Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje
Collapse
X
-
rusu poziuris:prasom,skriskit i ta minejima,bet kai reiks leistis,mes desime ant jusu skersa:-)
-
15 min nuoroda
Lenkijos prezidento lėktuvo lakūnai neturėjo duomenų apie Smolensko oro uostą
Ir vistiek skrido? Tai čia tas žymusis lenkų įgulos profesionalizmas?Savaitraščio žiniomis, vyriausybinio lėktuvo skrydis balandžio 10 d. nebuvo tinkamai paruoštas. Tai patvirtina faktas, jog Lenkijos prezidento lėktuvo įgula iš rusų negavo jokių duomenų apie Smolensko oro uostą, nors buvo prašyta net du kartus. Manoma, kad tai turėjo įtakos lėktuvą tupdant.
Komentuoti:
-
Ačiū. Peržvelgiau siūlomus darbus, bet radiolokacinių įrenginių elektromechaniku tapti nesiruošiu ir tikrai neskaitysiu 200 psl apimties darbus. . . . .Parašė praeivis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?
Gal ten netycia rasi ka idomaus....http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...alinauskas.pdf
http://www.mokslai.lt/referatai/referatas/347.html
http://www.hkk.gf.vu.lt/nauja/studen...ogija/TM_9.pdf
Komentuoti:
-
Lektuvas nenusileistu zemiau tako lygio jei pilotas tinkamai veiktu!Parašė praeivis Rodyti pranešimąnuo to,kad pavadinai kitu terminu,esme nepasikeite. Lektuvas negalejo nusileisti zemiau tako lygio dauboje,jei aukstimaciai butu tinkamai veike.
Komentuoti:
-
Ar dispečeris labai tiksliai gali pasakyti apie lėktuvo aukštį pagal tokį vaizdelį?
Todėl visa atsakomybė už tai, kad lėktuvas atsidūrė dauboje, ir nežinojo, kad lėktuvas – ten, atitenka šturmanui.
Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?
Komentuoti:
-
Va čia http://kozidryngiel.files.wordpress....10/06/mak2.jpg kai ką atradau. Bet viskas lenkiškai. Gal išmanantys galėtumėt pakomentuot?
Komentuoti:
-
nuo to,kad pavadinai kitu terminu,esme nepasikeite. Lektuvas negalejo nusileisti zemiau tako lygio dauboje,jei aukstimaciai butu tinkamai veike.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa matai, tu kalbi kaip diletantas, kokiu argumentu reikia diletantui, diletantisku? Lektuvai naudoja salyginius aukscius, t.y. nieko bendro su tuo ka tu nori cia man irodyti.
Komentuoti:
-
Na matai, tu kalbi kaip diletantas, kokiu argumentu reikia diletantui, diletantisku? Lektuvai naudoja salyginius aukscius, t.y. nieko bendro su tuo ka tu nori cia man irodyti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąjokio argumento,kad tai netiesa,is taves niekas neisgirdo,nes neturi kaip argumentuoti,kadangi taip yra is tikruju:-)
Komentuoti:
-
Gal Mørtã galetu kaip profesionale brukstelt, kas anot jos, nutiko ta balandzio 10 ryta ir koks tiketiniausias ivykiu paaiskinimas remiantis ziniasklaidoje sklandancia ir tyreju paskelbta informacija?Parašė Mørtã Rodyti pranešimąZinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo
Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
Dekui (sorry, rasau ne is savo kompo, nere lietuvisku rasmenu).
Komentuoti:
-
jokio argumento,kad tai netiesa,is taves niekas neisgirdo,nes neturi kaip argumentuoti,kadangi taip yra is tikruju:-)Parašė Mørtã Rodyti pranešimąZinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo
Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
Komentuoti:
-
Zinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumoParašė praeivis Rodyti pranešimąnemokau,bet jei pasakysi,kad oro slegis tame paciame aukstyje visa laika vienodas-tai jau bus nesamone...
Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
Komentuoti:
-
nemokau,bet jei pasakysi,kad oro slegis tame paciame aukstyje visa laika vienodas-tai jau bus nesamone. Tuo isitikinti gali net jei namie turi paprasciausia barometra,pamatysi kaip slegis keiciasi giedra diena ir koks buna sakykim orui atvesus pries stipru lietu:-) o jei visi prietaisai ir pas sturmana ir pas pilotus rode neteisingai-taip gali buti kai gaunami neteisingi duomenys is dispecerio ir visi prietaisai suderinami pagal falsyva 0 :-) ar vel sakysit kad sturmanas durnas,o kadangi ir pas pilotus yra tie aukstimaciai-tai ir jie vadinasi durniai:-) taip nebuna,kad visas ekipazas butu suformuotas is idiotu. Priezasties reikia ieskoti kitur.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAha, profanas moka profesionala, kaip reikia daryti...
Komentuoti:
-
Aha, profanas moka profesionala, kaip reikia daryti...Parašė praeivis Rodyti pranešimąoro slegis keiciasi priklausomai nuo oro salygu. Juros lygio slegis gali buti tik orientacinis. Leidziantis butina zinoti ir oro slegi konkreciame orouosto tako lygyje ir tik pagal tai imanoma tiksliai nustatyti aukstimacio 0,kad nerodytu nesamoniu.
Komentuoti:
-
Aukstimaciai irengti ne tik pas sturmana, bet ir pas abu pilotus. Pilotai negalejo nematyti aukscio darant instrumentalu artejima tupimui, t.y. kada visas demesys prietaisam.
Komentuoti:
-
oro slegis keiciasi priklausomai nuo oro salygu. Juros lygio slegis gali buti tik orientacinis. Leidziantis butina zinoti ir oro slegi konkreciame orouosto tako lygyje ir tik pagal tai imanoma tiksliai nustatyti aukstimacio 0,kad nerodytu nesamoniu.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
Komentuoti:
-
Brač, schema –diagrama A K I V A I Z D Ž I A I ir įrodo, kad šturmanas orientavosi ne pagal barometrinį aukštimatį, kurio 0 suderinamas pagal tūpimo juostos 0, o pagal aukštį NUO ŽEMĖS RELJEFO! Apie ką aš visą laiką ir kalbu: šturmanas viską subalamūtino, besiorientuodamas ne pagal tūpimo juostos 0, bet pagal žemės reljefo 0. Kodėl jis taip padarė? Pasimetė visiškame rūke? Jautė psichologinį spaudimą vien dėl aukšto rango kariškio buvimo lėktuvo valdymo kabinoje? Nespėjo priprasti ir išmokti TU-154 navigacinių prietaisų? Be to, kiek pamenu (kažkur skaičiau ar mačiau), šturmanas likusiam lėktuvo ekipažui turėjo duoti nurodymą suderinti aukščio matavimo prietaisus. To nebuvo.Parašė praeivis Rodyti pranešimąSturmanas orientuojasi ne pagal zemes reljefa,o pagal barometrini aukstimati,kurio 0 suderintas pagal tupimo juostos 0. O tokiam suderinimui jis gauna dispecerio pranesima apie oro slegi aerodrome. Taigi tavo versija sugriuna.
Komentuoti:
-
Na iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
Komentuoti:
-
Kaip ne keista sitame poste praeivis parase tiesa, o ne savo fantazijas kaip tai buna iprastai.Parašė qwe Rodyti pranešimąGal galėtum atsakyti iš kur žinai pagal ką orientuojasi šturmanas? Ar čia vėl iš serijos "turiu supratimą"?
Komentuoti:
Komentuoti: