Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
    Kiek žinau, dalyje bus sudėti.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
      Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

        Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
        Taip, esant lentelėms tas paankstinimas netenka prasmės, nes automobilis bet kuriuo momentu gali atsidurti ties perėja. Panaikinus lenteles, paankstinimas suteiks pirmenybę pėstiesiems ir dviratininkams.

        Comment


          Nuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.



          Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?

          Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Nuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.



            Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?

            Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
            Viršutinėje schemoje 1 signalinė grupė yra pagrindinis žalias be rodyklių, 7 signalinė grupė yra papildoma sekcija. Degant žaliam signalui, kai papildoma sekcija išjungta, nuo lapkričio 1 d. galima sukti į dešinę. Tuo metu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis, kuris neturi pirmumo. Sukantis į dešinę visada turi pirmumą.

            Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.

            Comment


              Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

              Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
              Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 19:01.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

                Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
                Jei čia tos pačios sankryžos schemos, tai apatinėje klaida IV fazėje, nes 1 signalinė grupė leidžia važiuoti visomis kryptimis.

                Comment

                Unconfigured Ad Widget

                Collapse
                Working...
                X