Parašė bim_bam
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
- 4 patinka
Comment
-
Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmonesDalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/
- 11 patinka
Comment
-
Pažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.
p.s. ar dar maža?
Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
VVT yra blogiausia miesto dalis IMHOPaskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 21:45.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąVilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPažiūrėkit video nuo 33:11min
Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
Comment
-
Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė
https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413
- 14 patinka
Comment
-
Pradejo man FB kazkodel mesti daug irasu is Estijos. Ten nemazai soc tinklu irasu rusu kalba. Talinas paišė dviraciu juostas miesto centre, tai kilo tiek nepasitenkinimo is ju vietiniu rusakalbiu kad vajei vajei. Argumentai visiskai standartiniai - kad visus metus ziema, kad niekas dviraciais nevaziuoja, klimatas ne tas, mentalitetas ne tas ir t.t. Tuo tarpu Suomijos Oulu mieste, kuris yra zyyyyymiai siauriau Talino kas ketvirta kelione daroma dviraciu, o dvirati kasdien naudoja puse gyventoju.
Tuo pat metu pastebiu rysku suaktyvejima ivairiu rusisku nuomones formuotoju, kurie net visiskai nesusije su tema, bandant apjuodinti elektromobilius, kad tai apgaule, kad jie ziema niekur nevaziuoja, kad tai nesamone, kad iskastinis kuras yra visu bedu issigelbejimas. Kaip keista, kad valstybe gyvenanti is naftos bando visus itikint kad jiems jos reikia.
Na, niekaip neapleidzia mintis, kad nuomones formuotojai gauna nurodymus kalbeti butent taip ir apskritai sitas temas kelti. Ir siaip tos dvi paradigmos - kad dviraciai ir elektromobiliai yra nesamone yra rusiskos propagandos kliše.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.19, 22:41.
- 5 patinka
Comment
-
Na, visiškai logiška rusams varyti propagandą prieš elektromobilius. Tokio tipo mašinoms nereikia benzino/dyzelino, naftos produktų, o naftos pardavimas yra pagrindinis RU pajamų šaltinis. Tik kad kiek tos Estijos rinkos, net jei ten visi pereitų ant elektros, vargu ar kas pastebėtų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąButina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.
https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050Paskutinis taisė Arunasx; 2025.10.07, 13:23.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąArba naikinti prie=astis kurios priver2ia naudoti ma6inas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
2. Matyt ne prie šio mero. Tačiau asmeniškai už A juostas.
3. Darbai su tuo juda. Tikėkimės, kad realizuos visus 9 projektus.
4. Galima dėl to ginčytis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.
Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
Trūkstamos VT jungtys:
raudona - esamos
mėlyna - planuojamos
žalia - mano siūlomos
Paskutinis taisė spekas; 2025.10.08, 21:37.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą2023 09 auto srautai auto/parą:
[...]
Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
[...]
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.
1. Ar yra dar kur didėti važinėjančių auto ar visgi pasiekta šiokia tokia riba ? Daug gyvenančių Vilniuje atsisako auto ne dėl alternatyvų, bet tiesiog nauja karta dažnai nenori vargintis mokintis vairuoti, investuoti į asmeninį auto... na bent jau kol nesukuria šeimos. Tai jei auto kiekis plius minus išliks panašus, intensyvumas suminis bus panašus, o tiesiog geriau pasiskirtys.
2. Pasiskirstymas gali įvairiai perstumdyt intensyvumą tarp skirtingų gatvių, ir nebūtinai kaip atrodytų prognozuota. Velnias detalėse, tokiuose kaip privažiavimai/nusukimai.
3. Turėtume alternatyvas blokuojančių avarijų atveju. Mažiau situacijų, kai "stovi visas miestas".
Jei klįstu, ir dar yra kur stipriai augti auto kiekiui, tai kaip minimum situacija nepablogės intensyvumo vidurkio atžvilgiu ir pagerės punktui #3.
Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
- 7 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
Dabar ten tuščia. Nors bendrai padaugėjo automobilių, taip pat gatvių naujų atsirado. Bet nesudemandino kažkaip...
Dar kitas unikumas buvo - Kirtimų gatvė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNegali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
Comment
Comment