Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Haha. Skirtumas tas, kad visi pranešimai, kuriuos parašiau, buvo teisingi ir juos parašyčiau dar kartą. Skirtingai nei RB gynėjų bet kokia kaina pranešimai, kurie keičiasi pagal vėjo kryptį ir kiekvieną pastatytą koloną prie Jonavos. Kad estai lyderiauja projekte esu minėjęs bent kelis kartus per paskutinis kelis mėnesius, t.y. nuo to laiko, kai jie pradėjo lyderiauti projekte. O apie latvius rašiau dažnai dėl to, kad ant jų srutos buvo pilamos ne tik čia, bet ir iš Lietuvos politikų (pramiegojusių dešimtmetį krentančių pinigų) lūpų - mano pranešimai buvo atsakas į nesąmoningus teiginius. Tuo tarpu jūs:

    - teigėte, kad latviai atšauks projektą, nes nebeturi pinigų
    - teigėte, kad latviams bus skiriamos milijardinės baudos
    - teigėte, kad Rygos miesto centro infrastruktūra bus nenaudojama
    - teigėte, kad oro uosto atšakos latviams nepavyks panaudoti dėl skirtingos įtampos
    - ignaloidas parašė milžinišką pranešimą, kuriame mane išvadino melagiu dėl to, kad pasakiau, kad greičiausiai pirmoje projekto dalyje Rail Baltica bus tiesiama pro HESą, o ne Kauno centrą
    - vadinote mane negražiais vardais, kai kalbėjau apie Vilniaus dalies atšaukimą pirmoje projekto dalyje ir teigėte, kad Lietuva pasistatys ruožą į Klaipėdą iš RB fondų

    ir tt. ir pan.

    Visur buvote neteisūs, tai kabinėjatės prie šūdniekių ir tai yra apgailėtina
    Paskutinis taisė VLR; Vakar, 15:55.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Kad estai lyderiauja projekte esu minėjęs bent kelis kartus per paskutinis kelis mėnesius, t.y. nuo to laiko, kai jie pradėjo lyderiauti projekte.
      Tai paskutinius kelis mėnesius ar visada? Labai nenuoseklus tamsta.

      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta, o visai atkarpėlei yra gautas finansavimas ir ten aktyviai vyksta darbai. Kitu atveju ‘likę’ yra šimtai kilometrų. Tad ne, tai nėra ‘panašiai’.
      Nežinau, kiek dar bėgiosi nuo klausimo, bet pakartosiu jį dar kart - kada latviai nutiesė "didelę dalį atkarpos" ir ar pateiksi foto su RB bėgiais?

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Tai paskutinius kelis mėnesius ar visada? Labai nenuoseklus tamsta.


        Nežinau, kiek dar bėgiosi nuo klausimo, bet pakartosiu jį dar kart - kada latviai nutiesė "didelę dalį atkarpos" ir ar pateiksi foto su RB bėgiais?
        Latviai per naktį carinį šunkelį ant medinių pabėgių iki RIX nusities ir galima bus jau sakyti “čia traukiniai lekia 249 km/day greičiu“

        Comment


          Lietuviai yra tie, kurie carinius šunkelius bando prikelti iš lavonų išmesdami šimtus milijonų į balą ir tai darydami nesėkmingai, net pagal patį Lietuvos transporto ministrą.


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Tai paskutinius kelis mėnesius ar visada? Labai nenuoseklus tamsta.


          Nežinau, kiek dar bėgiosi nuo klausimo, bet pakartosiu jį dar kart - kada latviai nutiesė "didelę dalį atkarpos" ir ar pateiksi foto su RB bėgiais?
          Niekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai. Tavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių, nesi pasakęs visiškai nieko naudingo šioje temoje ir atsirovei visuose ginčuose, kuriuose dalyvavai. Vos ne kas dieną randu tavo tagus, kabinėjiesi taip, lyg tau rimtai būtų neviskas namie. Jei jau pradėjom su multikais, tai tu man rimtai pradedi priminti šitą personažą:



          GTFO.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Niekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai. Tavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių, nesi pasakęs visiškai nieko naudingo šioje temoje ir atsirovei visuose ginčuose, kuriuose dalyvavai. Vos ne kas dieną randu tavo tagus, kabinėjiesi taip, lyg tau rimtai būtų neviskas namie. Jei jau pradėjom su multikais, tai tu man rimtai pradedi priminti šitą personažą:

            GTFO.
            Geriau pranešimas iš kelių eilučių nei latvius garbinanti teksto siena. Eilinį kart prišneki šūdų (kaip kad tarp Rygos ir RIX jau yra bėgiai ar kad estai visada buvo projekto MVP) ir tada bėgi nuo savo žodžių. Tokius kaip tamsta mano kieme vadino vienu nevartotinu, tačiau labai taikliu barbarizmu - triochala.

            Tik visiškam atsilupėliui carinis geležinkelis gali būti "nutiesta didelė dalis atkarpos".

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Panašu, kad be Latvijos šiame forume - nei minutės. Jokios nuostabos, nepilnavertiškumo kompleksas turėtų smarkiai daužyti žiūrint į smarkiai vėluojantį tiltą Lietuvoje, kai Latvijoje yra jau pastatyta dešimtis kartų brangesnė ir sudėtingesnė infrastruktūra miesto centre. Darbai intensyviai vyksta ir sudėtingiausiame centriniame mazge, kokio Lietuvoje niekada nebuvo ir nebus, ir oro uosto naujojoje jungtyje. Daugavos tiltas mieste nėra užstrigęs, jis yra atidėtas dėl pasikeitusių finansavimo taisyklių, taip pat kaip yra ir atidėti Vilnius - Kaunas ir galimai Kaunas - Lenkija ruožai.

              Dėl šito vėluojančio tilto Jonavoje, tai latviai jau seniai būtų išmetę per bortą už jo statybą atsakingus žmones, lygiai taip pat, kaip praspyrė savo transporto ministrą. Turime gana paprastą kelią ant polių, kurio kaina yra vos 3-4 kartus didesnė už tipinį HSR geležinkelį (tokių kelių ant polių kaina paprastai yra 3-10 kartų didesnė priklausomai nuo sudėtingumo). Tiltas toliau vėluoja, toliau rodomos tos pačios polių nuotraukos, priežasčių vėlavimo nėra pateikta - niekam neįdomu. Gruntas smėlingas - taip, tai buvo žinoma ir prieš statybas, prieš perkant tokias paslaugas reikėjo gruntą išsitirti ir atitinkamai susidėlioti terminus. Akivaizdu, kad buvo susimauta, bet Lietuvos visuomenė nelabai sugeba tokių dalykų prafiltruoti ir triumfuoja po kiekvieno įmerkto polio. Apgailėtinas vaizdas.
              Nu yra tiesos - kiek pvz lietuviai pastate dviraciu estakadu i niekur? 0! Šachas ir matas! Ir beje, estakados i niekur miesto centre statymas, yra belekiek sudetingesnis ir brangesnis uz ta juokinga tiltuka per Neri.

              https://maps.app.goo.gl/busWpPRCrN8hgYfP7
              Paskutinis taisė vital7777; Vakar, 18:08.

              Comment


                WTF? nežinančiam pakomentuokite jei galite

                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Niekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai.
                  ...
                  GTFO.
                  Ar jūsų didenybė ką tik kartais ne susireikšmino?

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    WTF? nežinančiam pakomentuokite jei galite
                    Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas. Kadangi projekto įgyvendinimas komplikavosi ir užsitęsė, kelis kartus paprango projekto kaina. Tada prasidėjo ginčas su EK, kuri neapsikentusi projekto įgyvendinimo lėtumo, pareiškė, kad pirma turi būti atlikti tie darbai, kurie buvo numatyti pasirašant sutartį, nes projekto tikslas veikianti ir visas tris Baltijos šalis su Lenkija jungianti standartinės vėžės linija. Nuorodoje matomas nebaigtas statyti geležinkelio tiltas per Dauguvą ir dviratininkų bei pėsčiųjų viadukas buvo įtraukti į projektą vėliau. Į juos jau investuota nemažai pinigų. Problema Latvijoje yra dviguba: a) jie turi verkiant pastatyti liniją nuo LT iki EE, bet dalį EK skirto finansavimo jau panaudojo, Rygos ir oro uosto geležinkelio stočių bei jungties tarp jų statybai, b) jeigu jie nepabaigs pagrindinės linijos nuo LT iki EE statybos iki numatyto termino, turės grąžinti EK pagal sutartį skirtą finansavimą atgal. Tai dabar latviai turi ieškoti vidinių rezervų arba skolintis pinigų, kad bent jau pabaigtų tai, kas numatayta pagal sutartį.

                    Comment


                      Šiaip, jei LV carinį geležinkelį link oro uosto užskaito kaip nutiestą RB dalį (o pagrindinis latviofilas tai patvirtina), tai gal mes Vilnius - Kaunas liniją irgi galim užskaityt? Prisidėtumėm papildomus 104 km ir taptumėm RB lyderiais, nušluostytumėm nosis estams

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas.
                        Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.

                        Comment

                        Working...
                        X