Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje
Collapse
X
-
-
15 min nuoroda
Lenkijos prezidento lėktuvo lakūnai neturėjo duomenų apie Smolensko oro uostą
Savaitraščio žiniomis, vyriausybinio lėktuvo skrydis balandžio 10 d. nebuvo tinkamai paruoštas. Tai patvirtina faktas, jog Lenkijos prezidento lėktuvo įgula iš rusų negavo jokių duomenų apie Smolensko oro uostą, nors buvo prašyta net du kartus. Manoma, kad tai turėjo įtakos lėktuvą tupdant.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?
Gal ten netycia rasi ka idomaus....http://www.ebiblioteka.lt/resursai/M...alinauskas.pdf
http://www.mokslai.lt/referatai/referatas/347.html
http://www.hkk.gf.vu.lt/nauja/studen...ogija/TM_9.pdf
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnuo to,kad pavadinai kitu terminu,esme nepasikeite. Lektuvas negalejo nusileisti zemiau tako lygio dauboje,jei aukstimaciai butu tinkamai veike.
Komentuoti:
-
Ar dispečeris labai tiksliai gali pasakyti apie lėktuvo aukštį pagal tokį vaizdelį?
Todėl visa atsakomybė už tai, kad lėktuvas atsidūrė dauboje, ir nežinojo, kad lėktuvas – ten, atitenka šturmanui.
Gal išmanantys galėtų pakomentuoti, kas matoma įkeltoje nuotraukoje: skaičiai 6, 4 ir dar kažkoks taškelis, kaip reikėtų visa tai skaityti?
Komentuoti:
-
Va čia http://kozidryngiel.files.wordpress....10/06/mak2.jpg kai ką atradau. Bet viskas lenkiškai. Gal išmanantys galėtumėt pakomentuot?
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa matai, tu kalbi kaip diletantas, kokiu argumentu reikia diletantui, diletantisku? Lektuvai naudoja salyginius aukscius, t.y. nieko bendro su tuo ka tu nori cia man irodyti.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąjokio argumento,kad tai netiesa,is taves niekas neisgirdo,nes neturi kaip argumentuoti,kadangi taip yra is tikruju:-)
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąZinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
Dekui (sorry, rasau ne is savo kompo, nere lietuvisku rasmenu).
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąZinai, man su tavimi diskutouti nera prasmes, nes skirtingos svorio kategorijos, man jokio idomumo Tu geriau pasirink kita pasnekova, kuris taip kaip ir tu megsta fantazuoti neturedamas pakankamai ziniu toje temoje apie ka kalba.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnemokau,bet jei pasakysi,kad oro slegis tame paciame aukstyje visa laika vienodas-tai jau bus nesamone...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAha, profanas moka profesionala, kaip reikia daryti...
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąoro slegis keiciasi priklausomai nuo oro salygu. Juros lygio slegis gali buti tik orientacinis. Leidziantis butina zinoti ir oro slegi konkreciame orouosto tako lygyje ir tik pagal tai imanoma tiksliai nustatyti aukstimacio 0,kad nerodytu nesamoniu.
Komentuoti:
-
Aukstimaciai irengti ne tik pas sturmana, bet ir pas abu pilotus. Pilotai negalejo nematyti aukscio darant instrumentalu artejima tupimui, t.y. kada visas demesys prietaisam.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąSturmanas orientuojasi ne pagal zemes reljefa,o pagal barometrini aukstimati,kurio 0 suderintas pagal tupimo juostos 0. O tokiam suderinimui jis gauna dispecerio pranesima apie oro slegi aerodrome. Taigi tavo versija sugriuna.
Komentuoti:
-
Na iki pliuso dar toli, nes dazniausia dispeceris duoda igulai QNH ((nautical hight) atmosferos slegis privestas prie juros lygio), o ne QFE ((field elevation) aerodromo lygio atmosferos slegis), kaip siuo atveju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Atmospheric_pressure
Komentuoti:
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąGal galėtum atsakyti iš kur žinai pagal ką orientuojasi šturmanas? Ar čia vėl iš serijos "turiu supratimą"?
Komentuoti:
Komentuoti: