Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiemetiniame EK įgyvendinimo sprendime yra įtrauktas įpareigojimas Lietuvai elektrifikuoti šį ruožą. Kitaip RB sunkiai funkcionuotų, kai viduryje būtų gabalas be elektrifikacijos.


    Energijos posistemis skaitant dokumentą suprantamas kaip geležinkelio elektrifikavimas.
    Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?
      Internetas sako, kad tai yra privalomas nurodymas. Dėl sankcijų jo nesilaikant nepasakysiu, bet kadangi dalis finansuojama ES per infrastruktūros programas, tikėtina jog sankcija būtų skirto finansavimo (jo dalies) grąžimimas, nes nebūtų įgyvendinta tai kam tas finansavimas buvo skirtas.

      Comment


        Na tai reikia tikėtis elektrifikacijos iki 2030. Tik kažko nelabai kas dėl to girdisi (finansavimas, konkursai, pirkimai ir t.t.). Savaime pati elektrifikacija, juo labiau už dyką, ten nepasidarys, o liko vis 4,5 metų, ar ne?

        Comment


          Kadangi "deadline" yra 2030 m. gruodžio 31 d., tai viskam kaip ir liko daugiau nei 5 metai.

          Visai RB numatytos tokios datos:
          i) elektros energijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2027 m. gruodžio 31 d.;
          ii) kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2028 m. vidurio;
          Esamam geležinkeliui signalizacijos ir elektrifikacijos projektavimas ilgiau metų neturėtų trukti. Tai iš esmės, jei kitų metų pradžioje paleidžia pirkimus projektavimui, viskas be didelio streso turėtų būti padaroma.
          O ir finansavimas, ten berods didenis padėliotas nuo 2028 m. (naujo laikotarpio programa), tai tikėtina, kad bet kokie elektrifikavimo ir signalizavimo rangos darbai bus pradėti ne anksčiau to laiko.
          Paskutinis taisė sleader; 2025.08.12, 13:34.

          Comment


            ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
            https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/

            Tiesa dar matyt neišPRinta

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
              Foto 2025.07

              https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
              Viadukas jau nusileido ant žemės
              Foto 2025.07


              Comment


                Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių

                www.mapy.cz

                Foto 2025.08






                Sustojame pasigrožėti

                Comment


                  Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių


                  Foto 2025.08










                  Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno






                  Pritraukimas




                  Ekskavarorius krauna smėlį






                  Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo


                  Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio




                  Pritraukimas




                  Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės


                  Comment


                    Iš vakarykščio pasivaikščiojimo

                    Click image for larger version  Name:	2bbdd2b2-27fb-419e-b017-19afe8c7f5b2.jpeg Views:	0 Size:	354,9 kB ID:	2215231 Click image for larger version  Name:	aee37acd-5745-4723-b3b5-43032b18baa0.jpeg Views:	0 Size:	336,2 kB ID:	2215232 Click image for larger version  Name:	7af6a8f6-266f-44d0-9f87-aba1fac8d12d.jpeg Views:	0 Size:	240,2 kB ID:	2215235 Click image for larger version  Name:	cf69c25a-f11d-4ce7-a5ef-835460620515.jpeg Views:	0 Size:	356,7 kB ID:	2215236 Click image for larger version  Name:	be77eac7-437c-4083-9016-861512c8c0d7.jpeg Views:	0 Size:	367,6 kB ID:	2215237 Click image for larger version  Name:	64d34a96-92e4-4c5f-ab06-4ded19a83593.jpeg Views:	0 Size:	344,3 kB ID:	2215238 Click image for larger version  Name:	b0a1d916-e6a0-431f-80e0-4940548044a7.jpeg Views:	0 Size:	390,9 kB ID:	2215239 Click image for larger version  Name:	1873b620-7a67-470b-88ec-d43b3913d2f9.jpeg Views:	0 Size:	389,3 kB ID:	2215240
                    Attached Files

                    Comment


                      Blin, čia šiaip toks pasvarstymas: juk tai yra strateginės infrastruktūros objektai. Ar tikrai leidžiama laisvai daryti ir viešinti jų foto?

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        Blin, čia šiaip toks pasvarstymas: juk tai yra strateginės infrastruktūros objektai. Ar tikrai leidžiama laisvai daryti ir viešinti jų foto?
                        Maskvėnai apie LT infrastruktūrą turi daugiau info, negu mes patys, tai kelios nuotraukos nieko nepakeis. Smagu matyti, kad ant kolonų betonavimo ranka jau atmušta, turbūt greit ir denginys pajudės.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Blin, čia šiaip toks pasvarstymas: juk tai yra strateginės infrastruktūros objektai. Ar tikrai leidžiama laisvai daryti ir viešinti jų foto?
                          O kodėl turėtų būti neleidžiama? Gal tada ir Geležinio vilko tilto nereiktų fotografuoti? Ir autostradų ar šiaip bet kokio svarbaus "strateginio" infrastruktūros objekto? Nes juk "priešai viską sužinos" (nu nes dabar nežino, ane?). Nežinau, iš kur atėjęs tas požiūris (iš sovietmečio?), bet pastebėjau, kad jis dažniausiai pasitaiko visokiuose -anuose ir panašiose šalyse dėl nelabai paaiškinimų priežasčių. Buvo juk ir Vilniaus geležinkelio stotyje incidentas, kai panašiu požiūriu besivadovaujantis apsauginis pradėjo pulti turistus, fotkinančius stotį. Tiesiog kvailai atrodo tokie draudimai arba siūlymai ir reiktų jų stengtis atsikratyti, o ne klausinėti, kodėl žmonės fotografuoja tiltą ar dar ką nors.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            O kodėl turėtų būti neleidžiama? Gal tada ir Geležinio vilko tilto nereiktų fotografuoti? Ir autostradų ar šiaip bet kokio svarbaus "strateginio" infrastruktūros objekto? Nes juk "priešai viską sužinos" (nu nes dabar nežino, ane?). Nežinau, iš kur atėjęs tas požiūris (iš sovietmečio?), bet pastebėjau, kad jis dažniausiai pasitaiko visokiuose -anuose ir panašiose šalyse dėl nelabai paaiškinimų priežasčių. Buvo juk ir Vilniaus geležinkelio stotyje incidentas, kai panašiu požiūriu besivadovaujantis apsauginis pradėjo pulti turistus, fotkinančius stotį. Tiesiog kvailai atrodo tokie draudimai arba siūlymai ir reiktų jų stengtis atsikratyti, o ne klausinėti, kodėl žmonės fotografuoja tiltą ar dar ką nors.
                            -stanuose niekas dėl fotografavimo nesikabinėjo.

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                              -stanuose niekas dėl fotografavimo nesikabinėjo.
                              Kabinėjosi, tik kad šias laikais, kai visi su smartfonais, nelabai sukntroliuoja, nuleido rankas.

                              Comment

                              Working...
                              X