Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai ir vaikščiok pėsčias, bo su tokia logika ant traukinio irgi neužsidirbai.

    Comment


      Vasarą Jonavos savivaldybėje vykusio RB trasos atkarpos Šveicarija–Žeimiai projektinių pasiūlymų pristatymo metu iš vieno piliečio buvo gautas vaizdus siūlymas, kaip panaudoti tiltą ar jo prieigas lankomumo tikslams.

      Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1238
Size:	560,4 kB
ID:	1854072
      Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	1236
Size:	731,1 kB
ID:	1854073

      Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	1237
Size:	731,6 kB
ID:	1854074
      Click image for larger version

Name:	7.JPG
Views:	1236
Size:	671,3 kB
ID:	1854075

      Siūlymas buvo apsvarstytas ir gautas atsakymas

      Click image for larger version

Name:	a.JPG
Views:	1235
Size:	450,8 kB
ID:	1854076

      Comment


        Puiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.

        Comment


          Vien dėl statybų vertėtų pastatyt. Neabejojų , kad buriais važiuotų.
          Show must go von!

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Įdomi, tarsi pasiūlymas ministrui, išdėstyta pozicija:
            Dėl „Rail Balticos“ nuo Kauno iki Talino. Jau matosi, kad skelbtais 2026 m. šiuo geležinkeliu traukiniai dar nevažiuos.
            Geležinkeliuose jau prieš 2 metus visi žinojo kad "ne anksčiau 2029". O tikraiusiai - dar po kelerių metų.
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Todėl svarbu suvaldyti bent išlaidas. „Rail Baltica“ ne tik statybų, bet ir veiklos metu bus tikra mokesčių mokėtojų pinigų deginimo mašina.
            Aš apie tai forume rašiau jau ne vieną kartą.
            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Puiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.
              Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

              kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

                kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
                Manau neįmanoma panaudojant tilto konstrukcijas arba vėžės teritorijoje, bet pvz. bokštas ar apžvalgos aikštelė parodyta gerokai toliau nuo vėžės ribų, ten gal ir galima būtų įrengti.

                Comment


                  Tai neįmanoma tilto konstrukcijų išnaudot. O greta statyt kodėl ne. Tik išlaikant atstumą nuo tilto.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

                    kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
                    Tai ir turiu omenyje atskirą kaip projektą, ne Rail Baltica tertorijoje. Iš šalies ir aukščiau būtų dar įdomiau stebėti.

                    Comment


                      „Naujo ruožo iš Kauno į Ramygalą statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos” (2019-04-03 Nr. 8.1/2019-03), ruožo Šėta – Ramygala (DPS4), Panevėžio raj. sav. projektiniai pasiūlymai

                      Trumpa informacija

                      Šis aiškinamasis raštas aprašo ketvirtajį ruožą Šėta-Ramygala (DPS4) naujai projektuojamame geležinkelyje. DPS4 ruožo Šėta-Ramygala bendras ilgis yra 29,200 km, jis kerta dvi savivaldybes – Kėdainių rajono savivaldybę 16,550 km ruožą ir Panevėio rajono savivaldybę 12,649 km ruožą


                      https://www.panrs.lt/naujo-ruozo-is-...j-sav-projekt/
                      Attached Files

                      Comment



                        M. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas

                        https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas

                        Gerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.

                        Comment


                          Apetitas bevalgant auga? O kodėl ES turėtų kiekvienas chotelkas finansuoti? Tai atšaka į Vilnių, tai dabar jau į Klaipėdą... ES naglumo nemėgsta. Gal visų geležinkelių pertvarkymą po RB pakiškime?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Apetitas bevalgant auga? O kodėl ES turėtų kiekvienas chotelkas finansuoti? Tai atšaka į Vilnių, tai dabar jau į Klaipėdą... ES naglumo nemėgsta. Gal visų geležinkelių pertvarkymą po RB pakiškime?
                            Ten kažkas mokykloje per geografijos pamokas mergas kirkino.
                            „Kroviniai, atėję į Klaipėdos uostą, būtų iškart pakraunami ant platformų ir vežami „Rail Balticos“ keliu iki pat Portugalijos“
                            . Gali jis nežino KAIP keliauja kroviniai ir kur yra didžiausi prekybos keliai bei pagrindiniai jūriniai bei okeaniniai uostai? Ir taip kalba mūsų susisiekimo bei finansų eksministras bei europarlamentaras.

                            Comment


                              Kaunas Klaipėda reikia keleivinio. O čia per Panevėžį.

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                M. Skuodis: „Rail Balticos“ atšaka į Klaipėdą – strateginis klausimas

                                https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas

                                Gerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.


                                Po biški iš valdžios šalinami kgbistai, gal taip po truputį atsisakysime ir rusiškos vėžės ir jungsimės prie europos tinklo.

                                Comment


                                  Kliedėk toliau. KGBistai užslaptinti dar 50 metų. Greičiau visus geležinkelius į metalo laužą priduos, nei kad vėžę keis.

                                  Comment


                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    Gerai, kad sitas klausimas atviras. Susisiekimas Lietuvos viduje keistusi is esmes.
                                    Kaip susisiekimas pasikeis dėl 1520->1435?
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Kaip susisiekimas pasikeis dėl 1520->1435?
                                      Pasikeistų nutiesus standartinę vėžę per Pagėgius.Tik 230 km, neatsižvelgiant į reljefą, nuo Kauno LEZ iki Draugystės stoties (Vilkija - Tauragė, toliau esama trasa ją esant reikalui patiesinant). Klausimas tik ką ten vežti. Buvo tarpukaryje noras nutiesti geležinkelį per Raseinius, bet taip ir liko arbatėlės ir sausainių stadijoje.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Pasikeistų nutiesus standartinę vėžę per Pagėgius.Tik 230 km, neatsižvelgiant į reljefą, nuo Kauno LEZ iki Draugystės stoties (Vilkija - Tauragė, toliau esama trasa ją esant reikalui patiesinant). Klausimas tik ką ten vežti. Buvo tarpukaryje noras nutiesti geležinkelį per Raseinius, bet taip ir liko arbatėlės ir sausainių stadijoje.
                                        Jeigu tiesti jungtį tarp Kauno ir Pagėgių tai manau jog turėtų būti tiesiama nuo Mauručių per Šakius ir tiltu per Nemuną kur nors ties Jurbarku. Galėtume turėti greitaeigį keleivinį traukinį kuris užsuktų į trijų didžiausių miestų centrines stotis, taip pat nereikėtų žemės naujai trasai prie pat Kauno kas garantuotai būtų didžiulis kliuvinys tokiam projektui

                                        Aišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Aišku jungtis tarp Panevėžio ir Klaipėdos leistų sujungti net penkis didžiausius miestus, tiesa kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos būtų bent valanda ilgesnė.
                                          Geležinkelis keleiviams - pinigai į bala.
                                          Nes: keleivis nori atvažiuoti laiku, jam reikai komforto, greičio, jis nenori mokėti pinigų, keleivių nėra daug, jie negali laukti stotyje kos bus suformuotas reikiamos krypties traukinys, jų negalima pakrauti ir išklauti kranu, šakėmis arba konvejeriu.

                                          Iš esmės, Klaipėdos uoste nėra skirtumo ar krauti į rusišką, ar į standartinę vėžę. Skirtumas atsiranda krovinių gavęjams, dauguma kurių prijungta rusiška vėže.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X