Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąIš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąkaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTuriu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.
- 3 patinka
Comment
-
Akivaizdu, kad Rygos temos paleisti niekas nenori ir toliau yra rašinėjami keisti dalykai. Dėl temos eskalavimo liksiu kaltas aš, bet vis tik, kaip jau sakiau:
- Ši dviračių tilto dalis yra pastatyta per anksti, kartu su maža dalimi tilto per Daugavą. Taip ji atrodys dar kokį, sakyčiau, 10 metų.
- Ši infrastruktūra kainavo apie 20 milijonų eurų (vos 1km tipinio HSR ruožo kaina), o tai tėra lašas jūroje lyginant su sėkmingai padarytais ar daromais milžiniškais darbais Rygoje .
- Ši per anksti pastatyta infrastruktūra neturi nieko bendro su pusės milijardo eurų vertės susiknisimu prie Panevėžio, pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 ar beviltiškai vėluojančiu vieninteliu rimtesniu infrastruktūros objektu, prie kurio buvo prisiliesta Lietuvoje.
- Tai nepasikeis nepriklausomai nuo to, kiek kartų tiltas bus paminėtas ar parodyta jo nuotrauka šioje temoje.Paskutinis taisė VLR; 2025.09.11, 03:42.
- 1 patinka
Comment
-
Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
Kiek kainavo jau atlikti darbai Rygoje?
Klausiu kaip nelabai susigaudantis.
P.S. beje, geležinkelio jungtis ir stotis RIX buvo planuojama dar iki realių RB planų, ankstyvais 2000-aisiais (o gal ir dar anksčiau).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
Patvirtinta „Rail Balticos“ geležinkelio vėžės Panevėžio regione alternatyva | Rail Baltica
Tik patogiai nutylima, kad lankste pro Gustonis numatyta ir krovininė stotis, krovinių terminalas, infrastruktūros depai - kas realiai atrimesnėje atšakoje prie miesto netilptų, arba tai iššauktų dar didesnį pasipriešinimą nei buvo dabar (dėl žymiai didesnio poreikio paimti žemę visuomenės poreikiams, iškelti gyventojus ir t.t.) ir tai sutrukdytų tos geležinkelio atšakos per miesto pakraštį atsiradimui. Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.11, 09:33.
- 4 patinka
Comment
-
Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį
Sula
Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų. Jo kaina bus tarp 400 ir 500 milijonų (esu dalinęsis šaltiniu). Panašu, kad originalaus ruožo nesugebėjo atšaukti dėl jau įvykusių žemės išpirkimų tai prigalvojo jam visokių papildomų funkcijų, kurioms būtų užtekę dešimtis kartų trumpesnių papildomų bėgių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą<...>
pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 <...>
O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.09.11, 10:11.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį
Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų.
Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.
O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.
Kaunas, Kaunas County - Google Maps
Arba Marijampolėje:
39 A16 - Google Maps
Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąRealiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
Kaunas, Kaunas County - Google Maps
Arba Marijampolėje:
39 A16 - Google Maps
Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
Comment
Comment