Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
-
Taip pat aiškėja #827 fotkės paslaptis:
1. Aišku, kad ne siaurojo traukinuko "kukuškos" vagonėlis.
2. Buvo trumpa bėgių atšaka su kilpa nuo pontoninio tilto, statyto XIXa. (gubernijos laikotarpis), į Prieplaukos krantinę link santakos (Kauno planas 1922 m.)
3. Prielaida: vagonėlis gatvės darbininkų.
4. Vykdomi gatvės meksfaltavimui paruošiamieji darbai: presavimo mašina lygina skaldą (ne akmenis) [Bet čia tik mano interpretacija].
Komentuoti:
-
Pritariu Tavo įžvalgoms. Pagal pateiktą tarpukario info "Kauno dienoje" ir palyginus traukinuko traktą 1922 metų žemėlapyje, vaizdelis pasidaro daugmaž aiškus. Taip pat aišku, kaip "kukuška" apsisukdavo senamiestyje.Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąSiaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
Komentuoti:
-
Kokie matmenys? Ilgis, plotis, aukštis?Parašė udrius Rodyti pranešimąTai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno
Komentuoti:
-
Tai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno
Komentuoti:
-
Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2010.01.07, 20:01.
Komentuoti:
-
Nuotraukoje dar matosi atšaka į Daukšos gatvę (palyg. su Kauno plano 1922m. fagmentu). O iš Daukšos g. atgal galima buvo pasukti link Aleksoto tilto. Kitaip tariant, traukinukas "kukuška" apsisukdavo. Ar ne, fui'jau?Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnorėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?
Atvaizdas
įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
Komentuoti:
-
Apie Kauno funikulierius yra tinklapiukas:
http://www.funiculars.net/funiculars.php?iso=lt
ir Aleksoto funkės foto iš ten pat:

Parodyk mamai, gal prisimins.
Komentuoti:
-
vistik nulekiau iki mamos ir pasitikslinau. sako, kad 1962m pavasari buvo mokyklinej ekskursijoj Kaune ir vaziavo tramvajumi. dvivagoniu. spalvu gama - raudona ir geltona.
P.S. mama nei Minske, nei Kaliningrade nera buvusi. Rygoj buvo viena karta, bet ten tramvajum nesinaudojo - jau turejo savo transporta.
vat ir idomu pasidare - kada isnyko paskutiniai begiai Kauno mieste? (nekalbu apie LG privaziavimo kelius, tik apie VT)Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 19:48.
Komentuoti:
-
-
Gal ji vaziavo ne tramvajumi, o siauruku i Ezereli, kurio atsaka tuo metu buvo net iki mesos kombinato Julijanavoje.Parašė dariuks Rodyti pranešimąnusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint
dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist 
P.S. paskui kas? pilietinis karas?
P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?
P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?
Komentuoti:
-
Nereikia tarpukary paminėtos citatos vienareikšmiai priimti šiandien. "Kukuška" buvo susidėvėjus, be to, mieste jau 11 metų važinėjo naujoji (tuo metu) transporto priemonė - autobusai. Viskam ateina pabaiga.Parašė Al1 Rodyti pranešimąCitata iš straipsnio
Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.
Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
Tarp kitko neatmestina, kad anksčiau žurnalistai irgi mėgdavo prirašyti būtų-nebūtų dalykų. Lygiai taip, kaip ir nūdien (turiu galvoje paminėtus okupantus).Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.06, 14:26.
Komentuoti:
-
norėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?
įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
Komentuoti:
-
Elektrinio tramvajaus Kaune nebuvo. "Konkė" - t.y. arklinis tramvajus, o tiksliau - arklio traukiamas vienas vagonėlis, važinėjo mieste nuo Rotušės iki gelž. stoties 1892 - 1929 balandžio.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNebuvo Kaune tramvajaus.
Komentuoti:
-
nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint
dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist 
P.S. paskui kas? pilietinis karas?
P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?
P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 10:33.
Komentuoti:
-
Citata iš straipsnioParašė jRamke Rodyti pranešimą"Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.
Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
Komentuoti:

Komentuoti: