Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Žvėryne lietaus vanduo kažkaip pateko į buitinę kanalizaciją, ten sukilo spaudimas ir vanduo geizeriais prasiveržė pro asfaltą. Bet piliečiams aišku nerūpi priežastys, jiems kalčiausi milijonus vagiantys asfalto klojikai...
    Visai kaip Rusijoje. Paplovė lietus gaidiškai pastatytą objektą, nykto nyvynavat: mer nyvynavat, strayteli nyvynavaty, nykto nyvynavat. Oras bl*t kaltas. Su tokiu attitude ir liksim Rusija forever.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      John galėtų atlikti ekspertizę, kad jau toks profesionalas takų tiesime yra.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        John galėtų atlikti ekspertizę, kad jau toks profesionalas takų tiesime yra.
        Ką ir darau. Važiuoju dviračiu ir vertinu, ar gaidys ar ne. Jei gaidys, raportuoju per appsą, o savivaldybė daro the rest. Man, Kaip dviratininkui, svarbu, kad takas atliktų savo funkciją ir neturėtų duobių, įskilimų ir įgriūvų.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Londonas liūdi tokio eksperto netekęs, visi dviračių takai ir perėjos šaibom išėjo kaip mat.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Fabuose Stanevičiaus g. buvo suskikinėjęs. Po pranešimo per Tvarkau Vilnių sulopė. O šiaip panašu, kad bent iki žiemos turėsiu darbo kas savaitgalį atlikinėti inspekcijas ir raportuoti šūdinai pastatytus Šimašo takus.
            Kiek maždaug procentų yra broko šūdinai pastatytuose Šimašo takuose (tarkim santykis tarp brokuotų tarpų ir viso tako ilgio)?

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Kiek maždaug procentų yra broko šūdinai pastatytuose Šimašo takuose (tarkim santykis tarp brokuotų tarpų ir viso tako ilgio)?
              Tai, kad su tuo ka John daro viskas ok, ir nesvarbu ar 10 proc, ar 0.5 proc, bet sutvarkyt reikia. Čia tik kliūna, bent man, kaip tai daroma. Bet matoma Andrulo ir Užkalno įtaka, ką jau padarysi :/
              Paskutinis taisė digital; 2018.07.16, 16:45. Priežastis: ištrinta asmeninė informacija

              Comment


                Na mano klausimas tai rimtas.

                Comment


                  Matau, kad čia diskutuojat apie dviračių infrastuktūrą ir commute'ing routes Vilniuje. Pragyvenau Danijos sostinėje, Kopenhagoj tris metus ir nusprendžiau grįžt atgal dėl tam tikrų aplinkybių. Na, kaip žinia, danai mėgsta dviračius. Buvau apstulbęs, kaip išvystyta dviračių infrastuktūra ir kiek žmonių važinėja dviračiais į darbą/čhillint/parduotuve/šiaip reikalais.

                  Labai traukia grįžt atgal į sostinę. Anksčiau nardydavau gatvėm/šaligatviais, kaip ir kiekvienas normalus velosipedistas po Vilnių, nors tėvai man daug knisdavo proto dėl tokio važinėjimo, nes gi "pavojinga", tuomet pačiam niekad taip neatrodė ir visai smagu būdavo skrist 70km/h nuo Narbuto kalno gatve, bet tik pagyvenęs Kopenhagoj, supratau koks pavojingas važinėjimas dviračiu ištikrųjų yra Vilniuje, na ir labai liūdna, kad teks persėst į automobilį grįžus į Vilnių norint kažkur nuvažiuot.

                  Anyways, gal kas galit apšviest ar yra kokių planų daryt normalius projektus commute'inimui, apie ką buvo diskutuota prieš tai? Nauji dviračių takai yra gerai, bet du kilometrai ten, 500 metrų ten yra absurdas su vidury kelio įmontuotais apšvietimo stulpais.

                  https://werunandride.com/2013/02/15/...public-biking/

                  Aš suprantu, kad kiekvienas miestas yra skirtingas, bet ar galit mane apšviest, ar kas nors juda tokia linkme?

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kiek maždaug procentų yra broko šūdinai pastatytuose Šimašo takuose (tarkim santykis tarp brokuotų tarpų ir viso tako ilgio)?
                    Padarysiu analogiją, kad būtų lengviau suprasti problemos esmę. Analogija paremta true story, beje (Kinijos Wenzhoi Railway Accident 2011). Dėl dizaino/statybos defekto susiduria du traukiniai. Yra aukų. Ką, tavo manymu, daro valdžia po kilusio visuomenės pasipiktinimo?

                    1. Klausia "kiek procentų yra broko šūdinai pastatytuose geležinkeliuose" ir parodo pirštu į 99.9999999% nesusidūrusių traukinių.
                    2. Viską ištiria, imasi priemonių tikrinti VISĄ geležinkelių tinklą, patikrina VISUS traukinius, VISAS signalizacijos sistemas dėl galimų panašių problemų ir taiso visus potencialiai pavojingus taškus, su tikslu užtikrinti, kad daugiau to nebūtų?

                    Šiaip man keista girdėti tokius absurdiškus klausimus iš, mano nuomone, protingo ir kritiškai sugebančio mąstyti žmogaus. Nebent tavo profilį buvo nuhakinęs koks Al1?
                    Paskutinis taisė John; 2018.07.16, 17:44.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Padarysiu analogiją, kad būtų lengviau suprasti problemos esmę. Analogija paremta true story, beje (Kinijos Wenzhoi Railway Accident 2011). Dėl dizaino/statybos defekto susiduria du traukiniai. Yra aukų. Ką, tavo manymu, daro valdžia po kilusio visuomenės pasipiktinimo?

                      1. Klausia "kiek procentų yra broko šūdinai pastatytuose geležinkeliuose" ir parodo pirštu į 99.9999999% nesusidūrusių traukinių.
                      2. Viską ištiria, imasi priemonių tikrinti VISĄ geležinkelių tinklą, patikrina VISUS traukinius, VISAS signalizacijos sistemas dėl galimų panašių problemų ir taiso visus potencialiai pavojingus taškus, su tikslu užtikrinti, kad daugiau to nebūtų?

                      Šiaip man keista girdėti tokius absurdiškus klausimus iš, mano nuomone, protingo ir kritiškai sugebančio mąstyti žmogaus. Nebent tavo profilį buvo nuhakinęs koks Al1?
                      Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne "vagys, atsilikėliai" ir pan. Abiem atvejais nurodžiau gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.16, 18:13.

                      Comment


                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                        Matau, kad čia diskutuojat apie dviračių infrastuktūrą ir commute'ing routes Vilniuje. Pragyvenau Danijos sostinėje, Kopenhagoj tris metus ir nusprendžiau grįžt atgal dėl tam tikrų aplinkybių. Na, kaip žinia, danai mėgsta dviračius. Buvau apstulbęs, kaip išvystyta dviračių infrastuktūra ir kiek žmonių važinėja dviračiais į darbą/čhillint/parduotuve/šiaip reikalais.

                        Labai traukia grįžt atgal į sostinę. Anksčiau nardydavau gatvėm/šaligatviais, kaip ir kiekvienas normalus velosipedistas po Vilnių, nors tėvai man daug knisdavo proto dėl tokio važinėjimo, nes gi "pavojinga", tuomet pačiam niekad taip neatrodė ir visai smagu būdavo skrist 70km/h nuo Narbuto kalno gatve, bet tik pagyvenęs Kopenhagoj, supratau koks pavojingas važinėjimas dviračiu ištikrųjų yra Vilniuje, na ir labai liūdna, kad teks persėst į automobilį grįžus į Vilnių norint kažkur nuvažiuot.

                        Anyways, gal kas galit apšviest ar yra kokių planų daryt normalius projektus commute'inimui, apie ką buvo diskutuota prieš tai? Nauji dviračių takai yra gerai, bet du kilometrai ten, 500 metrų ten yra absurdas su vidury kelio įmontuotais apšvietimo stulpais.

                        https://werunandride.com/2013/02/15/...public-biking/

                        Aš suprantu, kad kiekvienas miestas yra skirtingas, bet ar galit mane apšviest, ar kas nors juda tokia linkme?

                        Pacituosiu savo ankstesnį postą: https://www.miestai.net/forumas/foru...92#post1654092

                        Bet juk ir yra numatoma. Spec. planas gana konkretus dalykas. Visi tiesiami takai yra irgi konkretūs. Laisvės pr. sujungia Ateities g. su Lazdynais, taip pat su būsimu Narbuto g. taku į centrą ir į Pilaitę. Justiniškių g. takas ves į Laisvės pr. taką prie Spaudos rūmų. Rinktinės g. takas sujungs Neries krantinę su Žalgirio g. Žalgirio g. takas sujungs GV su Žirmūnais. Žirmūnų g. takas sujungs krantinę su Kareivių g. (tik tai bus ne rekreacinis takas, koks yra palei krantinę). Vileišio g. dviračių takas jungia centrą su Saulėtekiu ir Nemenčinės taku, kur įsijungs (bus projektuojama nauja jungtis greitu metu) su jau nutiestu Saulėtekio dviračių taku. Algirdo g. dviračių takas jungs Geležinkelio g. būsimą taką su centrine miesto dalimi, o ilgainiui - į Neries kairiojo kranto taką pro Lukiškių a.

                        Comment


                          Foto (turbūt iš Kopenhagos?) kaip dvirtakius reikia daryti gatvės lygyje, o ne kišti tarp pėsčiųjų. Galėjo vietoj ratais kvadratais Laisvės prospekte šaligatviuose klojamo asfalto padaryti va tokį. Bet ne, reikia dviratininkus uždaryt, versti apvažinėti stoteles su kioskeliais, tegu aiškinasi su pėsčiaisiais. Patogūs šviesoforo ciklai kaip auto? Kam, juk niekur neskuba, palauks... Auto stovi kamščiuose - dviratininkai irgi turi kur nors rasti kamščių

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne vagys, atsilikėliai ir pan. Abiem atvejais nurodžiai gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
                            Taip rašiau nuo pat pradžių

                            Mano, kaip vartotojo, rūpestis yra geras dviračio takas. Kaip ir traukinio keleivių reikalas yra suagiai nuvažiuoti iš taško A į B. Nesigilinant, ar traukinys nuvažiavo nuo bėgių dėl sulūžusio rato, ar sulinkusio bėgio. Taip ir su dviračių takais. Jie yra šūdini. Ar dėl blogos nuotekų sistemos ar chu*uotekų sistemos, man visiškai neįdomu ir tai yra savivaldybės prerogatyva viską sutvarkyti taip, kad už mano mokesčius nutiesti dviračių takai veiktų as advertised. Visi backendo dalykai yra ten dirbančių ir už jų tvarkymą algą gaunančių žmonių reikalas. O jei jie negali užtikrinti galutinio produkto delivery, tai turi nustoti tą produktą pristatinėti kaip tinkamą naudojimui.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne vagys, atsilikėliai ir pan. Abiem atvejais nurodžiai gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
                              Per vėlai bus atkreiptas dėmesis, nes jau seniai Vilniuje kažką remontuojant ar tiesiant kokius šaligatvius, bei dviračių takus nėra nieko daroma su lietaus vandens nuvedimu. Kaip ir šie visi dviračių takai, kurie tiesiami ne pagal rimtus projektus, kuriuose būtų kompleksas visų inžinerinerinių tinklų, bet pagal kažkokius eskizus ir schemutes. Tai eilinis pinigų švaistymas, nes kai pastatoma be rimto projekto, tai nėra po to iš ko atsakomybės reikalauti. Rangovas statė pagal kažkokią "schemutę", kuri neaišku ar buvo tinkamai suprojektuota, nes tai nebuvo projektas, o rezultate gaunamas š.
                              Čia kaip Vileišio g. dviračių takas. Įrengtas su bortais vienoje pusėje ir patapęs lietaus nuotekų rinktuvu nuo didžiausių pievų ant šlaito, kurio nuolydis yra būtent į tako pusę. O iš vaizdo panašu, kad lietaus nuotekų trapų sumontuota tiek, kiek prireikė pagal kietų dangų skaičiavimus. O kur vandens surinkimas nuo šlato? Niekam nereikia, geriau po didesnio lietaus turėti patvinusį ir pastoviai ardomą taką, bet užtat prasisukti pigiau galima.

