Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.

    Comment


      #82
      Parašė Austras Rodyti pranešimą
      O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
      Butent. Lygiai ta pati ir Kuodis snekejo. Ta skyva tiesiog garaze stovedama netersia, viskas nuo vazinejimo priklauso. Del manes tegul benzinas ir dyzelis pabrangsta 30%, bus daugiau logikos tame. Vilnius ir Kaunas (kur tarsa ir yra didziausia problema) vistiek nelabai vaziuos i uzsieni uzsipilt kuro del to.

      Comment


        #83
        Parašė Zygis Rodyti pranešimą

        Butent. Lygiai ta pati ir Kuodis snekejo. Ta skyva tiesiog garaze stovedama netersia, viskas nuo vazinejimo priklauso.
        Dažniausiai ta slyva stovi ne garaže, o pergrūstame daugiabučio kieme, kuriame labai trūksta vietos. Gaila provincijos gyventojų, bet didmiesčiuose jis bus labai naudingas.
        Lietuva visiems.

        Comment


          #84
          Parašė Austras Rodyti pranešimą
          O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
          Niekaip nesuprantu, kodėl tai niekaip neDAeina politikams, ar čia tiesiog kažkas iš Briuselio ar kur kitur reikalauja mokesčio, kuris būtų minimum 100 eurų.

          Comment


            #85
            Parašė Austras Rodyti pranešimą
            O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
            Aštrūs įrankiai taip pat reikalingi, nes taršos mokestis išties yra bukas įrankis (blunt tool) taršos ir spūsčių mažinimui. O vien blunt toolsų nepakanka. Vilniuje, o gal ir Kaune, reiktų kažko panašaus į Londono Congestion Charge ar Singapūro ERP. Tik aišku politinės valios tam tikriausiai neužteks. Nebent ES pradės vėl grasinti baudomis. Šiaip būtų gerai, nes greičiau išspręstume problemą. Gal ir tramvajui postūmis būtų.
            Paskutinis taisė John; 2021.11.23, 18:07.

            Comment


              #86
              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Dažniausiai ta slyva stovi ne garaže, o pergrūstame daugiabučio kieme, kuriame labai trūksta vietos. Gaila provincijos gyventojų, bet didmiesčiuose jis bus labai naudingas.
              Sita sprest reikia viesajai tvarkai savivaldybese, tam nereikia kvailu regresiniu mokesciu, uztenka priziuret, kad ne ant krumu parkuotusi. Be to, nematau jokio skirtumo ar pergrustame kieme slyva, ar priusas.

              Parašė Galys Rodyti pranešimą

              Niekaip nesuprantu, kodėl tai niekaip neDAeina politikams, ar čia tiesiog kažkas iš Briuselio ar kur kitur reikalauja mokesčio, kuris būtų minimum 100 eurų.
              Reikia babkiu pabegeliam, tvorai, kovidui ir dar visokiom nesamonem. Tai nera tarsos mokestis, jei mokes 80% vairuotoju. Tai tiesiog visuotinis mokestis.
              Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.23, 18:17.

              Comment


                #87
                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Sita sprest reikia viesajai tvarkai savivaldybese, tam nereikia kvailu regresiniu mokesciu, uztenka priziuret, kad ne ant krumu parkuotusi. Be to, nematau jokio skirtumo ar pergrustame kieme slyva, ar priusas.
                Tai kad savivaldybės neįgalios šito spręsti, bent jau VMS tai tikrai. Ir dar turbūt ilgai bus dėl politinių priežasčių, nes meras, kuris apmokestins kiemus, bus sumaišytas su žemėmis. Tai šitas įstatymas yra puikus ir turbūt kol kas vienintelis įmanomas sprendimo būdas šitai problemai.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #88
                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Tai kad savivaldybės neįgalios šito spręsti, bent jau VMS tai tikrai. Ir dar turbūt ilgai bus dėl politinių priežasčių, nes meras, kuris apmokestins kiemus, bus sumaišytas su žemėmis. Tai šitas įstatymas yra puikus ir turbūt kol kas vienintelis įmanomas sprendimo būdas šitai problemai.
                  ten nera ka spresti, idarbinti kelis etatus i vw up kad vazinetu po miesta ir tiek. Tiesiog nera tam noro. Bet tada nereikia visiskai nesusijusio mokescio pristatyti tarsi tai spres nelegalaus parkavimo problema. Nes cia tiesiog kitas dalykas.

                  Comment


                    #89
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Aštrūs įrankiai taip pat reikalingi, nes taršos mokestis išties yra bukas įrankis (blunt tool) taršos ir spūsčių mažinimui. O vien blunt toolsų nepakanka. Vilniuje, o gal ir Kaune, reiktų kažko panašaus į Londono Congestion Charge ar Singapūro ERP. Tik aišku politinės valios tam tikriausiai neužteks. Nebent ES pradės vėl grasinti baudomis. Šiaip būtų gerai, nes greičiau išspręstume problemą. Gal ir tramvajui postūmis būtų.
                    O kurie Vilniaus ar Kauno dydžio Europos miestai turi pan. priemones? Pvz. net 6 mln. gyventojų su priemiesčiais turintis Berlynas neturi.
                    Flickr

                    Comment


                      #90
                      Kalbant apie provinciją ir nepasiturinčius gyventojus, tai pradžiai vistik reiktų persėst į kiek naujesnes ir mažesnio litražo automobilius. Viskas. Mokesčiai bus mažesni, CO2 taip pat. Tikslai pasiekiami. Dabar kai pasižiūri provincijos autoparką, tai ok dar Passat 1,9 TDI, ar Golf 1,9 TDI. Be tikrai neretenybė Volvo 2,4D, Audi C4 2,5 TDI, BMW 530D, nes nu yra gi saliaros žalios Arba koks Voyager 4 litrai duja. Nemažai visokių senų visureigių su V6 po kapotu ir pan.
                      Show must go von!

                      Comment


                        #91
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O kurie Vilniaus ar Kauno dydžio Europos miestai turi pan. priemones? Pvz. net 6 mln. gyventojų su priemiesčiais turintis Berlynas neturi.
                        Daugelis Vokietijos, i ir kitų EU šalių miestai, apskritai neįsileidžia senesnių dyzelinių variklių į centrines miestų dalis.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                          Reikia babkiu pabegeliam, tvorai, kovidui ir dar visokiom nesamonem. Tai nera tarsos mokestis, jei mokes 80% vairuotoju. Tai tiesiog visuotinis mokestis.
                          Beveik visi mokesčiai tokie ir yra, į bendrą katilą. Nuo kuro akcizo kažkiek keliams atriekiama, bet tas procentas vis mažėja.
                          Galima pervadinti mokestį į bauda už taršą

                          Comment


                            #93
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Beveik visi mokesčiai tokie ir yra, į bendrą katilą. Nuo kuro akcizo kažkiek keliams atriekiama, bet tas procentas vis mažėja.
                            Galima pervadinti mokestį į bauda už taršą
                            Bauda už automobilįo turėjimą , nes mokestį gausi nepaisant to ar terši(važinėji) ar ne(auto stovi kieme).

                            Comment


                              #94
                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                              Tiesiog nera tam noro.
                              Tai aš būtent šitai ir sakau. Ir būtent šitą noro nebuvimo (dėl politinių priežasčių) problemą šitas įstatymas iš dalies, netiesioginiu būdu, bet spręstų.

                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Galys Rodyti pranešimą

                                Bauda už automobilįo turėjimą , nes mokestį gausi nepaisant to ar terši(važinėji) ar ne(auto stovi kieme).
                                Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.
                                  Kokiu budu tersia?

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                    Kokiu budu tersia?
                                    Savo būvimo faktu ir dūlėjimu.

                                    Jūs geriau paagituokite gausius mūsų forumo antiautomobilistus, o ne mane

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.
                                      Šitai problemai spręsti yra daug geresių įrankių, tiek botagų, tiek meduolių.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Savo būvimo faktu ir dūlėjimu.

                                        Jūs geriau paagituokite gausius mūsų forumo antiautomobilistus, o ne mane
                                        As pats antiautomobilistas, noreciau, kad kiti maziau vazinetu, nes man kamsciai mazesni bus ir tarsa sumazes. Visgi vistiek… sitas mokestis man atrodo nesamone, nes apmokestins mano vidutiniskai tarsu golfa, su kuriuo nuvaziuoju nedaug. Nesuprantu kodel turesiu moket, kai 2-3 kartus daugiau tersiantys asmenys moket netures.

                                        Todel automobilius guit is centro galima neileidziant dyzeliu, priziurint parkavima, pabranginant kura. Auto mokestis turetu but taikomas ne mazom miesto masinom, o nebent galingoms, bet irgi - jei zmogus su tarsiu mazai nuvaziuoja, gaunas kreivas mokestis.

                                        Manau tarsa pvz Vilniuje labiau sumazetu ne po sio mokescio, o tiesiog priziurint parkavima. Nebutu kur statytis, o pievoj palikus - nuolat gautum bauda - galiausiai gal apsvarstytum, kad ok ir autobusu vaziuot.

                                        Comment


                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Kalbant apie provinciją ir nepasiturinčius gyventojus, tai pradžiai vistik reiktų persėst į kiek naujesnes ir mažesnio litražo automobilius. Viskas. Mokesčiai bus mažesni, CO2 taip pat. Tikslai pasiekiami. Dabar kai pasižiūri provincijos autoparką, tai ok dar Passat 1,9 TDI, ar Golf 1,9 TDI. Be tikrai neretenybė Volvo 2,4D, Audi C4 2,5 TDI, BMW 530D, nes nu yra gi saliaros žalios Arba koks Voyager 4 litrai duja. Nemažai visokių senų visureigių su V6 po kapotu ir pan.
                                          Persės į mažiau apmokestinamus, pakels jiems mokesčius. Po mažalitaržių persės į elektrinius, apmokestins elektrinius. Jau pradeda lįsti verkiančių norvegų straipsniai, kad dėl elekrromobilių kiekio sumažėjo jų biudžetos įplaukos, todėl nori naikinti daug lengvatų elektromobiliams, kurias moka normaliais varikliais turinčių mašinų savininkai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X