Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Esmė ta, kad kol kas rezultatai yra tokie:
    - latviai pasidarė daugybę itin brangių darbų miesto centre (apie kokius Lietuvoje nesvajojam) ir nutiesė 0 km naujos RB2 trasos
    - lietuviai nusitiesė nereikalingą ir per lėtą ruožą (RB1), modernizavo bėgius aplink Kauną ir nutiesė 0 km naujos RB2 trasos

    Bandymai pateikti viską taip, lyg latviams sekasi labai blogai, o lietuviai jau vos ne baigė tiesti bėgius vien dėl kažkokio straipsnio atrodo kiek apgailėtinai. O kiek brangs projektas ir kokius kompromisus reikės daryti Lietuvoje dar sužinosime. Visiškai nenustebsiu jei Vilnius - Kaunas sekcija irgi bus perkelta į kitą fazę.
    Trasos statymo žingsniai:

    1. Privažiuojamieji keliai
    2. Apatinė trasos struktūra (sankasa ir pan.)
    3. Viršutinė trasos struktūra (balastas, bėgiai, stulpai ir pan.)
    4. Signalizacijos ir elektrifikacijos įrengimas

    Gal nėra intuityvu, bet daugiausiai laiko pirmi du žingsniai užima, nes paprastai reikia daug žemės judinti ir tada sulaukti kol ji suslūgs iki galutinės pozicijos.

    Lietuvoje yra gana nemažai kilometrų kūrie 2 žingsnį įpusėję ir gana nemažai juda link to. Latvijoje kiek matau nėra net pirmo žingsnio nė trupučio padaryta. Jų prezentacijoje prieš porą savaičių minimi tik taškiniai objektai, trasa išviso neminima išskyrus vienoje skaidrėje kur minimas ateinantis pirkimas, bet tik raštu, ne žodžiu.

    Kas iš tų taškinių objektų jei niekas jų nesujungs?

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Trasos statymo žingsniai:

      1. Privažiuojamieji keliai
      2. Apatinė trasos struktūra (sankasa ir pan.)
      3. Viršutinė trasos struktūra (balastas, bėgiai, stulpai ir pan.)
      4. Signalizacijos ir elektrifikacijos įrengimas

      Gal nėra intuityvu, bet daugiausiai laiko pirmi du žingsniai užima, nes paprastai reikia daug žemės judinti ir tada sulaukti kol ji suslūgs iki galutinės pozicijos.

      Lietuvoje yra gana nemažai kilometrų kūrie 2 žingsnį įpusėję ir gana nemažai juda link to. Latvijoje kiek matau nėra net pirmo žingsnio nė trupučio padaryta. Jų prezentacijoje prieš porą savaičių minimi tik taškiniai objektai, trasa išviso neminima išskyrus vienoje skaidrėje kur minimas ateinantis pirkimas, bet tik raštu, ne žodžiu.

      Kas iš tų taškinių objektų jei niekas jų nesujungs?
      Kurioje dalyje viso planuojamo Rail Baltica ruožo Lietuvoje yra paruošti šie keturi dalykai? Čia kalbame apie trasos dalį prie Žeimių? Tad, spėju, mažiau nei 1%?

      Comment


        Ar yra kur nors žemėlapis su vykdomais darbais? Kurie ruožai ką vykdo?

        Comment


          https://info.railbaltica.org/en/interactive-map čia kažkoks, bet buvo geresnis seniau

          Comment


            Šitą žinau, bet jame nerodoma kas vykdoma realiai.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Ar yra kur nors žemėlapis su vykdomais darbais? Kurie ruožai ką vykdo?
              apie Lietuva:



              apie kitas salis yra kanale

              Comment


                Beje, įdomu, kaip LTG sekasi pirkti RB riedmenis? Ar jie galvoja, kad keleivius vežios šventoji dvasia? Net jei kažkuris linijos segmentas būtų užbaigtas 2030, riedmenų tam laikui nusipirkti turbūt jau nebepavyks.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Beje, įdomu, kaip LTG sekasi pirkti RB riedmenis? Ar jie galvoja, kad keleivius vežios šventoji dvasia? Net jei kažkuris linijos segmentas būtų užbaigtas 2030, riedmenų tam laikui nusipirkti turbūt jau nebepavyks.
                  Manai, LTG yra lopai, kurie neįsivaizduoja, kiek užtrunka traukinių gamyba? Palyginimui, LTG Stadler Flirt pirkime nuo sutarties iki pirmų tiekimų 2 metai, iki komercinio naudojimo 3 metai.

                  Jei atsiradus bėgiams iškart nebus 249 km/h riedmenų ir teks važinėtis kokiais nors pigiai nusipirktais naudotais su 200 km/h, tragedijos nebus. Kiek žiūrėjau projektus, tarp Vilniaus ir Kauno ruožų su 249 km/h greičio apribojimu bus tik koks trečdalis trasos.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Manai, LTG yra lopai, kurie neįsivaizduoja, kiek užtrunka traukinių gamyba?
                    Tiesą sakant, manau. Nežinau, ar jie tikrai neįsivaizduoja, kiek laiko užtrunka 250km/h HSR EMU gamyba, bet kad jie yra lopai, tai faktas.

                    Palyginimui, LTG Stadler Flirt pirkime nuo sutarties iki pirmų tiekimų 2 metai, iki komercinio naudojimo 3 metai.

                    Jei atsiradus bėgiams iškart nebus 249 km/h riedmenų ir teks važinėtis kokiais nors pigiai nusipirktais naudotais su 200 km/h, tragedijos nebus. Kiek žiūrėjau projektus, tarp Vilniaus ir Kauno ruožų su 249 km/h greičio apribojimu bus tik koks trečdalis trasos.
                    O kas čia tuos naudotus 200km/h, pavyzdžiui, šiuo metu pardavinėja, ir kur būtų galima nusipirkti visą riedmenų parką? Gal galima nuorodą į pardavimo skelbimą? Ačiū.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Beje, įdomu, kaip LTG sekasi pirkti RB riedmenis? Ar jie galvoja, kad keleivius vežios šventoji dvasia? Net jei kažkuris linijos segmentas būtų užbaigtas 2030, riedmenų tam laikui nusipirkti turbūt jau nebepavyks.
                      LTG planuoja kitokią strategiją 1435mm traukinių pirkimui ir eksploatacijai nei dabar su 1520mm. Jeigu strategija suveiks, spėčiau iki 2024 galo turėtų pasimatyti žinios apie tai. Jei nesuveiks, tai manau 2024 gale pamatysime viešuosius pirkimus.

                      Sorry kad čia taip truputi abstrakčiai kalbu, bet ne fanas atskleidinėti konkrečios informacijos kol jos nėra viešumoje paskelbta.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal
                        Lietuvoje su Rail Baltica terliojamės, o kitur:







                        Tiesioginis Vilnius – Varšuva su tokiais greičiais būtų max 1,5h.
                        Paguoda nebent ta, kad visoje Europoje yra didelių problemų su tarptautiniu keleivinių traukinių trafiku. Nuvažiuoti su HSR iš Paryžiaus į Madridą irgi nekažką, nors abi šalys turi puikias HSR sistemas ir teoriškai galėtų daryti vidutinį ~250km/h visoje trasoje. Čia, imho, ES turėtų imtis inciatyvos ir gal net kumščio politikos ir pabandyti baigti visas tas nesąmones su bilietų sistemų zooparku ir išgyvendinti nacionaliniais interesais, interesiukais ir interesėliais grįstas vietines geležinkelių politikas. Šiaip tai jau yra netgi neblogas veikiantis pavyzdys pačioje Europoje - ÖBB - kurie kažkaip sugeba matyti plačiau ir toliau, ir teikia be konkurencijos geriausią Europoje, ir vieną geriausių pasaulyje, geležinkelių paslaugą keleiviams.
                        Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 19:11.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Tiesą sakant, manau. Nežinau, ar jie tikrai neįsivaizduoja, kiek laiko užtrunka 250km/h HSR EMU gamyba, bet kad jie yra lopai, tai faktas.
                          Eilinė 3 milijonų kepšinio trenerių apraiška. Kaip mano viena giminaitė tikino, kad apie glitimo netoleravimą internetų pasiskaitęs žmogus tame klausime išmano daugiau, nei šeimos gydytoja.

                          Aš čia pabrauzinau, kad rusai 2006 gegužę pasirašė sutartį dėl 8 Siemens Velaro, 2009 gegužę jau statė šalies greičio rekordus, o 2009 rugpjūtį jau gavo 5 iš 8 pažadėtų traukinių. Graikai 2019 nusipirko iš italų naudotus ETR470 Frecciabianca traukinius. Juos Alstom sukonvertavo iš 3 kV DC į 25 kV 50 Hz ir turėjo atiduoti 2020, bet dėl depo statybos vėlavimų perdavė 2021 metais. Britai iš Hitachi užsisakė 33 traukinius 2019 metais, turėjo gaut 2022, bet dėl COVIDo data nusikėlė į 2024 metus. Čekai užsisakė 7 traukinius iš Fiat Ferroviaria 2000 metais, o gavo iš Alstom ETR470 bazės traukinius 2004 metais. Žodžiu, 3–4 metai atrodo kaip tipiška gamybos trukmė.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            LTG planuoja kitokią strategiją 1435mm traukinių pirkimui ir eksploatacijai nei dabar su 1520mm. Jeigu strategija suveiks, spėčiau iki 2024 galo turėtų pasimatyti žinios apie tai. Jei nesuveiks, tai manau 2024 gale pamatysime viešuosius pirkimus.

                            Sorry kad čia taip truputi abstrakčiai kalbu, bet ne fanas atskleidinėti konkrečios informacijos kol jos nėra viešumoje paskelbta.
                            Ar ta "strategija" kartais galėtų būti išorinio operatoriaus pritraukimas "rinkoje"?
                            Jei taip, tai girdėjome, žinome, ir belieka tik skėstelti rankomis, nes tai neturi didelių šansų suveikti ir tėra bandymas vartytis iš blogos situacijos ir nusikratyti atsakomybę, kai paaiškės, kad užbaigus infrastruktūros statybas traukiniai ten nevažiuos.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Eilinė 3 milijonų kepšinio trenerių apraiška. Kaip mano viena giminaitė tikino, kad apie glitimo netoleravimą internetų pasiskaitęs žmogus tame klausime išmano daugiau, nei šeimos gydytoja.

                              Aš čia pabrauzinau, kad rusai 2006 gegužę pasirašė sutartį dėl 8 Siemens Velaro, 2009 gegužę jau statė šalies greičio rekordus, o 2009 rugpjūtį jau gavo 5 iš 8 pažadėtų traukinių. Graikai 2019 nusipirko iš italų naudotus ETR470 Frecciabianca traukinius. Juos Alstom sukonvertavo iš 3 kV DC į 25 kV 50 Hz ir turėjo atiduoti 2020, bet dėl depo statybos vėlavimų perdavė 2021 metais. Britai iš Hitachi užsisakė 33 traukinius 2019 metais, turėjo gaut 2022, bet dėl COVIDo data nusikėlė į 2024 metus. Čekai užsisakė 7 traukinius iš Fiat Ferroviaria 2000 metais, o gavo iš Alstom ETR470 bazės traukinius 2004 metais. Žodžiu, 3–4 metai atrodo kaip tipiška gamybos trukmė.
                              Gal gali priminti, kuriais metais LTG pasirašė kokius nors kontraktus dėl HSR EMU gamybos? Įmesk čia ir nuorodą, jei nesunku. Ačiū.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Gal gali priminti, kuriais metais LTG pasirašė kokius nors kontraktus dėl HSR EMU gamybos? Įmesk čia ir nuorodą, jei nesunku. Ačiū.
                                Taigi pats rašai, kad iki 2037 nieko nebus. Jei kontraktas dėl gamybos jau būtų, tai iki tada traukiniai spėtų morališkai pasent. Jie patys tikisi anksčiausiai 2028 metais pradėti testavimą, 2030 komercinį naudojimą, tai kokiais 2025 metais ir galės pradėti šopintis.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Taigi pats rašai, kad iki 2037 nieko nebus. Jei kontraktas dėl gamybos jau būtų, tai iki tada traukiniai spėtų morališkai pasent. Jie patys tikisi anksčiausiai 2028 metais pradėti testavimą, 2030 komercinį naudojimą, tai kokiais 2025 metais ir galės pradėti šopintis.
                                  Tai sakai 2025? Ok, screenshotinuosi šitą

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Ar ta "strategija" kartais galėtų būti išorinio operatoriaus pritraukimas "rinkoje"?
                                    Jei taip, tai girdėjome, žinome, ir belieka tik skėstelti rankomis, nes tai neturi didelių šansų suveikti ir tėra bandymas vartytis iš blogos situacijos ir nusikratyti atsakomybę, kai paaiškės, kad užbaigus infrastruktūros statybas traukiniai ten nevažiuos.
                                    Ne, kalba eina apie LTG operuojamus traukinius.

                                    Comment


                                      Parašė Taj Mahal
                                      Lietuvoje su Rail Baltica terliojamės
                                      1000 km/h visiškai neekonomiška, nes energijos sąnaudos nuo v2
                                      Čia jau reiktų išsiurbto oro tuneliais važinėt (vactrain), kad energijos sąnaudos būtų konkurencingos. Ispanai savo greičius iki 300km/h sumažino irgi dėl ekonomiškumo.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                        1000 km/h visiškai neekonomiška, nes energijos sąnaudos nuo v2
                                        Čia jau reiktų išsiurbto oro tuneliais važinėt (vactrain), kad energijos sąnaudos būtų konkurencingos. Ispanai savo greičius iki 300km/h sumažino irgi dėl ekonomiškumo.
                                        Net ir su vakumais paprastai nepasivažinėsi, realistiškai 1000km/h kreivės reikalingos bent 30 000m spinduliu kad dar daugmaž komfortiška žmonėms važiuoti būtų. Sekmės normalią tokią trasą suplanuoti net ir viską po žeme dędant.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                          Net ir su vakumais paprastai nepasivažinėsi, realistiškai 1000km/h kreivės reikalingos bent 30 000m spinduliu kad dar daugmaž komfortiška žmonėms važiuoti būtų. Sekmės normalią tokią trasą suplanuoti net ir viską po žeme dędant.
                                          1000+ km/h traukiniai nebent fantazuoti apie ilgo nuotolio požeminius tunelius, kurie nepaiso žemės išlinkimo, bet čia atskira diskusija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X