Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Taip! Ta vieta irgi labai aktuali, nes šviesoforas senas, o apšvietimo stulpai per kelis metrus nutolę, balto fono nėra... Taigi tokių vietų Kaune tikrai yra daug, tik reikėtų atmintį pakratyti.

    Ir viską išsprestų trijų spalvų šviesoforas su rodyklėmis į kairę

    Click image for larger version

Name:	Arrow-Motor-Vehicle-Traffic-Light.jpg
Views:	1
Size:	39,0 kB
ID:	1418277 Click image for larger version

Name:	Red_arrow.jpg
Views:	1
Size:	25,2 kB
ID:	1418275 Click image for larger version

Name:	YellowArrow.jpg
Views:	1
Size:	19,8 kB
ID:	1418276 Click image for larger version

Name:	u-left-turn.jpg
Views:	1
Size:	3,7 kB
ID:	1418274
    Paskutinis taisė dsanto; 2009.12.15, 21:55.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Ir viską išsprestų trijų spalvų šviesoforas su rodyklėmis į kairę
      [ATTACH]3751[/ATTACH] [ATTACH]3754[/ATTACH] [ATTACH]3753[/ATTACH] [ATTACH]3752[/ATTACH]
      [ATTACH]3755[/ATTACH]
      Kaip pavieniai, tokie naudojami Kaune. Bet jei šviesoforas su sekcija, tai turėtų būti prie žalios sekcijos dar dvi sekcijinės spalvos - geltona ir raudona. Tada vienu metu galėtų šviesti raudona (pvz., pagrindiniame šviesofore) ir žalia (pvz., sekcijiniame). Būtų aišku, tvarkinga ir lengvai suprantama, bei saugiau
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Ir viską išsprestų trijų spalvų šviesoforas su rodyklėmis į kairę
        [ATTACH]3751[/ATTACH] [ATTACH]3754[/ATTACH] [ATTACH]3753[/ATTACH] [ATTACH]3756[/ATTACH]

        Pritariu. Tau sumazintu daugybe neusipratimu.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Kiek teko važiuoti dar nebuvo, kad nesimatytų papildoma sekcija, o dėl nakties, tai visą parą veikiančių šviesoforų netiek ir daug, o tie kurie veikia yra gerai apšviestose vietose, taigi iš patirties galiu pasakyti, kad Lietuvoje problemos, kad nesimatytų papildomos sekcijos bent jau man nepasitaikė.

          Zmogau,tokie dalykai,kad nesimato papildomos sekcijos(esant labai ryskiems sviesoforams) pasitaiko daznai ir kasdien.

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Kaip pavieniai, tokie naudojami Kaune. Bet jei šviesoforas su sekcija, tai turėtų būti prie žalios sekcijos dar dvi sekcijinės spalvos - geltona ir raudona. Tada vienu metu galėtų šviesti raudona (pvz., pagrindiniame šviesofore) ir žalia (pvz., sekcijiniame). Būtų aišku, tvarkinga ir lengvai suprantama, bei saugiau
            Va taip yra Kaune, prie Megos, aišku, paprasta ir patogu. Per raudoną rodyklę nepravažiuosi:

            Click image for larger version

Name:	Mega1.jpg
Views:	1
Size:	27,7 kB
ID:	1418278 Click image for larger version

Name:	Mega2.jpg
Views:	1
Size:	27,3 kB
ID:	1418279

            Ir apskritai, pagrindinėje sekcijoje užsidegus žaliai, fonas turi būti juodas, o rodyklė žalia, taip lengviau ją pamatyti iš tolo:

            Click image for larger version

Name:	s_03.gif
Views:	1
Size:	2,8 kB
ID:	1418280
            Paskutinis taisė dsanto; 2009.12.15, 22:06.

            Comment


              Kaip kažkada rašiau

              Valstybinius vairavimo egzaminus iš pirmo karto išlaiko tik apie pusę vairuoti besimokančių žmonių. Šįmet vairavimo teorijos egzaminą valstybės įmonėje „Regitra“ iš pirmo karto išlaikė 73,84 proc., o praktikos egzaminą – vos 38,35 proc. bandžiusiųjų, rašo „Lietuvos žinios“.

              Statistika rodo, kad kai kuriems egzamino nepavyksta išlaikyti nei iš antro, nei iš trečio ir net iš dešimto karto. „Regitros“ duomenimis, nuo 2003 m. pradžios B kategorijos vairuotojo pažymėjimui gauti asmuo teorijos egzaminą laikė daugiausia 33 kartus, o praktikos – 25.
              Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos (LVMA) viceprezidentas Darius Lesickas mano, kad mokyklinio vairavimo egzamino vertinimo kriterijai netiksliai atspindi žmogaus gebėjimą vairuoti, nes esą vertinimo sistema priverčia mokyklas išleisti nepasiruošusį žmogų laikyti egzaminų.
              D.Lesicko teigimu, pagal dabartinę tvarka yra taip, kad jei mokinys įvertinimas geriau nei šešetu, mokykla turi išduoti jos baigimo liudijimą, tačiau vairavimo žinias ir įgūdžius pervertinantys mokiniai nuvykę laikyti egzaminų į „Regitrą“ neretai nusivilia.


              „Teorijos mokymų vertinimo sistema paprasta – skaičiuojama, į kiek klausimų žmogus atsako teisingai. O praktinį pasirengimą įvertinti sunku. Gali būti, kad žmogus visą kelią puikiai vairuoja ir staiga padaro klaidą, sukelia avarinę situaciją“, – pasakojo specialistas.
              Tokiu atveju pagal vertinimo sistemą mokinys gali gauti teigiamą įvertinimą, nors ir padarė šiurkščią klaidą. D.Lesicko manymu, praktikos egzamino vertinimas mokyklose turėtų būti dvejopas – arba žmogus jį išlaiko, arba ne.
              http://auto.delfi.lt/autonews/article.php?id=26908613

              Comment


                Štai kaip situaciją su šviesoforu, kurio pagrindinėje sekcijoje nėra rodyklės, aiškina rusų pareigūnai:

                Paskutinis taisė dsanto; 2013.10.19, 16:15.

                Comment


                  Taigi intensyviai panaršiau internetą ir pasidomėjau, kaip pasaulyje sankryžose reguliuojamas saugus posūkis į kairę. Pas mus...



                  kaip ir Latvijoje...



                  Rusijoje...



                  saugus posūkis į kairę reguliuojamas viena žalia rodykle, kuri - tai šviečia:



                  tai nešviečia...



                  Tačiau blogiausia yra tai, kad kai ji nešviečia, tai nešviečia nei geltona, nei raudona sekcijos su rodyklėmis į kairę... Tiesa, pas mus šviesoforams su papildoma sekcija montuojami balti skydai...

                  Tik kas svarbiau - pamatyti baltą skydą ar raudoną sekciją su rodykle į kairę?



                  O štai kaip saugus posūkis į kairę reguliuojamas šalyse, kurios neturi tokios atgyvenusios sovietinės šviesoforų kombinacijos, kaip pas mus. Visur kairiajam posūkiui reguliuoti statomi trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis į kairę:

                  Lenkija







                  Čekija





                  Slovakija



                  Vokietija





                  Austrija



                  Šveicarija



                  Slovėnija



                  Belgija





                  Danija



                  Olandija



                  Italija



                  Prancūzija



                  Ispanija





                  Portugalija



                  Islandija





                  Suomija





                  Švedija



                  Norvegija



                  Vengrija



                  Graikija









                  Turkija



                  Kroatija



                  Makedonija



                  Taivanas



                  Kinija





                  JAV



                  Bolivija



                  Argentina



                  Kolumbija



                  Jungtiniai Arabų Emyratai



                  Na bet grįžtam prie kaimynų. Netgi estai turi raudonas sekcijas su rodyklėmis į kairę!

                  Talinas





                  Tartu





                  O štai baltarusiai sugalvojo lukašenkišką variantą. Kol nedega papildoma rodyklė į kairę, šviečia raudonas apskritimas:



                  Na bet grįžkime prie trijų sekcijų šviesoforo su rodyklėmis į kairę. Girdėjau argumentų - tai būtų per brangu. Na bet jei jau tokius šviesoforus turi Rumunija:





                  Bulgarija







                  Čia lyg irgi iš Bulgarijos. Žmonės arkliais važinėja, o šviesoforai į kairę trijų sekcijų



                  Tai gal ir mes galime juos sau leisti? Žinoma, Lietuvoje irgi yra tokių šviesoforų:

                  Kaunas

















                  Alytus









                  Karmėlava







                  Kelyje Vilnius - Molėtai:



                  Taigi tokius šviesoforus numato ir dabartiniai teisės aktai. Šiuo metu šviesoforų statymą reglamentuoja Lietuvos standartas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“. Tačiau jau greitai jis neteks galios, nes vadovaujantis Lietuvos Respublikos specialistų patirtimi ir Vakarų Europos atitinkamų normatyvinių techninių dokumentų nuostatomis Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos užsakymu yra parengtas naujas šviesoforų naudojimo dokumentas. Šiuo metu dokumentas yra suderintas ir perduotas tvirtinimui Susisiekimo ministerijai. Patvirtinus šį dokumentą, Lietuvos originalusis standartas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ bus skelbiamas netekusiu galios. Tad tikėkimės, šiose taisyklėse bus numatyti normalūs, visame pasaulyje naudojami šviesoforai. Nes dabar Lietuva ir Latvija yra vienintelės Europos Sąjungos valstybės, reguliuojančios kairįjį posūkį su viena žalia rodykle (kaip kokia našlaite ).

                  Ir dar atkreipkite dėmesį, kad pasaulio patirtimi rodyklės leidžiamo signalo sekcijoje yra žalios juodame fone, o ne kaip pas mus pagrindiniame šviesofore - juodo kontūro žaliame fone. Taip yra todėl, kad vairuotojas aiškiai matytų, kokia kryptimi važiuoti:

                  Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 10:28.

                  Comment


                    tačiau Islandijos (berods) iliustracija puikiai parodo, kad net ir rodyklės nuo idioto neapsaugos
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      tačiau Islandijos (berods) iliustracija puikiai parodo, kad net ir rodyklės nuo idioto neapsaugos
                      Bent jau kiek matau iš nuotraukos, tai susidūrę automobiliai vadovavosi ne nuotraukoje matomu šviesoforu, tad neaišku, kokie šviesoforai jiems tuo metu reguliavo eismą

                      Comment


                        Cia visiems aisku,kad trys sekcijos i kaire yra daug aiskiau,nes is toli matosi nakti. Ne taip kaip pas mus ,kai taip ryskiai sviecia sviesoforai,kad net nematai ar yra ten kokia papildoma sekcija . Na bet as mus visa sita afera buvo skirta isplauti biudzeto pinigams i nuosavas kisenes,todel rezultatai aiskus ir stebetis cia tiesiog nera kuo.

                        Comment


                          Parašė rat
                          Tikrai geriau ir saugiau baltas skydas, o ne skirtingos spalvos. Kitaip po to įrodinėk, kad nevažiavai per raudoną.
                          Tau gal ir geriau, jei mėgsti pažeidinėti taisykles. Bet, kad saugiau baltas skydas - tai nesąmonė. Kasdien ryte pravažiuoju pro šią sankryžą (yra ir baltas skydas, ir trijų sekcijų šviesoforai virš kiekvienos juostos):





                          Ir raudoną šviesą į kairę matau tolo, o baltą skydą pamatau likus kokiem 50 m iki sankryžos, nes ryte dar būna tamsu. Raudona šviesa akivaizdžiai pranašesnė už baltą skydą. Šviesą atspindinčio skydo privalumas - mitas.
                          Paskutinis taisė dsanto; 2010.10.10, 12:34.

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Apsisukau ties Lukoilu, sukdamas kairėn sankryžoje su Eišiškių plentu (ar kaip ten ta gatvė dešinėn vadinas).
                            Pasivijo jauni policinkai su neveikiančiom mirgalkėm iš patrulių rinktinės esančios šalimais, pradėjo aiškint, kad negalima buvo sukt. Sakau, viskas ten galima, nes ženklas nurodo judėjimą juostose, o ne galimumą/negalimumą sukt kairėn (kvadratinis mėlynas, su dviem rodyklėm, viena tiesiai, kita dešinėn). Tai ieškojo ieškojo knygutėj kaip ten iš tikro, po to dar apsivadinom kolegom ir paleido.
                            Realiai apsisukinėjimai tose apylinkėse problematiški ir dėl intensyvaus eismo.
                            Nežinau ar galima būtų pratęsti šičia šią temą. Bet tai pagal tokią logiką kaip patekei, tuomet tavo situacijoj iš dešinės juostos galima važiuoti tiesiai? KET radau tokį apibrėžimą: Eismo kryptys sankryžoje-Nurodo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti.

                            Comment


                              Parašė vailokas Rodyti pranešimą
                              Nežinau ar galima būtų pratęsti šičia šią temą. Bet tai pagal tokią logiką kaip patekei, tuomet tavo situacijoj iš dešinės juostos galima važiuoti tiesiai? KET radau tokį apibrėžimą: Eismo kryptys sankryžoje-Nurodo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti.
                              Na, tenais rodė kairesnioji rodyklė tiesiai, o dešinioji tik pasukimą kairėn, tiesiai negalima, nes juostos tiesiog "tiesiai nėra". Taip suprantu.
                              O šiaip gali būt. Labai nesigilinau. Svarbu, kad nieko nepešė iš manęs ir aš niekam nesukėliau pavojaus.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Na, tenais rodė kairesnioji rodyklė tiesiai, o dešinioji tik pasukimą kairėn, tiesiai negalima, nes juostos tiesiog "tiesiai nėra". Taip suprantu.
                                O šiaip gali būt. Labai nesigilinau. Svarbu, kad nieko nepešė iš manęs ir aš niekam nesukėliau pavojaus.
                                Dešinoji rodė pasukimą kairėn?? Kažkas čia ne taip!

                                Comment


                                  Toks klausimas iškilo, neįprasta situacija yra Šilo-Smėlio g. sankryžoje, gal galėtų kas nors pakomentuoti, kaip turėtų teisingai vykti eismas tomis juostomis?

                                  1. variantas



                                  2. variantas



                                  kartais abiem juostom automobiliai nuvažiuoja tiesiai, ir veliau abu sustoja ir nežino kas ką turi praleist:

                                  Paskutinis taisė Lettered; 2010.02.19, 00:23.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Nežinau kaip atrodo sankryža gyvai, bet:
                                    1) dėl krypčių - reikia vadovautis vertikaliuoju ir horizontaliuoju ženklinimu
                                    2) jei tokio nėra ir abu nuvažiavo tiesiai, tai pirmenybė kaip visada esančiam dešinėje

                                    Comment


                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Nežinau kaip atrodo sankryža gyvai, bet:
                                      1) dėl krypčių - reikia vadovautis vertikaliuoju ir horizontaliuoju ženklinimu
                                      2) jei tokio nėra ir abu nuvažiavo tiesiai, tai pirmenybė kaip visada esančiam dešinėje
                                      Turėtų būti ženklas, nurodantis, kai dvi juostos susilieja į vieną ir ten matytųsi kuri juosta dingsta. O jei ne, tai dešiniajam pirmenybė.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        dabar jau 'pagavau', nezinau gal tik taip padare kad maziau 'ereliu' lakstytu saltais ir slidziais menesiais, pas mus Airijoi girdejau kad kazkur (nezinau ant kiek tai yra tiesa) vienam kelyje buvo greicio riba 80km/h bet labai daug kas vaziavo ant daugau kaip 100+ km/h tai jie tada pastate 60km/h zenklus kad butu saugiau, bet vistiek daug kas dabar vietoj 100+km/h vazineja ant mazdaug 80km/h ir policija stabdo tik tuos kurie vaziuoja ant daugiau kaip 80 bet kas vaziuoja ant 75 ar 65 tai nestabdo

                                        Comment


                                          Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                                          dabar jau 'pagavau', nezinau gal tik taip padare kad maziau 'ereliu' lakstytu saltais ir slidziais menesiais, pas mus Airijoi girdejau kad kazkur (nezinau ant kiek tai yra tiesa) vienam kelyje buvo greicio riba 80km/h bet labai daug kas vaziavo ant daugau kaip 100+ km/h tai jie tada pastate 60km/h zenklus kad butu saugiau, bet vistiek daug kas dabar vietoj 100+km/h vazineja ant mazdaug 80km/h ir policija stabdo tik tuos kurie vaziuoja ant daugiau kaip 80 bet kas vaziuoja ant 75 ar 65 tai nestabdo
                                          Gali būti, ypač atsižvelgiant į vairuotojų kultūrą iš Baltarusijos atvažiavusių.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X