Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Infrastruktūros keitimas ir baudos įpročius keičia puikiai.
    ilguoju laikotarpiu taip. Bet pas mus nei vieno iš šių kolkas nėra. Išvis nesu girdėjęs kad kas nors bet kurioje šalyje būtų nubaustas už tai, kad neprilėtino prieš perėjos kalniuką.

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Infrastruktūros keitimas ir baudos įpročius keičia puikiai.
      Kaip pas olandus. Jei gatvėj ribota iki 30km/h, tai ji tokia, kad neįsibėgėsi - vingiai, posūkiai, lygiavertės sankryžos ir t.t.
      Jei tai 4+4 prospektas, niekas neribos greičio net iki 50 km/h, nes visi puikiai supranta, kad niekas ribojimo nesilaikys.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Pareigūnas kalba apie nežymėtą pėsčiųjų perėją, tai manau jo mintys teisingos. Pritariu nežymėtom pėsčiųjų perėjom, tai daug saugiau negu žymėtos, nes pėstysis pats atsakingas būna ir tikrai labiau apsižiūri ir neina per gatvę galvą nuleidęs.
        Pseudo-pėščiųju perėjos nėra skirtingos nuo paprasto perėjimo per gatve ar kelia. Todėl, jokių pseudo-perėjų nereikia, nes tada švaistomi pinigai vietoj tikros perėjos, ir potencialiai padidins nelaimingus atvejus keliuose. Arba tikra perėja arba jokios.

        Aš pats mačiau šias pseudo-perėjas Anglijoje, ir jos nėra nei saugios nei geros parėjimui, nes galima užstrigti kelio viduryje ir kūkuoti kol dešimtis automobilių pravažiuos, arba koks nors vairuotojas praleis tave.

        ilguoju laikotarpiu taip. Bet pas mus nei vieno iš šių kolkas nėra. Išvis nesu girdėjęs kad kas nors bet kurioje šalyje būtų nubaustas už tai, kad neprilėtino prieš perėjos kalniuką.
        Niekas baudos už neprilėtinimą prieš perėjos kalniuką neduos, bet automobilis sumokės už neatsakingą elgesį, nes dėl kalniukų galima sulaužyti kažką ir pakenkti automobiliui, kas kainuotų daugiau negu 30 eurų bauda. Jeigu vairuotojas tauso savo automobilį, vairuotojas taipogi sulėtins prieš kalniukus.

        Taipogi, kiti infrastruktūros sprendimai padėda sumažinti greiti, kaip saugumo salelės, kurios pagerina pėščiuju sauguma, taipogi, fiziškas gatvių siaurinimas irgi gali sumažinti greiti dėl per didelės rizikos (pvz. atsitrenkti į šaligatvio pakraštį ir t.t.), todėl, nemanau kad daugelis laksto per požemines ar siauras parkavietes.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Kartais reikia. Daugiausia parduotuvių auto aikštelėse kur nėra jokių pirmumo ženklų.
          Taip pat ir kiemuose.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Tai kad pas mus jos nereikia.
            Iš 38 metų mano gyvenimo, 34 metus gyvenu tokiuose mikrorajonuose, kuriuose dauguma sankryžų lygiareikšmės. Nežinau, kaip kitų patirtys, bet man dešinės rankos taisyklė visada svarbi.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment

            Working...
            X