Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.
    Faktas kad tiltas geriau nei netiltas. Bet kai pradedam svajoti tai reikia mokėti įžiūrėti ne tik naudą (Valakampių tiltui) bet ir žalą (žaliųjų ežerų g tokiai kokia ji dabar yra dviejų juostų). Todėl ir plane pažymėtas ne tik tiltas bet ir gatvės rekonstrukcija tikėtina platinant iki 2x2. O dabar pagalvokit kiek platinimas, gatvės tiesimas kur nėra, tiltas, sklypų su namais išpirkimas (o jų išpirkt tikrai reikės ne vieną) ir t.t. kainuoja ir ar nėra labiau prioritetinių vietų? Aišku gerai kad kažkas planuojama iš anksto, bet aš diskusiją užsukau reaguodamas į Fulgur vargus ties dviem visiškai neprioritetinėmis vietomis.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.11.20, 13:36.

    Comment


      Tiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
      Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.

      Comment


        spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.

          Click image for larger version

Name:	Untitled222.png
Views:	20
Size:	302,9 kB
ID:	1764000
          Vietiniam susisiekimui taip, bet čia tema apie aplinkkelius. Kaip jau minėta, Vilniuje dar pora-trejeta tiltų tikrai nepamaišytų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...
            Teisingas pastebėjimas - paskubėjau nubrėžti. Tiesa, ta mano siūlyta atkarpa net nesu tikras ar tokia reikalinga (gal bus kai prasiplės gyvenvietės). Viena linija (izohipsė) vaizduoja 5 metrų perkritimą.

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	75
Size:	163,6 kB
ID:	1764026


            Esmė yra Molėtų plento atkarpos nuo Mokslininkų gatvės iki Riešės sankryžos subjaurojimas ir pavertimas lėtaeige gatve.

            Comment


              Niekas iki 2x2 lyg ir nesiruošia platinti.

              Comment


                Sveiki,

                Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.

                Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.

                ​​​​​​​Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?




                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                Stai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.

                Comment


                  Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 20:15.
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
                    Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!

                    Comment


                      Iš tikrųjų labai didelio poreikio ir nėra. Jei atsiras - bus.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
                        Tas kas matosi plane realiai niekad ir neturėjo būti pilnavertis aplinkkelis, o tik gatvių tinklas apvažiavimui - trasa eina per esamas gatves, kurias daugumoj vietų ne tik nebūtų įmanoma, bet ir nebūtų verta rekonstruoti į kažką bent iš tolo primenantį normalų aplinkkelį. Beje iki plano įgyvendinimo trūksta tik 2km gatvės Naujoj Vilnioj, bet ir be tos gatvės apvažiavimas egzistuoja per Šiaurės g.

                        Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą


                          Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
                          Tai nelabai juokinga. Kalba eina apie išorinį aplinkkelį (kurio iš esmės nėra ir vargiai nusimato).
                          Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
                          Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.

                          Comment


                            Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
                            1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
                            2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
                            3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.


                            (Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią )

                            Click image for larger version  Name:	Capture4 - Copy.JPG Views:	1 Size:	149,0 kB ID:	1800937

                            https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                            Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	1 Size:	301,0 kB ID:	1800926

                            https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                            Click image for larger version  Name:	Capture2 - Copy.JPG Views:	1 Size:	135,9 kB ID:	1800927

                            https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                            Click image for larger version  Name:	Capture3 - Copy.JPG Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800938
                            Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 20:22.

                            Comment


                              Bet tai jo pagrindinė funkcija ir yra, kad tranzitinis automobilių srautas Batoro g. nepatektų į Olandų g., Drujos ir t.t., o miestą tiesiog aplenktų.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
                                  Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.
                                    O jei nebūtų aplinkkelio?

                                    Comment

                                    Working...
                                    X