Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Carnifex
    replied
    Kauno visiškai neelektrinis tramvajus gal? Kokio senumo nuotrauka?

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Gal kas turi kokių minčių, kaip atsirado siaurojo geležinkelio bėgiai šalia Kauno pilies.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Taip pat aiškėja #827 fotkės paslaptis:
    1. Aišku, kad ne siaurojo traukinuko "kukuškos" vagonėlis.
    2. Buvo trumpa bėgių atšaka su kilpa nuo pontoninio tilto, statyto XIXa. (gubernijos laikotarpis), į Prieplaukos krantinę link santakos (Kauno planas 1922 m.)
    3. Prielaida: vagonėlis gatvės darbininkų.
    4. Vykdomi gatvės meksfaltavimui paruošiamieji darbai: presavimo mašina lygina skaldą (ne akmenis) [Bet čia tik mano interpretacija].

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
    Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
    Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
    Pritariu Tavo įžvalgoms. Pagal pateiktą tarpukario info "Kauno dienoje" ir palyginus traukinuko traktą 1922 metų žemėlapyje, vaizdelis pasidaro daugmaž aiškus. Taip pat aišku, kaip "kukuška" apsisukdavo senamiestyje.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno
    Kokie matmenys? Ilgis, plotis, aukštis?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
    Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
    Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2010.01.07, 19:01.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    norėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?

    Atvaizdas


    įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
    Nuotraukoje dar matosi atšaka į Daukšos gatvę (palyg. su Kauno plano 1922m. fagmentu). O iš Daukšos g. atgal galima buvo pasukti link Aleksoto tilto. Kitaip tariant, traukinukas "kukuška" apsisukdavo. Ar ne, fui'jau?

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Apie Kauno funikulierius yra tinklapiukas:
    http://www.funiculars.net/funiculars.php?iso=lt

    ir Aleksoto funkės foto iš ten pat:


    Parodyk mamai, gal prisimins.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal funikulieriumi?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    vistik nulekiau iki mamos ir pasitikslinau. sako, kad 1962m pavasari buvo mokyklinej ekskursijoj Kaune ir vaziavo tramvajumi. dvivagoniu. spalvu gama - raudona ir geltona.
    P.S. mama nei Minske, nei Kaliningrade nera buvusi. Rygoj buvo viena karta, bet ten tramvajum nesinaudojo - jau turejo savo transporta.

    vat ir idomu pasidare - kada isnyko paskutiniai begiai Kauno mieste? (nekalbu apie LG privaziavimo kelius, tik apie VT)
    Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 18:48.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Fui'jau,
    dabar žodis Tau. Po to turėsim galutinę išvada.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Kauno plano 1922 m. fragmentas:

    Atvaizdas
    O viso zemelapio nera?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
    sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist

    P.S. paskui kas? pilietinis karas?

    P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?

    P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?
    Gal ji vaziavo ne tramvajumi, o siauruku i Ezereli, kurio atsaka tuo metu buvo net iki mesos kombinato Julijanavoje.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Citata iš straipsnio
    Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.

    Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
    Nereikia tarpukary paminėtos citatos vienareikšmiai priimti šiandien. "Kukuška" buvo susidėvėjus, be to, mieste jau 11 metų važinėjo naujoji (tuo metu) transporto priemonė - autobusai. Viskam ateina pabaiga.
    Tarp kitko neatmestina, kad anksčiau žurnalistai irgi mėgdavo prirašyti būtų-nebūtų dalykų. Lygiai taip, kaip ir nūdien (turiu galvoje paminėtus okupantus).
    Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.06, 13:26.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    norėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?



    įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nebuvo Kaune tramvajaus.
    Elektrinio tramvajaus Kaune nebuvo. "Konkė" - t.y. arklinis tramvajus, o tiksliau - arklio traukiamas vienas vagonėlis, važinėjo mieste nuo Rotušės iki gelž. stoties 1892 - 1929 balandžio.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nebuvo Kaune tramvajaus.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
    sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist

    P.S. paskui kas? pilietinis karas?

    P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?

    P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?
    Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 09:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    "Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.


    http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
    Citata iš straipsnio
    Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.

    Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.

    Komentuoti:

Working...
X