Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Siūloma nauja šviesoforinė sankryža bus apie 200 m nuo esamos ties Swedbank pastatu. B1, B2 kategorijos gatvėje siūlomas minimalus atstumas tarp sankryžų 600-800 metrų. Aš apeliavau į tai.
    Tai suderins tarpusavyje sankryžas. Pvz. Kareivių Mc Donalds ir Kareivių Žirmūnų.

    Comment


      Iš Žvėryno bendruomenės pranešimo facebooke:
      "Atnaujinti planai įrengti estakadą tarp Konstitucijos pr. ir Narbuto g.
      Artimiausiu metu rengiamasi plėtoti Baravyko g. (prie „Forum palace“), įrengti šviesoforą jos susikirtime su Konstitucijos pr., įrengti atskira sekciją kairiam posūkiui iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr. Tai turėtų mažinti Upės g. važiuojantį srautą.
      Bus peržiūrimas eismo organizavimas Saltoniškių/Upės/Sėlių g. sankirtose.
      Bus peržiūrimas eismo organizavimas Liepyno, Sakalų, Erelių g. Siuloma riboti kairįjį posūkį iš Liepyno į Saltoniškių g., Liepyno g. atkarpoje tarp „Pigu“ įvažiavimo ir Sakalų g. organizuoti vienos krypties eismą."

      Comment


        Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
        Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
        p.s. iš tikro tai dviračių takų įrengimas

        Comment


          Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
            O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?

            Comment


              Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.

              Comment


                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.
                Vilniuje viesasis transportas gal blogiausias Europoje ,todel ir kamsciai yra .NMC viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
                https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo

                Comment


                  Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą

                  Vilniuje viesasis transportas gal blogiausias Europoje ,todel ir kamsciai yra .NMC viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
                  https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo
                  Parašyta, kad nufilmuota neužilgo iki jo uždarymo. Kodėl?

                  Comment


                    Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
                    viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
                    https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo
                    taip taip, dar pafantazuokim kai per penkmetį vos ne vos su skandalais sukrapšto keliasdešimt limonų kad pusėtinai atnaujinti autobusus, tai čia mat sukrapštys keliskart miesto skolos dydžio fantasmagoriją, į kurią didžioji dalis užkietėjusių automobiliastų vistiek neperlips..

                    Comment


                      Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                      Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.
                      Tai apskritai gal reik uždrausti beleka statyti prie judresniu gatviu, ne gi jos tada užsikimš ir numirs?

                      Comment


                        Manau mokamų zonų plėtimas labai puikiai spręstų kamščių problemą. Naujuose pastatuose parkingų skaičius labai neguminis, o lietuvis geriau savo mašinos pakabą tarkuos bulviakasyje ir po to šūdinais batais kilometrą į ofisą eis iš tešlynų prie Arfos, negu susimokes 30 eur už mėnesinį parkavimą žalioj zonoj. Kai užstatys visus tokius laukus centre ir miškelius, tai nebelabai išeis parkuotis "nachaliavu" ir kažkaip jau tie Vilniaus trūlai visai nieko pasirodys.

                        Comment


                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                          Manau mokamų zonų plėtimas labai puikiai spręstų kamščių problemą.
                          Ir taip apmokestinta daug, kur įmanoma. Vis vien nesprendžia automobilizavimo augimo. Be normalaus VT ar kitokių novatoriškesnių sprendimų nieko nebus.

                          Comment


                            Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.

                            Comment


                              Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
                              Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.
                              Čia faktas, jo nenuneigsi niekaip. Problema, kad NMC turi vieną gatvę ir ta nėra pilnai užstatyta. Labai reikia bent jau Lvovo g. užstatyti iš abiejų pusių, tada jau galima bus kalbėti apie kažkokį tankumą.

                              Comment


                                Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
                                Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.
                                Teisybė, bet visa esmė yra tame, kad NMC yra dar NEBAIGTAS. Dar net 50% jo nėra pastatyta.

                                Bet iš kitos pusės - jeigu jau dabar jis miesto svečiams atrodo įspūdingai (na, bent iš tolo), tai kaip atrodys po 10 ar 20 metų?

