Kas ir už kokius pinigus visus Lietuvos geležinkelius perties? Su visais stočių kelynais ir privažiuojamaisiais keliais į gamyklas?

Ar yra atlikta tokio Europinės vėžės tiesimo iki Klaipėdos kaštų - naudos analizė? Mano manymu, reiktų orientuotis į jau esamo Vilnius - Klaipėda kelio pralaidumo ir greičio didinimą. Panevėžį renkuosi neatsitiktinai, nes atstumas nuo Klaipėdos iki Panevėžio yra mažesnis nei iki Kauno, o ir intermodalinis terminalas Panevėžyje galėtų aptarnauti ir pietrytinę Latvijos dalį (pvz., atstumas nuo Daugpilio iki Panevėžio yra trumpesnis nei iki Salaspilyje planuojamo terminalo).

Radviliškis ne variantas, nes iki jo reiktų nutiesti europinę vėžę, o Gustonyse susikirstu tiek europinė, tiek plačioji vėžė. Vienkelis nėra problema kol neišnaudojamas maksimalus pralaidumas. Reiktų kaštų - naudos analizės įvertint, kurie variantai ekonomiškai naudingi ir duotų geriausią rezultatą artimiausiu laikotarpiu. Matyt, natūralu, kad ilguoju periodu pagrindiniuose maršrutuose bus nutiesta plačioji vėžė.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...rHX43ZFkcDRMIU

Comment