Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rimsenas
    replied
    Jeigu kas ryšis atkartoti visą Prancūzkelio trasą, žemėlapis:


    Detaliau (pasididinti).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Marcinkonių "prancūzkelio".

    nuo Marcinkonių geležinkelio pylimas apie pora kilometrų tiesus kaip styga.



    Kai kur nedidelės iškasos.









    Pirmasis posūkis į kairę. Fotografuota link Marcinkonių, tai gaunasi į dešinę.



    Grįžtant atgal į Marcinkonis.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.05.31, 20:49.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Skapiškio siaurojo geležinkelio stoties būstinė. 1915 m.


    Šaltinis: http://cgi.ebay.de/Skopischki-Litaue...#ht_500wt_1156

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sovietinis 1935 m. žemėlapis,
    N-35-A Вильно (Wilno, Vilnius) M 1:500 000 (1 cm - 5 km)

    Jame pavazduoti ir po II pasaulinio karo buvę siaurukai:
    - Dūkštas - Rimšė - Gritūnai - Druja (jis veikė iki ~1963 m.)
    - Švenčionėliai - Švenčionys - Lentupis - Kabylnikas (dab. Narutis) (veikė iki ~1972 m.)
    - Švenčionėliai - Utena (veikė iki ~1973 m.)

    Taip pat pažymėti dar prieš dešimtmetį iki žemėlapio sudarymo išardyti siaurukai, kuriuos nutiesė vokiečiai I pasaulinio karo metais:
    - Smalvos -Zarasai - Eglaine (LV)
    - Ignalina - Naujasi Daugėliškis - Vidžiai
    - Tverečius - Gritūnai
    - Beniūnai - Grybėnai
    Paskutiniai trys geležinkeliai kitur, atrodo, nebuvo žymėti, bet nepažymėtas vokiškas siaurukas iš Švenčionių į šiarės rytus

    Sovietai jau kaip plačiuosius pažymėjo ruožus nuo Pabradės iki Adutiškio - Pastovių ir nuo Lentupio - Razlogų į pietus link Kobylniko (dab. Naručio)


    http://www.mapywig.org/m/Russian_and...VILNO_1938.jpg
    Dėmesio: failas didelis, naudokite opciją Save Target As

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Mediena atvežama į lentpjūvę ir lentos siauruku į zoną?
    Tikriausiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mediena atvežama į lentpjūvę ir lentos siauruku į zoną?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Pravieniškių.

    Siaurojo geležinkelio bėgiai eina į zoną.



    Į priešingą pusę, stovint nugara į kalėjimo tvorą.



    Buvęs siaurojo ir plačiojo geležinkelių šilumvežių depas



    Siauruko bėgiai ties depo vartais nupjauti. Plačiojo dar išlikę.



    Toliau einu bėgiais link lentpjūvės



    Žvilgsnis atgal, depas iš priešingos pusės.



    Vėl link lentpjūvės.





    Geležinkelis naudojamas. Mediena turbūt gabenama kelis kartus per mėnesį.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.04.01, 17:35.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai vat visa bėda, kad siaurukas buvo išardytas iki 1924 metų. Apie tai buvau rašęs kažkuriame straipsnyje. Tarp Vilkaviškio ir Marijampolės susiekimas buvo konkes principu, vienas amerikietis buto pateikęs savo šeimos archyvą ir ten buvo to vagonėlio foto... Taip kad nemanau, kad buvo kažkoks mažgas, nes jo butinybė atkrito pastačius plačiojo geležinkelio atšaką ...

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na va tai foto apie kurias kalbėjau:

    Marijampolė, 1917-1918 metai. Dirvos spaustuvė Marijampolėje atidaryta 1918 metais, ji buvo toje Šešupės pusėje, kuri arčiau Vilkaviškio.


    Įdomu ši siauruko atšaka pro J.Basanavičiaus aikštę į Vytauto gatvę, kaip matote nuotraukoje, buvo keleivinio tipo?


    žemelapyje 1930m. pažymėjau ruožą kuris ateina nuo Vilkaviškio ir tą ruožą kurį matau nuotraukoje. Gal čia buvo koks siaurojo geležinkelio mazgas?
    Paskutinis taisė suduvietis; 2011.03.28, 13:50. Priežastis: papildymas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkiškas mėgėjiškas leidinukas "Koleje takie i inne", "išleista" berods 9 numeriai.
    PDF'ai prieinami www.scribd.com.

    4 nuemryje yra rašoma apie rytinių kresų siauruosius geležinkelius. Nieko ypatingai naujo. Bet visgi.

    http://www.scribd.com/doc/14261712/K...akie-i-Inne-04

    Kadangi pdf'ų parsisiųsti negalima nepatalpinus scribd.com savo medžiagos, tai padariau ekrano nuotraukas.















    Paskutinis taisė Al1; 2011.03.16, 20:52.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už puikią nuorodą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Koks šaltinis?
    Vilnius children railway
    http://gallery.balticrailpics.net/th...lbum=46&page=6

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Vilniaus siaurukas 1980m. Aut. Andrus Roosma (Estija).
    Atvaizdas
    Koks šaltinis?

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Nė kiek neabejoju, kad tai būtų nurašyta į popamokinę mokomąją veiklą, o ta dalis, kur fizinis darbas, atitinkamai pritaikyta pagal jau esamus normatyvus. Tikrai kalėjimu niekam negrėstų

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Veikla buvo savanoriška, o suaugusieji tik padėdavo.
    Kada tai buvo. Dabar kiti laikai

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Jei dabar taip būtų, tai tokio projekto rengėjus suvarytų į kalėjimą už vaikų išnaudojimą.
    Veikla buvo savanoriška, o suaugusieji tik padėdavo.

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    (..) Kad dabar taip būtų
    Jei dabar taip būtų, tai tokio projekto rengėjus suvarytų į kalėjimą už vaikų išnaudojimą.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Net gražu žiūrėt fotografijas ir net keista, kad vaikai valdydavo traukinius, atlikdavo kitas funkcijas...gražu... Ehhh... Kad dabar taip būtų

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    По некоторым данным, дорога была закрыта в 1980 году для строительства то ли теплотрассы, то ли пешеходного моста. В архивах Прибалтийской железной дороги имеется даже акт о закрытии и списании с баланса пути детской железной дороги, датированный 31 декабря 1980 года. С другой же стороны в книгах учёта тягового подвижного состава имеются данные о том, что тепловоз ТУ2-123 был списан лишь в 1983 году, а другой тепловоз – ТУ2-002 был получен в 1980 году, и в 1984 году передан в Ровно в связи закрытием дороги.
    http://railways.id.ru/towns/vilnius/index.html

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Super! O gal gali pasakyti, kada ir kodėl jis buvo demontuotas? Ir kur po to atsidūrė TU2-123 ir vagonai?
    Truputis apie Vilniaus siauruką.
    http://www.ngr.lt/index_demo1.php?i=...l=LT&jjj=31613`

    Komentuoti:

Working...
X