Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vismantas
    replied
    Būtinai. Tik svarbu bevežant kad nesubyrėtų. Labai jau perpuvęs.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parsivešite?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar vienas 600 mm vagonėlis, šį kartą netoli Ukmergės:

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    /\ http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=7403&page=9 163 pranesimas ir toliau

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Radau idomia nuotrauka :



    Разрушенные наводнением рельсы узкоколейной ж/д у Зверинецкого моста. Авторы снимка Здановские Эдмунт и Болеслав.

    Paimta iš http://www.vilnius.skynet.lt/navodnenie.html

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Siaurojo geležinkelio (Kaunas- Kazlų Rūda) Ežerėlio miestelio stotis 1969m. ir 2010m.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Geriau Kauno miesto geležinkeliai.
    Na, ir koks čia geležinkelis? Bėgių atkarpėlė vagonėlius desėtką metrų pastumdyti.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Geriau Kauno miesto geležinkeliai.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Beskaitant kitų forumiečių tekstus, atradau tokį Freimq'u posta (cituoju tik dalį):

    "Kauno senosios pilies tolimesnis naikinimas buvo tik tuomet sustabdytas, kai Kauno Mies­to Savivaldybė pradėjo ją tvarkyti: 1930 m. išpirko, sumokėjus buv. savininkams 300.000 litu ir nugriovė senas lūšnas, pašalino gruza. likusius nuo pilies akmenis ir plytas suvežė į nuošalią vietą ir pagaliau, nors ir iš dalies užtvėrė tvorą, panaudojus tam reikalui Kauno tvirtovės geležį[...]"
    (žiur. tema "Kaunas", potemis "Statomas Kauno pilies atstatymas", #533)

    Panašu į tai, jog bėgiai ir buvo nutiesti tam "gruzui" - akmenims ir plytoms suvežti į nuošalią vietą..."
    Na, man jau klausimų čia nebekyla. Puiku, Freimq.
    Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.18, 11:04.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Nežinau ar sutiktų moderatoriai, bet šis diskursas geriau įsipieštų temoje "Smetoninis" Kaunas.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Įkeliu 1929 metų Kauno plano fragmentą. Nežinau, bet gal tai būtų geležinkeliuko atšaka.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Kuo remiamasi, jog plane pažymėta linija yra gelžkeliukas, o ne, pavz., teritorijos ribos? Versija "taip atrodo", nes MAN taip atrodo, švelniai tariant, nėra įtikima. Tarp pilies ir šv.Jurgio bažnyčios yra nemažas griovys, kitados sklidinas vandens. Kokiems tikslams vagonėlius stumti per tą "duobę"? (Čia mano versija).
    Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.17, 19:26. Priežastis: Įkeltas žemėlapio fragmentas

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Radau 1937m. plane parodytą kažką panašaus į bėgius. Jei tai bėgiai tai jie parodyti pakloti ratu aplink pilį. Juoda linija pažymėjau 60cm buvusius bėgius (iš XXa pradžios žemėlapių.)
    Jei jau buvo linija pro pilį, tai greičiausiai ji buvo naudojama, tiltų ar krantinių statybos, grunto pervežimui.
    Visa tai tik prielaidos, daug įdomesni būtų faktai.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    pro vartus ieinantys begiai leidzia manyti, kad cia jei carinio siauruko liekanos.
    tikrai ne "kukuskos" depas pily irengtas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    taigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
    Su Rusijos imperijos laikotarpiu neturi nieko bendra. Tuo metu čia stovėjo pastatai. Bus apie kokius 1930 m. kai buvo nugriauti pastatai ir ruoštasi restauruoti pilį.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    taigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Gal kas turi kokių minčių, kaip atsirado siaurojo geležinkelio bėgiai šalia Kauno pilies.

    Atvaizdas
    Matyt kai bėgius tiesė į fortus ir tvirtoves

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai galbut del to ir buvo nutiesta laikina krovinine linija. Galbut ja buvo stumdomi rankomis vagoneliai arba arkliu traukiami vagoneliai. Vilniuje tokiu laikinu liniju treciajame ir ketvirtajame desimtmeciuose buvo daug.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Čia jau turėjo būti apie 1930 metus, nes ruošiantis Vytauto mirties 500-osioms metinėms buvo nugriautos visos lūšnos, nuo carinių laikų iki tol buvusios tiesiog Kauno pilies teritorijoje. Nuotraukoje jų nebesimato.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Nežinau, bet mano versija būtų panaši į neseniai diskutuotą foto su vagonėliu ir glž. atkarpėlę Prieplaukos krantinėje (postai #870; #871)
    Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.16, 13:23. Priežastis: postų numeriai

    Komentuoti:

Working...
X