Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Taigi čia Zuokas, užtenka paklausyti pasakų ką jis kalbėjo apie Air Lituanicos finansavimą, kaip privatūs investuotojai tai finansuos ir avialinijos pelną neš, o realybėje kišo milžiniškas savivaldybės biudžeto sumas ir marinavo Vilniaus infrastruktūros plėtros objektus. EIB nefinansuoja tramvajų, jie gali nebent suteikti paskolą geresnėmis sąlygomis nei bankai, tik Zuokas tai pateikia ne kaip paskolą, o kaip 'kofinansavimą', o tu išvis išverti į 'finansavimą'. Ir čia reikia priminti, kad kai Zuokas vedė Vilniaus savivaldybė į bankrotą, buvo priimtas įstatymas iki kokio lygio savivaldybės gali bristi į skolas, dėl to finansuoti tramvajaus per skolas neišeis, nes jis kainuotų 500 mln. eurų, kai savivaldybė investiciniams projektams įgyvendinti skolinasi ~30 mln. eur. per metus ir tramvajaus projektas viršytų visus limitus ir įstatymo numatytas skolinimosi lubas.
-
Papildymui - Raskevičiaus rezultatai kartu su pažymėtais užbaigtais ar vykdomais ramaus eismo gatvių projektais bei kitomis daugiau ar mažiau humanizuotomis gatvėmis. Išvada: Raskevičius pralaimėjo todėl, kad Šimašius susiaurino per mažai gatvių.Parašė bucaneer Rodyti pranešimąČia šiaip įdomumui - merų rinkėjų pasiskirstymas apylinkėse:
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip pasidarė įdomu, kas per EIB finansavimas tramvajams? Rimtai ES tam gali duoti pinigų?Parašė Edd Rodyti pranešimą
Didelis klausimas iš tiesų kuris kurį paskerdė.
Komentuoti:
-
Didelis klausimas iš tiesų kuris kurį paskerdė.Parašė John Rodyti pranešimą
Zuokas paskerdė Benkunską
Komentuoti:
-
Ką gi sako Zuokas apie gatvių platinimą ir "žaliąsias rodykles":
Parašė ZuokasToliau – siekiant greito efekto žaliųjų rodyklių, kurios buvo nuimtos be jokio pagrindo, grąžinimas į gatves. Reikia įvertinti tas gatves, kurios buvo rekonstruojamos, bet ten pažeisti STR reikalavimai. Šiandien man savivaldybės darbuotojai rodo, kur yra pažeisti tie reikalavimai, jeigu taip yra – nori nenori turėsime juos ištaisyti, kad atitiktų įstatymus.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...2018498?copied
O ką sakė Johnas?:
Parašė John Rodyti pranešimąDar buvo kažkoks durnius, kurio vardą pamiršau, kuris, kaip ir Majauskas, pradėjo siūlyti grąžinti "žalias rodykles".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Zuokas Šimašiui buvo palikęs Afrikos lygio Vilniaus viešąjį transportą. Per visą 2015-2019 m. kadenciją nesugebėjo nupirkti nei vieno naujo autobuso ir nereikia sekti pasakų, kad pinigų nebuvo, nes po 10 mln. eurų per metus piariniam Air Lituanica projektui sudeginti sugebėdavo - o tai 40-50 naujų autobusų per vienus metus. Jei atsikraustai į namą, kuriame sienos atsilupusios ir langai kiauri - tai suprantama, kad pirmiausia užsiimsi 'higiena' ir tvarkysi sienas ir langus, o ne statysi lauke baseiną. Šimašiui galima prikišti 'o kodėl jis 300 naujų autobusų Vilniui nupirko, o ne 400', bet kai tas prikišinėjimas ateina iš Zuoko fanų, kuris ne tai kad Vilniaus VT higiena neužsiiminėjo, o tiesiog jį naikino - tai priekaištai apie 'higiena' atrodo juokingi.Parašė John Rodyti pranešimą
Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jums, kaip didžiausiam Zuoko apologetui tik norėčiau priminti, kad jo valdymo laikais netgi ta basic maintenance buvo neįgyvendinama.Parašė John Rodyti pranešimą
Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ir ateinančius 4 metus toks ir liksParašė John Rodyti pranešimąAbydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
Su Benkunsku, bent biudžetas nebus išvogtas. Su Zuoku, bus išvogtas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Oh god, įsijungia sunkioji artilerija: "arogancija", "iš veido panašus į Kupčinską", "šlykštokas", "nemalonus", "apsivemsiu", "ai Zuokas truputį teistas, truputį korupicinis... nesvarbu, whatever, pasakyk ką nors naujo"... Kažkaip atrodo kad šiame forume to mažiausiai būtų galima tikėtis, daugiau kažkokie normalūs argumentai turėtų veikti, bet ne. O dar keisčiau kai tokie "argumentai" sklinda iš atrodo kitose temose lyg ir daugmaž protingai pasisakančių forumiečių (John, ttttt). Taip jau lydotės dėl to Zuoko ir svajonių tramvajaus?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Mėgstančių nusišnekėt visur pilna. Jei netiki - gali prasieit per FB profilius po geresniais komentarais.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąVilniuje ar Kaune beveik nebūna respondentų.
https://www.lrt.lt/mediateka/video/klausimelis
Kitas dalykas, kad šaraniniai seriožos vidury dienos dirba ir fabuose vidury dienos jų nepagausi. Vardan įvairovės galėtų pabandyt paklausinėt žmonių 7:00 Vilniuj/Kaune stotelėse. Bet arba tingi, arba neatitiktų kuriamo šablono.
Komentuoti:
-
Iš esmės čia beveik palaikau. Kažkokiai sušiktai A juostai Kalvarijų gatvėje nuo Konstitucijos pr ant seno asfalto reikėjo kokius 6 metus mąstyti. perpaišius 1 žiedą juostomis to pačio kituose reikėjo dar kokių 3 metų. Fu..ing dažų 3 kibirai, 12 ženklų ir 50 gumbų ant asfalto. Ir t.t.Parašė John Rodyti pranešimąVarymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
Ir Šimašiaus FB svajonėse nuo 2020 metų jau Šiaurinės 1 etapu naudojamės. Ir kas atsimena visišką PR akciją prieš antrą kadenciją apie Ukmergės g transformaciją? Toks TikTokinis elgesys.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip irgi taip manau, bet grynai teoriškai gali būti ir kitaip, pvz aš balsuoju ne už kandidatą, o už bendrą jo programą ir principus. Todėl balsavau už vienintelį, kas norėjo tęsti gatvių humanizavimą, tai yra Raskevičių. Bet dabar, kai liko Zuokas ir Benkunskas, tai nereiškia, kad aš vienareikšmiškai būsiu už Benkunską. Jo programa iš esmės nesikeičia nuo Zuoko, tik yra be tramvajaus, ambicijų ir kūrybingumo. Kuo jis objektyviai geresnis? Tuo, kad ne Zuokas?Parašė Justin Rodyti pranešimąTai kaip ir minėjau vasario mėn.:
Tik šitie 40% jau kišenėje ir be Majausko elektorato (nebent yra daug tikinčių, kad LP elektoratas balsuos iš Zuoką). Tai grubiai (įvertinant balsų nutekėjimą Zuokui) pridėkim 6% iš Majausko, 2,5% iš Sinicos, 1,5% iš Radvilės, 0,0007% iš žaliųjų kandidato ir turim naują Vilniaus miesto merą. Zuokas savo balsus tuo tarpu rinks iš tomaševskininkų, gražulių, jakeliūnų, prasigėrusių generolų ir... John'o.
Kalbant apie tą naratyvą "geriau bet kas, nei Zuokas", tai tikrai su tuo nesutikčiau, nes pvz nacis Sinica, akivaizdžiai nupirktas verslo pedoMajauskas, absoliučiai neadekvati Radvilė, ar koks nors Tapino bandytas užmesti ir pažiūrėt kaip liaudis sureaguos radikalas Lupšitcas tikrai nėra geriau nei Zuokas. Jau net nekalbant apie visokius gražulius ir koloradinius šūdlenkius...
O Benkunskas, kuris man atrodė labai adekvačiai iki kol nepradėjo kampanijos ir nepradėjo šnekėt, per visus debatus parodė save kaip visišką hipokritą ir tiesiog nelabai malonų (more like šlykštoką) žmogų. Dar labai abejoju, kad visa šita jo arogancija, kuri atsirado tik sužinojus, kad jis pateks į antrą turą, pozityviai paveiks jo šansus. Aišku, dabar jį reklamuos Tapinas, visokie šurajevai ir t.t., kas tikriausiai ir lems jo pergalę, bet dar yra 2 savaitės, per kurias gali daug kas nutikti. Pvz kad ir naujas pedofilijos skandalo epizodas (tarkim atsiras detalės apie informacijos nu'leak'inimą, ar kažkas panašaus) gali sutelkti dalį elektorato prieš "tą konservą ir pedofilų partijos".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje ar Kaune beveik nebūna respondentų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip jau taip. Kas nori kultūrintis - šiais laikais galimybės ant kiekvieno kampo ir geras pasiekiamumas. Aišku patirtys skirsis. Bet norint plėsti akiratį pravartu tiek užsukt į gūdaus kaimo kultūrkę, tiek į žymiausias operas įvairiuose pasaulio kaimuose.
Nebent norisi vertinti iš snobiškos pozicijos kiek -iausių pagal kažkokius reitingus dalykų aplankyta. Bet spėju ne apie tai kalba?
https://www.lrt.lt/mediateka/video/klausimelis
Komentuoti:
-
Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).
Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pyktis is to, iad buvo imta ir sustota atroj kadencijoj. Jei butu eiama tokiu pat tempu, tai neturetume surudijusiu Skodu ir kontaktinis troleibusu tinklas jau butu neblogai ataujitas, o reliai kazkur 3-4 metai buvo prarasti. Taip pat visiskai buvo nurasoma ideja del tramvajaus mieste, ka reiktu toliau daryt atnaujius esama VT, ns naujos istemos diegimas uztruka daug laiko.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).
Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip jau taip. Kas nori kultūrintis - šiais laikais galimybės ant kiekvieno kampo ir geras pasiekiamumas. Aišku patirtys skirsis. Bet norint plėsti akiratį pravartu tiek užsukt į gūdaus kaimo kultūrkę, tiek į žymiausias operas įvairiuose pasaulio kaimuose.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąne tai su tokia logika Lietuva ar Londonas, jokio skirtumo.
Nebent norisi vertinti iš snobiškos pozicijos kiek -iausių pagal kažkokius reitingus dalykų aplankyta. Bet spėju ne apie tai kalba?
Komentuoti:
-
Kokios problemos iš Švenčionių ar Trakų atvažiuot į operą? Kažkodėl sočiai žmonių Vilniaus miegamuose rajonuose gyvenime nenueina paskultūrint ir į senamiestį pasižiūrėt architektūros nuvažiuoja kartą per metus per kaziuką.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvazineja, zmogau as neku apie prieinamuma, darbu, kulturos, pridetines vertes, architekturos.. absoliuciai visko.
Pasipasakok kokių problemų turi gyvenime. Išklausysiu.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąVisi protingiausi ir gabiausia vaziuoja visam pasauli i miestus didziuosius...
Jei tarp Kauno ir Vilniaus kelionė traukiniu sutrumpėtų, sakykim, pusvalandžiu - tai absoliučiai nieko nepakeistų kultūriniam gyvenime. Atvirkščiai, jei tas greitasis traukinys nebestotų tarpinėse stotelėse, tai tamstos suvokimu provincijos tik padaugėtų.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąo cia man sneka kad nera LT provincijos. Jei butu greitaeigis susisiekimas tarp miestu gal tos provincijos butu ir maziau bet kai is alytaus iki vilniaus uztrunka 2,15 min arba tarp kauno ir vilniaus nera greitaeigio traukinio.. tai patyliu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sutinku, apgailėtina kad Šimašius per 8 metus net to nesugebėjo padaryti.
Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: