Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?

    Comment


      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
      Čia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?
      Kaip pažiūrėsi. Vyksta gerokai daugiau, nei anksčiau, bet gerokai mažiau, nei reiktų, kad 2030 ten galėtų važiuoti traukinia
      O šiaip, geriausia vertinti pagal realistišką finansavimo poreikį vs realius kontraktus už realias sumas. Tuos dalykus jau apkalbėjom keli puslapiai atgal ir net su paskutinėmis naujienomis ir viso ~600-800 mlm. Eur sumomis, dar esame labai toli iki tokių sumų, kurios rodytų, kad turėsim naują geležinkelį tarp Lenkijos ir Latvijos pro Kauną kada nors iki 2035.
      Paskutinis taisė John; 2025.08.07, 15:53.

      Comment


        Pavėluotai

        Comment


          Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.

          Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:

          https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
          Paskutinis taisė Tomas; 2025.08.11, 13:25.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: pirmoji stotelė – Neries tiltas

            Sveiki atvykę į pasivaikščiojimų po esminius „Rail Baltica“ objektus reportažų ciklą. Pirmojoje dalyje lankomės Jonavos rajone, prie Neries upės, kur kyla pirmosios būsimo Ilgiausio geležinkelio tilto visose Baltijos šalyse kolonos. Čia mus pasitinka „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Justas Vyžintas ir plačiai atveria šio projekto užkulsius, dalinasi tiek džiaugsmais, tiek ir lydėjusiais iššūkiais.
            Yra video.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.

              Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:

              https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
              Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.
                „Ruožas su kaimynine Lenkija mums yra didelis prioritetas, todėl glaudžiai bendradarbiaujame su kaimynų infrastruktūros valdytoju. Šios sutarties apimtyje jau numatyti prioritetiniai ruožai, kurie bus projektuojami pirmiausia. Ateityje planuojame rangos darbų konkursą skelbti iš anksto, taip užsitikrindami reikalingus resursus ir galėdami kuo skubiau pradėti vykdyti parengiamuosius statybų darbus“, – teigia E.Lazauskas.

                Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588

                Nors gerb. Lazauskas iš veido atrodo visiškas laucius, šiuo atveju bent kalba teisingai.

                P.S. tikiuosi vokiečiams geležinkelius projektuoti sekasi geriau nei oro uostus.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Gana dažnai pravažiuoju A6 tarp Kauno ir Jonavos. Važiuodamas vis užmetu akį proskynon link Neries - deja per užžėlusius brūzgynus dar nieko gero nesimato.
                  Bet tikiuosi (ir šiek tiek bijau, nes eismą turbūt gerokai sutrikdys) netrukus rangovai pradės geležinkelio viaduko virš A6 statybą
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.
                    10 metų per vėlai, na bet suknistai pagaliau. Tie, kas sugalvojo pradėti statybas ir projektavimą ne nuo šito ruožo, o nuo fucking ruožo į Latviją dabar turėtų sėdėti kalėjime. Šito ruožo vertė Lietuvai yra didesnė, nei viso likusio projekto.
                    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.11, 16:14.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      10 metų per vėlai, na bet suknistai pagaliau. Tie, kas sucalvojo pradėti statybas ir projektavimą ne nuo šito ruožo, o nuo fucking ruožo į Latviją dabar turėtų sėdėti kalėjime. Šito ruožo vertė Lietuvai yra didesnė, nei viso likusio projekto.
                      Bet tam yra RB1? Kai daug kas aiškino, kam ji reikalinga, tai būtent ja ir juda karinis transportas ir kroviniai šiuo metu.

                      Comment


                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                        Bet tam yra RB1? Kai daug kas aiškino, kam ji reikalinga, tai būtent ja ir juda karinis transportas ir kroviniai šiuo metu.
                        Butent, kol lenkai nepastatys savo pusej RB (nuo Elk iki sienos su Lietuva), tol mums ta atkarpa nieko gero neduos. O esanti RB1 puikiai atitinka tai kas yra Lenkijoj siuo metu.

                        Comment


                          Karinis transportas dažniausiai yra perkraunamas Mockavoje arba Šeštokuose. Jo privežimas iki Palemono nieko neduoda, nes vis tiek reikia perkrauti norint privežti vietiniu tinklu iki kelionės tikslo ir dar vežti pro Kauną ir pro tunelį. Geriau yra tiesiog persikrauti prie sienos ir važiuoti prie tikslo (neskaičiuojant parodomųjų kelių maršrutų). RB1 yra visiškai nereikalingas projektas nei keleiviams, nei kariniam transportui.

                          O Rail Baltica duos greitį ir modernių technologijų siūlomą patikimumą, kurio carinis vingiuotas keliukas nei iš tolo nesiūlo. Lyginti juos reikia rimtai nesigaudyti kontekste, kaip ir teigti, kad dabartinė situacija kažką puikiai atitinka.

                          https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...to-667-1496736

                          Comment


                            Lenkijos krypties problema, įtariu, kad lenkai smarkiai fokusavosi į savo pagr. miestų jungčių modernizavimą, o Lietuva pasiekiama per santykinai retai apgyvendintą Šiaurės Rytų Lenkiją, realiai reikia projektuoti specifiškai Lietuvai skirtą trasą. Tai matyt kompromisas liko bent jau pasistatyt greitkelį iki Kauno nuo Varšuvos, o geležinkelis atsirastų ateityje.

                            100% sutinku, kad (Vilnius-)Kaunas-Varšuva Rail Baltica yra gyvybiškai svarbi jungtis dėl kurios juokaut visai nesinori.

                            Latvijos jungtis deja tai kažkoks carinės Rusijos geležinkelių statybų istorijos Lietuvoje pakartojimas, kur vietinė populiacija kažkokį kosmodromą matė jungianti kažkokius tolimus mažai žinomus miestus ir ilgai vengė važiavimo traukiniais. Plius aišku ir tradiciniai iš tų laikų atėję stereotipai, kad valdžia š mala, atitrūkusi nuo žmonių ir korumpuota. Yra skirtumas, ne tai kad vengsim važiuot traukiniais, o tiesiog sunkiai pati linija statosi, ir neaišku ar neužsibaigs kaip su stadionu...

                            paprastas žmogelis sakytų "vietoje to kad statytų kažką neaiškaus, stringančio, pastatytų kažką paprastesnio, iš karto apčiuopiamo ir aktualesnio visuomenei pvz. greitkelių jungtys į tą pačią Latviją per Panevėžį ir Kėdainius, aktyvesnė daugiabučių renovacija, kelių perasfaltavimas".

                            Tiesiog geležinkelio užsimanė Ryga, bet deja įklimpo pati į problemas, nors sutinku kad kietą stotį statosi.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.11, 19:22.

                            Comment


                              Beveik 100 km ilgio „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno (Jiesios) projektuos Vokietijos įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“, skelbia LTG grupė. Pirmadienį pasirašyta 38,3 mln. eurų (be PVM) vertės sutartis tarp bendros trijų Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ ir projektą Lietuvoje įgyvendinančios įmonės „LTG Infra“.

                              https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588

                              Comment


                                Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data

                                Comment


                                  Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data
                                  O kodėl viską turėtų pateikti ant lėkštutės? Sutartis išstatyta atvirai https://www.railbaltica.org/tenders/...-state-border/

                                  Viso sutarties trukmė su projekto priežiūra - 8 metai

                                  Comment


                                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                    Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data
                                    Prašau...
                                    https://lnk.lt/straipsniai/Lietuvoje...ausimas/329010

                                    Nežinau kiek patikimas cituojamas straipsnis, nes jame yra akivaizdžių klaidų bet:
                                    "Nors planuojama visą „Rail Baltica“ baigti per 5 metus, vien ruožo nuo Kauno Jiesios iki Lenkijos projektavimas užtruks trejus."
                                    "Lietuva „Rail Baltica“ projektui turi 1,4 mlrd. eurų, tačiau vien 96 km ruožui nuo Kauno iki Lenkijos gali prireikti beveik milijardo eurų. Tolimesniems darbams lėšų nėra, bet tikimasi įtikinti Europos Komisiją jų skirti."


                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Karinis transportas dažniausiai yra perkraunamas Mockavoje arba Šeštokuose. Jo privežimas iki Palemono nieko neduoda, nes vis tiek reikia perkrauti norint privežti vietiniu tinklu iki kelionės tikslo ir dar vežti pro Kauną ir pro tunelį. Geriau yra tiesiog persikrauti prie sienos ir važiuoti prie tikslo (neskaičiuojant parodomųjų kelių maršrutų). RB1 yra visiškai nereikalingas projektas nei keleiviams, nei kariniam transportui.

                                      O Rail Baltica duos greitį ir modernių technologijų siūlomą patikimumą, kurio carinis vingiuotas keliukas nei iš tolo nesiūlo. Lyginti juos reikia rimtai nesigaudyti kontekste, kaip ir teigti, kad dabartinė situacija kažką puikiai atitinka.

                                      https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...to-667-1496736
                                      Na, lifeline’as į vakarus yra ir jeigu, kaip čia sakoma, RB nebus iki 2035 (mininum), tai RB1 stovi ir stovės.

                                      O, kodėl esama linija neduoda didesnio return of investment ir kas už tai atsakingas, sunku atsakyti.

                                      Comment


                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                                        Na, lifeline’as į vakarus yra ir jeigu, kaip čia sakoma, RB nebus iki 2035 (mininum), tai RB1 stovi ir stovės.

                                        O, kodėl esama linija neduoda didesnio return of investment ir kas už tai atsakingas, sunku atsakyti.
                                        Tas "stovi ir stovės" tai labai sąlyginis. Jis vis dar be signalizacijos. Tieda, signalizaciją ten lyg ir planuoja (~100 mln Eur?) iki 2030. Neaišku, kaip su elekteifikavimu, nes būtų keista, jei bus signalizacija, bet nebus elektrifikacijos. Tai toks tas RB "stovėjimas". Kaip ir gali pravažiuoti traukinys pilnos rankinės signalizacijos režimu, bet tai nėra pilnavertis geležinkelis.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Neaišku, kaip su elekteifikavimu, nes būtų keista, jei bus signalizacija, bet nebus elektrifikacijos. Tai toks tas RB "stovėjimas". Kaip ir gali pravažiuoti traukinys pilnos rankinės signalizacijos režimu, bet tai nėra pilnavertis geležinkelis.
                                          Šiemetiniame EK įgyvendinimo sprendime yra įtrauktas įpareigojimas Lietuvai elektrifikuoti šį ruožą. Kitaip RB sunkiai funkcionuotų, kai viduryje būtų gabalas be elektrifikacijos.

                                          (11) kad geležinkelio „Rail Baltica“ linija imtų veikti kuo anksčiau, Estija, Latvija ir Lietuva turėtų pirmuoju etapu ją tiesti kaip vieno kelio liniją nuo Talino iki Kauno. Kad pirmuoju etapu padidintų tarptautinio eismo apimtis geležinkelio „Rail Baltica“ koridoriumi, Lietuva turėtų įdiegti energijos, kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemius Europos standartinio nominalaus 1 435 mm pločio vėžės esamo kelio atkarpoje nuo Lenkijos iki Kauno;
                                          Energijos posistemis skaitant dokumentą suprantamas kaip geležinkelio elektrifikavimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X