Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 4 patinka
-
Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 1 patinka
Comment
-
Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.
- 1 patinka
Comment
-
Dėmensio neverti šūdai yra manyti kad reikia saugoti ir plėtoti jungtis su Rusija ir Baltarusija, kai realybėje tas jungtis iš viso reikia naikinti.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.
- 1 patinka
Comment
-
Jep, gelžkeliai yra savaime dažnai gana strategiška ir long term planavimo sritis. Jeigu geležinkeliai Europoje, Šiaurės Amerikoje ar Azijoje savo laiku būtų buvę statomi tik pagal tos dienos karštą emociją ir asmenines kelių, srityje nesusigaudančių, žmonių politines simpatijas/antipatijas, tai geležinkelių apskritai nebūtų. Nepriklausomai nuo mūsų norų, svajonių ir įsitikinimų, Ukrainos karas anksčiau ar vėliau baigsis, sankcijos Rusijai/Baltarusijai taip pat bus mažinamos ar išvis naikinamos, prekybos apimtys tarp ES ir Rusijos/Baltarusijos anksčiau ar vėliau grįš į buvusias ir tikriausiai netgi jas aplenks. Tas galios ir Lietuvai. Viską transportuoti vien automobilių kelių transportu būtų kvaila.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 4 patinka
Comment
-
Stabdomas prabangių automobilių eksportas geležinkeliais į trečiąsias šalis
Gator, John ir pan. siūlau eiti protestuoti prie LTG būstinės.„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ nuo gruodžio 1 d. nebetvirtins visų prabangių, t. y. pagamintų per pastaruosius 5 metus ir didesnės kaip 50 tūkst. eurų vertės, automobilių gabenimo geležinkeliu į trečiąsias šalis paraiškų.
Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „LTG Cargo” atlikto detalų vidinį tyrimą ir ėmėsi veiksmų, kuriais buvo užkirstas kelias tokių krovinių gabenimui, o sukauptą tyrimo medžiagą apie galimas sankcijų apėjimo schemas perdavė Lietuvos generalinei prokuratūrai.
Už sankcijų priežiūrą atsakingiems „LTG Cargo“ ekspertams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti dar nuo praėjusių metų pavasario taikomą sankcijų kontrolę į Rusijos Federaciją gabenamiems prabangiems automobiliams.
- 1 patinka
Comment
-
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
Comment
-
Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
- 3 patinka
Comment
-
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.
Comment
-
Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiatParašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
- 3 patinka
Comment
-
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.Parašė USA Rodyti pranešimą
Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiat
Comment
-
Kroviniai grįš kažkada. Geležinkelis tik keleiviams prasta investicija.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
Comment
-
Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.
Comment
-
Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.
Comment
-
Gal vistik LTG turi keisti požiūrį ir pagaliau suprasti jog arba jie uždirba iš turimo tinklo ir riedmenų, arba eina pakelėje pardavinėti ... arbūzus.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
"Mašą, kažkoks durnius nori kad šiandien nutemptumėm tris vagonus iš Pabradės į Tauragę. Kur jį pasiųsti?"
- 1 patinka
Comment
-
Tegu praranda tiek, kiek reikia, kad LTG nustotu fokusuotis į rusijos rinkos aptarnavimą ir pagaliau suprastu kad nebe sovietų sąjunga čia. Nes kol kas tai viskas kas nėra tarnavimas Rusijos interesams yra tik naikinama.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
Nebuvo tokios galimybės.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
Ne, blogiau būtų jeigu vis dar važiuotų trašos. Nuvertus huseina tapo geriau, šiaip. Dėl Gadafio diskutuotina situacija. Pabandom nuversti Putiną? Lukašenka niekada nebuvo nepriklausomas autoritras.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.
- 1 patinka
Comment
-
Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 1 patinka
Comment
-
Vėžės plotis teturi minimalią įtaką karo metu, šaltojo karo metu daug simuliacijų daryta ir nustatyta (abiejų pusių) kad vėžės keitimas yra gana greitas reikalas ir vienintelis efektyvus būdas sulėtinti geležinkelių logistiką karo metu yra sudėtingų taškinių objektų (tiltų, tunelių, etc.) naikinimas. Realiai šiame ruože tik vienas toks tiltas yra, ir jau gana arti Vilniaus https://lt.wikipedia.org/wiki/Santak...inkelio_tiltasParašė artexs Rodyti pranešimą
Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.
- 3 patinka
Comment
Comment