Bevaisė čia diskusija, greitkelis mieste arba miesto greitkelis yra bet kuri gatvė, kurioje arba faktiškai leidžiamas greitis didesnis už KET įrašytą greitį gyvenvietėje (50), arba gatvė tokia plati jog nesant kontrolės srautas judės greitkelio greičiais.
Pagal dabartinį projektą juostų plotis geras, greitis irgi, pėsčiųjų/dviratininkų infra ir apželdinimas tikiuos taip pat, bet juostų tiek kad vaizdas vis tiek bus panašesnis į Laisvės pr ar Ukmergės g nei į tokį kaip turėtų atrodyti C kategorijos gatvė.
Nebus tai nei pilnavertis miesto greitkelis, nei pilnavertė gatvė, o toks hibridas, kurių Vilniuje turime, tik šiek tiek modernesnis (mažesnis srauto greitis ir dviračių takai).
Ir dėl to reikia kaltinti nepabaigtą ir į aplinkkelį nepajungtą Ozo gatvę, nes žiūrint į trūkstamas jungtis tokį Šiaurinės hibridą galima pateisinti.
Dabar mano nuomone daug svarbiau ar pėsčiųjų šviesoforai bus normaliai sureguliuoti (o ne taip kaip prie akropolio) ir ar pamatysime normalų gatvės užstatymą, kuris bus nebent su avansu, jog ateityje vienaip ar kitaip triukšmas ir tarša mažės, bet kol kas tai mažai tikėtina kol nebus Ozo gatvės jungties su aplinkkeliu.
Pagal dabartinį projektą juostų plotis geras, greitis irgi, pėsčiųjų/dviratininkų infra ir apželdinimas tikiuos taip pat, bet juostų tiek kad vaizdas vis tiek bus panašesnis į Laisvės pr ar Ukmergės g nei į tokį kaip turėtų atrodyti C kategorijos gatvė.
Nebus tai nei pilnavertis miesto greitkelis, nei pilnavertė gatvė, o toks hibridas, kurių Vilniuje turime, tik šiek tiek modernesnis (mažesnis srauto greitis ir dviračių takai).
Ir dėl to reikia kaltinti nepabaigtą ir į aplinkkelį nepajungtą Ozo gatvę, nes žiūrint į trūkstamas jungtis tokį Šiaurinės hibridą galima pateisinti.
Dabar mano nuomone daug svarbiau ar pėsčiųjų šviesoforai bus normaliai sureguliuoti (o ne taip kaip prie akropolio) ir ar pamatysime normalų gatvės užstatymą, kuris bus nebent su avansu, jog ateityje vienaip ar kitaip triukšmas ir tarša mažės, bet kol kas tai mažai tikėtina kol nebus Ozo gatvės jungties su aplinkkeliu.
Comment