"Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąhimleris teisus, tai gatvės tiesimo darbai ir statybininkų vagonėlio vėžės minkštame pagrinde
galima būtų fantazuoti apie krovininę atšaką, nes rekonstruojant vilniaus gatvę buvo rasti pabėgiai (žuoliai), bet ko gero tai tik fantazijos
Dabar grįžtant prie to keisto vagonėlio Prieplaukos krantinėj. Išdidinus fotkę negalimą tvirtint, ar ten bėgiai, ar vėžės žvyre. Galima tik interpretuot. Logiškai mąstant, tokį vežimą, geležiniais siaurais ratais, kad ir pakaustytais guma, žvyru, o juo labiau smėliu, nepastumsi ir nepavilksi. Reikia "relsų". Kauno 1922 metų plane yra pažymėtas "kukuškos" kelias, bet jis sukdavosi į senajį, dar medinį, 1914 metais rusų statytą tiltą, į Aleksotą. Taip pat tame plane yra pažymėta trumputė gelžkeliuko atkarpėlė, panašu į krovininio, Prieplaukos krantinėje, kuri ties Vytauto bažnyčia 90 laips. kampu užsisukdavo link Nemuno, ten, kur gubernijos laikais buvo pontoninis tiltas.
Komentuoti:
-
himleris teisus, tai gatvės tiesimo darbai ir statybininkų vagonėlio vėžės minkštame pagrinde
galima būtų fantazuoti apie krovininę atšaką, nes rekonstruojant vilniaus gatvę buvo rasti pabėgiai (žuoliai), bet ko gero tai tik fantazijos
Komentuoti:
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Be šitos nuotraukos daugiau nesu matęs nuotraukų su bėgiais prieplaukoje. Greičiausiai, traukiniai čia niekada nesilankė.
Komentuoti:
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Komentuoti:
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Komentuoti:
-
Ir kaip bėgiai, o kartu ir traukinukas, kad ir krovininis tarkim, pravinguriuodavo šalia Vytauto Bažnyčios?
Komentuoti:
-
Man panašu į standartinės vėžės geležinkelį. Lyg miglotai atmenu matęs tuolaikiniame žemėlapyje, kad vietoj dabartinio Karaliaus Mindaugo prospekto buvo bėgiai iki tuometinio Žiemos uosto [šiek tiek už dabartinio Akropolio], tai gal netikėtai buvo tokie bėgiai ir toliau nuvaryti?
Komentuoti:
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąGal kas turi žinių - kaip vagonas atsidūrė Kauno prieplaukoje? Įdomu būtų bet koks (kad ir ranka su Paint) žemėlapiokas.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Labai tikėtina, kad fotografuota iš šio namo antro aukšto balkono (žiūr. temą [KAU] "Smetoninis" Kaunas 2008.03.03 #502
Komentuoti:
-
Tai vat... Bėgių plotis ne tas. Dabar pradedu abejoti, ar tik ne geležinkelio tiltas bus, nes iš šios foto :
netgi kyla klausiasm iš kurio namo fotografuota...
Komentuoti:
-
Taip, įdomi foto. Kad ne "kukuška", važinėjusi nuo Panemunės iki Vytauto bažnyčios, beveik aišku: vagonėlis ne keleivinis. Gal krovininis ar darbinis (juk tvarkoma gatvė, lygintuvas važiuoja...). Be to čia vieta prie prieplaukos.
Komentuoti:
-
Taigi ten buvo gelezinkelio atsakos. Krovinius is (i) laivu (s) perkraudavo.
Komentuoti:
-
-
manau, kad sitaversija itikinamiausia. nes per maps.lt nesimato, kad arti Lauksargiu butu koks uostas ar prieplauka.
Komentuoti:
Komentuoti: