Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    IMHO balsuoti už buvusius susitepusius veikėjus ... čia kaip lipti purvo bala iš naujo, beigi korupcijos idėjos toleravimas.
    Už ką specifiškai siūlai balsuoti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Už ką specifiškai siūlai balsuoti?
      Daug geriau tiesiog sugadinti balsavimo lapą, o ne balsuoti už abejotinos reputacijos veikėjus.

      Comment


        Priminkit man, kodėl daugiau požeminių parkingų Vilniaus centre yra gerai, kai įvažiavimas į tą zoną iš esmės turėtų būti (ir bus) ribojamas?

        Ir kodėl yra gerai leisti tranzitinį eismą Senamiestyje, bet prašyt už tai susimokėt?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Priminkit man, kodėl daugiau požeminių parkingų Vilniaus centre yra gerai, kai įvažiavimas į tą zoną iš esmės turėtų būti (ir bus) ribojamas?

          Ir kodėl yra gerai leisti tranzitinį eismą Senamiestyje, bet prašyt už tai susimokėt?
          As irgi manau kad mokamas ivaziavimas i Senamiesti yra prasta ideja. Jau geriau ji apriboti arba visiems arba tarsiems.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Už ką specifiškai siūlai balsuoti?
            Na Zuokas vs Benkunskas jau geriau Benkunskas, Laisvės partija gerai su idėjom, bet su realizacija taip sau ir reikia turėti kažką priešpastatyti konservatyvioms populistinėms jėgoms, tai ir Raškevičius gerai, net Majauskas, nors ma nepatinka, bet valdžia turi keistis, negerai užsisėdėja.

            Comment


              Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

              Na Zuokas vs Benkunskas jau geriau Benkunskas, Laisvės partija gerai su idėjom, bet su realizacija taip sau ir reikia turėti kažką priešpastatyti konservatyvioms populistinėms jėgoms, tai ir Raškevičius gerai, net Majauskas, nors ma nepatinka, bet valdžia turi keistis, negerai užsisėdėja.
              O pirmame ture už ką geriausia balsuoti?

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Bijau, kad gali tekti taip daryti ir man. Man patiko Radvilė, bet panašu, kad be Lupshitzko kažkokio užsiminimo, tramvajaus idėjos ji nestums, tai balso išmesti jai nebeketinu. Bandysiu naudotis Bluefox patarimu ir paprotinti Raskevičių Facebook. Antrame ture, jei bus Zuokas prieš Majauską ar Benkunską tai reikės, turbūt, balsuoti už jį. Tiek, kiek pinigų Benkunskas nori išmesti tuneliams ir automobilizmo skatinimui, Zuokas vis tiek nepraknis su savo schemomis ir su juo bent yra šansas tramvajui (nors ir mažas). Majausko prioritetai irgi yra panašūs kaip Benkunsko ir apskritai nuo jo sklinda kažkokia kerštingo menkystos atmosfera, nepatinka jis man. Apskritai tas faktas, kad net galime turėti tokį pasirinkimą antrame ture Vilniuje 2023 metais man varo rimtą depresiją. Aš tuo vis dar sunkiai galiu patikėti.
                Atrodo, kad dauguma kandidatų elementariai nėra negirdėję ir nežino kitų idėjų ir sprendimų viešajam transportui negu tai, kas yra Lietuvoje dabar. Todėl dažniausiai nesigauna pasiūlyti iki galo rišlios ir šiuolaikškos VT (ir realiai keliavimo mieste įvairiais būdais) vizijos. Aš pats prieš porą metų nelabai nesupratau, koks tas viešasis transportas turi ir gali būti, tramvajus atrodė lyg kaip kažkas cool, bet nelabai galėjau pagrįsti, kodėl Vilniui tai būtų reikalinga, ypač, kai nuolat girdėjau apie milijoną gyventojų, kosmodromą, per retą miestą, iš kur pinigai ir t.t. Šio forumo ir turbūt labiausiai VLR dėka ir supratau apie realų poreikį ir naudą Vilniui, kurią suteiktų bėginio transporto rūšis. Kiek dabar kalbu su draugais ir artimaisiais apie keliavimą mieste dažniausiai netenka ilgai trukti, kol jie akivaizdžiai prededa keisti savo mąstymą apie VT, kad skiriant deramą dėmėsį viešajam transportui, tai gali jiems tapti patogi alternatyva automobiliui. Vakar mano diskusija prasidėjo nuo to, kad per daug susiaurino Saulėtėkio alėją ir baigėsi diskutuojant kaip spręsti klausimą, kad gyvenant Saulėtėkyje su automobiliu iki Stoties galima nuvažiuoti per 15-20 min, o viešuoju kelionės truks 40min, o ir iki centro net su dviračiu gaunasi greičiau nei troleibusu. Ir kalbant apie tramvajaus poreikį lengvai šokiravo šitas žemėlapis: UrbanRail.Net > Europe - Metros, Light Rail & Trams. Todėl ir tikiu, kad reikia bandyti kalbėti su kandidatais, jų sąrašų nariais ir mažais žingsneliais didinti supratimą, kaip turi ir gali atrodyti VT Vilniuje. Panašiai kaip supratimas palaipsniui ateina ir kitais klausimais, naujoms visuomenei idėjoms.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O pirmame ture už ką geriausia balsuoti?
                  Už Nacionalinį susivienijimą - užkonservuos Vilnių į viduramžius, gražins 30% аškenazių.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Pažiūrėjau Zuoko reklamą. Keli jo išsakyti punktai (bold) ir mano pastebėjimai

                    - Toliau skatins car share, Spark, Citybee ir pan. Nelabai aišku, ką ten galima skatinti, kai ir taip visur Sparkai ir CityBee užima neįgaliųjų vietas, nors kažkokios problemos (kamščių, pavyzdžiui) neišsprendė ir tikriausiai neišspręs. Imho, nepasiteisinęs dalykas.
                    Na automobilių dalijimasis, nors ir nesprendžia keliavimo automobiliu mieste klausimo ir sakyčiau net jį skatina, tai sprendžia parkavimo vietų klausimą. Įvedus griežtą kontrolę mieste ir neleidžiant parkuoti bet kur ant žolynų kaip dabar, daliai gyventojų iškeitus asmeninį automobilį į dalijimosi, sumažėtų ir poreikis parkavimo vietų. Aš citybee/spark padarau vidutiniškai apie 20 kelionių mieste per mėnesį (bene pusės ar daugiau galėčiau atsisakyti, jei būtų greitesnis ir patogesnis VT) ir taip pilnai patenkinu savo poreikį automobiliui, bet būna ir poros savaičių tarpai, kai automobilio man tiesiog nereikia ir jis tiesiog stovėtų kieme nenaudojamas (taip ir buvo praėjusiais metais, kai turėjau asmeninį automobilį kelis mėnesius). Taip pat žinau, kas gyvenantis Antakalnio pradžioje priš kelis metus pardavė savo automobilį ir dabar didžiąją dalį kelionių atlieka pėsčiomis/VT/taksi ar kartą per pora mėn pasiima Citybee reikiamoms kelionėms. Galų gale tai gerai ir iš tvarumo pusės ta prasme, kad mažinamas ir vartojimo poreikis, kai kelis automobilius pakeičia vienas. Vienas klausimas, kuris man kol kas neaiškus, kaip reikėtų spręsti, tai, kad citybee negalima palikti privačiose aikštelėse (pvz. daugiabučių), galbūt bent centre dalį parkavimo vietų gatvėse reikėtų rezervuoti būtent dalijimosi paslaugai.

                    Comment


                      Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                      Už Nacionalinį susivienijimą - užkonservuos Vilnių į viduramžius, gražins 30% аškenazių.
                      Ar gali būti, kad balsuosi už Benkunską, bet tiesiog bijai prisipažinti, kad nebūtum išjuoktas? Atspėjau?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ar gali būti, kad balsuosi už Benkunską, bet tiesiog bijai prisipažinti, kad nebūtum išjuoktas? Atspėjau?
                        Nežinau jei rimtai, smth tarp Benkunsko ir Raškevičiaus, greičiau netgi už Raškevičių.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Priminkit man, kodėl daugiau požeminių parkingų Vilniaus centre yra gerai, kai įvažiavimas į tą zoną iš esmės turėtų būti (ir bus) ribojamas?

                          Ir kodėl yra gerai leisti tranzitinį eismą Senamiestyje, bet prašyt už tai susimokėt?
                          Ribot įvažiavimą, o šalia ribojamos zonos padaryti normalius civilizuotus parkingus. Kai per centrą eina autostrada, logiška šalia jos padaryt parkingą. Vietoj esamų vietų gatvėse.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Automobilių per capita Olandijoje daugiau nei Lietuvoje, tai parkingo infrastruktūra turbūt irgi atitinkamai geresnė, kažin, ar laiko savo automobilius dumblynuose prie daugiabučių ar ofisų. Va Hagoje parkofkės ne tik šiaip prie pat jūros, bet net kopose:

                            Žodžiu Šimašius ar koks talibų "kovotojas" prieš auto Kriščiūnas nuvažiavęs į Hagą tikrai gautų infarktą.
                            Juostas suskaičiuoju 5 į vieną pusę, plius parkovkės padarytos siaurinant šaligatvį. Silpnų nervų antiautomobiliųnazi, nežiūrėkit.
                            https://goo.gl/maps/vtSGNbj6NEV8zTN1A


                            O dar turint omeny jų automobilių registracijos mokesčius, tai ten tikras automobilių kultas.
                            Pvz. PukiS turėtų susimokėti apie 60.000 eur registracijos mokestį už savo naujo žaislo CO2.
                            https://www.belastingdienst.nl/wps/w...-passenger-car
                            Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.12, 16:05.
                            -

                            Comment


                              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                              Atrodo, kad dauguma kandidatų elementariai nėra negirdėję ir nežino kitų idėjų ir sprendimų viešajam transportui negu tai, kas yra Lietuvoje dabar. Todėl dažniausiai nesigauna pasiūlyti iki galo rišlios ir šiuolaikškos VT (ir realiai keliavimo mieste įvairiais būdais) vizijos. Aš pats prieš porą metų nelabai nesupratau, koks tas viešasis transportas turi ir gali būti, tramvajus atrodė lyg kaip kažkas cool, bet nelabai galėjau pagrįsti, kodėl Vilniui tai būtų reikalinga, ypač, kai nuolat girdėjau apie milijoną gyventojų, kosmodromą, per retą miestą, iš kur pinigai ir t.t. Šio forumo ir turbūt labiausiai VLR dėka ir supratau apie realų poreikį ir naudą Vilniui, kurią suteiktų bėginio transporto rūšis. Kiek dabar kalbu su draugais ir artimaisiais apie keliavimą mieste dažniausiai netenka ilgai trukti, kol jie akivaizdžiai prededa keisti savo mąstymą apie VT, kad skiriant deramą dėmėsį viešajam transportui, tai gali jiems tapti patogi alternatyva automobiliui. Vakar mano diskusija prasidėjo nuo to, kad per daug susiaurino Saulėtėkio alėją ir baigėsi diskutuojant kaip spręsti klausimą, kad gyvenant Saulėtėkyje su automobiliu iki Stoties galima nuvažiuoti per 15-20 min, o viešuoju kelionės truks 40min, o ir iki centro net su dviračiu gaunasi greičiau nei troleibusu. Ir kalbant apie tramvajaus poreikį lengvai šokiravo šitas žemėlapis: UrbanRail.Net > Europe - Metros, Light Rail & Trams. Todėl ir tikiu, kad reikia bandyti kalbėti su kandidatais, jų sąrašų nariais ir mažais žingsneliais didinti supratimą, kaip turi ir gali atrodyti VT Vilniuje. Panašiai kaip supratimas palaipsniui ateina ir kitais klausimais, naujoms visuomenei idėjoms.
                              Kiek tenka bendraut su pažįstamais VT, transporto mieste klausimais, tai nepradedu rėkt kad reik viską siaurint ir naikint galimybes automobiliams važinėt pvz. žalios lentelės į dešinę ar pan. Daug kam tokie rėkimai užsifiksavę, kad tiesiog vietoj kokių 20-40 min automobiliu (su sena 195x svajone kad praplatinis gatvė kelionė užtruks 10-20 min, o ateityje gal ir taip teleportuosimės), pėsčiomis visi vaikšios po pora valandų kaip kokiose skurdžiausiose pasaulio šalyse arba 17-19 amžiuje su rišuliais.
                              Irgi lyg bandau sukt, kad dažnai ir automobiliams tas eismo organizavimas durnas, visi stringa, nervuojasi, įskaitant VT. Pvz. per plačios eismo juostos (3,5 m<) ir chaotiškas parkavimas. Pėsčiom jei vaikštai, irgi jauti, kad kažkur perėjose reik pasisaugot, auto per dideliu greičiu įsuks/išsuks ir pan. Tokiu atveju kaip ir pavyksta parduot tą mintį, kad status quo ir apie 197x m. statytos infrastruktūros kapitaliniai remontai yra tikrai blogas sprendimas miestui daugiau nei 60-70% gatvių.
                              Not just bikes paradoksalų video kartą sukūrė. Kuri geriausia šalis pasaulyje automobiliui? Jūs galvojate, kad JAV/Kanada? Pasirodo, Nyderlandai.
                              Kam nepatinka vairuoti, sėda į traukinį važiuojantį kas 10-30 min. Kam patinka vairuoti, pasaka, stroad'ų minimaliai, sankryžos logiškos, visur intuityvūs saugumo sprendimai kitais būdais nei auto judančiais žmonėmis.

                              Nors sunkiausia įtikint tuos, kurie užmiesty gyvena, kurie vaikystėje nusivylė gyvenimu neitin nusisekusiuose komiblokų projektuose (kaip erdvių išnaudojimas, kvailas chaotiškas gamtos imitavimas) kurie mato miestą tik kaip paveiksliuką su keletu reikalingų taškų, ir niekaip neįtikinsi, aišku kai kuriems iš vis miesto idėja svetima, norėtų miške/laukuos ir taip gyventi, tik kad jose nėra parduotuvių, kavinių, barų, koncertų salių, etc.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.12, 16:20.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Ar gali būti, kad balsuosi už Benkunską, bet tiesiog bijai prisipažinti, kad nebūtum išjuoktas? Atspėjau?
                                Be kvailų pasišaipymų "pilkas", "lego žmogeliukas" ir t.t. kurie verti 0 (mane veikia tik kažkokie logiški argumentai) ir Benkunsko nusišnekėjimų dėl tramvajaus, iš esmės viską ką jis sako/kas pas jį yra programoje - nieko labai geriau deja kiti kandidatai nesiūlo (bent jau kolkas), o jis kaip ir Raskevičius galimai turės palaikymą iš stabilios koalicijos, todėl asmeniškai manau kad tai nebūtų blogiausias variantas. Po pasirodymo su Majausku sakyčiau tik sustiprėjo Benkunsko pozicijos, jei Majauskas taip ir toliau nerimtai į viską žiūrės ir lygiai taip pat pasirodys debatuose kuriuos stebės daugiau žmonių, gali jam nepadėti ir tos užsakytos apklausos. Jei finale bus Benkunskas vs Zuokas, teks rinktis Benkunską. Tikėkimės dar sekančiuose rinkimuose VT tema bus rimčiau vertinama, galbūt net šio forumo nariai galėtų prisidėti kažkaip šviečiant žmones dėl tramvajaus.
                                Paskutinis taisė Edd; 2023.01.12, 16:17.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Jei finale bus Benkunskas vs Zuokas, teks rinktis Benkunską.
                                  Išdavikas

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Išdavikas
                                    Jei rimtai, man iš esmės patinka ką sako Zuokas, gal netgi susigundyčiau balsuoti už jį nepaisant galimų maklių, jei tikėčiau kad jis tikrai galėtų išjudinti tramvajų. Tačiau netikiu.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Beabejo, gatvių tinklas nepalyginamai tankesnis, pvz. 6 eismų juostų gatvė mažo užstatymo rajonuose:
                                      https://www.google.com/maps/@52.0912...7i16384!8i8192

                                      Tokios sankryžos miesto teritorijoje:
                                      https://www.google.com/maps/@52.0630...7i16384!8i8192

                                      Greitkelis pačiame Hagos centre:
                                      https://www.google.com/maps/@52.0806...7i16384!8i8192

                                      Automobilių per capita Olandijoje daugiau nei Lietuvoje, tai parkingo infrastruktūra turbūt irgi atitinkamai geresnė, kažin, ar laiko savo automobilius dumblynuose prie daugiabučių ar ofisų. Va Hagoje parkofkės ne tik šiaip prie pat jūros, bet net kopose:
                                      https://www.google.com/maps/@52.0691.../data=!3m1!1e3
                                      https://www.google.com/maps/@52.1019.../data=!3m1!1e3

                                      Žodžiu Šimašius ar koks talibų "kovotojas" prieš auto Kriščiūnas nuvažiavęs į Hagą tikrai gautų infarktą.
                                      Aiškų vietoje nuoširdaus išanalizavimo gavau kelis paveiksliukus ir iš to paties kelio, t.y. vienintelio didesnio kelio Hagoje - jų Geležinio Vilko gatvės (A12/N44). To kelio bendras ilgis yra apie 10km, Vilniuje Geležinio Vilko gatvė, Laisvės prospektas ir Ukmergės gatvė yra jau 30km, sudėjus visokias mažesnes kraupias gatves, gautųsi gerokai daugiau. Apie visokias užmiestines dobilo formos sankryžas, estakadas, lauko dydžio neperinamas sankryžas ir kt. atributus net nekalbu - Hagoje šių dalykų yra nepalyginamai mažiau. Dėl to ta tavo tavo teorija, kad Vilniuje trūksta kelių norint statyti normalų VT yra tiesiog nesąmoninga ir nelogiška.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Na taip, Zuokas matyt jau pakankamai prakniso.

                                        Automobilizmo skatinimo projektai, įgyvendinti/pradėti per Zuoko kadencijas (2000-2007, 2011-2015, viso - 12 metų):
                                        • Ateities g. išplatinimas (iš 1+1 tapo 2+2) - 2002
                                        • Viadukas prie Spaudos rūmų - 2003
                                        • Viadukas GV/Ukmergės g. sankryžoje - 2006
                                        • Ateities g. pratęsimas ir dviejų lygių sankryža su Ukmergės g. - 2007
                                        • Pilaitės pr. statybos - 2003 ir 2007
                                        • GV pratęsimas iki Santariškių - 2008
                                        • Pietinio aplinkkelio atidarymas (Tūkstantmečio g.) - 2008
                                        • Goštauto viaduko pastatymas - 2014
                                        • Vakarinio aplinkkelio 2 ir 3 etapai - 2013 ir 2016

                                        Analogiški projektai, įgyvendinti prie Šimašiaus (2015-2023, viso - 8 metai):
                                        • Oslo g. išplatinimas prie VA - 2017
                                        • GV/Ukmergės/Žalgirio g. išplatinimas - 2017/19
                                        • Liepkalnio g. tunelis - 2021
                                        • Taurupės ir M. Lietuvio asfaltavimas - 2019 ir 2022

                                        Papildykit, jei kažką praleidau. Lokalių gatvių (kaip Kernavės arba Lukšio) netraukiau sąmoningai.
                                        Va kaip zuokas VT prioritetą žada

                                        Parašė Zuokas
                                        „Vilnius susigrąžins lyderystę, kurią iš jo bandyta atimti. Jis ir toliau diktuos inovatyvaus miesto valdymo standartus, kamščių ir judėjimo problematiką spręs pasitelkęs DI sprendimus, apimančius tiek judėjimą, tiek parkavimą sostinėje. Jis tikrai taps pirmuoju miestu Lietuvoje, kurio viešasis transportas bus visiškai elektrifikuotas, o gyventojai rinksis tvaresnį susisiekimą. Todėl plane numatyti ilgalaikiai strateginiai sprendimai, kurie augančiam miestui ir ateityje užtikrins kamščių prevenciją.“, - sako jis.
                                        A.Zuoko ir jo komandos parengto plano Vilniui „Be kamščių gatvėse“ įgyvendinimo strategijoje bus rekonstruotas ir įrengtas naujas trūkstamų gatvių tinklas šiose sostinės vietose: nutiesta Šiaurinės g. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Žirmūnų g., įrengta reguliuojama sankryža prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, rekonstruoti transporto mazgai: prie Operos ir baleto teatro, prie Konstitucijos prospekto ir T. Narbuto gatvės žiedo ir prie būsimo Nacionalinio stadiono, įrengtas dviejų lygių viadukas prie Gariūnų ir 2 juostų išvažiavimas į Kauno autostradą, rekonstruotas Nemenčinės kelias, įrengiant 4 juostas iki pat Vilniaus miesto ribos.

                                        Bus įrengtas 4 juostų kelias Taurupės g. nuo Vakarinio aplinkkelio į Pilaitę, rekonstruotas Baltasis tiltas, pakeliant jį virš Goštauto ir Upės g., Mykolo Lietuvio gatvė nuo Vakarinio aplinkkelio/Ukmergės g. iki Molėtų plento, pastatytas pėsčiųjų ir viešojo transporto tiltas iš Lazdynų į Vingio parką (iki 2024 m.). Išplatinta Žaliųjų ežerų g. ir pradėtas projektuoti tiltas ties Ožkinių g. per Nerį į Nemenčinės pl., rekonstruotas Eišiškių plentas, įrengiant 4 juostas ir jungtis su Pietiniu aplinkkeliu, įrengtas transporto ir dviračių tunelis Ukmergės g., posūkyje į Tarandę, pastatytas dviejų lygių viadukas Minsko plento ir Gurių sankryžoje, sutvarkytas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių mazgas. Tarandės, Pavilnionių gatvės bus rekonstruotos į gatves su 4 juostomis ir trūkstamomis jungtimis su gretimomis gatvėmis, rekonstruotaŠešuolių gatvė, įrengiant viaduką per Vakarinį aplinkkelį sujungiant su Pilaitės prospektu, užbaigti eksperimentai su Valakampių tiltu, jį kapitaliai suremontuojant.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                          Šio forumo ir turbūt labiausiai VLR dėka ir supratau apie realų poreikį ir naudą Vilniui, kurią suteiktų bėginio transporto rūšis.
                                          Ačiū - labai smagu girdėti, kad mano monologinės paklodės privertė kažką apsigalvoti. Net jei tai ir tik vienas žmogus, tikrai buvo verta, nes kuo mūsų bus daugiau, tuo greičiau pasieksime tikslą - atvesti šitą miestą į protą
                                          Paskutinis taisė VLR; 2023.01.12, 18:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X