Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Kokiu tikslu kas savaitę?Parašė VNS Rodyti pranešimąTai gal kas savaite?
Reikia kuo rečiau, kad mažiau išlaidų, bet kuo dažniau, kad ridos neapsimokėtų atsukinėt.
Comment
-
O čia kažkoks labai sunkus ir brangus darbas atsukti ridą senai mašinai?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kokiu tikslu kas savaitę?
Reikia kuo rečiau, kad mažiau išlaidų, bet kuo dažniau, kad ridos neapsimokėtų atsukinėt.
Comment
-
Tai jei nuimtu vežėjų taršos mokestį, bet pakėlus kuro kainą taip kad galutinė suma liktų ta pati būtu gerai. Tačiau labiausiai tikėtinas variantas, kad tiesiog ant viršaus būtu uždėtas didesnis kuro akcizas.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Ar ką nors girdėjote apie įmonių (ne tik transporto, bet ir visų kitų) atskirai mokamą taršos mokestį, kuris skaičiuojamas nuo sunaudoto kuro kiekio ir rūšies? Nuėmus šį mokestį ir įkalkuliavus į kuro kainą įmonėms niekas nepasikeistų.
Comment
-
Kai kalba yra apie 100 eur metinį taršos mokestį ir tarkim jis minimaliai privalomas 40 eur, o daugiau važiuojantiems maksimalus 100 eur, tai sukinėti ridą 2 kartus į metus gal ir nelkabai apsimokės bei norėsis.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O čia kažkoks labai sunkus ir brangus darbas atsukti ridą senai mašinai?
Galima priimti, kad seniems auto, kur lengvai sukama, ridos negalioja, visi moka tą 100 eur. O naujiems, kur ridos sukimas gana brangus, galioja.
Čia aš juk tik per kelias sekundes pagalvojęs pradinę idėją parašiau, reikėtų dau ggalvų ir keletos savaičių, kad pilnai sukurt sistemą.
Comment
-
Kurios dalies nesupranti? NE-SIŪ-LAU daryti, kaip Singapūre. Ten yra bene 10 skirtingų mokesčių. Mums pakaktų maždaug 3 papildomų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O prieš tai pasiūlysite padaryti VT Singapūro lygio, ar vietoje auto pasiūlysite tik supuvusį škodos troleibusą?
Comment
-
Taigi kalba buvo apie pigų atsukimą. Toml abai brangiom įprastai daugiau ir atsukimas, pats 80 eur minėjai.Parašė VNS Rodyti pranešimąYra auto ir labai brangių ir labai galingų, kur metinis tikrai ne 100 ir ne 200 nusimato.
Kartoju - čia pradinė mintis, kurią plėtojant visi saugikliai būtų sudėlioti.
Comment
-
Ne jokius 500 taupys, nes minimalus bus reikalavimas tarkim 300 (net ir 0 km važiuojant), maksimalus 500 eur pagal ridą. Tai kas 6 mėn sukti ridą 320 eur kainuos, neapsimokės. O kur dar vargas, laikas ir rizika būti sučiuptam.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai vėl sumesi viską ant kumečių, kurie nežino kur ridas atsukt senam passatui už 10- 20 Eu. O tie, kur auto iš už Atlanto, V8, suks už 80, kad nereiktų merkt 500. Likusią dalį galės pragert.
Vėl kartoju - tu bandai rasti skyles mano pasiūlyme, kurį sugalvojau per kelias sekundes, kai aš aiškinu, kad tai tik pradinis pasiūlymo taškas ir reikėtų kelių galvų bei kelių savaičių jį pilnai išdirbti, kad nebūtų skylių.
- 1 patinka
Comment
-
Manote, kad, kaip sakote, daug galvų nesvarstė tokių variantų? Tiesiog sunku surasti ridos apmokestinimo variantą, pagal kurį neapsimokėtų atsukinėti ridos. Nebent tai būtų labai mažas mokestis. Bet jei jis priklausys nuo kilometrų, tai kuo daugiau važiuosi, tuo jis vis tiek bus didesnis ir tuomet tik dar labiau apsimokės atsukinėti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Taigi kalba buvo apie pigų atsukimą. Toml abai brangiom įprastai daugiau ir atsukimas, pats 80 eur minėjai.
Kartoju - čia pradinė mintis, kurią plėtojant visi saugikliai būtų sudėlioti.
Comment
-
Tai kad net tas pradinis pasiūlymo taškas yra be jokios logikos, tai jį vystyti jokios prasmės nesimato.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne jokius 500 taupys, nes minimalus bus reikalavimas tarkim 300 (net ir 0 km važiuojant), maksimalus 500 eur pagal ridą. Tai kas 6 mėn sukti ridą 320 eur kainuos, neapsimokės. O kur dar vargas, laikas ir rizika būti sučiuptam.
Vėl kartoju - tu bandai rasti skyles mano pasiūlyme, kurį sugalvojau per kelias sekundes, kai aš aiškinu, kad tai tik pradinis pasiūlymo taškas ir reikėtų kelių galvų bei kelių savaičių jį pilnai išdirbti, kad nebūtų skylių.
- 1 patinka
Comment
-
Tai ne, ne pats kaltas, kad renkiesi gyventi ten kur galima privažiuoti tik taršiu automobiliu. O jokio stebėjimosi nebus, lietuvoje mokesčiai yra geriausias būdas prarasti rinkėjus, net jeigu tie mokesčiai jau seniai buvo reikalingi.Parašė Zygis Rodyti pranešimąNu vo, diskusija ir nukrypo iki pasiūlymų - jei esi nevykėlis kaimietis, tai pats kaltas, reikėjo į Vilnių kraustytis - o dabar kaimo keliukams pirk smartą, nes net naujas yaris per daug teršia
ir koks skirtumas, kad nedaug nuvažiuoji, pats kaltas, kad ūbagas. Po to kitos kadencijos metu bus didelis nusistebėjimas, kaip čia tie socdemai, darbo, lazdos partija ir valstiečiai su lenkais koaliciją sudarė
Tai kas čia per nesąmonė, o ne mokestis, jei net džiaugies, kad ne reali tarša apmokestinama
mokestis dėl kiauro biudžeto, o ne dėl taršos.
Netaip supratai. Jeigu reali tarša būtų apmokestinta tai nei tu nei aš neįpirktume automobilio, o aš džiaugiuosi kad bent dalis taršos yra apmokestinama, vietoj to, kad nebuvo nieko apmokestinta prieš tai.
Tai jau rašyta n kartų, kad kad kuro sąnaudos nėra lygios išmetamai taršai todėl tai nebūtų nei kiek "socialiai teisinga".Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai jau n kartų rašyta - taršos mokestis galėtų būti pridėtas prie kuro kainos. Kuo daugiau nuperki kuro (ar dėl didesnės ridos, ar mažiau ekonomiškos TP), tuo daugiau sumoki taršos mokesčio.
Paprasta, aišku, socialiai teisinga.
Nuo kokios ridos neapsimoka atsukinėt, atsižvelgiant į tai kad reikai pagauti ir taksistus su 100k ridos per metus?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Pvz su TA.
Arba padaryt dažnesnį, tarkim kas 1 metus, ar kas 6 mėn ridos tikrinimą. Kad padengt kaštus , vairuotojams susimokant sakykim 5 ar 10 eur už tikrinimą.
Turėti lubas, kad nebūtų verta atsukinėti ridos.
Tai pala, dabar maksimaliai teršiantiems 400+ EUR o čia jau siūlote maksimalų 100 eur, tai čia ne kitokį skaičiavimą o tiesiog sumažinimą mokesčio siūlai. Gal vieną nulį pamiršai maksimaliai?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kai kalba yra apie 100 eur metinį taršos mokestį ir tarkim jis minimaliai privalomas 40 eur, o daugiau važiuojantiems maksimalus 100 eur, tai sukinėti ridą 2 kartus į metus gal ir nelkabai apsimokės bei norėsis.
Galima priimti, kad seniems auto, kur lengvai sukama, ridos negalioja, visi moka tą 100 eur. O naujiems, kur ridos sukimas gana brangus, galioja.
Čia aš juk tik per kelias sekundes pagalvojęs pradinę idėją parašiau, reikėtų dau ggalvų ir keletos savaičių, kad pilnai sukurt sistemą.
Comment
-
Viena juodais dūmais apsipylusi rusiška fūra užteršia žymiai daugiau, nei koks kaimo pensininkas savo dūmijančia audi kartą per savaitę nuriedantis į rajono centrą lidlan ar per vėlines kapuosna.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jau rašyta n kartų, kad kad kuro sąnaudos nėra lygios išmetamai taršai todėl tai nebūtų nei kiek "socialiai teisinga".
O tokių fūru kasdien Lietuvą kerta šimtai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
Comment