Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
-
Radau idomia nuotrauka :
Разрушенные наводнением рельсы узкоколейной ж/д у Зверинецкого моста. Авторы снимка Здановские Эдмунт и Болеслав.
Paimta iš http://www.vilnius.skynet.lt/navodnenie.html
Komentuoti:
-
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGeriau Kauno miesto geležinkeliai.
Komentuoti:
-
Beskaitant kitų forumiečių tekstus, atradau tokį Freimq'u posta (cituoju tik dalį):
"Kauno senosios pilies tolimesnis naikinimas buvo tik tuomet sustabdytas, kai Kauno Miesto Savivaldybė pradėjo ją tvarkyti: 1930 m. išpirko, sumokėjus buv. savininkams 300.000 litu ir nugriovė senas lūšnas, pašalino gruza. likusius nuo pilies akmenis ir plytas suvežė į nuošalią vietą ir pagaliau, nors ir iš dalies užtvėrė tvorą, panaudojus tam reikalui Kauno tvirtovės geležį[...]"
(žiur. tema "Kaunas", potemis "Statomas Kauno pilies atstatymas", #533)
Panašu į tai, jog bėgiai ir buvo nutiesti tam "gruzui" - akmenims ir plytoms suvežti į nuošalią vietą..."
Na, man jau klausimų čia nebekyla. Puiku, Freimq.Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.18, 11:04.
Komentuoti:
-
Nežinau ar sutiktų moderatoriai, bet šis diskursas geriau įsipieštų temoje "Smetoninis" Kaunas.
Komentuoti:
-
Įkeliu 1929 metų Kauno plano fragmentą. Nežinau, bet gal tai būtų geležinkeliuko atšaka.
Komentuoti:
-
Kuo remiamasi, jog plane pažymėta linija yra gelžkeliukas, o ne, pavz., teritorijos ribos? Versija "taip atrodo", nes MAN taip atrodo, švelniai tariant, nėra įtikima. Tarp pilies ir šv.Jurgio bažnyčios yra nemažas griovys, kitados sklidinas vandens. Kokiems tikslams vagonėlius stumti per tą "duobę"? (Čia mano versija).
Komentuoti:
-
Radau 1937m. plane parodytą kažką panašaus į bėgius. Jei tai bėgiai tai jie parodyti pakloti ratu aplink pilį. Juoda linija pažymėjau 60cm buvusius bėgius (iš XXa pradžios žemėlapių.)
Jei jau buvo linija pro pilį, tai greičiausiai ji buvo naudojama, tiltų ar krantinių statybos, grunto pervežimui.
Visa tai tik prielaidos, daug įdomesni būtų faktai.
Komentuoti:
-
pro vartus ieinantys begiai leidzia manyti, kad cia jei carinio siauruko liekanos.
tikrai ne "kukuskos" depas pily irengtas.
Komentuoti:
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
Komentuoti:
-
taigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
Komentuoti:
-
-
Tai galbut del to ir buvo nutiesta laikina krovinine linija. Galbut ja buvo stumdomi rankomis vagoneliai arba arkliu traukiami vagoneliai. Vilniuje tokiu laikinu liniju treciajame ir ketvirtajame desimtmeciuose buvo daug.
Komentuoti:
-
Čia jau turėjo būti apie 1930 metus, nes ruošiantis Vytauto mirties 500-osioms metinėms buvo nugriautos visos lūšnos, nuo carinių laikų iki tol buvusios tiesiog Kauno pilies teritorijoje. Nuotraukoje jų nebesimato.
Komentuoti:
Komentuoti: