Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kam tos kasos? Dienos metu bilietą galima būtų nusipirkti kasoje, o kas naktį staiga neplanuotai puls važiuoti į Rygą?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
    Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
    Sklinda kalbos, jog nuo kitu metu bilietus net ir kortelemis bus galima apmoketi naujuosiuose LG konduktoriu kasu aparatuose traukiniuose. Tokiu atveju kasininkems nakti budet tikrai nereiktu

    O paleidus "akcijine kaina" ir dar su galimybe patogiai nakti praleisti kupe manau tebutu laiko klausimas, kada autobusai i Talina butu nukonkuruoti. Bent jau naktiniai

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Puikiausias variantas naktiniam traukiniui. Pvz. priderintam prie Minskas - Vilnius vakarinio atvykstancio.

    Galetu isvykti Vilnius +/- 22:00h., tada preliminariai butu: 0:30h. - Siauliai, 1:30h. - Jelgava, 2:30h. - Ryga, 5:00h. - Valga / Valka, 6:00h. - Tartu, 9:00h. - Tallinn.

    cia labai jau grubiai primetus ir dar optimistiskai...

    arba dieninis is Minsko persedus (Minsk - Vilnius atv. 13:05h.)

    Vilnius 13:30h.
    Siauliai 16:00h. (puikiai uzpildytu dienini tarpa Vilnius - Siauliai atkarpoje, galima dar priderint prie 15:44 Siauliai - Klaipeda)
    Jelgava 17:00h.
    Ryga 18:00h. (galima persest ar derint su Ryga - Valka 18:14h.)
    Valga / Valka 20:30h.
    Tartu 21:30h.
    Tallin 00:30h.
    O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
    Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.04, 23:07.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O užsakovas nematė ką gamina jam?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kad LG "proto bokstai" pasidarytu piara su "pagreitejusia ir sutrumpejusia kelione" bei naujais traukiniais nupirktais
    Gal todėl, kad dyzelinė trauka (ypač su naujos kartos VDV) daug pigiau, nei tampyt 3-6 vagonus su lokomotyvu, kuris skirtas tempti 24 vagonus.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.
    Kėdės gal ir II klasės, bet su bagažu, tai tikrai prastokai. Matyt atitinka kažkokias vakarietiškas normas ir viskas. Šiaip, kiek pamenu konkurso sąlygose lyg ir buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas, bet matyt gamintojams nerupi, svarbu standartus atitiktų ir kuo pigiau pagamint.
    Paskutinis taisė Kasnis; 2013.08.04, 22:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O prie ko čia vien tik LG? Baltarusija irgi paleido dyzelinius vietoje vagonų su lokomotyvu.
    o ar teko matyt Baltarusiu modernizuotus dyzelinius ? Ner ka lygint su musu naujom "PESom"m, kurioj net tases ner kur pasidet, nes netelpa virs galvos ant lentynu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O prie ko čia vien tik LG? Baltarusija irgi paleido dyzelinius vietoje vagonų su lokomotyvu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip, tikrai DP, tikrai kažkur tuoj po karo. Kiek laiko jie užsibuvo Minsko-Talino maršrute, nežinau. Pats prisimenu, kad DP ilgiau užsibuvo maršrute Vilnius-Kaliningradas.
    Sunkoka suprasti, kodėl iš lokomotyvo ir klasinio tipo vagonų sudarytus keleivinius traukinius šiemet dyzeliniai pakeitė maršrute Vilnius-Minskas? Juk tarp šių miestų atstumas nėra toks mažas...
    kad LG "proto bokstai" pasidarytu piara su "pagreitejusia ir sutrumpejusia kelione" bei naujais traukiniais nupirktais

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dyzeliniai kursavo nebent pokaryje, kai buvo paleisti į maršrutus trofėjiniai DP traukiniai. Visgi dyzeliniai traukiniai tokiam ilgam maršrutui netinkami ir ilgai jie maršrute neužsibuvo.
    Taip, tikrai DP, tikrai kažkur tuoj po karo. Kiek laiko jie užsibuvo Minsko-Talino maršrute, nežinau. Pats prisimenu, kad DP ilgiau užsibuvo maršrute Vilnius-Kaliningradas.
    Sunkoka suprasti, kodėl iš lokomotyvo ir klasinio tipo vagonų sudarytus keleivinius traukinius šiemet dyzeliniai pakeitė maršrute Vilnius-Minskas? Juk tarp šių miestų atstumas nėra toks mažas...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dyzeliniai kursavo nebent pokaryje, kai buvo paleisti į maršrutus trofėjiniai DP traukiniai. Visgi dyzeliniai traukiniai tokiam ilgam maršrutui netinkami ir ilgai jie maršrute neužsibuvo.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    №187/188 "Čaika" Talinas - Minskas kursavo iki 1996 metų. (...)
    .
    Tekę juo važiuoti iš Jonavos į Šiaulius, į Kaišiadoris, iš Vilniaus į Minską...
    Tais laikais važinėjo TET60 su klasinio tipo vagonais, kurių daugumoje buvo avialainerio tipo krėslai. Bet radau žinių, jog kažkada anksčiau šių Minsko į Taliną kursavo dyzeliniai traukiniai... Kiek prisiemnu, iš Minsko išvykimas būdavo aopie 6-6:30, atvykimas į Taliną - apie 23h, tai dieną važiuiojant miegamų vagonų gal nė nereikėjo (atgal važiuodavo panašiu laiku). Prieimenu, kad kažkuriais tai metais iš Vilniaus į Taliną traukinys išvažiuodavo 10:05h.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Pakeliui į Taliną, kankindamasis naktį autobuse, apie tai tik ir svajojau...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tai, kad tarp Baltijos valstybių sostinių nėra traukinio maršruto - baisus apsileidimas. Čia reikia kažką daryti politiniu lygiu, nes geležinkelio bendrovės nieko pačios nesusitars, jų vadovų ir atsakingų klerkų akiratis baigiasi tuo, iš ko dar pinigų pasidaryti...
    Tai kad pinigų iš tokio traukinio nesunku pasidaryti. Pirmas pajamų šaltinis — bilietai. Tada vagonas-restoranas. Keleiviai, praleidžiantys iki 10 valandų kelionėje, tikrai norės pavalgyti ir atsigerti. Nematau nieko blogo, jeigu restorano bare būtų platinami laikraščiai, žurnalai, atvirukai, momentinės loterijos bilietai, higienos reikmenys. Galima pardavinėti reklamos plotus vagonų viduje, išorėje ir ant bilietų. Bet vienas didžiausių pajamų šaltinių, kurį kažkodėl nutyli ne tik LG vadybininkai, yra geležinkelio stočių apyvarta. Kuo daugiau traukinių — tuo daugiau keleivių ir juos palydinčiųjų. Kuo daugiau žmonių — tuo didesnė stotyse esančių prekybos ir paslaugų teikimo vietų apyvarta, tuo pačiu tuo didesnė patalpų nuomos kaina. Tai netiesiogiai didina geležinkelio kompanijų pajamas ir pelną. Ir kuo didesnė stotyse ir traukiniuose esančių prekių bei paslaugų įvairovė, tuo labiau žmonės yra skatinami važiuoti traukiniais. Trūksta tik pradinio impulso — pačių naujų maršrutų ir efektyvios reklamos.

    Komentuoti:


  • ejs
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    №187/188 "Čaika" Talinas - Minskas kursavo iki 1996 metų.
    Dar spėjau juo pravažiuoti.
    Gaujos slėniai anksti ryte, jungtinis muitinių patikrinimas Valga-Valka ruože, medinė Tartu geležinkelio stotis ...

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Tai, kad tarp Baltijos valstybių sostinių nėra traukinio maršruto - baisus apsileidimas. Čia reikia kažką daryti politiniu lygiu, nes geležinkelio bendrovės nieko pačios nesusitars, jų vadovų ir atsakingų klerkų akiratis baigiasi tuo, iš ko dar pinigų pasidaryti...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Tai gi buvo kazkada Zuvedra... Vilnius-Ryga - 5 val. (negreitasis).
    №187/188 "Čaika" Talinas - Minskas kursavo iki 1996 metų.
    2002 metais buvo atkurtas maršrutas №23/24 Minskas - Talinas, bet 2003 metais nutrauktas.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nors automotrise paleistu iki Rygos... iki traukinio dar toli...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    optimistai.... kol neišspręsta problema su LT - LV sienos kirtimu, tol ir bus visos bėdos. Aš manau kad geriausiai būtų daryti traukinį Ryga - Šiauliai, kuris būtų priderintas prie traukinių Vilnius - Klaipėda. Išloštų visi.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Tai gi buvo kazkada Zuvedra... Vilnius-Ryga - 5 val. (negreitasis).

    Komentuoti:

Working...
X