Tai ir vaikščiok pėsčias, bo su tokia logika ant traukinio irgi neužsidirbai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomi, tarsi pasiūlymas ministrui, išdėstyta pozicija:
Dėl „Rail Balticos“ nuo Kauno iki Talino. Jau matosi, kad skelbtais 2026 m. šiuo geležinkeliu traukiniai dar nevažiuos.
Parašė Sula Rodyti pranešimąTodėl svarbu suvaldyti bent išlaidas. „Rail Baltica“ ne tik statybų, bet ir veiklos metu bus tikra mokesčių mokėtojų pinigų deginimo mašina.Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPuiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
- 1 patinka
Comment
-
„Naujo ruožo iš Kauno į Ramygalą statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos” (2019-04-03 Nr. 8.1/2019-03), ruožo Šėta – Ramygala (DPS4), Panevėžio raj. sav. projektiniai pasiūlymai
Trumpa informacija
Šis aiškinamasis raštas aprašo ketvirtajį ruožą Šėta-Ramygala (DPS4) naujai projektuojamame geležinkelyje. DPS4 ruožo Šėta-Ramygala bendras ilgis yra 29,200 km, jis kerta dvi savivaldybes – Kėdainių rajono savivaldybę 16,550 km ruožą ir Panevėio rajono savivaldybę 12,649 km ruožą
https://www.panrs.lt/naujo-ruozo-is-...j-sav-projekt/Attached Files
Comment
-
M. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas
https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
Gerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApetitas bevalgant auga? O kodėl ES turėtų kiekvienas chotelkas finansuoti? Tai atšaka į Vilnių, tai dabar jau į Klaipėdą... ES naglumo nemėgsta. Gal visų geležinkelių pertvarkymą po RB pakiškime?„Kroviniai, atėję į Klaipėdos uostą, būtų iškart pakraunami ant platformų ir vežami „Rail Balticos“ keliu iki pat Portugalijos“
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąM. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas
https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
Gerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.
Po biški iš valdžios šalinami kgbistai, gal taip po truputį atsisakysime ir rusiškos vėžės ir jungsimės prie europos tinklo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąGerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip susisiekimas pasikeis dėl 1520->1435?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pasikeistų nutiesus standartinę vėžę per Pagėgius.Tik 230 km, neatsižvelgiant į reljefą, nuo Kauno LEZ iki Draugystės stoties (Vilkija - Tauragė, toliau esama trasa ją esant reikalui patiesinant). Klausimas tik ką ten vežti. Buvo tarpukaryje noras nutiesti geležinkelį per Raseinius, bet taip ir liko arbatėlės ir sausainių stadijoje.
Aišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.
Nes: keleivis nori atvažiuoti laiku, jam reikai komforto, greičio, jis nenori mokėti pinigų, keleivių nėra daug, jie negali laukti stotyje kos bus suformuotas reikiamos krypties traukinys, jų negalima pakrauti ir išklauti kranu, šakėmis arba konvejeriu.
Iš esmės, Klaipėdos uoste nėra skirtumo ar krauti į rusišką, ar į standartinę vėžę. Skirtumas atsiranda krovinių gavęjams, dauguma kurių prijungta rusiška vėže.
Comment
Comment