Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Kam tos kasos? Dienos metu bilietą galima būtų nusipirkti kasoje, o kas naktį staiga neplanuotai puls važiuoti į Rygą?
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemasTik tuomet LG turės menkas pajamas.
O paleidus "akcijine kaina" ir dar su galimybe patogiai nakti praleisti kupe manau tebutu laiko klausimas, kada autobusai i Talina butu nukonkuruoti. Bent jau naktiniai
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąPuikiausias variantas naktiniam traukiniui. Pvz. priderintam prie Minskas - Vilnius vakarinio atvykstancio.
Galetu isvykti Vilnius +/- 22:00h., tada preliminariai butu: 0:30h. - Siauliai, 1:30h. - Jelgava, 2:30h. - Ryga, 5:00h. - Valga / Valka, 6:00h. - Tartu, 9:00h. - Tallinn.
cia labai jau grubiai primetus ir dar optimistiskai...
arba dieninis is Minsko persedus (Minsk - Vilnius atv. 13:05h.)
Vilnius 13:30h.
Siauliai 16:00h. (puikiai uzpildytu dienini tarpa Vilnius - Siauliai atkarpoje, galima dar priderint prie 15:44 Siauliai - Klaipeda)
Jelgava 17:00h.
Ryga 18:00h. (galima persest ar derint su Ryga - Valka 18:14h.)
Valga / Valka 20:30h.
Tartu 21:30h.
Tallin 00:30h.
Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemasTik tuomet LG turės menkas pajamas.
Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.04, 23:07.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkad LG "proto bokstai" pasidarytu piara su "pagreitejusia ir sutrumpejusia kelione" bei naujais traukiniais nupirktais
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.Paskutinis taisė Kasnis; 2013.08.04, 22:31.
Komentuoti:
-
Bet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO prie ko čia vien tik LG? Baltarusija irgi paleido dyzelinius vietoje vagonų su lokomotyvu.
Komentuoti:
-
O prie ko čia vien tik LG? Baltarusija irgi paleido dyzelinius vietoje vagonų su lokomotyvu.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip, tikrai DP, tikrai kažkur tuoj po karo. Kiek laiko jie užsibuvo Minsko-Talino maršrute, nežinau. Pats prisimenu, kad DP ilgiau užsibuvo maršrute Vilnius-Kaliningradas.
Sunkoka suprasti, kodėl iš lokomotyvo ir klasinio tipo vagonų sudarytus keleivinius traukinius šiemet dyzeliniai pakeitė maršrute Vilnius-Minskas? Juk tarp šių miestų atstumas nėra toks mažas...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDyzeliniai kursavo nebent pokaryje, kai buvo paleisti į maršrutus trofėjiniai DP traukiniai. Visgi dyzeliniai traukiniai tokiam ilgam maršrutui netinkami ir ilgai jie maršrute neužsibuvo.
Sunkoka suprasti, kodėl iš lokomotyvo ir klasinio tipo vagonų sudarytus keleivinius traukinius šiemet dyzeliniai pakeitė maršrute Vilnius-Minskas? Juk tarp šių miestų atstumas nėra toks mažas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dyzeliniai kursavo nebent pokaryje, kai buvo paleisti į maršrutus trofėjiniai DP traukiniai. Visgi dyzeliniai traukiniai tokiam ilgam maršrutui netinkami ir ilgai jie maršrute neužsibuvo.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą№187/188 "Čaika" Talinas - Minskas kursavo iki 1996 metų. (...)
.
Tais laikais važinėjo TET60 su klasinio tipo vagonais, kurių daugumoje buvo avialainerio tipo krėslai. Bet radau žinių, jog kažkada anksčiau šių Minsko į Taliną kursavo dyzeliniai traukiniai... Kiek prisiemnu, iš Minsko išvykimas būdavo aopie 6-6:30, atvykimas į Taliną - apie 23h, tai dieną važiuiojant miegamų vagonų gal nė nereikėjo (atgal važiuodavo panašiu laiku). Prieimenu, kad kažkuriais tai metais iš Vilniaus į Taliną traukinys išvažiuodavo 10:05h.
Komentuoti:
-
Pakeliui į Taliną, kankindamasis naktį autobuse, apie tai tik ir svajojau...
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai, kad tarp Baltijos valstybių sostinių nėra traukinio maršruto - baisus apsileidimas. Čia reikia kažką daryti politiniu lygiu, nes geležinkelio bendrovės nieko pačios nesusitars, jų vadovų ir atsakingų klerkų akiratis baigiasi tuo, iš ko dar pinigų pasidaryti...
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą№187/188 "Čaika" Talinas - Minskas kursavo iki 1996 metų.
Gaujos slėniai anksti ryte, jungtinis muitinių patikrinimas Valga-Valka ruože, medinė Tartu geležinkelio stotis ...
Komentuoti:
-
Tai, kad tarp Baltijos valstybių sostinių nėra traukinio maršruto - baisus apsileidimas. Čia reikia kažką daryti politiniu lygiu, nes geležinkelio bendrovės nieko pačios nesusitars, jų vadovų ir atsakingų klerkų akiratis baigiasi tuo, iš ko dar pinigų pasidaryti...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTai gi buvo kazkada Zuvedra... Vilnius-Ryga - 5 val. (negreitasis).
2002 metais buvo atkurtas maršrutas №23/24 Minskas - Talinas, bet 2003 metais nutrauktas.
Komentuoti:
-
optimistai.... kol neišspręsta problema su LT - LV sienos kirtimu, tol ir bus visos bėdos. Aš manau kad geriausiai būtų daryti traukinį Ryga - Šiauliai, kuris būtų priderintas prie traukinių Vilnius - Klaipėda. Išloštų visi.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: