fantazuoti.

              Comment


                #27
                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                M. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas
                https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
                Iškritusio iš medžio eks europarlamentaro pasisakymas apie maršrutą Klaipėda - Portugalija labiau tiktų į temą "Šiaip linksma".
                Jei būtų pakankami krovinių srautai vakarų Europos kryptimi, Lietuvos geležinkelių 1520 mm vėžė būtų pertvarkyta į europinę 1435 mm vėžę dar iki 1999 metų.

                Sugalvojus tiesti RB iki Klaipėdos reikėtų pasirūpinti,kad tokia pati vėžė būtų iki krovinių srautų pradžios.
                Gal dar reikėtų Rail Baltica pratęsti iki Panevėžio elevatoriaus, Soligorsko kalio kasyklų, Gardino "Azoto" ir Novopolocko naftos gamyklos.

                Gal pirmiau baikite RB antrą etapą.

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Alio, alio, nustokite fantazuoti.
                  Balčytis pirmas pradėjo

                  Comment


                    #29
                    Joa, leiskit pasvaigt, kam cia iskart numusinet vaiba, Kaip cia kazkas sake, ministro pirstelejimas, bet nuo tokiu pirstelejimu viskas ir prasideda, O pirstelejo ne siaip nereiksmingas pirdzius

                    Comment


                      #30
                      Perdimas ES nepasieks, kas gerai. Kiek galima svaigti, kai dar net RB nenutiesta ir klausimas, ar bus nutiesta tokiais tempais... Ir kam jos reikės, kai bus daromas great reset ir žalia ekonomika - saviizoliacija liks amžiams, kelionės bus minimizuotos, brangios ir su dviratukais (ne elektriniais, o paprastais).

                      Comment


                        #31
                        Ech... Viena ranka sakai, kad RB linija i Klaipeda yra svaigimas, kita ranka teigi, kad amzina saviizoliacija jau tikrai bus. Idomu, kas labiau tiketina

                        Yra susisiekimo strategija iki 2050 metu, dabar prasidejo snekos, tada darys galimybiu studija. Viskas vyksta is eiles, iki realiu darbu dar labai daug paruosiamuju, o in the meantime RB tiesiama. Ir jos tiesimas nelabai turi itakos situ procesu buvimui ar nebuvimui.

                        Vien, kad snekama apie Klaipeda yra gera indikacija. judam toliau, ziuresim i ka tai issivystys.

                        Comment


                          #32
                          Pirma tikėtina labiau, jei ir toliau pasaulis plauks kaip šūdas pasroviui... Ir prie ko čia ta strategija iki 2050 metų ir RB? Tai visiškai skirtingi dalykai ir nereikia jų panioti. Aš irgi esu už greitojo geležinkelio liniją Vilnius - Kaunas - Klaipėda, būtent ji 100 kartų reikalingesnė Lietuvai nei RB. Vilnius - Klaipėda per 1,5 valandos, Kaunas - Vilnius per 30 min., Kaunas - Klaipėda per 1 val.

                          Comment


                            #33
                            Pasaulis kaip plaukė taip ir plauks, o mums reikia galvoti apie prisijungimą prie Europos ir vėžės keitimą, jau bandoma puspriekabių gabenimas geležinkeliu ir tik laiko klausimas kada nebebus galima pasisamdyti vergų fūroms vairuoti, va tada geležinkėlis sužydės. O gamyklų dažnai nebūna, nes nėra infrastruktūros, joks verslininkas neinvestuos i tuščius politikų pažadus, o kai vis labiau atitraukiama gamyba iš Azijos atgal į Europą, mums reikia susimastyti kaip tapsime patrauklia šalimi pramonės investicijoms. Čia tik taip labai idomiai gaunasi, kad tuoj visą Lietuvos vėžės standarto keitimą pakišime po RB projektu

                            Comment


                              #34
                              Ir kur pasaulis (tiksliau Vakarai) atplauks su saviizoliacija ir "žalia" ekonomika? Į aklikelį, kuris ir dabar jau matosi, jį mato tie, kas nori matyti, o ne su rožiniais akiniais vaikščioti. Vergų buvo ir bus, be jų kapitalizmas neišgyvens. Taip kad nereikia čia baikų sekti. Jokio great reset neįvyks, įvyks great kaput, nes kiti (Kinija, Rusija) irgi nesėdi ir nelaukia, o naudojasi koronaisterijos sukeltais procesais pasaulyje saviems tikslams pasiekti. Jokia gamyba iš Azijos nėra ir nebus atitraukiama, nes niekas Vakaruose už skatikus nedirbs, o robotizacija ir automotizacija - pezalai. Ji tinka tik labai didelės apimties gamybai, o dauguma gamybos, kaip nebūtų keista, nėra didelių apimčių. Lietuvai jau virš 30 metų žadamas aukso amžius. O jo kaip nėra taip nėra. Na, kai kas asmeniškai tikrai gyvena aukso amžiuje, bet tokių procentas. Nykstame tokiais tempais, kokias niekada per jokius karus ir po svetimųjų padu nenykome. Todėl užteks čia tų kliedesių.

                              Comment


                                #35
                                Pirst.

                                Matosi, kad tik rusiskai skaitai, angliskai ne.

                                Comment


                                  #36
                                  O prie ko čia RB II ir Vakarų žlugimas?

                                  Comment


                                    #37
                                    O prie to, kad RB yra nafig nereikalingas projektas, kuris gali būti įgyvendintas tik už ES pinigus. Būtų buvęs poreikis, seniausiai būtų buvęs tas geležinkelis nutiestas ar tiesiog kroviniai keliautų esamais geležinkeliais su perkrovimu, o keleiviai su gerai organizuotu persėdimu ar vėžės keitimu.

                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    Pirst.

                                    Matosi, kad tik rusiskai skaitai, angliskai ne.
                                    Matosi, kad iš viso nieko, išskyrus lietuvišką urvinio lygio propagandą, neskaitai ir nesusigaudai, kas vyksta pasaulyje.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2021.03.08, 08:44.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Matosi, kad iš viso nieko, išskyrus lietuvišką urvinio lygio propagandą, neskaitai ir nesusigaudai, kas vyksta pasaulyje.
                                      Patikek, neskaitau. Situacija vertinu realiai, kuri manau yra normali, su teigiamu vektorium. O tu vis paisai tvano scenarijus ir sedi ekstremume. Tik kitam jo gale nei Lietuvos propogandistai ar ura-patriotai.

                                      Comment


                                        #39
                                        Ką tu gali vertinti, jei nieko neskaitai ir nežiūri, neklausai? Toliau savo tvoros nieko nematai? Ką, gal dabartinė koronaisterijos situacija nėra ekstremumas, kurio nebuvo nuo pat Antrojo pasaulinio karo pabaigos? Ir dar ilgai būsime duobėje, o kai kas nori, kad ir ilgam laikui. Tokie kaip tu kliedėjo apie sąmonkslo teorijas. Aš sakiau, kad nėra jokių teorijų, yra realynbė. Jau atviru tekstu visokie Švabai kalba apie ateities planus, o jums vis dar sąmokslo teorijos. Na, tegul, bet tai jūsų neišgelbės - Rytų Europa į auksinį milijardą nepatenka.

                                        O šiaip reikia baigti svaigti temoje apie RB apie visokias linijas į Klaipėdą ar visų Lietuvos geležinkelių perkalimą į 1435 mm. To nebus.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Gator
                                          Apie Švabo knygą ir globalistinį great reset įdomi laida kaip tik buvo:
                                          https://youtu.be/kcjZYoiwfvE Bet jo esmė nusmukdyti vakarus, tai tas kaip ir prisidėtų prie gamybos grįžimo, nes atlyginimų skirtumas vis mažėtų.
                                          Neprisidėtų prie gamybos grįžimo. Gamybos grandinė, ekologijos reikalavimai ir darbo teisė daug didesnis trukdis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X