                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Čia faktas, jo nenuneigsi niekaip. Problema, kad NMC turi vieną gatvę ir ta nėra pilnai užstatyta. Labai reikia bent jau Lvovo g. užstatyti iš abiejų pusių, tada jau galima bus kalbėti apie kažkokį tankumą.
                                Ne viena. Konstitucijos, Lvovo, Upės, LEU žiedo apylinkės, Saltoniškių g. ir Narbuto g. pradžia, su laiku - Krokuvos g. Kai prasidėjo statybos vietoj Žalgirio stadiono, tai NMC galima laikyti ir dalį Šeimyniškių gatvės iki prokuratūros (irgi labai geras pastatas) ir Rinktinės gatvės atkarpą, nes pabaigus toje vietoje tikrai bus daug judesio, veiksmo, miestiškumo ir centriškumo.
                                Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                Mielosios Grigiškės

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Problema su NMC, kad jis statomas labiau kaip ofisų parkas: jokių komercinių patalpų pirmame aukšte, atitraukimas nuo šaligatvio (patologinė Vilniaus liga su visais projektais), parkingų prikišimas prie pagrindinio įėjimo vietoje šaligatvio ir t.t.

                                  Kol kas vienintelis tikrai nepriekaištingas pavyzdys, kaip turi atrodyti tokie projektai mieste yra Quadrum. Na gal dar iš dalies Swedbank su savo terasa. Visa kita, deja, yra gaidelis.
                                  Taip, su komercijos nebuvimu pirmuose aukštuose tikrai yra promachas, bet turbūt dar ne vėlu taisyti situaciją, ir daryti išvadas ateičiai, būsimiems projektams.

                                  Tuo tarpu Konstitucijos prospekto plotis man asmeniškai tinka. Tai atrodo didinga gatvė, ir tas įspūdis turėtų stiprėti ateityje, atsirandant daugiau naujų pastatų. Tuo labiau, gatvės plotis taptų ypatingai dideliu pliusu, jeigu atsirastų daugiau tos pačios komercijos, kavinių, staliukų lauke ir t. t. Jeigu ateityje tai taptų iš tiesų gyva miesto širdimi (kartu su Senamiesčiu), tai gautųsi kaip du viename - ir automobilių, ir pėsčiųjų gatvė.
                                  Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                  Mielosios Grigiškės

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    O nauji ofisynai daug gyvybės atnešė? Žaliųjų erdvių per 100m į šoną ir taip yra. Sakurų parkelis ar Balto tilto pieva. Bet kažkodėl Konstitucijos prospektas nuo to nepagyvėja
                                    Konstitucijos prospektas ten, kur urbanizuotas, t.y. ta dalis nuo savivaldybės pastato iki Swedbanko, yra tikrai gyvybinga. Toliau prasideda tuštuma. Galime tą toliau urbanizuoti ir įnešti gyvybės, arba galime prikurti skverų, kuriais nebus kam naudotis, nes ne skverai, o pastatai sukuria gyvybę. Čia nėra tas variantas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Čia viskas aišku, norint gyvybės pirmiau eina pastatai, o po to kai atsiras žmonių, jiems galima ir skverus padaryti.

                                    Comment


                                      Is dalies kaltas ir pats konstitucijos prospektas. Jis yra per platus, sukuria barjera tarp vienos ir kitos gatves puses, pereiti gatve yra per sunku, ilgai laukti reikia, daug eiti. Drasiai galejo statyti keturiu juostu gatve su tuneliu didesniam eismui po gatve. Man niekada Vilniaus NMC konceptas nepatiko, toks vaizdas kad norejo isspresti, bet bijojo galvoti.

                                      Comment


                                        Gal galima kažkur sužinoti, kada prasidės rimtesnių projektų įgyvendinimas: Šiaurinės g., Liepkalnio-Žirnių sankryžos, Kernavės g. rekonstrukcija, Smalinės g. tąsa ir t.t.

                                        Comment


                                          /\ Kernavės g. pagal dviračių takų timeline lentelę tai tik kitų metų antroje pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X