Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai čia tokie šiaip keli randominiai pavyzdžiai. Yra jų daugiau.
    Čia yra smulkmenos, kurias tikiuos pašalins per artimiausius kelis metus (net jeigu ir nepažymėta planuose).

    Kas man nepatinka, tai kad neplanuojami takai palei tranzitines gatves, pvz Laisvės pr nuo Karoliniškių iki Litexpo tunelinės perėjos, Ukmergės g. (A juosta yra, bet ten nuo kalno didelis greitis, nesaugu) nuo Šeškinės iki pedagoginio žiedo, netgi palei G.V. gatvę galėtų takas tęstis nuo Žalgirio iki dobilo su Ozo g. kur susijungtų su Ozo g. taku.

    Vienintelė gatvė, kurią gal suprantu, tai Kalvarijų, ten vietos mažai, jei būtų A juostos per visą ilgį iš abejų pusių manau dviratininkams pakaktų, o ir paraleliai eis netoliese patogios alternatyvos taikantiems tiesiai į NMC ar tiesiai į senamiestį.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.12.10, 21:39.

    Comment


      Nežinau kaip Vilniuje su dviračių perėjomis, bet Kaune tai iš vis prapultis su dviračiais dėl tų perėjų, per visą miestą vos keletas vietų, kur dviračiams perėja pažymėta. Tenka arba pažeisti KET, arba nuolat nulipinėt nuo dviračio. Šiaip turiu įtarimą, stebėdamas šiek tiek situaciją, kad Vilnius labiau pažengęs su dviračių infrastruktūrą nei Kaunas, tai dar yra šioks toks polinkis dėl to jums pavydėt

      (tam, kad forumo kauniečiai man nesiundytų dėl to prakeiksmų už Kauno vardo teršimą prieš vilniečius, galiu teigti, kad Kaunas pvz. yra labiau pažengęs su šviesoforų standartų atnaujinimu).

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima
        Nusileidimas senu taku irgi vertas paminėjimo perliukas.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Čia yra smulkmenos, kurias tikiuos pašalins per artimiausius kelis metus (net jeigu ir nepažymėta planuose).
          Va būtent. Bendrame grandizinės dviračių takų plėtros kontekste tai yra smulkmenos. Bėda ta, kad tos smulkmenos yra gana smarkiai erzinančios, jų yra daug ir Vilniaus valdžia turi labai nekokį track-record'ą su smulkmenų ignoravimu ir iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Tai vat man ir įdomu, ar tokios vietos yra nurašytos kaip "smulkmenos" ir nėra planų jas tvakyti? Ar visgi tam yra planai ir tiesiog tai bus sutvarkyta vėliau?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Va būtent. Bendrame grandizinės dviračių takų plėtros kontekste tai yra smulkmenos. Bėda ta, kad tos smulkmenos yra gana smarkiai erzinančios, jų yra daug ir Vilniaus valdžia turi labai nekokį track-record'ą su smulkmenų ignoravimu ir iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Tai vat man ir įdomu, ar tokios vietos yra nurašytos kaip "smulkmenos" ir nėra planų jas tvakyti? Ar visgi tam yra planai ir tiesiog tai bus sutvarkyta vėliau?
            Manau, kad tikrai sužiūrės, pvz prie Spaudos rūmų kur sutrūkinėja Laisvės pr takas, tai ten jau yra įtrauktas tvarkymas į Narbuto g. tako projektą. Eurovelo trasos sujungimas irgi pagaliau bus.
            Prie Panoramos bus pervaža Narbuto dviračių takui, tai nors projekte nematau jungties su Saltoniškių g, bet kad ji atsiras vilties yra.

            Kitas reikalas, kad tikrai per ilgai užtrunka tų smulkmenų tvarkymas, bet iš kitos pusės ir pačių takų tiesimas labai sporadiškas buvo ilgą laiką, tai sakyčiau kol kas dar labai maža imtis daryti išvadoms kai kalba eina apie naujausius dviratizmo skatinimo laikus.

            Sutinku, kad smulkmenos nervina labiau nei turėtų, bet vėlgi mane labiausiai neramina tai ką matau perspektyviniuose planuose, kur gali būti padaryta sunkiai atitaisomos arba neracionaliai brangios klaidos. Rašiau kažkada laišką dėl tų trasų (ir kas mane asmeniškai neramina) savivaldybei, tai gavau tik automatinį pranešimą, kad mano užklausa priimta. Teisybės dėlei daugiau ir neknisau niekam proto, nes mačiau feisbuke aktyvistų, kurie irgi mato panašias problemas ir man rodos gyvai yra aptarę tuos reikalus su savivaldybe.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima
              Netiesa - leisdamasis Žirmūnų gatve suki žvyruotu keliu už moksleivių techninės kūrybos centro kartodromo į kairę ir pasieki krantinės taką nepažeisdamas jokių KET nuostatų.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Netiesa - leisdamasis Žirmūnų gatve suki žvyruotu keliu už moksleivių techninės kūrybos centro kartodromo į kairę ir pasieki krantinės taką nepažeisdamas jokių KET nuostatų.
                Uch. Nu taip, dar galima ir tiesiog šiaip gatve važiuoti. Arba išvis pro Maišiagalą galima prasukti juk.
                Kalbu apie dviračių takus ir normalų jų sujungimą, o ne kaip kažkur "teoriškai" įmanoma pravažiuoti.

                Comment


                  Bet jei rimtai, tai to vėko paminėto pravažiavimo irgi reikėtų kaip dviračių tako. Būtų naudinga, nes juo ir taip nemažai žmonių naudojasi.

                  Pliusas tas, kad ten gi yra privažiavimas prie to nupirkto sklypo prie Neries. Tai garantuotai jį tvarkys. O kai rengs projektą reiks savivaldybės prašyt, kad numatytų ir dviračių tako jungtį.

                  Comment


                    Kaip tokius dalykus geriausia adresuoti savivaldybei? Per tvarkaumiestą?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kaip tokius dalykus geriausia adresuoti savivaldybei? Per tvarkaumiestą?
                      Aš parašysiu Antonui dėl šito.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Aš parašysiu Antonui dėl šito.
                        Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.
                          Na, maniau, kad kalbame apie mano paminėtą atvejį dėl daugiabučių statybų ir privažiavimo.

                          Visais kitais atvejais tvarkaumiestą turbūt. Vis tiek nueina pas tuos, kurie atsakingi už tai.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Nusileidimas senu taku irgi vertas paminėjimo perliukas.
                            Manau marinuoja tą erdvę, nes dabar naudojasi tik gyventojai iš dviejų trobų upės šlaite ir kam prireikia pasiekti įlankos uostą ir apleistą teritoriją prie jos. Paminėjimo verta ir tą įkalnė, kur dviračių takas suspraustas į šalikelę su milžinišku bortu, kai tuo tarpu didžiąją dalį ten užima žvyrkelis, kuriuo pravažiuoja dvi mašinos per dieną. Pėstiesiems kaip visada, eina tiek žvyrkeliu, tiek dviračių taku, bet einantieji su vežimėliais neturi kito pasirinkimo tik kaip eiti per dviračių taką.
                            Galbūt kažką tvarkys jeigu pajudės su statybomis prie įlankos, bet nenustebintų jei ties sankryža netikėtai atsirastų planai degalinei arba parduotuvei, pagal geriausias vilnietiško planavimo tradicijas

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Kas man nepatinka, tai kad neplanuojami takai palei tranzitines gatves, pvz Laisvės pr nuo Karoliniškių iki Litexpo tunelinės perėjos, Ukmergės g. (A juosta yra, bet ten nuo kalno didelis greitis, nesaugu) nuo Šeškinės iki pedagoginio žiedo, netgi palei G.V. gatvę galėtų takas tęstis nuo Žalgirio iki dobilo su Ozo g. kur susijungtų su Ozo g. taku.
                              Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.
                                Čia ironija tikiuos?
                                Priimsiu už ironiją man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus. Smagumas ne visada prioritetas, kartais greitis prioritetas, o piko metu dažnoje gatvėje dviratis yra greičiausia transporto priemonė.
                                Ukmergės g. pavingiavimai po gamtą irgi netinkami normaliam commutinimui, bet ten bent yra A juosta, kur teoriškai neturėtų reikėti stumdytis su automobiliais. Aišku į kalną kilt vėl bėda.

                                Beje kurį čia rytą atitvertoje Ukmergės A juostos dalyje užmačiau dviratininkus (sportininkų tipo, ne commuteriai), kurie erzino gudručius su automobiliais blokuodami kelią. Autobusų nebuvo, bet aš nuo centro važiavau, tai labai trumpai tik mačiau visą situaciją.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Čia ironija tikiuos?
                                  Priimsiu už ironiją man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus.
                                  Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...
                                    OK, tai spėju labiau rekreaciniais tikslais važinėjat dviračiu. Su rekreaciniais takais yra viskas ok, bet susisiekimui skirti takai turi eiti greičiausia įmanoma trasa. O ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.
                                    Ukmergės g. greitis svarbus keliaujant link centro, ten galima sutaupyti daug daugiau laiko nei kylant į kalną lyginant planuojamą trasą su tiesiausia. Takas būtų aišku geriau už A jusotą, nes būtų galima naudotis ir kylant į viršų.
                                    Sutinku, kad esant lygiavertei alternatyvai greičio požiūriu takas toliau nuo tranzitinės gatvės bus geriau (nors reikia ir privažiavimus įvertinti, ar nenukenčia kažkuris rajonas, patraukus taką į kažkurią pusę nuo kelio), bet esamuose planuose kreivuojantys takai nėra tokios alternatyvos

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      O ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.
                                      Tai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                        Tai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.
                                        Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vs 1 prie parodų rūmų požeminio praėjimo važiuojant link naujo tilto arba 8 vs 0 važiuojant link naujų ofisų), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.
                                        O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.
                                        Paskutinis taisė themanual; 2019.12.12, 14:45.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vietoje vieno prie parodų rūmų požeminio praėjimo), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.
                                          O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.
                                          Na pravažiuok ir atidžiau pažiūrėk tuos Lazdynų įvažiavimus. Reljefas, tiltai, tvoros, požeminė perėja. Paprastuoju būdu niekaip nepadarysi tiesaus dviračių tako. Ir nereikia, yra tikrai labiau probleminių vietų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X