                              Kaip nereikia daryti, akivaizdus pavyzdys yra Taurupės g., kurioje neįrengtas joks vandens nuvedimas. Nors gatvė be bortų ir šaligatvių, tai net minimalūs grioviai nepadaryti, o kelkraščiai su atvirkštiniu nuolydžiu, šonuose iš grunto sustumtos "užtvankos". Praėjo pirmas lietus, tai dalis kelio užnešta gruntu, dalyje prie asfalto išplauti didžiausi krateriai. Būsiu didžiai nustebęs, jeigu pakraščiuose nenutrupėjusi ar nenuplauta asfalto danga atlaikys bent jau šiuos metus. Ir tai ne viena "klaida", o sistemingas nesupratimas, kad pagrindinė gatvių ir kelių bėda yra lietaus vanduo, kuris viską sugriauna.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Per vėlai bus atkreiptas dėmesis, nes jau seniai Vilniuje kažką remontuojant ar tiesiant kokius šaligatvius, bei dviračių takus nėra nieko daroma su lietaus vandens nuvedimu. Kaip ir šie visi dviračių takai, kurie tiesiami ne pagal rimtus projektus, kuriuose būtų kompleksas visų inžinerinerinių tinklų, bet pagal kažkokius eskizus ir schemutes. Tai eilinis pinigų švaistymas, nes kai pastatoma be rimto projekto, tai nėra po to iš ko atsakomybės reikalauti. Rangovas statė pagal kažkokią "schemutę", kuri neaišku ar buvo tinkamai suprojektuota, nes tai nebuvo projektas, o rezultate gaunamas š.
                                Čia kaip Vileišio g. dviračių takas. Įrengtas su bortais vienoje pusėje ir patapęs lietaus nuotekų rinktuvu nuo didžiausių pievų ant šlaito, kurio nuolydis yra būtent į tako pusę. O iš vaizdo panašu, kad lietaus nuotekų trapų sumontuota tiek, kiek prireikė pagal kietų dangų skaičiavimus. O kur vandens surinkimas nuo šlato? Niekam nereikia, geriau po didesnio lietaus turėti patvinusį ir pastoviai ardomą taką, bet užtat prasisukti pigiau galima.

                                Kaip nereikia daryti, akivaizdus pavyzdys yra Taurupės g., kurioje neįrengtas joks vandens nuvedimas. Nors gatvė be bortų ir šaligatvių, tai net minimalūs grioviai nepadaryti, o kelkraščiai su atvirkštiniu nuolydžiu, šonuose iš grunto sustumtos "užtvankos". Praėjo pirmas lietus, tai dalis kelio užnešta gruntu, dalyje prie asfalto išplauti didžiausi krateriai. Būsiu didžiai nustebęs, jeigu pakraščiuose nenutrupėjusi ar nenuplauta asfalto danga atlaikys bent jau šiuos metus. Ir tai ne viena "klaida", o sistemingas nesupratimas, kad pagrindinė gatvių ir kelių bėda yra lietaus vanduo, kuris viską sugriauna.
                                O kad dabar šitai perskaitytų ir suprastų jaunieji Mero "svarbeuse, kad kašką daro" gerbėjai.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Padarysiu analogiją, kad būtų lengviau suprasti problemos esmę. Analogija paremta true story, beje (Kinijos Wenzhoi Railway Accident 2011). Dėl dizaino/statybos defekto susiduria du traukiniai. Yra aukų. Ką, tavo manymu, daro valdžia po kilusio visuomenės pasipiktinimo?

                                  1. Klausia "kiek procentų yra broko šūdinai pastatytuose geležinkeliuose" ir parodo pirštu į 99.9999999% nesusidūrusių traukinių.
                                  2. Viską ištiria, imasi priemonių tikrinti VISĄ geležinkelių tinklą, patikrina VISUS traukinius, VISAS signalizacijos sistemas dėl galimų panašių problemų ir taiso visus potencialiai pavojingus taškus, su tikslu užtikrinti, kad daugiau to nebūtų?
                                  Kad klaidas reikia taisyti, aiškintis, ir daryti, kad jų ateity nebūtų, tai ir taip aišku, bet mano klausimas ne apie tai. Man iš tikrųjų įdomu, kiek yra broko, nes, pvz., Laisvės prospekte aš matau kiek (grubiai pora vietų problemos su smėliu ir suskilinėjęs asfaltas vienoje vietoje Karoliniškėse), tu gal apvažinėjęs kitus takus daugiau.
                                  Šiaip man keista girdėti tokius absurdiškus klausimus iš, mano nuomone, protingo ir kritiškai sugebančio mąstyti žmogaus. Nebent tavo profilį buvo nuhakinęs koks Al1?
                                  O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Šioks toks update iš naujų dviračių takų.

                                    Jau matytas Vileišio g. griovys. Įdomu tai, kad kažkas dar prieš kelis mėnesius raportavo besiformuojančią įgriuvą. Lyg ir būtent toje vietoje: https://tvarkaumiesta.lt/problem/56409 Aišku 3 mėnesių niekaip nepakako imtis veiksmų.
                                    Jau yra ir straipsnis Delfyje - https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78584167

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą

                                      O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?
                                      Sunku iki galo apibendrinti, bet panašu, kad tai būtų labai plausible sprendimas siekiant išvengti tolesnės žalos miestui.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Na va, tikrai smagu. Šiaip bus įdomu sulaukti rišlaus savivaldybės atsakymo.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Kad klaidas reikia taisyti, aiškintis, ir daryti, kad jų ateity nebūtų, tai ir taip aišku, bet mano klausimas ne apie tai. Man iš tikrųjų įdomu, kiek yra broko, nes, pvz., Laisvės prospekte aš matau kiek (grubiai pora vietų problemos su smėliu ir suskilinėjęs asfaltas vienoje vietoje Karoliniškėse), tu gal apvažinėjęs kitus takus daugiau.

                                          O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?
                                          Laisvės pr. tikrai daugiau klaidų. Raportavau, jog dvirtakis įspraustas tarp spaudos kiosko ir Žemynos progimnazijos neskaidrios tvoros sudaro akląsias zonas posūkyje, prašiau pakeisti kelis metrus tvoros. Atsakyme mandagiai pasiūlė nelakstyt prie VT stotelių ir važiuoti pėsčiojo greičiu. Dar ties Čiobiškio st. turėjo panaikinti laiptus šalia stotelės paviljono. Laiptai liko, o tvorelę įrengė ne paviljono šonuose, o tiesiog palei nugarinę sienelę – visiškai be logikos! Valio. Tikras takas commute'inimui.

                                          Dar prieš porą mėn. Justiniškių g. siūlau daryt vienpusius takus tarp gatvės ir medžių. Kaip tyčia visa gatvė nuo Spaudos rūmų iki Pašilaičių driekiasi simetriškai susodintais medžiais prie pat šaligatvio. Ne už ilgo keičiant apšvietimo stulpus visam mieste, tereikėtų perkelt stulpus tarp pačių medžių. Dabar parengė schemą, bet kai pradės nukasinėt šlaitus, įdomu ar neprasidės neplanuoti sienų betonavimo darbai, kaip Žvėryne. Dabar įrengtų sovietinių vandens surinkimo lovelių nenumatė parengtoj schemoj. Parašiau, kad įrengtų tose pačiose vietose, bet viskas neplanuotai dar išplatės ir dar daugiau nukasinės, kur viskas medžiais ir krūmais apsodinta. Gausis brangu ir blogai.

                                          Pranešė, jog tikslas kaip ir Laisvės pr., Justiniškių g. ateityje įrengti dvirtakį ir kitoje gatvės pusėje, bet prieš mėnesį nutiesė šaligatvį visiškai nepalikę vietos dvirtakiui. Šlaitus irgi nukasinės...
                                          Justiniškių g. labai ilga ir ji buvo suprojektuota identiška per visą jos ilgį. Medžiai vienoje eilėje šalia šaligatvių.

                                          Jei ateityje planuojat taip pat tiesti dviračių taką kitoje gatvės pusėje, tai reikėjo naujai nutiestą šaligatvį (žr. foto) tiesti toliau nuo gatvės. Dabar gaunasi, kad:

                                          a) ateityje (po 5-7 m.?) tiesiant dviračių taką ardysit dar nesudėvėtą ir ilgą šaligatvį talpindami dvirtakį tarp šaligatvio ir medžių, kaip esamoje schemoje – bereikalingos išlaidos;

                                          b) pagal standartus dviračių tako toliau šaligatvio ir gatvės netiesit, nors vietos pilna;

                                          c) tiek medžių nekirsit, tad tiesit dvirtakį tarp medžių ir gatvės patraukdami stulpus. Pageidautinas variantas, bet bus išdarkytas urbanistinis gatvės vientisumas, nes simetriškoje ir per laiką suformuotoje gatvėje su želdynais, bendras vaizdas bus išdarkytas su visiškai skirtingais urbanistiniais sprendiniais.

                                          Geros opcijos ateityje nebelieka.
                                          Click image for larger version

Name:	20180714_135534.jpg
Views:	1
Size:	272,1 kB
ID:	1654879
                                          Justiniškių g. yra toli nuo centro ir darbo vietų, takai vienareikšmiškai turėtų būti projektuoti greičiui (commute'inimui), o ne vingiuoti rekreaciškai viename lygyje šalia pėsčiųjų. Apgailėtina.

                                          Kita vertus, tikriems projektuotojams verta siųsti savo rekomendacijas ir visus raginu tą daryti, nes dviračių takai jiems visiems yra naujas dalykas. Bendrom pastangom galima kažkiek pritempti prie geresnių sprendinių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X