Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
      Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.

      Comment


        Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmones
        Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
        su tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.

        https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/

        Comment


          Pažiūrėkit video nuo 33:11min

          https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165

          Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
            Pažiūrėkit video nuo 33:11min
            https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
            Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
            1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.
            2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
            3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
            4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.

            p.s. ar dar maža?
            Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
            JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
            VVT yra blogiausia miesto dalis IMHO
            Paskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 21:45.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
              Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
              Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.

              Comment


                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                Pažiūrėkit video nuo 33:11min
                Pažiūrėjau kelias minutes.
                Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
                Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?

                Comment


                  Londone metro streiko metu daug kas persėdo ant dviračių. Prie Big Ben'o dviratininkams reikėjo laukti net 2 šviesoforų ciklus, kad pravažiuot: nuo 6:00 min.
                  London tube strike cycling boom: Knightsbridge to Bank in rush hour

                  Nustebino, jog visu ilgiu nežymi punktyrų tarp eismo juostų.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė

                    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	438,2 kB ID:	2220795

                    https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413

                    Comment


                      Vis ne identiška žinutė tik su šiauliais reklaminiuse stenduose sukasi.

                      Comment


                        Pradejo man FB kazkodel mesti daug irasu is Estijos. Ten nemazai soc tinklu irasu rusu kalba. Talinas paišė dviraciu juostas miesto centre, tai kilo tiek nepasitenkinimo is ju vietiniu rusakalbiu kad vajei vajei. Argumentai visiskai standartiniai - kad visus metus ziema, kad niekas dviraciais nevaziuoja, klimatas ne tas, mentalitetas ne tas ir t.t. Tuo tarpu Suomijos Oulu mieste, kuris yra zyyyyymiai siauriau Talino kas ketvirta kelione daroma dviraciu, o dvirati kasdien naudoja puse gyventoju.

                        Tuo pat metu pastebiu rysku suaktyvejima ivairiu rusisku nuomones formuotoju, kurie net visiskai nesusije su tema, bandant apjuodinti elektromobilius, kad tai apgaule, kad jie ziema niekur nevaziuoja, kad tai nesamone, kad iskastinis kuras yra visu bedu issigelbejimas. Kaip keista, kad valstybe gyvenanti is naftos bando visus itikint kad jiems jos reikia.

                        Na, niekaip neapleidzia mintis, kad nuomones formuotojai gauna nurodymus kalbeti butent taip ir apskritai sitas temas kelti. Ir siaip tos dvi paradigmos - kad dviraciai ir elektromobiliai yra nesamone yra rusiskos propagandos kliše.
                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.19, 22:41.

                        Comment


                          Na, visiškai logiška rusams varyti propagandą prieš elektromobilius. Tokio tipo mašinoms nereikia benzino/dyzelino, naftos produktų, o naftos pardavimas yra pagrindinis RU pajamų šaltinis. Tik kad kiek tos Estijos rinkos, net jei ten visi pereitų ant elektros, vargu ar kas pastebėtų.

                          Comment


                            Iki darbo ir atgal viso gaunasi 200 km:
                            Firefighter bikes 125 to and from work | FOX 10 Phoenix
                            A Fountain Hills fighter says his regular 125 mile commute to and from work on his bike from Queen Creek helps him stay physically and mentally sharp.
                            ​​​​​​​
                            ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Butina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.
                              Arba naikinti priežastis kurios priverčia naudoti mašinas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
                              https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2025.10.07, 13:23.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Arba naikinti prie=astis kurios priver2ia naudoti ma6inas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
                                https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
                                1. VT parkas atnaujinamas. Suprantama, kad tai reikėjo daryti jau vakar, bet visgi gerai, kad bent dabar susiėmė.
                                2. Matyt ne prie šio mero. Tačiau asmeniškai už A juostas.
                                3. Darbai su tuo juda. Tikėkimės, kad realizuos visus 9 projektus.
                                4. Galima dėl to ginčytis

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.

                                  Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
                                  2023 09 auto srautai auto/parą:

                                  Click image for larger version  Name:	auto srautai 2023 09.JPG Views:	0 Size:	156,5 kB ID:	2224066


                                  Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:

                                  Click image for larger version  Name:	Trukstams Vilniaus jungtys.jpg Views:	0 Size:	77,6 kB ID:	2224067


                                  Trūkstamos VT jungtys:

                                  raudona - esamos
                                  mėlyna - planuojamos
                                  žalia - mano siūlomos

                                  Click image for larger version  Name:	trukstamos VT jungtys.JPG Views:	0 Size:	234,5 kB ID:	2224068
                                  Paskutinis taisė spekas; 2025.10.08, 21:37.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    2023 09 auto srautai auto/parą:
                                    [...]
                                    Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
                                    [...]
                                    O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.
                                      Inducedemandininkai pasakys, kad netgi padidės. Šiuo klausimu keli aspektai:

                                      1. Ar yra dar kur didėti važinėjančių auto ar visgi pasiekta šiokia tokia riba ? Daug gyvenančių Vilniuje atsisako auto ne dėl alternatyvų, bet tiesiog nauja karta dažnai nenori vargintis mokintis vairuoti, investuoti į asmeninį auto... na bent jau kol nesukuria šeimos. Tai jei auto kiekis plius minus išliks panašus, intensyvumas suminis bus panašus, o tiesiog geriau pasiskirtys.

                                      2. Pasiskirstymas gali įvairiai perstumdyt intensyvumą tarp skirtingų gatvių, ir nebūtinai kaip atrodytų prognozuota. Velnias detalėse, tokiuose kaip privažiavimai/nusukimai.

                                      3. Turėtume alternatyvas blokuojančių avarijų atveju. Mažiau situacijų, kai "stovi visas miestas".

                                      Jei klįstu, ir dar yra kur stipriai augti auto kiekiui, tai kaip minimum situacija nepablogės intensyvumo vidurkio atžvilgiu ir pagerės punktui #3.

                                      Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
                                        Neužmiršiu, koks košmaras būdavo prieš 20 metų.. Panerių gatvėje (na ir aplinkinėse ne ką geriau).
                                        Dabar ten tuščia. Nors bendrai padaugėjo automobilių, taip pat gatvių naujų atsirado. Bet nesudemandino kažkaip...
                                        Dar kitas unikumas buvo - Kirtimų gatvė.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
                                          Gali, pvz. tas pats Konstitucijos pr., anksčiau reikdavo apeiti ratu pro Lvovo g., dabar aišku kaip magistralinė gatvė nėra jauki kaip kokia senamiesčio gatvelė, kitaip ir būti negali, bet kur kas malonaiu eiti kai tapo aželdinta. Net ir važiuoti ja maloniau.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X